neequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Keukendrol het volgende:
Zou ik een stuk proza mogen schrijven in de vorm van een topic over inheemse schapenhoeders in het woud van Borneo?
Maar wanneer ik nou de eigentijdse werkwijze uitgebreid uitlicht?quote:
neequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Maar wanneer ik nou de eigentijdse werkwijze uitgebreid uitlicht?
Krijg wat, murp.quote:
nou en mag je me topic weer open, beetje uitdagen is gezond voor het forum.quote:
Ik had je hier al verwacht ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nou en mag je me topic weer open, beetje uitdagen is gezond voor het forum.
Puike mod ben je als je het verschil tussen bagger en NACHTbagger niet weetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Tally het volgende:
Ik vind het trouwens dan wel weer frappant dat Mono het volgende topic opent.
ONZ / Draken nachtbagger.
Misschien eens praten met je vriendje?
En ja ik weet dat het een dingetje is.
Ach ja ik kan er wel op reageren maar....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Puike mod ben je als je het verschil tussen bagger en NACHTbagger niet weet
Jezus, wil jij mod worden ofzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Godverdetyfus, wat staat er toch veel schijt in de open topics lijst
Kunnen jullie niet een nieuw beleid invoeren wat meer kwaliteit en grappigheid uitlokt enzo? Ipv die stomme one-liners en niet-grappige dagboektopics waar niemand met plezier in wil posten.
Ik weet dat de baggerigste bagger al wordt geslot, maar eigenlijk 3/4e van wat je nu ziet zou een aantal jaar terug ook gewoon geslot worden.
Op deze manier heeft niemand sowieso meer zin om moeite te steken in een goede leuke OP en topics te maken met potentie. En áls die al worden gemaakt zakken die gewoon al gauw naar beneden omdat niemand zin heeft om al die bagger door te spitten op zoek naar dat éne leuke topic.
Zo hebben veel mensen ook gewoon pareltjes als Bert Opzetborstel gemist omdat ze ONZ gewoon mijden als de pest en de kwaliteit niet meer weten te vinden tussen al die kuttopics.
Geen haat op de moderatie ofzo, maar meer een shout-out dat er misschien toch maar eens gekeken moet worden of er iets aan gedaan kan worden om ONZ weer op te laten leven?
Mooi gezegd Tally!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef Tally het volgende:
Het meeste bagger sluiten we zoals je weet.
De eerste 20 topics heb ik net gekeken en ik zie geen topics die we hadden moeten sluiten. Wel zie ik topics met een one liner die mijn collega('s) proberen om te turnen naar een leuk topic. Lukt dat niet zal hij vanzelf naar beneden zakken zoals je weet.
Er is een nieuw beleid zoals je weet en die is niet anders dan toen Mono nog moderator was.
Ik persoonlijk zie geen nut om weer een nieuw beleid aan te nemen.
We zijn blij met de bezoekers die komen en proberen om een grappig topic te openen.
En ja de ene is grappiger dan de ander. Humor verschilt jeweetz
Natuurlijk verschilt humor en dat moet ook zeker zo blijven. Maar het moet jou toch ook wel zijn opgevallen dat er gewoon zo veel minder moeite gedaan wordt in OP's enzo. Soms nog best wel leuke ideeën maar daar wordt gewoon geen 'liefde' meer in gestoken, snap je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef Tally het volgende:
Het meeste bagger sluiten we zoals je weet.
De eerste 20 topics heb ik net gekeken en ik zie geen topics die we hadden moeten sluiten. Wel zie ik topics met een one liner die mijn collega('s) proberen om te turnen naar een leuk topic. Lukt dat niet zal hij vanzelf naar beneden zakken zoals je weet.
Er is een nieuw beleid zoals je weet en die is niet anders dan toen Mono nog moderator was.
Ik persoonlijk zie geen nut om weer een nieuw beleid aan te nemen.
We zijn blij met de bezoekers die komen en proberen om een grappig topic te openen.
En ja de ene is grappiger dan de ander. Humor verschilt jeweetz
Ho, ho. Ik ben Mono niet, en ik wil ook niks te maken hebben met whatever 'dat dingetje' is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Tally het volgende:
Ik vind het trouwens dan wel weer frappant dat Mono het volgende topic opent.
ONZ / Draken nachtbagger.
Misschien eens praten met je vriendje?
En ja ik weet dat het een dingetje is.
Neequote:
Hoi GGMMquote:
Ja, die worden gemod ook. Users worden best aangespoord tot betere topics, maar misschien niet op de manier dat het gezien wordt, er bestaat ook nog iets als DM en PM wat met grote regelmaat aangeslingerd wordt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
wat meer reacties uitlokt dan tientallen posts als 'kuttopic'.
Jawel dat weet ik ook wel, en ik weet ook dat dat helpt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi GGMMtevens: Hehe.
[..]
Ja, die worden gemod ook. Users worden best aangespoord tot betere topics, maar misschien niet op de manier dat het gezien wordt, er bestaat ook nog iets als DM en PM wat met grote regelmaat aangeslingerd wordt.
Dit betwijfel ik, anders zou je niet zo reageren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel dat weet ik ook wel, en ik weet ook dat dat helpt.
Dus misschien zou dat juist vaker moeten gebeuren.
Niet als kritiek? Ok. Dan zijn we klaarquote:Jij weet ook wel dat ik het niet bedoel als kritiek ofzo.
Zoals ik al zei hoeft er niks mee gedaan te worden als het hele team tevreden is met de huidige gang van zaken.
Maar heb ook gesprekken met jou gehad dat het wel leuk zou zijn als ONZ gewoon weer die leuke levendigheid van eerder weer terugkreeg.
Ik denk nou, misschien kan er dan nog iets bedacht worden ofzo om dat te waarborgen
Maar daarom is dit een Feedback topic toch? Ik kaart iets aan en jullie beslissen of het iets waar aandacht aan besteed kan worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:26 schreef Fopje het volgende:
Problemen aankaarten kunnen we allemaal. Ze oplossen is een ander verhaal.
En tijden veranderen, misschien is het nu anders dan 5 jaar terug. En over 5 jaar zal het weer anders zijn dan nu.
Hoe reageren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit betwijfel ik, anders zou je niet zo reageren.
[..]
Niet als kritiek? Ok. Dan zijn we klaar
Dan zou je niet reageren dat het allemaal kut met peren was, als je weet dat we er wat aan doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe reageren?
Ik snap niet waarom er zo fel op gehapt wordt.
Zie boven. Terug maar weer met de normale feedback, want dit gaat helemaal nergens over. Is toch niet als kritiek bedoeld.quote:Bedoel toch niks verkeerd, ofzo
Weet je wat er in de OP stond?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:24 schreef smegmanus het volgende:
ONZ / 50 tinten Gerda!!
Waarom op slot en de OP leeg, vond het een leuk topic wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |