FC BAYERN FC BAYERN!!!!!quote:Van der Vaart stellig: 'Bayern kansloos tegen Barcelona'
Als het aan Rafael van der Vaart ligt, zet hij zijn geld voor de halve finale van de Champions League in op Barcelona. De Catalanen nemen het op tegen de kersverse Duitse kampioen Bayern München, maar Van der Vaart heeft zijn voorspelling al klaar.
'Er is maar één verschil tussen Bayern München en Barcelona en dat is Lionel Messi', verklaart de aanvallende middenvelder van Hamburger SV tegenover Sport. 'In de halve finale van de Champions League zal Bayern maar zo'n dertig procent balbezit hebben.'
Met die gedachte trekt de voormalig speler van Ajax, Real Madrid en Tottenham Hotspur zijn conclusie. 'Barcelona heeft namelijk een fantastisch systeem. Ze hebben áltijd de bal. Bayern maakt dus geen schijn van kans.'
Dinsdag 23 april staan de Europese grootmachten tegenover elkaar in München (20.45 uur). HSV, de ploeg van Van der Vaart, bezet in de Bundesliga de achtste positie en is dus nog in de race voor een Europees ticket. Daarnaast bedraagt de achterstand op nummer vier Schalke 04 slechts vijf punten.
Jij moest natuurlijk gisteren na Sesamstraat naar bed toe, vandaar dat je dit topic nu pas opent.quote:
Maar geloof je er zelf in dat Barca dit gaat rechtzetten?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef superZjozz het volgende:
Ik zal dit topic onthouden om jou volgende week uit te komen lachen als Barca toch gewoon door gaat..
Wat een droeftoeter.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:05 schreef Trebo het volgende:
Haha vriend van mij heeft hemel en aarde bewogen om er bij te zijn in Barcelona en heeft nu z'n kaartje op Marktplaats gezet
Mooie comebackquote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij moest natuurlijk gisteren na Sesamstraat naar bed toe, vandaar dat je dit topic nu pas opent.
[..]
Maar geloof je er zelf in dat Barca dit gaat rechtzetten?
Jonge ploeg valt ook wel mee. Prima mix.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:08 schreef superZjozz het volgende:
Tja, Bayern staat al met anderhalf been in de finale. Maar als Barca in het de eerste helft er gewoon twee in legt weet ik niet hoe de jonge ploeg uit Bayern daar mee om gaat..
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:05 schreef Trebo het volgende:
Haha vriend van mij heeft hemel en aarde bewogen om er bij te zijn in Barcelona en heeft nu z'n kaartje op Marktplaats gezet
had geen zin om het gister aan te maken. Voor de barca supporters kon het nog hard aankomenquote:Op woensdag 24 april 2013 10:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je bent gewoon laat met dit topicWedstrijd is al bijna 12 uur afgelopen!
Dat is hun probleemquote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had geen zin om het gister aan te maken. Voor de barca supporters kon het nog hard aankomen
Dit is toch geen Spaans forum?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had geen zin om het gister aan te maken. Voor de barca supporters kon het nog hard aankomen
Wat een sukkel. Nep-fan zeg maar?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:05 schreef Trebo het volgende:
Mensen die op een Spaans forum zitten zijn niet voor Barca man.quote:
Als ik die vriend was zou ik het op de Duitse marktplaats zettenquote:Op woensdag 24 april 2013 10:05 schreef Trebo het volgende:
Hetzelfde hier maar ipv barca doe ik bayernquote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef superZjozz het volgende:
Ik zal dit topic onthouden om jou volgende week uit te komen lachen als Barca toch gewoon door gaat..
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:05 schreef Trebo het volgende:
Als een voetbalploeg te lang succes heeft, ga je die automatisch haten.. Ik heb ook allang de pest aan het Spaanse elftal, tijd voor iets nieuws..quote:
Omdat het getik op het middenveld dodelijk saai is. Ik durf te stellen dat ze ook gister weer vele male meer passen hebben gegeven dan Bayern. Terwijl ze op zijn hoogst 1 kans hebben gecreeerd. Ik vind het persoonlijk mooi dat dit getik eindelijk een keer goed afgestraft is.quote:
Kip/ei imo. Bayern zakt ook gewoon in op eigen helft en speelt reactie/countervoetbal. Lange bal kunnen ze niet spelen met die kleine mannetjes dus dan moet je over de grond. Bayern deed hetzelfde als Celtic, Milan en al die andere ploegen. Dat deden ze wel erg goed.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Nativism het volgende:
[..]
Omdat het getik op het middenveld dodelijk saai is. Ik durf te stellen dat ze ook gister weer vele male meer passen hebben gegeven dan Bayern. Terwijl ze op zijn hoogst 1 kans hebben gecreeerd. Ik vind het persoonlijk mooi dat dit getik eindelijk een keer goed afgestraft is.
Ik zou het toejuichen. Overigens speelde Bayern pas aan het einde reactievoetbal. Daarvoor maakte ze ook gewoon het spel, en lieten het iets vieren toen de winst binnen was.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Kip/ei imo. Bayern zakt ook gewoon in op eigen helft en speelt reactie/countervoetbal. Lange bal kunnen ze niet spelen met die kleine mannetjes dus dan moet je over de grond. Bayern deed hetzelfde als Celtic, Milan en al die andere ploegen. Dat deden ze wel erg goed.
Wat mij betreft gaat Barcelona een keer countervoetbal spelen. Dat moeten ze goed kunnen met die snelheid en passers.
Barcelona speelt er ook wel op, maar ze hadden ook gister weer 65% balbezit. Gisteren begon Bayern ook met druk zetten op de helft van Barcelona, daar werden ze weggetikt. Ze zakken verder in, Barcelona is onmachtig verliest de bal en Bayern wordt gevaarlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef Nativism het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen. Overigens speelde Bayern pas aan het einde reactievoetbal. Daarvoor maakte ze ook gewoon het spel, en lieten het iets vieren toen de winst binnen was.
Messi is niet te lui om mee te verdedigen die was gewoon niet fitquote:Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
Barcelona speelt er ook wel op, maar ze hadden ook gister weer 65% balbezit. Gisteren begon Bayern ook met druk zetten op de helft van Barcelona, daar werden ze weggetikt. Ze zakken verder in, Barcelona is onmachtig verliest de bal en Bayern wordt gevaarlijk.
Goed verdedigt van Bayern (Robben, Ribery en Gomez) die mee verdedigde tot eigen 16, en de zwaktes van Barcelona goed blootgelegd. Lengte plus counter.
Messi was dramatisch, te lui ook om mee te verdedigen en Bartra mist gewoon niveau.
Dat is hij nooit als het slecht loopt. Messi kan volgens een groot deel van de Barcelona aanhang namelijk geen slechte wedstrijden spelen. Over de jaren heen is gewoon gebleken dat ook een Messi verbleekt zonder normale toevoer. Want geniale dribbels lukken ook niet als je wel normaal wordt verdedigt in plaats van paar figuren die enkel achteruit lopen uit angst.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Messi is niet te lui om mee te verdedigen die was gewoon niet fit
Jammer dat er geen El Classico deze week , volgende week of de week daarop komt. Anders was het voor Barca helemaal gedaan.quote:
Eens. Ik kon dan ook erg genieten van de manier waarop hij werd weggebeukt door Muller. Heel Barcelona uitlachen vind ik dan weer overdreven. Een iets mindere periode is geen schande, nadat je een jaar of drie Europa gedomineerd hebt.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:43 schreef Thierryvane het volgende:
Lach hier Alba uit, mag dat ook? Wat een irritant ventje. Ongelofelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
superJosti !quote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef superZjozz het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef superZjozz het volgende:
ik ben kwart duitserquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die nu zogenaamd ineens Duits zijn en zitten te fappen op Bayern!!!!!!!!!!!!1
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef superZjozz het volgende:
ALSquote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef superZjozz het volgende:
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef Elan het volgende:
Barcelona in deze staat van totale aftakeling zou nog steeds van Ajax winnen met 4-0 of 5-0.
Dus vanwaar al die vreugde, zijn we nu opeens moffenhoeren geworden met z'n allen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet
Ik heb echt genoten van het spel van Barcelona de afgelopen jaren.
Alves - Bartra - Pique (huidige vorm) - Adrianoquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef Elan het volgende:
Barcelona in deze staat van totale aftakeling zou nog steeds van Ajax winnen met 4-0 of 5-0.
Dus vanwaar al die vreugde, zijn we nu opeens moffenhoeren geworden met z'n allen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alves - Bartra - Pique (huidige vorm) - Adriano
<
Janmáát - De Vrij - Mathijssen - Martins Indi
Je praat poep.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alves - Bartra - Pique (huidige vorm) - Adriano
<
Janmáát - De Vrij - Mathijssen - Martins Indi
quote:
|