In het weekend spoorloos zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:29 schreef Olment het volgende:
[..]
vaak onder kantooruren...
Ik ben hier sowieso van half 9 tot 5 te vinden5 dagen per week
Fixedquote:Op woensdag 24 april 2013 15:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In het weekend spoorloos te skaffa zijn.
Tja.. soms zit het mee héquote:Op woensdag 24 april 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:
Het is toch wat, te stoned zijn om in het stonerstopic actief te zijn.
sta op, loop een aantal meter, maak een deur open.. TADAAA!!quote:
Ik zit op 3 hoog op kantoor. Uurtje nog.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
sta op, loop een aantal meter, maak een deur open.. TADAAA!!
Dan ga je ook een trap afquote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zit op 3 hoog op kantoor. Uurtje nog.
Dr zit een verschil tussen ff frisse neus halen en hem aftaaienquote:
Was fokken maar het enigste wat ik deed xDquote:Op woensdag 24 april 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
slechte werknemers jullie. werken onder fok!tijd.
Dit.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Was fokken maar het enigste wat ik deed xD
chatten/fok/facebook/random google enz enz
Werken... was dat?
hugelol is hier godzijdank niet weggefilterd.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Was fokken maar het enigste wat ik deed xD
chatten/fok/facebook/random google enz enz
Werken... was dat?
Vraag het aan de barman/vrouwquote:Op woensdag 24 april 2013 16:03 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit alleen nog te twijfelen wat ik ga halen.
Ja ik haal het bij de buurman, en ik heb alles wat ze hebben al een keer gerookt. Dus beetje zinloosquote:Op woensdag 24 april 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
Was laatst ook in Nijmegen.. nog nooit wiet gehaald en geen idee welke goed is.
Dus gewoon aan die meid gevraagd wat er bij hun goeje wiet is.
Omdat je twijfelt welke te halenquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja ik haal het bij de buurman, en ik heb alles wat ze hebben al een keer gerookt. Dus beetje zinloos
dan moet je gewoon de duurste halen.. Waarom?? Omdat het kanquote:
Het is wel zo dat stufi er net is.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:24 schreef Olment het volgende:
[..]
dan moet je gewoon de duurste halen.. Waarom?? Omdat het kan
Voor mij is die keuze niet moeilijk. Wiet.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is wel zo dat stufi er net is..
Maar ik zit te twijfelen dus hasj of wiet. Ze hebben bij mijn buurman zuuuulke geniale hasj
Haal twee babi pangang met rijst.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is wel zo dat stufi er net is..
Maar ik zit te twijfelen dus hasj of wiet. Ze hebben bij mijn buurman zuuuulke geniale hasj
Picsquote:Op woensdag 24 april 2013 16:36 schreef Ugjerke het volgende:
Op dit soort moment ga ik mij altijd voorstellen dat het meisje tegenover me mij klaarpijpt.
Daar moet ik eens mee ophouden.
Geen recente helaas. Ze was altijd wel cute, maar nu ze haar haar geverfd heeft is ze nog wel wat leuker. Het is verder niet echt een typisch lekker ding, maar gewoon een schattig dotje die je een keertje vol wil pompen met een halve liter mannenpap.quote:
Nah, just make it happenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:36 schreef Ugjerke het volgende:
Op dit soort moment ga ik mij altijd voorstellen dat het meisje tegenover me mij klaarpijpt.
Daar moet ik eens mee ophouden.
Ze zit echt in zo'n muurvaste lange relatie.quote:
Sloophamer.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze zit echt in zo'n muurvaste lange relatie.
Op zijn ballen.quote:
Hehe, trekken.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kwam.
Maar ruggenmerg moet je eruit zuigen, niet trekken.
Het is anders dan wiet roken. Maar met deze hasj doe ik langer dan met wiet. En ik krijg bij de buurman sowieso altijd 3x zoveelquote:Op woensdag 24 april 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Voor mij is die keuze niet moeilijk. Wiet.
Van hasj moet ik toch al gauw 3x zoveel roken voor wat effecten.
Sorry, ben nog niet helemaal volleerd psychorapistquote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kwam.
Maar ruggenmerg moet je eruit zuigen, niet trekken.
Ruggengraat kan je eruit scheuren, ruggenmerg moet je eruit zuigen.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sorry, ben nog niet helemaal volleerd psychorapist
Dank voor de tip en supportquote:Op woensdag 24 april 2013 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ruggengraat kan je eruit scheuren, ruggenmerg moet je eruit zuigen.je komt er wel broeder.
Mijn hasj is nog nat...quote:
Lekker denigrerend weerquote:Op woensdag 24 april 2013 16:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen recente helaas. Ze was altijd wel cute, maar nu ze haar haar geverfd heeft is ze nog wel wat leuker. Het is verder niet echt een typisch lekker ding, maar gewoon een schattig dotje die je een keertje vol wil pompen met een halve liter mannenpap.
Jep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |