Mij wel. En ik ga nu beginnen.quote:
Hatjoo, yep alles flex. Bij jou ook weer een beetje? Van de schrik bekomen?quote:
Van de schrik bekomen ja, wat een dag was het zeg en dat juist op de dag dat Lotusss vrij wasquote:Op woensdag 24 april 2013 02:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hatjoo, yep alles flex. Bij jou ook weer een beetje? Van de schrik bekomen?
12 uur slaap?quote:Op woensdag 24 april 2013 02:52 schreef EricOscuro het volgende:
Zonder 10 tot 12 uur slaap kan men mij oprapen.
Ik zou willen dat het anders was...
Ik ong. 8 uur per dag. Maar soms ook wel maar 4 uur. Zoals vandaag.quote:Op woensdag 24 april 2013 02:56 schreef lubje25 het volgende:
uurtje of 6 a 7 slaap ik denk ik per nacht
quote:Op woensdag 24 april 2013 02:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ong. 8 uur per dag. Maar soms ook wel maar 4 uur. Zoals vandaag.
quote:Op woensdag 24 april 2013 03:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, Lotusss werd ff wakker en merkte dat ik uit bed was, hoor ik haar opeens zeggen "Mark, je zit toch niet te piekeren?"
Lieverd is het ook.
hehehe, nee. Dat doe ik later vandaag wel ff.quote:
Als ik mijn beste 'zijn' wil zijn, mja dan heb ik dat echt nodig.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Als ik mijn beste 'zijn' wil zijn, mja dan heb ik dat echt nodig.
Zwaar kloten vooral omdat ik moeilijk kan slapen... maar als ik eenmaal slaap, dan heb ik het ook wel nodig. Zo niet... dan moet ik ook geen hufterige collega of baas hebben... want dan heb ik geen buffer meer om hun hufterig gedrag op te vangen.
Daarom heb ik ook bewust voor free lance werk gekozen in mijn eigen tijd. En zelfs nu er bijna geen werk meer in is, ben ik liever even werkloos, dan dat ik een hufter als collega of als baas te voorkomen. Want beter even werkloos, dan iemand die het (weliswaar) verdient het ziekenhuis in te schoppen.
Ik haat namelijk geweld, hoewel ik veel woede in me heb.
Dus ja, beter zo lang mogelijk uitslapen... dan is iedereen veilig (inclusief degenen die zelf weinig empathie kunnen opbrengen).
En ja, misschien kan ik met 8 uur slaap af, bij een goede werkgever en goede collega's.
Maar liever beperk ik dan mezelf, dan het risico te nemen dat het mis gaat.
Niet dat ik zo snel iemand dood zou slaan hahaha... maar beter veilig dan gevaarlijk is mijn motto!
Ben ik blij dat ik goede collega's heb met empathie. Zelfs mijn baas, die zeker geen gemakkelijke is weet van mijn verleden af nadat ik een keertje een clash met hem had gehad. Nadat ik had uitgelegd wat mij mankeert veranderde hij plots en kon begrip voor mij opbrengen.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Als ik mijn beste 'zijn' wil zijn, mja dan heb ik dat echt nodig.
Zwaar kloten vooral omdat ik moeilijk kan slapen... maar als ik eenmaal slaap, dan heb ik het ook wel nodig. Zo niet... dan moet ik ook geen hufterige collega of baas hebben... want dan heb ik geen buffer meer om hun hufterig gedrag op te vangen.
Daarom heb ik ook bewust voor free lance werk gekozen in mijn eigen tijd. En zelfs nu er bijna geen werk meer in is, ben ik liever even werkloos, dan dat ik een hufter als collega of als baas te voorkomen. Want beter even werkloos, dan iemand die het (weliswaar) verdient het ziekenhuis in te schoppen.
Ik haat namelijk geweld, hoewel ik veel woede in me heb.
Dus ja, beter zo lang mogelijk uitslapen... dan is iedereen veilig (inclusief degenen die zelf weinig empathie kunnen opbrengen).
En ja, misschien kan ik met 8 uur slaap af, bij een goede werkgever en goede collega's.
Maar liever beperk ik dan mezelf, dan het risico te nemen dat het mis gaat.
Niet dat ik zo snel iemand dood zou slaan hahaha... maar beter veilig dan gevaarlijk is mijn motto!
Hier enkel een ledlampje aan en het licht van de monitor, that's it.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:23 schreef lubje25 het volgende:
Heb hier een schemerlamp aan, verder niets. Hou niet van heel veel fel licht
Die mogen toch niet meer verkocht worden?quote:Op woensdag 24 april 2013 03:32 schreef lubje25 het volgende:
Ik moet nog erg wennen aan al die nieuwe verlichting. Doe mijn maar gewoon een gloeilamp
Klopt maar zijn her en der nog wel te koop. Heb ook extra ingekocht voor ze er uit gingenquote:Op woensdag 24 april 2013 03:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die mogen toch niet meer verkocht worden?
Ik mis die "peertjes" wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Klopt maar zijn her en der nog wel te koop. Heb ook extra ingekocht voor ze er uit gingen
"warm licht"quote:Op woensdag 24 april 2013 03:38 schreef lubje25 het volgende:
Bedenk me net dat die ene lamp die ik aan heb ook een halogeen is. Maar die is heel mooi te dimmen en geeft "warm" licht
Enerzijds wel... een goede carrière kan ik wel vergeten.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]Das mooi klote dat je daar last van hebt
Ik snap wat je bedoeld hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 03:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
daarom de aanhalingstekensSnap je wel wat ik bedoel?
Verwoord je goed op zo een late nachtquote:Op woensdag 24 april 2013 03:42 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Enerzijds wel... een goede carrière kan ik wel vergeten.
Anderzijds ben ik geen loose canon. Ik ken mijn grenzen en zorg dat ik niet meer in zulke situaties kom. Die ene keer dat ik wel in zo'n situatie kwam, heb ik me kunnen beheersten.
En nee hoor, ik word ook niet bij elke situatie van onrechtvaardigheid gewelddadig.
Bij lange na niet... maar mijn woede komt vooral naar boven wanneer ik ik bijvoorbeeld door een arbeidsrelatie niet onder iemand uitkom... wanneer ik niet even pauze kan nemen en een uurtje kan wandelen om tot rust te komen.
Een akkefietje bij de kassa van de lokale supermarkt, waarbij iemand voordringt... peanuts. Dat glijdt van me af. Een verkeers agent die verkeerde aannames heeft over mij... geen enkel probleem.
Ik zal nooit een loose canon zijn, tenzij iemand het op mij voorzien heeft en geen enkele vorm van redelijkheid in zijn mars heeft.
Maar collega's kun je niet kiezen... noch degene die jouw directe baas is.
Zelf had ik eens een directe baas bij een uitzendjob... die kon alleen maar schelden, en het liefst een half uur lang. En ergens tussen dat schelden in, zou hij misschien gezegd hebben wat ik fout deed.
In plaats dat hij dat even rustig uitlegde, zodat ik het de volgende keer goed kon doen... bleef hij liever schelden... zodat ik er weinig van zou leren... en de volgende keer maar onwetend moest kiezen wat ik wellicht fout gedaan had... Waarop die lul, weer een goede reden zag om me weer de huid vol te schelden.
Mja toen wilde ik die lul welhaast doodknuppelen....
Maar ik deed het niet, want ik geloof in een zekere mate van pacifisme.
Toch schrok ik in elk geval enorm van mijn woede, en besloot nooit meer in zo'n situatie te belanden.
Maar goed, ik zorg wel dat ik niet meer in zulke situaties terecht kom.
Ik heb geen strafblad en tegen de tijd dat ik dood ga, verwacht ik ook geen strafblad te hebben.
Ik ga liever de grote hufters uit de weg... degenen die weinig empathie hebben bij voorbaat uit de weg.
Liever een financieel loser, dan een crimineel. Zo moeilijk is het niet, zolang je maar een keuze durft te maken... zelfs al is die keuze niet zo makkelijk als het bepalend is voor de rest van je leven.
Maar ik kies heel bewust voor mijn keuze... mijn handen blijven schoon en meer zou ik mijn of mijn broertjes nageslacht niet willen na laten. Wees je zelf, en laat niets boven jezelf uitstijgen. Dat zou ik hun willen nalaten.
Fikse lap tekst zo midden in de nachtquote:Op woensdag 24 april 2013 03:42 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Enerzijds wel... een goede carrière kan ik wel vergeten.
Anderzijds ben ik geen loose canon. Ik ken mijn grenzen en zorg dat ik niet meer in zulke situaties kom. Die ene keer dat ik wel in zo'n situatie kwam, heb ik me kunnen beheersten.
En nee hoor, ik word ook niet bij elke situatie van onrechtvaardigheid gewelddadig.
Bij lange na niet... maar mijn woede komt vooral naar boven wanneer ik ik bijvoorbeeld door een arbeidsrelatie niet onder iemand uitkom... wanneer ik niet even pauze kan nemen en een uurtje kan wandelen om tot rust te komen.
Een akkefietje bij de kassa van de lokale supermarkt, waarbij iemand voordringt... peanuts. Dat glijdt van me af. Een verkeers agent die verkeerde aannames heeft over mij... geen enkel probleem.
Ik zal nooit een loose canon zijn, tenzij iemand het op mij voorzien heeft en geen enkele vorm van redelijkheid in zijn mars heeft.
Maar collega's kun je niet kiezen... noch degene die jouw directe baas is.
Zelf had ik eens een directe baas bij een uitzendjob... die kon alleen maar schelden, en het liefst een half uur lang. En ergens tussen dat schelden in, zou hij misschien gezegd hebben wat ik fout deed.
In plaats dat hij dat even rustig uitlegde, zodat ik het de volgende keer goed kon doen... bleef hij liever schelden... zodat ik er weinig van zou leren... en de volgende keer maar onwetend moest kiezen wat ik wellicht fout gedaan had... Waarop die lul, weer een goede reden zag om me weer de huid vol te schelden.
Mja toen wilde ik die lul welhaast doodknuppelen....
Maar ik deed het niet, want ik geloof in een zekere mate van pacifisme.
Toch schrok ik in elk geval enorm van mijn woede, en besloot nooit meer in zo'n situatie te belanden.
Maar goed, ik zorg wel dat ik niet meer in zulke situaties terecht kom.
Ik heb geen strafblad en tegen de tijd dat ik dood ga, verwacht ik ook geen strafblad te hebben.
Ik ga liever de grote hufters uit de weg... degenen die weinig empathie hebben bij voorbaat uit de weg.
Liever een financieel loser, dan een crimineel. Zo moeilijk is het niet, zolang je maar een keuze durft te maken... zelfs al is die keuze niet zo makkelijk als het bepalend is voor de rest van je leven.
Maar ik kies heel bewust voor mijn keuze... mijn handen blijven schoon en meer zou ik mijn of mijn broertjes nageslacht niet willen na laten. Wees je zelf, en laat niets boven jezelf uitstijgen. Dat zou ik hun willen nalaten.
In een aantal gevallen ging het best goed, dat ten eerste.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik goede collega's heb met empathie. Zelfs mijn baas, die zeker geen gemakkelijke is weet van mijn verleden af nadat ik een keertje een clash met hem had gehad. Nadat ik had uitgelegd wat mij mankeert veranderde hij plots en kon begrip voor mij opbrengen.
Maar wat deed je eerst dan, in loondienst?
Weet je wat het met collega's is? Sommigen liggen je, anderen weer niet. Ook ik heb wel enkele collega's die ik niet mag en mij niet mogen.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:48 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
In een aantal gevallen ging het best goed, dat ten eerste.
Maar wat ik destijds deed in loondienst... mezelf opvreten. Mijn reserves vaak zoveel opvreten tot ik geen reserves meer had.
En vervolgens via een uitzendbureau proberen een andere werkgever te zoeken.
Overigens was het zelden een probleem met de baas zelf. Meer een probleem met sommige collega;s ...
Haha, dank je wel!quote:Op woensdag 24 april 2013 03:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verwoord je goed op zo een late nacht
quote:Op woensdag 24 april 2013 03:52 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, dank je wel!![]()
Het is dan ook niet altijd wanneer ik laat reageer, dat ik ook veel gedronken heb.![]()
Al moet ik wel bekennen dat het er soms wel zo op lijkt.
t is mij ook gelukt, dan kan jij het vast ookquote:Op woensdag 24 april 2013 03:56 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik moet stoppen met roken. Vandaag maar een afspraak maken bij de huisarts afdeling speriotomie (oid's)
Ik mag het hopen. Echter PTSS en COPD icm. roken, dat is gif als een malijer.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
t is mij ook gelukt, dan kan jij het vast ook
niet de beste combi neequote:Op woensdag 24 april 2013 04:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Echter PTSS en COPD icm. roken, dat is gif als een malijer.
Idd, COPD dan zou je moeten stoppen met rokenquote:
Knap.quote:Op woensdag 24 april 2013 04:06 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb gelukkig geen van beiden. Heb dat boek van Allen Carr gelezen, Stoppen met roken. Dat werkte voor mij, ook voor mijn broer die het drie weken na mij uit had. We zijn allebei zo'n 12 jaar gestopt met roken nu. Alleen hij 3 weken later
quote:
Pulp Fictionquote:Op woensdag 24 april 2013 04:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]kan ik dit kennen uit een Tarantino film?
Zit nu hier een dvd te kijken van Curtis Mayfield die ik vanmiddag gekocht heb
Ik kan en wil niet downloaden. Heb liever iets tastbaars.quote:Op woensdag 24 april 2013 04:18 schreef ErwinRommel het volgende:
DVD's kijken we hier amper, wij "kopen" alles via internet
Een ieder z'n dingquote:Op woensdag 24 april 2013 04:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik kan en wil niet downloaden. Heb liever iets tastbaars.![]()
Bruce Springsteenquote:Op woensdag 24 april 2013 04:21 schreef lubje25 het volgende:
Vandaag, gisteren dus eigenlijk, gehaald:
[ link | afbeelding ]
en dan nog die dvd van Curtis
Wat een baasquote:
Dit was ook een song in de film In Country met Bruce Willisquote:
ik ook zo, om 9 uur moet ik er weer (ff) uitquote:Op woensdag 24 april 2013 04:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo toch nog maar een tukkie proberen te doen, ben toch al ziekgemeld voor werk
Trustenquote:Op woensdag 24 april 2013 04:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik ook zo, om 9 uur moet ik er weer (ff) uit
Beetje thuis Rommelen, zo gezegd.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef Lotusss het volgende:
Op weg naar huis om nog een beetje voor ErwinRommel te zorgen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef Lotusss het volgende:
Op weg naar huis om nog een beetje voor ErwinRommel te zorgen.
Jij heet Erwin!quote:Op woensdag 24 april 2013 03:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, Lotusss werd ff wakker en merkte dat ik uit bed was, hoor ik haar opeens zeggen "Mark, je zit toch niet te piekeren?"
Sfeer bij tv kijken? Wat een wijf ben je toch ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Weten jullie wat ik niet snap?
Dat er mensen zijn die op dit moment in de woonkamer TV kijken met het ligt vol aan![]()
Kijk hier nu uit het raam, en zie dat er in enkele appartementen ook nog mensen wakker zijn en TV kijken, maar waarom in hemelsnaam met het volle ligt aan? Geeft toch geen sfeer?
Dat klinkt als veel, hoe lang doe je daar nog over?quote:Op woensdag 24 april 2013 03:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Knullige is dat ik eergisteren een slof van 10 pakjes Zware van Nelle gekocht heb. Als die op is, dan ga ik denk ik stoppen met paffen
Dat dacht ik ook vannachtquote:
Jouw naam weet ik al, kale.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:52 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster volgt slinkse verhoortechniek Wyccie...
Mooie naam.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
das mijn bijnaam.
Daniël, aangenaam kennis te maken![]()
hehe, nee, in het echt heet ik gewoon Mark Hquote:Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij heet Erwin!
[..]
Sfeer bij tv kijken? Wat een wijf ben je toch ook.
Ik heb er juist een hekel aan als ik ergens kom eten en er kaarsjes worden aangestoken en dat soort meuk. Waarom die drang om het 'gezellig' te maken?
[..]
Dat klinkt als veel, hoe lang doe je daar nog over?
Nee niet van mijn achternaamquote:Op woensdag 24 april 2013 13:54 schreef wyccie het volgende:
Komt Lubje dan van je achternaam, Daniël? Lubbers?
Ja, dat vind ik ook niet zo netjes van 'Wyccie'...quote:Op woensdag 24 april 2013 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En mijn naam hoef je hier niet te noemen mocht je hem weten....
Dan heb je wel al een dag om naar toe te werken.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Met 1 slof shag doe ik precies 1 maand, dat is 1 pakje shag in 3 dagen, valt reuze mee
Hoezo, Jojo?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En mijn naam hoef je hier niet te noemen mocht je hem weten....
Oh, sorry dacht dat je dat niet erg vond, omdat je het zelf al eens had genoemd hier.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat vind ik ook niet zo netjes van 'Wyccie'...
Ik ga het wel in overleg "met" doenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb je wel al een dag om naar toe te werken.
Niet hier volgens mij, alleen in PM's doe ik dat aan 'bekenden'...quote:Op woensdag 24 april 2013 13:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, sorry dacht dat je dat niet erg vond, omdat je het zelf al eens had genoemd hier.
Nee, ik heb het hier wel eens gelezen. Heb het trouwens ge-edit.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:57 schreef MadMaster het volgende:
Niet hier volgens mij, alleen in PM's doe ik dat aan 'bekenden'...
Hmmm, niet door mijzelf dan geschreven...quote:Op woensdag 24 april 2013 13:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb het hier wel eens gelezen. Heb het trouwens ge-edit.
Dan kom ik tot de conclusie dat er iets lubbert.quote:
Dan ben ik paranormaal begaafd.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:58 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, niet door mijzelf dan geschreven...
Volgende week dinsdag wordt een zware dag.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:01 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Wat weet je nog meer van ons wat we niet weten?
Dat betwijfel ik, tenzij er weer een rode Suzuki Alto de hoek om komt scheuren...quote:Op woensdag 24 april 2013 14:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag wordt een zware dag.
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, tenzij er weer een rode Suzuki Alto de hoek om komt scheuren...
Jij bent maandag niet vrij?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Dat betwijfel ik, tenzij er weer een rode Suzuki Alto de hoek om komt scheuren...
Mijn Braziliaanse petekindje, toen ik nog getrouwd wasquote:
Die was niet rood tochquote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef MaJo het volgende:
MM volgens mij heb je je naam inderdaad wel een genoemd hier
Ja...quote:Op woensdag 24 april 2013 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben zeer konings gezindt, is dat een schande?
En waarom dan als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?quote:
Omdat een monarchie overbodig is, oubollig is en bakken met geld kost...quote:Op woensdag 24 april 2013 14:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En waarom dan als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
Aldus een minderheid van de bevolking, laten we wel wezenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat een monarchie overbodig is, oubollig is en bakken met geld kost...
Nee, maar de taalfout wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben zeer konings gezindt, is dat een schande?
Oh, ik snap 'm nu pas.quote:
Een president kost ook bakken met geld. En met pech heb je elke 4 jaar een nieuwe, en dus elke 4 jaar een wangedrocht van een Presidentsliedquote:Op woensdag 24 april 2013 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat al zo is, dan zal me dat een worst zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aldus een minderheid van de bevolking, laten we wel wezen
Een president hoef ik ook niet per sé.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een president kost ook bakken met geld. En met pech heb je elke 4 jaar een nieuwe, en dus elke 4 jaar een wangedrocht van een Presidentslied
Ik vond de "ligt" taalfout van vannacht nog wel een stukkie erger, en dat nog 2x ookquote:Op woensdag 24 april 2013 14:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar de taalfout wel.
[..]
Oh, ik snap 'm nu pas.
Zonder een monarchie zou dat geld ook wel ergens anders terechtkomen, niet in jouw of mijn portemonnee.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:09 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zonder een monarchie zou dat geld ook wel ergens anders terechtkomen, niet in jouw of mijn portemonnee.
Beter een monarchie met een prima koningshuis dan een republiek met een clown als Berlusconi aan het roer.
Ik eet al 7 weken geen brood. Ben nu wel chips aan het eten.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik ben weer een kilo afgevallenGeen brood eten en alleen water drinken werkt
Een dictator een idee?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat al zo is, dan zal me dat een worst zijn.
Ik heb zelf hersenen, anderen hoeven niet voor mij te denken...
[..]
Een president hoef ik ook niet per sé.
Die was erg jaquote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond de "ligt" taalfout van vannacht nog wel een stukkie erger, en dat nog 2x ook
Daar ben ik ook niet zo bang voor, dat geld is dan ook nog de minst belangrijke reden.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zonder een monarchie zou dat geld ook wel ergens anders terechtkomen, niet in jouw of mijn portemonnee.
Beter een monarchie met een prima koningshuis dan een republiek met een clown als Berlusconi aan het roer.
Ik eet geen chips, alleen in het weekend een bakje. En cola ook alleen in het weekend, voor de rest dus alleen maar koffie, thee en water. En niet snoepen, het werktquote:Op woensdag 24 april 2013 14:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik eet al 7 weken geen brood. Ben nu wel chips aan het eten.
Het verbaasde me ook dat niemand er iets van zeiquote:Op woensdag 24 april 2013 14:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die was erg jaDacht vannacht laat maar zitten en net weer.
Maar ik was dus niet de enige die het opviel
Daarvan hebben we er 150, en nog kunnen ze geen deuk in een pakje boter slaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een volksvertegenwoordiger zonder poespas en poeha, prima!
Oranje Bovenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel mooi, onze monarchieHoe bizar het ook is dat je in een familie wordt geboren en dan automatisch koning of koning wordt.
Nee, koning Pils met z'n bek rotte tanden, dat is een top vertegenwoordiger.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarvan hebben we er 150, en nog kunnen ze geen deuk in een pakje boter slaan.
Zie je het al voor je, bv ene Alexander Pechtolt die op staatsbezoek gaat.
Die heeft geen enkel aanzien.
Hoeveel macht heeft hij nou eigenlijk dan? Mij maakt het niks uit dat hij daar niks voor hoeft te doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Daar ben ik ook niet zo bang voor, dat geld is dan ook nog de minst belangrijke reden.
Maar een erfelijke overdracht van 'de macht' is wel erg achterhaald...
Hij doet het anders beter dan zgn "volksvertegenwoordigers".quote:Op woensdag 24 april 2013 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, koning Pils met z'n bek rotte tanden, dat is een top vertegenwoordiger.![]()
Het is dat 'ie dat wijf van hem heeft weten te kopen, anders was het helemaal om te janken geweest...
Wat doet hij precies beter? Bron? Onderzoek?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Hij doet het anders beter dan zgn "volksvertegenwoordigers".
'Macht' schreef ik dan ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeveel macht heeft hij nou eigenlijk dan? Mij maakt het niks uit dat hij daar niks voor hoeft te doen.
Het lijkt me ook wel vervelend om zo geboren te zijn, er wordt maar gewoon van je verwacht dat jij koning wordt.
Peilingen recentelijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat doet hij precies beter? Bron? Onderzoek?
Omdat het volk dat niet wil, althans, meer dan 80%quote:Op woensdag 24 april 2013 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Macht' schreef ik dan ook.
Maar juist die papieren rol maakt zijn functie nutteloos.
Volgens mij mag iedereen van het koningshuis trouwens vrijwillig afstand doen van de troon, maar niemand die dat doet...
Ik heb het niet over 2e kamer leden, maar over een enkele (volks)vertegenwoordiger die NL vertegenwoordigt bij buitenlandse aangelegenheden en dergelijke.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij doet het anders beter dan zgn "volksvertegenwoordigers".
En uit peilingen blijkt ook dat Wim-Lex vertrouwen geniet van de bevolking. Daar kunnen die zgn hautaine "volksvertegenwoordigers" nog een puntje aan zuigen
Wat hebben ze met die peilingen dan gemeten? Dat de bevolking meer vertrouwen in de koning heeft? Ik begrijp die vergelijking niet helemaal.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Peilingen recentelijk.
Een "volksvertegenwoordiger" zoals we die nu kennen protesteren enkel.
Enige wat ze zeggen is ja, maar bedoelen eigenlijk nee. Hoe durf je je dan volksvertegenwoordiger te noemen als je lui op je krent zit?
Onzin natuurlijk, dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 2e kamer leden, maar over een enkele (volks)vertegenwoordiger die NL vertegenwoordigt bij buitenlandse aangelegenheden en dergelijke.
En wat heb ik nou aan peilingen, lekker meelopen met de grote massa...
Mij is niks gevraagd en als dat wel zo zou zijn, dan weet je inmiddels mijn antwoord...
Vertrouwen genieten bij de bevolking...![]()
Hoeveel blunders heeft Wim Lex al op z'n naam staan en hoeveel charme offensieven heeft hij daarvoor al moeten houden? Ja, die werken wel, vooral de lach van z'n vrouw...
Niet zozeer in de Koning zelf, maar meer het vertrouwen in de Monarchiequote:Op woensdag 24 april 2013 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat hebben ze met die peilingen dan gemeten? Dat de bevolking meer vertrouwen in de koning heeft? Ik begrijp die vergelijking niet helemaal.
Daarom dus, en we mogen blij zijn dat we, ongeacht of je pro of contra bent, onze meningen kunnen uitenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:37 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, iedereen uiteraard mag zelf weten wat hij/zij er van vindt, maar als het me gevraagd wordt...
Wilde dat eigenlijk ook nog zeggen jaquote:Op woensdag 24 april 2013 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Genant dat je Hollands next top talent kijkt ook
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:43 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik kijk Say Yes to the Dress.
Bij die Next Pop Talent zit ook iemand die zich Freshkid noemt. Ik wist gewoon niet of het een jongen of meisje was, en aan die naam en stem had ik ook niks.
Nee, geen onzin.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, dat weet je zelf ook wel.
Zag haar net ook (meisje dus) en had precies hetzelfdequote:Op woensdag 24 april 2013 14:43 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik kijk Say Yes to the Dress.
Bij die Next Pop Talent zit ook iemand die zich Freshkid noemt. Ik wist gewoon niet of het een jongen of meisje was, en aan die naam en stem had ik ook niks.
Dat ik er geen last van heb vind ik geen goed argument. Net als: laat ze toch lekker.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:39 schreef wyccie het volgende:
Laat WimLex en Maxima toch gewoon fijn lintjes knippen. Het is een leuk stel, genoeg mensen die het wel kunnen waarderen. En hoeveel last heb je nou werkelijk van het koningshuis?
Waarom zou je ze niet lekker laten dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
Dat ik er geen last van heb vind ik geen goed argument. Net als: laat ze toch lekker.![]()
![]()
Ik denk dat het koningshuis wel voor verbinding en continuïteit kan zorgen.
Nou ja, da's niet echt een reden hequote:Op woensdag 24 april 2013 14:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet lekker laten dan?![]()
Omdat het niet om de kwaliteiten gaat, maar om zijn afkomst en dat is in mijn ogen niet goed. Als het nu echt puur om een ceremonieel koningsschap ging, maar dat is het ook niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet lekker laten dan?![]()
Maar het blijft toch een scheve vergelijking?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:55 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik vergelijk de redenatie van 'laat ze maar' met een andere vorm waarbij mensen kunnen zeggen 'laat ze maar '
Ja dat besefte ik me ook, want inbreken is illegaalquote:Op woensdag 24 april 2013 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar het blijft toch een scheve vergelijking?
Omdat ik denk dat je veel whisky gaat drinken op de 29e.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet waarom het dinsdag een zware dag wordt, Wyccie...
Zou jij dan willen zien dat we een verkiezing houden voor het koningsschap? Of afschaffen, maar dat vind ik ook zonde. En je zegt zelf al dat het koningshuis niet helemaal nutteloos is. Ik weet er het fijne niet van, maar voor mij heeft het koning zijn weinig te doen met macht. Ik zie ze puur als iets symbolisch.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:56 schreef Soempie het volgende:
Omdat het niet om de kwaliteiten gaat, maar om zijn afkomst en dat is in mijn ogen niet goed. Als het nu echt puur om een ceremonieel koningsschap ging, maar dat is het ook niet.
Helaas, gezakt voor je paranormale begaafdheid diploma.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je veel whisky gaat drinken op de 29e.
Wanneer mag ik herexamen doen?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, gezakt voor je paranormale begaafdheid diploma.
Maandag moet ik rijden, dus geen drank voor mij...
Ik drink/proef per week thuis ongeveer 3 glazen whisky van 2 à 3cl per glas.
Alleen als er een festival/proeverij is, dan wel wat meer, maar dat zijn er maar zo'n 15 per jaar, gok ik...
Nee, want kinderen die vragen, worden overgeslagen...quote:Op woensdag 24 april 2013 15:04 schreef wyccie het volgende:
Als er genoeg mensen in Nederland koning willen worden, en we gaan de erfopvolging afschaffen en we stappen over op een gekozen koning ... Zou dat dan beter zijn?
Doe mij die cheque met 10 miljoen dan maar.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon Linda de Mol een postcode/huisnummer uit een bak laten trekken en wie op dat adres de deur opendoet is voor 10 jaar de vertegenwoordiger van NL...
Zodra je weer iets denkt te weten over ons wat wij zelf niet weten...quote:
Gedurende de koude/donkere wintermaanden is whiskyseizoen intensiever dan daarbuiten, dan heb ik soms wel 4 a 5 festivals/tastings per maand.quote:Iets meer dan eens per maand ... soms lijkt het wel elke week. Was je al eens hier bij de whiskywinkel geweest?
Versailles ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Simpelweg omdat 's zomers (warme) whisky niet smaakt en ijs uit den boze is...
Weke slijter bedoel je? Versailles?
Ben nog nooit bij Versailles geweest, ik mag de eigenaar (Cecil) niet zo...quote:Op woensdag 24 april 2013 15:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Versailles ja.
Mag je whisky dan niet in de koelkast zetten of zeg ik nou echt iets heel doms?
Jawel, als ik in de buurt zou zijn, dan ga ik wel naar binnen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, jij kent ook alle eigenaars natuurlijk.
Maar als je hier in de buurt zou zijn, zou je niet eens naar binnen willen?
Over 3 jaar wil mw. MM meelopen, samen met onze buurvrouw. Samen zijn ze dan 100 jaar oud, daarom...quote:Ik doe weer mee met de Vierdaagse, mits ik voor die tijd niet uitgeschakeld ben.
Oude blessure. Moet nog een afspraak maken bij de fysio.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:19 schreef MadMaster het volgende:
Jawel, als ik in de buurt zou zijn, dan ga ik wel naar binnen.
Maar ik kom zelden in Nijmegen en ga er niet voor omrijden, daar waar ik dat bij anderen wel soms
Over 3 jaar wil mw. MM meelopen, samen met onze buurvrouw. Samen zijn ze dan 100 jaar oud, daarom...
Maar waarom zou je uitgeschakeld zijn?
Dan zal mw. MM het als newbie waarschijnlijk kunnen schudden, bij de 100e editie zal waarschijnlijk snel vol raken...quote:Op woensdag 24 april 2013 15:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oude blessure. Moet nog een afspraak maken bij de fysio.
Over drie jaar is het ook nog eens de 100e editie!
Die kans acht ik 0,0%...quote:Op woensdag 24 april 2013 15:59 schreef wyccie het volgende:
Dan moet ze volgend jaar of het jaar erna toch eerst mee moeten doen.
Volgens mij moet je wel een aantal keer achter elkaar uitgeloot zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is het nu al.....
Is het mogelijk om je in te schrijven met de hoop uitgeloot te worden en beb je het jaar er op meer kans om mee te mogen doen?
Bij de kleinere tochten gaat dat prima. En je begint ook niet allemaal op hetzelfde moment.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is trouwens een van de redenen waarom ik eigenlijk geen wandeltochten loop. Waarom zou je er voor kiezen in een groep te lopen met mensen die je constant voor de voeten lopen....
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een president kost ook bakken met geld. En met pech heb je elke 4 jaar een nieuwe, en dus elke 4 jaar een wangedrocht van een Presidentslied
Het was ook geen Alto, maar een Swiftquote:
Dat kan een ceremoniële koning prima doenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 2e kamer leden, maar over een enkele (volks)vertegenwoordiger die NL vertegenwoordigt bij buitenlandse aangelegenheden en dergelijke.
Ik heb georganiseerde tochten gedaan waarbij ik in de verte maar 1 persoon voor me zie lopen. En ook met niet-uitgezette wandelingen loop je de kans om veel wandelaars tegen te komen. Vooral op een dag als vandaag.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
allebei een beetje non argumenten.
Het zal best wel minder zijn bij kleinere tochten maar het blijft in een kudde lopen. en ja, ik weet dat er mensen zijn die dat helemaal fantastisch vinden, lekker met alles en iedereen kletsen enzo.
En wat moet ik zeggen van paaltjes, gewoon opletten?
Daar ben ik ook niet van, zomaar een verhaal ophangen bij een wildvreemde. Ik loop ze zo gauw mogelijk voorbij.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ja, ik weet dat er mensen zijn die dat helemaal fantastisch vinden, lekker met alles en iedereen kletsen enzo.
Niet helemaal mijn ding, maar best ok. Veel plezier.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Bon soir!
Zo naar Carré voor Julien Clerc...
I couldn't agree morequote:Op woensdag 24 april 2013 18:37 schreef wyccie het volgende:
Zelf vind ik het leukst om toch alleen te lopen. Meer genieten van de natuur, eigen tempo.
Afspreken helpt wel om te gáán.
Volgens mij kan een koning nog wel wat invloed hebben en als je dan bedenkt dat het gaat om erfopvolging is dat natuurljik best krom. Helemaal symbolisch is het denk ik niet, al stelt de macht vast niet veel voor. Ik denk dan aan het wekelijks gesprek met de premier, het benoemen van de burgemeesters, het ondertekenen van wetten en mogelijke invloed op de formatie. Al geldt dat laatste niet meer, de Kamer kan nu zelf de formatie regelen, door een wijziging. Het zal niet snel gebeuren dat de koning weigert een wet te ondertekenen, maar de mogelijkheid is er in principe wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:01 schreef wyccie het volgende:
Zou jij dan willen zien dat we een verkiezing houden voor het koningsschap? Of afschaffen, maar dat vind ik ook zonde. En je zegt zelf al dat het koningshuis niet helemaal nutteloos is. Ik weet er het fijne niet van, maar voor mij heeft het koning zijn weinig te doen met macht. Ik zie ze puur als iets symbolisch.
Hee, zelfs ik ben naar buiten geweest.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:31 schreef Soempie het volgende:
Nah, bakje chips en Game of Thrones kijken.
Ik ben de hele dag buiten geweest.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, zelfs ik ben naar buiten geweest.
Ik heb niet echt verplichtingen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat was verplicht of niet?
Of ben ik de enige luiwammes?
Beatrix is maar een brave koningin eigenlijk. Ik denk dat WimLex dat ook wel heeft.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij wordt de burgemeester wel aanbevolen door de gemeente en de minister van Binnenlandse Zaken en de koning(in) zal daar vast niet van afwijken.
Oh, wat goed. Je hebt je avondje bankhangen wel verdiend.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:35 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niet echt verplichtingen.Vanmorgen naar de speeltuin geweest en vanmiddag voetballen in de tuin en achter M. aanrennen.
ik zou gaan fietsen maar zit nog op de bank. Maar heb wel de hele ochtend 'buiten' gewerktquote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat was verplicht of niet?
Of ben ik de enige luiwammes?
Wij ook niet. En ik ben linkspoter en dan is vulpen niet handig.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Soempie het volgende:
Lichtgroene en roze inkt.Dat mocht bij ons echt niet. We mochten niet eens met zwarte inkt schrijven.
Over een uur is de wereld er hopelijk ook nog,quote:Op woensdag 24 april 2013 20:02 schreef wyccie het volgende:
Ik wil echt wel wat gaan doen, maar ik denk niet dat het eten over een half uur is gezakt.
Maar dan zijn de vriendinnen al weggelopen. Zelf ga ik dan niet meer.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over een uur is de wereld er hopelijk ook nog,
Tsja, waarom spaart iemand suikerzakjes? Of sigarenbandjes, of balpennen?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef Soempie het volgende:
De vulling kun je gewoon doorknippen. Ik begrijp nog steeds niet waarom die balletjes werden gespaard.
Je moet zo'n vulling pas openknippen als ie helemaal leeg is hequote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef wyccie het volgende:
Ik zie mijn gezicht al onder de inktspetters zitten op het moment dat ik zo'n ding openknip. Of jezelf onderkliederen met Tipp-ex. Mocht op een gegeven moment ook niet meer gebruikt worden.
Volgens mij is LBaby heel lastig. LB heeft het maar druk met haar. Ze is ons vergeten.![]()
Dat begrijp ik ook niet. Ik heb beren verzameld en achteraf gezien was dat ook idioot.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, waarom spaart iemand suikerzakjes? Of sigarenbandjes, of balpennen?
Ah, jij was jong omstreeks 1993quote:Op woensdag 24 april 2013 20:12 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eventjes wat speentjes gespaard.En Flippo's met mijn zusje.
Als de aansluiting er al zit zou dat niet al te moeilijk moeten zijn...quote:Op woensdag 24 april 2013 20:18 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n broertje ging vanmiddag zelf de nieuwe gaskookplaat aansluiten.
Het glas zit nog in de sponningen, maar ik mag morgenmiddag even langs
weet ikquote:Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als de aansluiting er al zit zou dat niet al te moeilijk moeten zijn...
Nee, maar ik ken mijn eigen broer wel. En zelfs hem zou ik het toevertrouwen om een gasfornuis aan te sluitenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
weet ik
Jij kent m'n broertje nog niet
het siste en stonk naar gasquote:Op woensdag 24 april 2013 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken mijn eigen broer wel. En zelfs hem zou ik het toevertrouwen om een gasfornuis aan te sluiten
Een lispelaar die bonen heeft gegeten?quote:
MM is al vrij lang meer dan 20 jaar ouder dan ik ben en heeft daarin tot op heden nog geen verbetering laten zienquote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij ook. Dat kun je zelfs van MM nog wel zeggen.
sissen niet slissenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een lispelaar die bonen heeft gegeten?
Toch denk ik wel dat hij de MM uit '93 jong noemt.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MM is al vrij lang meer dan 20 jaar ouder dan ik ben en heeft daarin tot op heden nog geen verbetering laten zien
Dat denk ik ook, maar ik moest er toch om lachen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef wyccie het volgende:
Die Marktplaatsadvertentie is gewoon een troll. Dat kan niet waar zijn.
Een etter maakt weer al het verschilquote:
Ik ook wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:34 schreef ß het volgende:
Dat denk ik ook, maar ik moest er toch om lachen.
Polo. Verder geen goede onderbouwing voor.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook wel.![]()
Na de originele advertentie werd het te doorzichtig.
Waarom zijn er toch zo ontzettend veel driedeurs auto's.![]()
Toyota Starlet of Volkswagen Polo? Allebei oud.
Daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Polo. Verder geen goede onderbouwing voor.
Dat verklaart dan ook waarom ze een stuk duurder zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:51 schreef ß het volgende:
Starlets zijn over het algemeen een stuk betrouwbaarder dan Polo's.
Die knop waar 'Start' bij staat? Dat zou wel eens een startknop kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:52 schreef wyccie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Laatste foto: wat is dat voor gek knopje?
Hij rijdt op Windows?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die knop waar 'Start' bij staat? Dat zou wel eens een startknop kunnen zijn.
Mijn les-BMW had een startknop, net als de Porsche waar ik afgelopen zondag in heb gereden. Er zijn meer auto's die het hebben. Dan hoeft er namelijk geen contactslot in het stuur te zitten en is er weer een ding minder waar je je knie tegen kan stoten. Saabs hebben om die reden het contactslot in het midden van de auto zitten, vlakbij de handrem. Porsche heeft dan weer modellen met het contact aan de linkerkant van het stuur in plaats van rechts, maar dat is een overblijfsel uit de racerij.quote:
ja, je lette niet opquote:Op woensdag 24 april 2013 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een etter maakt weer al het verschil
starlet, zelfs m'n schoonzus krijgt die niet stukquote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook wel.![]()
Na de originele advertentie werd het te doorzichtig.
Waarom zijn er toch zo ontzettend veel driedeurs auto's.![]()
Toyota Starlet of Volkswagen Polo? Allebei oud.
LB heeft iig geupdate in het borstvoedingstopic en draagdoektopicquote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef wyccie het volgende:
Ik zie mijn gezicht al onder de inktspetters zitten op het moment dat ik zo'n ding openknip. Of jezelf onderkliederen met Tipp-ex. Mocht op een gegeven moment ook niet meer gebruikt worden.
Volgens mij is LBaby heel lastig. LB heeft het maar druk met haar. Ze is ons vergeten.![]()
Ze is nu officieel toegetreden tot de OUD-clan.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
LB heeft iig geupdate in het borstvoedingstopic en draagdoektopic
Ach, eigenlijk vroeg ze er meer om advies, maar daar valt wat te lezen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is nu officieel toegetreden tot de OUD-clan.
Pff, daar zal ik nooit posten over mijn kleine lieverd.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is nu officieel toegetreden tot de OUD-clan.
Borstvoeding met bijvoorbeeld fingerfeeding. (met speciale spuit met flexibel tuitje erop) Gaat soms wat lastig in het begin, dat drinken, en dan kun je ze wat extra geven.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:08 schreef wyccie het volgende:
Huh, wat voed je een kind bij op die leeftijd?
Ook niet als we je heel lief aankijken?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, daar zal ik nooit posten over mijn kleine lieverd.
Ah, op die manier. Nog geen geprakte bananen, gelukkig.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Borstvoeding met bijvoorbeeld fingerfeeding. (met speciale spuit met flexibel tuitje erop) Gaat soms wat lastig in het begin, dat drinken, en dan kun je ze wat extra geven.
Nope.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook niet als we je heel lief aankijken?
Ik kan me niet herinneren ooit in OUD gepost te hebben...quote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb er 2 x gepost.
1 x om Diaan te zoeken en 1 x om LB te feliciteren. Dat is de komende tijd wel genoeg.
De persoon die dat wil lezen moet dan toch ook LinkedIn hebben?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Fijne recommondation op LinkedIn gekregenwie 'm wil lezen, pm even voor een linkje, geen zin om die hier te plaatsen om volgens mij wel logische redenen
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat zou kunnen, ik wil 'm ook wel even kopieren en doorsturen via pm
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prettige kennis: voortijdig aflossen van studieschuld heeft bij mij nauwelijks prioriteit, omdat ik maar 0,6% rente hoef te betalen
Dan kan je nog steeds meer rente krijgen op een spaarrekening dan je moet betalen op de lening, dus zou je beter kunnen sparen. Al is het verschil bij jou wel minder groot.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]Count yourself lucky, ik zit op 1,5% ofzo.
Dan is het beter om wel af te lossen jaquote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Nah, ik ben niet zo goed met sparen, dan ga ik het uiteindelijk uitgeven. Dus er gaat braaf geld naar DUO
Dan maken we er speciaal een topic voor aan: "Van PUBer tot OUDer, ze worden zo snel volwassen"quote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb er 2 x gepost.
1 x om Diaan te zoeken en 1 x om LB te feliciteren. Dat is de komende tijd wel genoeg.
Dat is niks. Ik ben pas echt de dubbele pineut. Hogere schuld en hogere rente.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Count yourself lucky, ik zit op 1,5% ofzo.
Dat zou wel passend zijn ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan maken we er speciaal een topic voor aan: "Van PUBer tot OUDer, ze worden zo snel volwassen"
Valt best mee dat knopen. (En zo gezelligquote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef wyccie het volgende:
Gespiekt in de OUD-topics.
Ik werd vroeger ook in een draagdoek gedragen. Mij lijkt het best lastig met dat knopen. Dan zou ik voor zo'n voorgevormd ding kiezen.
Wil jij nou ook al beweren dat ik oud ben? Jij bent ouder, hoor!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Valt best mee dat knopen. (En zo gezellig) Wat tof dat jij ook in een doek gedragen werd. Dat zal toen niet standaard geweest zijn lijkt me.
Extra? Hoeveel heb je er dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
Die zeggen niks terug.![]()
Volgens mij zat er in deze zelfs extra gaten voor mijn voetjes.
Die moet zelf maar eens gaan werpen, dan hebben we hier een opa.quote:Je vergeet C4's kind.
Ik moet er niet aan denken!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die moet zelf maar eens gaan werpen, dan hebben we hier een opa.
Duizendpoot.quote:
Het is Jair. 1 puntje, we hadden geen geld voor een tweedequote:Op woensdag 24 april 2013 21:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jah, x2, je bent stokoud, vraag maar aan M., Otje en LBaby.(En Lior, Jaïr, Lennon, Twan en Marks meute (vergeet ik nou nog iemand?) denken er vast ook zo over)
Verpats die tweede kleine dan maar.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is Jair. 1 puntje, we hadden geen geld voor een tweede
Oeps, my bad.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is Jair. 1 puntje, we hadden geen geld voor een tweede
Posten dan maar.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef wyccie het volgende:
Foto teruggevonden, die waarop ik zelf de draagdoek draag met een pop achterop mijn rug.Kan de beengaatjes helaas niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |