abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125931300
Ik lees trouwens ook dat Bassett en Greer een half miljoen tot een miljoen dollar hebben opgehaald om dit evenement te organiseren.

Welke opbrengst halen ze er uit dan? Ze investeren dus grote bedragen, maar hoe precies verdienen ze die terug?

En waarom mogen bedrijven wel reclame maken en bijv. enorme bedragen betalen aan bekendheden om zo meer bekendheid te krijgen voor het merk. Waarom mogen mensen die vechten voor Disclosure niet grijpen naar allerlei manieren om maar publiciteit te genereren?

Ik heb het al eens vaker gezegd: laat mij eens zien wat Greer en anderen hier persoonlijk aan over houden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_125931593
Hier uit 1 van de eerste hits op google:

Dit komt uit een Citizen Review of Police en het bestand is van de Department of Justice:

Will board members receive an honorarium? If so, how
much? Some compensation may be necessary to attract
qualified volunteers as well as to underscore that the
community feels their work is important. Too much
compensation not only becomes expensive but may
also erode the concept that independent citizens, rather
than paid staff employed by the city or county, are
overseeing police misconduct.

https://www.ncjrs.gov/pdffiles1/nij/184430.pdf

En uit andere hits (zoeken op citizen hearing honorarium) blijkt ook dat het niet zo raar is om een honorarium te geven aan mensen die een panel vormen mbt een bepaald onderwerp.
pi_125932254
:P altijd je bewijs willen, wat voor bewijs wil je ? nog meer getuigenissen ? nog meer videos van ufo's of wil je dat er een ufo over je huis vliegt ? Er ligt zoveel bewijs voor je klaar maar je blijft ontkennen.

Diegene die niet kunnen voorstellen dat er buitenaards leven is en denken dat deze movement een grote grap is. Congrats! you've got brainwashed!
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_125932267
We zitten in een belangrijke tijd in de historie van de mensheid, daar ben ik zeker van.
Hoe snel alles zal verlopen zal aan het volk liggen niet aan een documentaire of aan de disclosure project hun zijn er om ons op de goede weg te helpen. De massa moet wakker worden en de taboe ivm dit onderwerp loslaten. Pas dan kunnen we serieuze stappen maken en opzoek gaan naar fysiek en tastbaar bewijs.

[ Bericht 100% gewijzigd door joellsoares op 01-05-2013 03:20:07 ]
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_125932428
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 03:03 schreef joellsoares het volgende:
:P altijd je bewijs willen, wat voor bewijs wil je ? nog meer getuigenissen ? nog meer videos van ufo's of wil je dat er een ufo over je huis vliegt ? Er ligt zoveel bewijs voor je klaar maar je blijft ontkennen.
Zie Kent Hovind z'n video's, er is zoveel bewijs dat de aarde slechts een paar duizend jaar oud is en er is zoveel bewijs voor god's wonder. En wij blijven dat maar ontkennen. Zie Harun Yahya's video's voor Allah's wonderen en bewijs.

Sorry maar het is gewoon religie. Verschillende sightings die 'een leek' als in een militair niet kan verklaren (die zijn alles behalve alwetend) maar die gewoon los van elkaar bestudeerd kunnen worden om er een aardse verklaring aan te geven. Een hele bak met verschillende "geen idee wat het is" fenomenen behoeft nog geen universele verklaring. Wetenschappers kunnen afzonderlijke fenomenen beter verklaren dan wij daar rondjes om blijven lullen.

Bewijst een reeks van 20.000 getuigen van "een wonder" het bestaan van God. Ik dacht het niet. Same here.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 01-05-2013 05:01:16 ]
pi_125932448
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 04:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zie Kent Hovind z'n video's, er is zoveel bewijs dat de aarde slechts een paar duizend jaar oud is en er is zoveel bewijs voor god's wonder. En wij blijven dat maar ontkennen. Zie Harun Yahya's video's voor Allah's wonderen en bewijs.

Sorry maar het is gewoon religie. Verschillende sightings die 'een leek' als in een militair niet kan verklaren (die zijn alles behalve alwetend) maar die gewoon los van elkaar bestudeerd kunnen worden om er een aardse verklaring aan te geven. Een hele bak met verschillende "geen idee wat het is" fenomenen behoeft nog geen universele verklaring. Wetenschappers kunnen afzonderlijke fenomenen beter verklaren dan wij daar rondjes om blijven lullen.

Bewijst een reeks van 20.000 getuigen van "een wonder" het bestaan van God. Ik dacht het niet. Same here.
Wat doe je hier uberhaupt nog eigenlijk? Het is inmiddels wel duidelijk dat jij niets kunt met dit:

Dit zijn twee van de vele voorbeelden van no-nonsense mensen die een uitzonderlijk verhaal vertellen. Bewijst hun verhaal definitief dat we bezocht worden? Nee natuurlijk niet. Maar deze verhalen interesseren mij en Joellsoares en vele anderen wel heel erg.

Dat jij dan weer zegt "sorry maar het is gewoon religie" geeft voor de zoveelste keer jouw onvermogen aan om serieus na te denken over iets zonder het gelijk wel of niet als waarheid te accepteren. Weer zwart-wit denken van jouw kant. Het wordt een beetje eentonig.
pi_125932452
quote:

[..]

Wat vind jij eigenlijk van deze lezing Beathoven? Ik vind dat de onderstaande lezing laat zien dat de Amerikaanse overheid liegt over haar interesse in het UFO fenomeen:

Wat vind jij?
  woensdag 1 mei 2013 @ 06:24:00 #133
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125932480
quote:

[..]

Dat is dus sowieso niet waar. Er is zelfs officieel onderzoek gedaan naar UFO's in de VS bv door Project Bluebook (door wetenschappers) . Daarbij werd geconcludeerd dat het grootste gedeelte van sightings te verklaren is maar 22% was niet te verklaren. En als dat al wordt geconcludeerd door officieel onderzoek verricht door de staat. Diezelfde staat die altijd alles in de doofpot probeert te stoppen.....
Feyenoord!
  woensdag 1 mei 2013 @ 06:25:13 #134
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125932481

[ Bericht 100% gewijzigd door Japie77 op 01-05-2013 06:25:39 ]
Feyenoord!
  woensdag 1 mei 2013 @ 07:10:46 #135
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_125932582
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 03:03 schreef joellsoares het volgende:

Diegene die niet kunnen voorstellen dat er buitenaards leven is en denken dat deze movement een grote grap is. Congrats! you've got brainwashed!
Dat er leven buiten onze aarde is zal niemand snel ontkennen (behalve wat reli-fanaten dan), dat dat leven onze planeet bezoekt in ufo's is wat mijn betreft toch een heel ander verhaal. Ik geloof het als ik een ontmoeting zie tussen een wezen van een andere planeet en een mens.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125934713
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:10 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met deze man?

Nu zeggen natuurlijk de sceptici dat het tegendeel is bewezen qua echtheid.
Maar die komen over dit onderwerp zelf ook aan met vage tegen berichten.
Werkelijk niemand die kijkt naar deze man?
Anti zwaartekracht?

De ego's zijn hier allemaal zo groot in dit topic, dat ze te druk bezig zijn met zichzelf in een goed plaatje te zetten.

Sommigen willen gewoon niet geloven, anderen kunnen niets anders geloven.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_125936337
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:22 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Anti zwaartekracht?

De ego's zijn hier allemaal zo groot in dit topic, dat ze te druk bezig zijn met zichzelf in een goed plaatje te zetten.

De laatste zin is heel waar.
Ik heb het filmpje gezien, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:11:37 #138
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_125938837
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:22 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Anti zwaartekracht?

al die effecten bestaan alleen voor zijn camera
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:23:36 #139
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125939168
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 06:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is dus sowieso niet waar. Er is zelfs officieel onderzoek gedaan naar UFO's in de VS bv door Project Bluebook (door wetenschappers) . Daarbij werd geconcludeerd dat het grootste gedeelte van sightings te verklaren is maar 22% was niet te verklaren. En als dat al wordt geconcludeerd door officieel onderzoek verricht door de staat. Diezelfde staat die altijd alles in de doofpot probeert te stoppen.....
project bluebook was een grote hoax :{w ex bluebooker allen Hynek was eerst mede debunker maar veranderde na afloop in een gelover en voorvechter van het ufo gebeuren .
pi_125944476
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 06:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En twee van de onderzoekers van Project Bluebook hebben al bekend dat hun opdracht was gegeven het UFO fenomeen te debunken in naam van Project Bluebook dus in naam van de overheid.

Dr. J. Allen Hynek was 1 van die onderzoekers en die is daarna juist overgestapt naar de kant van de mensen die UFO's wel serieus nemen.
pi_125944559
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:23 schreef huupia het volgende:

[..]

project bluebook was een grote hoax :{w ex bluebooker allen Hynek was eerst mede debunker maar veranderde na afloop in een gelover en voorvechter van het ufo gebeuren .
Project Bluebook op zich was nog niet eens een complete hoax. Het is vooral de executive summary die zo geschreven is dat het lijkt alsof er helemaal niets aan de hand was. Stanton Friedman heeft dat volgens mij gezegd. De case-studies uit Bluebook zijn hier en daar heel serieus gedaan, maar vrijwel niemand leest al die saaie analyses. De meeste mensen zullen juist naar de samenvatting en conclusies springen van een dik rapport en juist dat onderdeel is zwaar gemanipuleerd.
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:21:25 #142
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125945279
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En twee van de onderzoekers van Project Bluebook hebben al bekend dat hun opdracht was gegeven het UFO fenomeen te debunken in naam van Project Bluebook dus in naam van de overheid.

Dr. J. Allen Hynek was 1 van die onderzoekers en die is daarna juist overgestapt naar de kant van de mensen die UFO's wel serieus nemen.
idd .. ^O^

ik heb trouwens een paar ufo boeken uit de jaren 70 gekocht via MP ... eentje is van allen hynek en de ander van major Donald keyhoe .

zeer interessant ondanks dat ze al 35/ 40 jaar oud zijn maar nog steeds actueel .
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:25:02 #143
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125948733
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:23 schreef huupia het volgende:

[..]

Zou je het misschien iets duidelijker neer kunnen zetten? Als je zegt dat iets een grote hoax is dan lijkt het natuurlijk net alsof UFO filmpjes etc een hoax zijn. Ik zou dan ook zeker niet het woord hoax gebruiken hier.

Het is zoals ik al zei een onderzoek wat gedurende meerdere jaren gedaan is in de VS naar UFO's. En ik haalde dit aan omdat iemand anders zei dat als het UFO gebeuren door wetenschappers onderzocht zou worden ze alles zouden debunken. (als in dat het allemaal nepfilmpjes zijn)
Feyenoord!
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:26:35 #144
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125948770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Project Bluebook op zich was nog niet eens een complete hoax. Het is vooral de executive summary die zo geschreven is dat het lijkt alsof er helemaal niets aan de hand was. Stanton Friedman heeft dat volgens mij gezegd. De case-studies uit Bluebook zijn hier en daar heel serieus gedaan, maar vrijwel niemand leest al die saaie analyses. De meeste mensen zullen juist naar de samenvatting en conclusies springen van een dik rapport en juist dat onderdeel is zwaar gemanipuleerd.
Dat maakt in principe niet uit als er zelfs dan nog uit de conclusies blijkt dat er in een aantal % (20) ofzo van de gevallen blijkt dat het onverklaarbaar is en dus de verklaring buitenaardse wezens meer kracht geeft.
Feyenoord!
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:36:18 #145
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125949026
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zou je het misschien iets duidelijker neer kunnen zetten? Als je zegt dat iets een grote hoax is dan lijkt het natuurlijk net alsof UFO filmpjes etc een hoax zijn. Ik zou dan ook zeker niet het woord hoax gebruiken hier.

Het is zoals ik al zei een onderzoek wat gedurende meerdere jaren gedaan is in de VS naar UFO's. En ik haalde dit aan omdat iemand anders zei dat als het UFO gebeuren door wetenschappers onderzocht zou worden ze alles zouden debunken. (als in dat het allemaal nepfilmpjes zijn)
hoax is idd een verkeerd woord ...
pi_125949978
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:26 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat maakt in principe niet uit als er zelfs dan nog uit de conclusies blijkt dat er in een aantal % (20) ofzo van de gevallen blijkt dat het onverklaarbaar is en dus de verklaring buitenaardse wezens meer kracht geeft.
In principe moet dat idd niet uitmaken, maar aan de hand van Project Bluebook heeft de Amerikaanse overheid de positie ingenomen dat er niets interessants aan de hand is en dat men daarom sinds eind jaren 70 ook geen onderzoek meer doet naar UFO's. Leugens.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:27:46 #147
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125956675
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

In principe moet dat idd niet uitmaken, maar aan de hand van Project Bluebook heeft de Amerikaanse overheid de positie ingenomen dat er niets interessants aan de hand is en dat men daarom sinds eind jaren 70 ook geen onderzoek meer doet naar UFO's. Leugens.
Sja rare jongens die Amerikanen. Wist je dat het verboden is om contact te maken met een UFO in de VS? :P
Als het niet interessant is waarom dan dat verbod?
Feyenoord!
pi_125959161
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Sja rare jongens die Amerikanen. Wist je dat het verboden is om contact te maken met een UFO in de VS? :P
Nee wist ik niet. Uit nieuwsgierigheid: heb je een bron of referentie daarnaar?
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:17:48 #149
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125959978
quote:

[..]

dus Travis Walton is strafbaar :)
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:13:24 #150
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_125963579
quote:

[..]

Als er een UFO zou landen in Rotterdam Zuid dan heb je waarschijnlijk wel begrip voor een dergelijke wet :D
Alwayz expect the unexpected
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')