Als een voetbalploeg te lang succes heeft, ga je die automatisch haten.. Ik heb ook allang de pest aan het Spaanse elftal, tijd voor iets nieuws..quote:
Omdat het getik op het middenveld dodelijk saai is. Ik durf te stellen dat ze ook gister weer vele male meer passen hebben gegeven dan Bayern. Terwijl ze op zijn hoogst 1 kans hebben gecreeerd. Ik vind het persoonlijk mooi dat dit getik eindelijk een keer goed afgestraft is.quote:
Kip/ei imo. Bayern zakt ook gewoon in op eigen helft en speelt reactie/countervoetbal. Lange bal kunnen ze niet spelen met die kleine mannetjes dus dan moet je over de grond. Bayern deed hetzelfde als Celtic, Milan en al die andere ploegen. Dat deden ze wel erg goed.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Nativism het volgende:
[..]
Omdat het getik op het middenveld dodelijk saai is. Ik durf te stellen dat ze ook gister weer vele male meer passen hebben gegeven dan Bayern. Terwijl ze op zijn hoogst 1 kans hebben gecreeerd. Ik vind het persoonlijk mooi dat dit getik eindelijk een keer goed afgestraft is.
Ik zou het toejuichen. Overigens speelde Bayern pas aan het einde reactievoetbal. Daarvoor maakte ze ook gewoon het spel, en lieten het iets vieren toen de winst binnen was.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Kip/ei imo. Bayern zakt ook gewoon in op eigen helft en speelt reactie/countervoetbal. Lange bal kunnen ze niet spelen met die kleine mannetjes dus dan moet je over de grond. Bayern deed hetzelfde als Celtic, Milan en al die andere ploegen. Dat deden ze wel erg goed.
Wat mij betreft gaat Barcelona een keer countervoetbal spelen. Dat moeten ze goed kunnen met die snelheid en passers.
Barcelona speelt er ook wel op, maar ze hadden ook gister weer 65% balbezit. Gisteren begon Bayern ook met druk zetten op de helft van Barcelona, daar werden ze weggetikt. Ze zakken verder in, Barcelona is onmachtig verliest de bal en Bayern wordt gevaarlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef Nativism het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen. Overigens speelde Bayern pas aan het einde reactievoetbal. Daarvoor maakte ze ook gewoon het spel, en lieten het iets vieren toen de winst binnen was.
Messi is niet te lui om mee te verdedigen die was gewoon niet fitquote:Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
Barcelona speelt er ook wel op, maar ze hadden ook gister weer 65% balbezit. Gisteren begon Bayern ook met druk zetten op de helft van Barcelona, daar werden ze weggetikt. Ze zakken verder in, Barcelona is onmachtig verliest de bal en Bayern wordt gevaarlijk.
Goed verdedigt van Bayern (Robben, Ribery en Gomez) die mee verdedigde tot eigen 16, en de zwaktes van Barcelona goed blootgelegd. Lengte plus counter.
Messi was dramatisch, te lui ook om mee te verdedigen en Bartra mist gewoon niveau.
Dat is hij nooit als het slecht loopt. Messi kan volgens een groot deel van de Barcelona aanhang namelijk geen slechte wedstrijden spelen. Over de jaren heen is gewoon gebleken dat ook een Messi verbleekt zonder normale toevoer. Want geniale dribbels lukken ook niet als je wel normaal wordt verdedigt in plaats van paar figuren die enkel achteruit lopen uit angst.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Messi is niet te lui om mee te verdedigen die was gewoon niet fit
Jammer dat er geen El Classico deze week , volgende week of de week daarop komt. Anders was het voor Barca helemaal gedaan.quote:
Eens. Ik kon dan ook erg genieten van de manier waarop hij werd weggebeukt door Muller. Heel Barcelona uitlachen vind ik dan weer overdreven. Een iets mindere periode is geen schande, nadat je een jaar of drie Europa gedomineerd hebt.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:43 schreef Thierryvane het volgende:
Lach hier Alba uit, mag dat ook? Wat een irritant ventje. Ongelofelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |