Ik zag die exif inderdaad ook al staanquote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef Doodloper het volgende:
met een foto met exif informatie (zie verderop in die thread), hoop voor hem dat die fake is

Jepquote:Op donderdag 25 april 2013 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Valt exif data te faken eigenlijk?

Volgens mij word ik door GeenStijl gevolgdquote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Doodloper het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_dreigleerling.html
ben benieuwd of er nog meer volgen

quote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Doodloper het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_dreigleerling.html
ben benieuwd of er nog meer volgen

Zo'n pistool heb ik ook, helaas zijn de balletjes op.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef sonnyspek het volgende:
Een stomme vraag mischien: Maar als iemand een plaatje post met een datum,pistool en daarbij de dreiging dat ie mensen neerschiet dan is dat toch wel gevaarlijk?

quote:Weer dreigement Leiden op internet
Opnieuw is op internet een bericht verschenen van iemand die anoniem dreigt met een schietpartij in Leiden, ditmaal indirect. "Ik zit niet in Costa Rica, maar ben gewoon in Leiden. Ik zie jullie op Koninginnedag", meldt het bericht in het Engels. Het bericht stond op de site 4chan.org.
Burgemeester Lenferink van Leiden wilde bij Omroep West niet te diep ingaan op het nieuwe dreigement: "Het is ons zeker opgevallen. Meer ga ik er nu niet over zeggen."
Het bericht was gericht aan ''jullie Nederlandse flikkers'' en ging vergezeld van een foto van een pistool met een briefje met de datum 25-04-13.
Eerder deze week bleven alle mbo- en middelbare scholen in Leiden een dag dicht na een dreigement op de site 4chan.org. Daarna werden de scholen bewaakt door politieagenten.
Woensdag werd bekend dat de politie een verdachte in beeld heeft. Die zou in Costa Rica zitten. De politie kon niet zeggen of het nieuwe bericht ook van hem is.

de shit is aanquote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef DeSamenvatting het volgende:
Ik vond zojuist deze link op 4chan
http://boards.4chan.org/b/res/475492480
[ afbeelding ]

als je zo graag een strafblad wilt hebben, wat enig staat op ieder cv, moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef Life2.0 het volgende:
zal ik ook wapens ed posten op fok, kijken of de telegraaf zich weer voor lul zet?

Precies, er staat maximaal 2 jaar cel voor...quote:Op vrijdag 26 april 2013 05:13 schreef TLC het volgende:
[..]
als je zo graag een strafblad wilt hebben, wat enig staat op ieder cv, moet je dat vooral doen

dank voor de bronquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:42 schreef alors het volgende:
De verdachte heeft zich gemeld in Costa Rica.

Hij had zich ook al gemeld bij ambassade.quote:

strafblad op grond van wat exact? of ben je altijd al zo paniekerig aangelegd?quote:Op vrijdag 26 april 2013 05:13 schreef TLC het volgende:
[..]
als je zo graag een strafblad wilt hebben, wat enig staat op ieder cv, moet je dat vooral doen

nou probeer eens en dan kom je er vanzelf wel achter op grond van watquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
strafblad op grond van wat exact? of ben je altijd al zo paniekerig aangelegd?

waarschijnlijk iemand die een grapje maakt of iemand die een bom maaktquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef sonnyspek het volgende:
Wie haalt het nou weer in zijn harses om een bommelding te doen?

Dit is op een flink stuk van die school. Meter of 200-300. Wat je ziet is het kruispunt Vondellaan/Plesmanlaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
heftige politiemacht zeg, kunnen ze in USA nog wat van leren

Eigenlijk wel interessant hoe lang zoiets door kan gaan. Zoals al eerder geopperd (door de burgemeester geloof ik), moet er echt een duidelijk protocol komen voor dit soort dingen. Anders blijf je bezig.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:21 schreef Rabieluh het volgende:
Krijgen we nou een golf van nepmeldingen, kijken hoe lang ze het schoolleven in Leiden kunnen ontregelen.

OH OH OHquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:11 schreef TLC het volgende:
[..]
nou probeer eens en dan kom je er vanzelf wel achter op grond van wat
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |