Ok.quote:
Wat..?? een vas.rar?quote:
Ja maar ja maar... als ik hem maak, word het een snowballedvas.rarquote:
HAHAHA DAT IS GRAPPIG WANT SNOWBALLEN IS OOK EEN SEKSUELE HANDELING.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... als ik hem maak, word het een snowballedvas.rar
*proest* Mijn cola... Wat doe jequote:Op woensdag 24 april 2013 13:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
HAHAHA DAT IS GRAPPIG WANT SNOWBALLEN IS OOK EEN SEKSUELE HANDELING.
Wordt dan wel eens tijd manquote:
"Ik duik op je toetsenbord"quote:
Kan je net zo goed je fb ff dm'enquote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb hier trouwens niet eens een pic om te ruilen.
Maar volgens mij als je een beetje je best doet en in mijn postgeschiedenis zoekt moet het best te doen zijn om een pic/facebook account ofzo te vinden.
echt hé.. alsof je 15paginas met PoHi gaat doorkijken of er ergens misschien een foto te vinden isquote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je net zo goed je fb ff dm'en
Dat is wel een beetje stalkerig.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef Olment het volgende:
[..]
echt hé.. alsof je 15paginas met PoHi gaat doorkijken of er ergens misschien een foto te vinden is
Niet schieten.....quote:
Klaar met school? (Opleiding^^)quote:
Ook wakkerquote:Op woensdag 24 april 2013 13:58 schreef Studeur het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-hoge-zonkracht.html
Lekker bruin worden dus vandaag
WOWquote:Op woensdag 24 april 2013 13:58 schreef Studeur het volgende:
We moeten het wel een beetje spannend houden.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je net zo goed je fb ff dm'en
Whahaha... Echt he.. Gewoon lekker blowenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja, toch maar niet naar school gegaan. fuck dat
tanning.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:58 schreef Studeur het volgende:
nope vandaag niet blowen, moet om 6 uur werken. morgen weer blowdagquote:Op woensdag 24 april 2013 14:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahaha... Echt he.. Gewoon lekker blowen
(mits je wiet hebt gehaald)
Well fuck youquote:Op woensdag 24 april 2013 14:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
We moeten het wel een beetje spannend houden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
We moeten het wel een beetje spannend houden.
En het Jawsmuziekje.quote:
WOWquote:
quote:
Inderdaad.quote:
Van de 6 die ik hier ben.. ben ik er al 5 niks aan het doenquote:
Wat is dat toch, die rust overal. Ligt de economie op z'n gat ofzo?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Van de 6 die ik hier ben.. ben ik er al 5 niks aan het doen![]()
KUUUT SAAAIII
Nee man,, heel Nederland heeft gewoon geen zin ff.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is dat toch, die rust overal. Ligt de economie op z'n gat ofzo?
Het valt mij inderdaad wel op dat we hier vaak allebei onder kantooruren actief zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Nee man,, heel Nederland heeft gewoon geen zin ff.
vaak onder kantooruren...quote:Op woensdag 24 april 2013 15:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het valt mij inderdaad wel op dat we hier vaak allebei onder kantooruren actief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |