http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)-aan-de-wereld.dhtmlquote:De documentaire Sirius, die later deze maand uitkomt, belooft heel wat stof te doen opwaaien. Voor het eerst zullen beelden getoond worden van een kleine alien. De humanoïde werd naar verluidt jaren geleden gevonden in de Chileense Atacama woestijn.
Wetenschapper Steven Greer, grondlegger van het Disclosure Project en het Studiecentrum voor Buitenaardse Intelligentie, werkte samen met Emmy-winnaar Amardeep Kaleka om te film te realiseren. De fondsen werden gegenereerd door middel van crowdfunding.
Getuigenverklaringen
De documentaire onthult dat onze aarde al meerdere malen is bezocht door buitenaardse wezens maar dat dit steeds werd geheimgehouden onder druk van een militaire, industriële en financiële elite. Getuigenverklaringen van vooraanstaande wetenschappers en officiële documenten, die het bestaan van aliens aantonen, passeren de revue.
DNA-onderzoek
Uit röntgenfoto's en DNA-onderzoek zou blijken dat een vreemd wezen dat aangetroffen werd in Chili, een piepkleine alien is waarvan de structuur lijkt op die van de mens. Daarnaast claimen de onderoekers achterhaald te hebben welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om op korte tijd immense afstanden af te leggen. Volgens Steven Greer kan die technologie zelfs door de mensheid worden aangewend.
Olie als energiebron overbodig
'Dit is het belangrijkste verhaal ooit dat nooit verteld werd', aldus de documentairemaker. 'Dankzij deze kennis over de werking van UFO's, die door overheden systematisch is verborgen gehouden, zal olie en nucleaire energie overbodig worden. Dat is meteen ook de belangrijkste reden waarom regeringen deze informatie nooit publiek maakten.'
Of het wezen dat gevonden werd daadwerkelijk een alien is of gewoon weer een hoax, zal natuurlijk nog moeten blijken. Op 22 april, de dag waarop Sirius in première gaat, weten we wellicht meer. In afwachting kan u alvast hieronder de trailer bekijken.
Viel me ook op hoe de suggestie wordt gewekt dat hij dit allemaal doet met gevaar voor eigen leven.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:37 schreef Beathoven het volgende:
<snip>
Ik heb ook puur gekeken naar hoe ze hem in beeld brengen. Als men de (echte) subliminale berichten van de marketing een beetje kent (niet de tru versie want die doet niet zoveel) weet men dat als men iemand vanuit de laagste positie filmt dat je iemand belangrijk en groot maakt. We zien hem vaak van onderaf gefilmd, daarnaast dat griekse tempel shot.. Hallo god. Alsof hij hier de goeroe is van het nieuwe tijdperk wil zijn en degenen die zich "echt" met nieuwe energie bezighouden wil overschaduwen.
<snip>
Iedereen kent de regels in de filmwereld. Keuzes voor posities, sets en kleding worden bewust gemaakt, niet perongeluk.
<snip>
Ah, je hebt de docu nog niet bekeken.quote:
Die zijn er niet. Men verwijst naar de mensen die door de jaren heen beweerde zoiets te hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Overigens wel nieuwsgierig naar de functionaliteit van hun energiemachines
Dan sla ik hem over.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Men verwijst naar de mensen die door de jaren heen beweerde zoiets te hebben.
Zoals Stanley Meyer. Ze beweren ook dat die info geheim wordt gehouden.
Meer niet.
Klopt. Maar het DNA is getest en met hoge waarschijnlijkheid menselijk heb ik begrepen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ah, je hebt de docu nog niet bekeken.
... en niet eens een "echte alien" met z'n menselijke DNA, Chileense moeder, misvormde hoofd & maar 10 ribben ipv 12. ... en het vermoeden dat ie 6 a 7 jaar geleefd heeft. (maar die bewering is twijfelachtig en valt op af te dingen / vergt meer onderzoek)quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef UncleScorp het volgende:
Awel ...
Ik vond het formaat van deze zogezegde alien een beetje raar ... zo klein ?
Vele verhalen uit de oudheid waarin eventueel verwezen wordt naar mogelijke aliens, spreken meer over reuzen.
En dan komen ze nu af met zo'n mini-alien ?
Als ik de link doortrek naar bijv ufo's die gespot worden ... die lijken toch "normale" afmetingen te hebben ?
Zouden er dan honderden van die dingen in 1 ufo zitten ?
Of zie ik iets verkeerd ?
Nou nee, als je bedenkt dat de kans groot is dat het leven hier op onze planeet wsl ook afkomstig is uit de ruimte.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:49 schreef R0N1N het volgende:
Wat het formaat betreft: Ik zit met dezelfde vragen als jij, maar op zich verbaas ik me eerder over al die aliens die nagenoeg exact dezelfde afmeting hebben als wij.
Net als dat aliens totaal niet humanoide hoeven te zijn, kan dus ook de afmeting enorm verschillen. Ergens dus wel weer verfrissend zo'n mini-mens.
Nou nee, aangezien dat leven bacterieel leven was (ALS).quote:Op woensdag 24 april 2013 12:02 schreef UncleScorp het volgende:
Nou nee, als je bedenkt dat de kans groot is dat het leven hier op onze planeet wsl ook afkomstig is uit de ruimte.
Dan zou het niet verwonderlijk zijn dat er meerdere humanoide levensvormen zijn.
hoeveel soorten zijn er wel niet ? en dit zou om een kind gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef UncleScorp het volgende:
Awel ...
Ik vond het formaat van deze zogezegde alien een beetje raar ... zo klein ?
Vele verhalen uit de oudheid waarin eventueel verwezen wordt naar mogelijke aliens, spreken meer over reuzen.
En dan komen ze nu af met zo'n mini-alien ?
Als ik de link doortrek naar bijv ufo's die gespot worden ... die lijken toch "normale" afmetingen te hebben ?
Zouden er dan honderden van die dingen in 1 ufo zitten ?
Of zie ik iets verkeerd ?
Zover we weten ? 0quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef huupia het volgende:
hoeveel soorten zijn er wel niet ? en dit zou om een kind gaan
& dat in je lunch pauze ...quote:Op woensdag 24 april 2013 13:05 schreef Beathoven het volgende:
Ik zat voor de gein ff te zoeken op gemummificeerde foetussen (het zal je wetenschappelijke veld maar zijn)
Genetic identification of mummified fetes
[ afbeelding ]
4. Conclusion
The medical examination showed that the fetus was human, female and came from pregnancy considerably not carried to term, lasting 2.5 lunar months. There were neither injuries nor anatomic ruptures, which could indicate mechanical manipulation (abortion, disintegration, etc.) to the fetus. The cause of early finishing the pregnancy and giving birth to a fetus unable to live was not established.
The nuclear DNA analysis let claim with a great probability that a woman from whom comparative genetic material was collected and analysed was mother to the fetus.
Conflict of interest
None to declare.
Funding
None.
en
NG - A mummified fetus found in Tut's tomb along with a tinier fetus.
[ afbeelding ]
hehequote:
rek zo'n foetus uit en het komt er al wat meer in de buurt. Ik weet niet wat er verder zo smerig aan is, de openingspost is ook al niet echt smakelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef R0N1N het volgende:
@Beathoven
Jaja leuk, maar heb je ook nog iets wat er op lijkt ?
Al die smerige foto's van foetussen voegen anders weinig toe.
Nee, dat er iemand DENKT dat het geen foetus is.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef huupia het volgende:
in de docu wordt toch duidelijk gesteld dat het GEEN foetus kan zijn
Het enige waarom ze roepen dat het geen foetus is:quote:a forensic medical expert at Basque Country University, concluded: "It's a mummified body with all typical characteristics of a fetus. The body displays all the structures and anatomical links normal for the head, trunk and extremities. Taken together, the proportionality of the anatomical structures ... [allows us] to interpret beyond doubt, that this is a mummified human fetus completely normal."
...alleen "concluded" moet zijn "suggested".quote:bone density and epiphyseal plate studies have already concluded that this creature survived post-birth 6 to 8 years.
Zonder 1:1 match denk ik niet dat het zin heeft.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:11 schreef Beathoven het volgende:
Sorry voor t delen van de misschien wat onsmakelijke mummies hierboven. Het was meer om te laten zien dat foetussen er alien-achtig kunnen uitzien maar dat niet zijn. Het is denk ik lastig om een 1:1 match te vinden, zeker via internet. De foetus moet A in dezelfde fase van de groei zitten, B in dezelfde positie gemummificeerd zijn en C in dezelfde omstandigheden zijn gemummificeerd. Natuurlijk of kunstmatig. Niemand die dat even dupliceert.
De stoffige droge mummies van Egypte zijn niet de leerachtige mummies zoals Otzi die in andere condities zijn gevonden en zo zijn er tig verschillende omstandigheden. Het kan een afwijking hebben (misschien de reden van vroeggeboorte of verwijdering), ook dat moet onderzocht worden. De fontanellen die onze schedel zn ronding geeft zijn hier ook nog niet aan elkaar gegroeid, daardoor bestaat kans op verschuiven en vertekening als de foetes wordt verwijderd. Het bot van foetussen is ook buigbaar vanwege de aanwezigheid van bepaalde lijmstoffen waarvan de naam me ontschoten is. Al met al kan het er behoorlijk vreemd uit komen te zien na een mummificatie.
Nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef Montagui het volgende:
Dit was de gevonden russische alien, of ie lijkt?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |