quote:
Ik kom als ik het goed begrepen heb straks recht boven een jumbo te wonen. Lekker handig met verjaardagen en last minute boodschappen. En ook als het pijpenstelen regent hoef ik de deur niet echt uitquote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Die kut Jumbow had NIKS speciaals van het koningshuis![]()
Bij de Aldi wel zelfmaakoranjetompoucen
quote:
Qweacloon?quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom als ik het goed begrepen heb straks recht boven een jumbo te wonen. Lekker handig met verjaardagen en last minute boodschappen. En ook als het pijpenstelen regent hoef ik de deur niet echt uit![]()
![]()
![]()
en voor degene die ik een link heb gegeven van het woongebeuren: Ik kom toch in de hoge toren, etage 5 t/m 12 is voor de zorginstelling..
Gratis of entree?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:11 schreef Ynske het volgende:
Ohoh, morgen en zondag is dr festijn ook nog, en honden mogen mee naar binnen
meteen bij de ingang naar de kassa lopen. Tweede kassa blok van rechts als je ervoor staat. Rek aan je linker handquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, en waar hangt ie? Dan loop ik heel mss wel ff dr heen, maar ik haat dat boekenfestijn
Dit is een heeeeeele oude. Volgens mij uit die serie posters die je in de jaren '90 had. Met verliefde stelletjes, kinderen en dieren.quote:
Thanks voor het aanbod!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja ofcourse ! Met soep duurt het wat langer maar alleen met jouw lepeltje hoor !
mn moeder bracht een blik Oranje hagel voor me mee van De Ruijter![]()
Pis, bedoel je die Wilhelmina's van de Kruidvat ? weet ff niet waar je woont zosnel, maar wil m best voor je halen (ik werk bij KV he) en opsturen (of afgeven als t op de route ligt
)
Ja een Kroningsblik, geloof ook met de prinsesjes erop.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod!
Ik zit de online folder te kieken, dat is een andere, ook wel een toffe!
Ik ga eerst kijken of ik de gewone op kan snorren, die hadden mijn opa en oma, die wil ik zo graag
Ja over dat hagelblikje twijfelde ik ook nog. Ik heb het de hele week zo hysterisch druk, ik hoop vandaag nog even te kunnen kijken wat ze hebben liggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja een Kroningsblik, geloof ook met de prinsesjes erop.
Anders zou je eens bij de kringloop moeten kijken voor een retro versie, wel even wachten want ze vragen nu de hoofdprijs voor Koningshuis spullen
[ afbeelding ]
Het hagelblikjeMaxima staat nog op kant 3 en op kant 4 de lijst van Willem I tot nu
Beter bewaren ze wat mooie dingen voor je !quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja over dat hagelblikje twijfelde ik ook nog. Ik heb het de hele week zo hysterisch druk, ik hoop vandaag nog even te kunnen kijken wat ze hebben liggen.
Ik wil iig dat blik van Verkade scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |