Mij wel. En ik ga nu beginnen.quote:
Hatjoo, yep alles flex. Bij jou ook weer een beetje? Van de schrik bekomen?quote:
Van de schrik bekomen ja, wat een dag was het zeg en dat juist op de dag dat Lotusss vrij wasquote:Op woensdag 24 april 2013 02:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hatjoo, yep alles flex. Bij jou ook weer een beetje? Van de schrik bekomen?
12 uur slaap?quote:Op woensdag 24 april 2013 02:52 schreef EricOscuro het volgende:
Zonder 10 tot 12 uur slaap kan men mij oprapen.
Ik zou willen dat het anders was...
Ik ong. 8 uur per dag. Maar soms ook wel maar 4 uur. Zoals vandaag.quote:Op woensdag 24 april 2013 02:56 schreef lubje25 het volgende:
uurtje of 6 a 7 slaap ik denk ik per nacht
quote:Op woensdag 24 april 2013 02:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ong. 8 uur per dag. Maar soms ook wel maar 4 uur. Zoals vandaag.
quote:Op woensdag 24 april 2013 03:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, Lotusss werd ff wakker en merkte dat ik uit bed was, hoor ik haar opeens zeggen "Mark, je zit toch niet te piekeren?"
Lieverd is het ook.
hehehe, nee. Dat doe ik later vandaag wel ff.quote:
Als ik mijn beste 'zijn' wil zijn, mja dan heb ik dat echt nodig.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Als ik mijn beste 'zijn' wil zijn, mja dan heb ik dat echt nodig.
Zwaar kloten vooral omdat ik moeilijk kan slapen... maar als ik eenmaal slaap, dan heb ik het ook wel nodig. Zo niet... dan moet ik ook geen hufterige collega of baas hebben... want dan heb ik geen buffer meer om hun hufterig gedrag op te vangen.
Daarom heb ik ook bewust voor free lance werk gekozen in mijn eigen tijd. En zelfs nu er bijna geen werk meer in is, ben ik liever even werkloos, dan dat ik een hufter als collega of als baas te voorkomen. Want beter even werkloos, dan iemand die het (weliswaar) verdient het ziekenhuis in te schoppen.
Ik haat namelijk geweld, hoewel ik veel woede in me heb.
Dus ja, beter zo lang mogelijk uitslapen... dan is iedereen veilig (inclusief degenen die zelf weinig empathie kunnen opbrengen).
En ja, misschien kan ik met 8 uur slaap af, bij een goede werkgever en goede collega's.
Maar liever beperk ik dan mezelf, dan het risico te nemen dat het mis gaat.
Niet dat ik zo snel iemand dood zou slaan hahaha... maar beter veilig dan gevaarlijk is mijn motto!
Ben ik blij dat ik goede collega's heb met empathie. Zelfs mijn baas, die zeker geen gemakkelijke is weet van mijn verleden af nadat ik een keertje een clash met hem had gehad. Nadat ik had uitgelegd wat mij mankeert veranderde hij plots en kon begrip voor mij opbrengen.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Als ik mijn beste 'zijn' wil zijn, mja dan heb ik dat echt nodig.
Zwaar kloten vooral omdat ik moeilijk kan slapen... maar als ik eenmaal slaap, dan heb ik het ook wel nodig. Zo niet... dan moet ik ook geen hufterige collega of baas hebben... want dan heb ik geen buffer meer om hun hufterig gedrag op te vangen.
Daarom heb ik ook bewust voor free lance werk gekozen in mijn eigen tijd. En zelfs nu er bijna geen werk meer in is, ben ik liever even werkloos, dan dat ik een hufter als collega of als baas te voorkomen. Want beter even werkloos, dan iemand die het (weliswaar) verdient het ziekenhuis in te schoppen.
Ik haat namelijk geweld, hoewel ik veel woede in me heb.
Dus ja, beter zo lang mogelijk uitslapen... dan is iedereen veilig (inclusief degenen die zelf weinig empathie kunnen opbrengen).
En ja, misschien kan ik met 8 uur slaap af, bij een goede werkgever en goede collega's.
Maar liever beperk ik dan mezelf, dan het risico te nemen dat het mis gaat.
Niet dat ik zo snel iemand dood zou slaan hahaha... maar beter veilig dan gevaarlijk is mijn motto!
Hier enkel een ledlampje aan en het licht van de monitor, that's it.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:23 schreef lubje25 het volgende:
Heb hier een schemerlamp aan, verder niets. Hou niet van heel veel fel licht
Die mogen toch niet meer verkocht worden?quote:Op woensdag 24 april 2013 03:32 schreef lubje25 het volgende:
Ik moet nog erg wennen aan al die nieuwe verlichting. Doe mijn maar gewoon een gloeilamp
Klopt maar zijn her en der nog wel te koop. Heb ook extra ingekocht voor ze er uit gingenquote:Op woensdag 24 april 2013 03:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die mogen toch niet meer verkocht worden?
Ik mis die "peertjes" wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Klopt maar zijn her en der nog wel te koop. Heb ook extra ingekocht voor ze er uit gingen
"warm licht"quote:Op woensdag 24 april 2013 03:38 schreef lubje25 het volgende:
Bedenk me net dat die ene lamp die ik aan heb ook een halogeen is. Maar die is heel mooi te dimmen en geeft "warm" licht
Enerzijds wel... een goede carrière kan ik wel vergeten.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]Das mooi klote dat je daar last van hebt
Ik snap wat je bedoeld hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 03:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
daarom de aanhalingstekensSnap je wel wat ik bedoel?
Verwoord je goed op zo een late nachtquote:Op woensdag 24 april 2013 03:42 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Enerzijds wel... een goede carrière kan ik wel vergeten.
Anderzijds ben ik geen loose canon. Ik ken mijn grenzen en zorg dat ik niet meer in zulke situaties kom. Die ene keer dat ik wel in zo'n situatie kwam, heb ik me kunnen beheersten.
En nee hoor, ik word ook niet bij elke situatie van onrechtvaardigheid gewelddadig.
Bij lange na niet... maar mijn woede komt vooral naar boven wanneer ik ik bijvoorbeeld door een arbeidsrelatie niet onder iemand uitkom... wanneer ik niet even pauze kan nemen en een uurtje kan wandelen om tot rust te komen.
Een akkefietje bij de kassa van de lokale supermarkt, waarbij iemand voordringt... peanuts. Dat glijdt van me af. Een verkeers agent die verkeerde aannames heeft over mij... geen enkel probleem.
Ik zal nooit een loose canon zijn, tenzij iemand het op mij voorzien heeft en geen enkele vorm van redelijkheid in zijn mars heeft.
Maar collega's kun je niet kiezen... noch degene die jouw directe baas is.
Zelf had ik eens een directe baas bij een uitzendjob... die kon alleen maar schelden, en het liefst een half uur lang. En ergens tussen dat schelden in, zou hij misschien gezegd hebben wat ik fout deed.
In plaats dat hij dat even rustig uitlegde, zodat ik het de volgende keer goed kon doen... bleef hij liever schelden... zodat ik er weinig van zou leren... en de volgende keer maar onwetend moest kiezen wat ik wellicht fout gedaan had... Waarop die lul, weer een goede reden zag om me weer de huid vol te schelden.
Mja toen wilde ik die lul welhaast doodknuppelen....
Maar ik deed het niet, want ik geloof in een zekere mate van pacifisme.
Toch schrok ik in elk geval enorm van mijn woede, en besloot nooit meer in zo'n situatie te belanden.
Maar goed, ik zorg wel dat ik niet meer in zulke situaties terecht kom.
Ik heb geen strafblad en tegen de tijd dat ik dood ga, verwacht ik ook geen strafblad te hebben.
Ik ga liever de grote hufters uit de weg... degenen die weinig empathie hebben bij voorbaat uit de weg.
Liever een financieel loser, dan een crimineel. Zo moeilijk is het niet, zolang je maar een keuze durft te maken... zelfs al is die keuze niet zo makkelijk als het bepalend is voor de rest van je leven.
Maar ik kies heel bewust voor mijn keuze... mijn handen blijven schoon en meer zou ik mijn of mijn broertjes nageslacht niet willen na laten. Wees je zelf, en laat niets boven jezelf uitstijgen. Dat zou ik hun willen nalaten.
Fikse lap tekst zo midden in de nachtquote:Op woensdag 24 april 2013 03:42 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Enerzijds wel... een goede carrière kan ik wel vergeten.
Anderzijds ben ik geen loose canon. Ik ken mijn grenzen en zorg dat ik niet meer in zulke situaties kom. Die ene keer dat ik wel in zo'n situatie kwam, heb ik me kunnen beheersten.
En nee hoor, ik word ook niet bij elke situatie van onrechtvaardigheid gewelddadig.
Bij lange na niet... maar mijn woede komt vooral naar boven wanneer ik ik bijvoorbeeld door een arbeidsrelatie niet onder iemand uitkom... wanneer ik niet even pauze kan nemen en een uurtje kan wandelen om tot rust te komen.
Een akkefietje bij de kassa van de lokale supermarkt, waarbij iemand voordringt... peanuts. Dat glijdt van me af. Een verkeers agent die verkeerde aannames heeft over mij... geen enkel probleem.
Ik zal nooit een loose canon zijn, tenzij iemand het op mij voorzien heeft en geen enkele vorm van redelijkheid in zijn mars heeft.
Maar collega's kun je niet kiezen... noch degene die jouw directe baas is.
Zelf had ik eens een directe baas bij een uitzendjob... die kon alleen maar schelden, en het liefst een half uur lang. En ergens tussen dat schelden in, zou hij misschien gezegd hebben wat ik fout deed.
In plaats dat hij dat even rustig uitlegde, zodat ik het de volgende keer goed kon doen... bleef hij liever schelden... zodat ik er weinig van zou leren... en de volgende keer maar onwetend moest kiezen wat ik wellicht fout gedaan had... Waarop die lul, weer een goede reden zag om me weer de huid vol te schelden.
Mja toen wilde ik die lul welhaast doodknuppelen....
Maar ik deed het niet, want ik geloof in een zekere mate van pacifisme.
Toch schrok ik in elk geval enorm van mijn woede, en besloot nooit meer in zo'n situatie te belanden.
Maar goed, ik zorg wel dat ik niet meer in zulke situaties terecht kom.
Ik heb geen strafblad en tegen de tijd dat ik dood ga, verwacht ik ook geen strafblad te hebben.
Ik ga liever de grote hufters uit de weg... degenen die weinig empathie hebben bij voorbaat uit de weg.
Liever een financieel loser, dan een crimineel. Zo moeilijk is het niet, zolang je maar een keuze durft te maken... zelfs al is die keuze niet zo makkelijk als het bepalend is voor de rest van je leven.
Maar ik kies heel bewust voor mijn keuze... mijn handen blijven schoon en meer zou ik mijn of mijn broertjes nageslacht niet willen na laten. Wees je zelf, en laat niets boven jezelf uitstijgen. Dat zou ik hun willen nalaten.
In een aantal gevallen ging het best goed, dat ten eerste.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik goede collega's heb met empathie. Zelfs mijn baas, die zeker geen gemakkelijke is weet van mijn verleden af nadat ik een keertje een clash met hem had gehad. Nadat ik had uitgelegd wat mij mankeert veranderde hij plots en kon begrip voor mij opbrengen.
Maar wat deed je eerst dan, in loondienst?
Weet je wat het met collega's is? Sommigen liggen je, anderen weer niet. Ook ik heb wel enkele collega's die ik niet mag en mij niet mogen.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:48 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
In een aantal gevallen ging het best goed, dat ten eerste.
Maar wat ik destijds deed in loondienst... mezelf opvreten. Mijn reserves vaak zoveel opvreten tot ik geen reserves meer had.
En vervolgens via een uitzendbureau proberen een andere werkgever te zoeken.
Overigens was het zelden een probleem met de baas zelf. Meer een probleem met sommige collega;s ...
Haha, dank je wel!quote:Op woensdag 24 april 2013 03:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verwoord je goed op zo een late nacht
quote:Op woensdag 24 april 2013 03:52 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, dank je wel!![]()
Het is dan ook niet altijd wanneer ik laat reageer, dat ik ook veel gedronken heb.![]()
Al moet ik wel bekennen dat het er soms wel zo op lijkt.
t is mij ook gelukt, dan kan jij het vast ookquote:Op woensdag 24 april 2013 03:56 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik moet stoppen met roken. Vandaag maar een afspraak maken bij de huisarts afdeling speriotomie (oid's)
Ik mag het hopen. Echter PTSS en COPD icm. roken, dat is gif als een malijer.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
t is mij ook gelukt, dan kan jij het vast ook
niet de beste combi neequote:Op woensdag 24 april 2013 04:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Echter PTSS en COPD icm. roken, dat is gif als een malijer.
Idd, COPD dan zou je moeten stoppen met rokenquote:
Knap.quote:Op woensdag 24 april 2013 04:06 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb gelukkig geen van beiden. Heb dat boek van Allen Carr gelezen, Stoppen met roken. Dat werkte voor mij, ook voor mijn broer die het drie weken na mij uit had. We zijn allebei zo'n 12 jaar gestopt met roken nu. Alleen hij 3 weken later
quote:
Pulp Fictionquote:Op woensdag 24 april 2013 04:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]kan ik dit kennen uit een Tarantino film?
Zit nu hier een dvd te kijken van Curtis Mayfield die ik vanmiddag gekocht heb
Ik kan en wil niet downloaden. Heb liever iets tastbaars.quote:Op woensdag 24 april 2013 04:18 schreef ErwinRommel het volgende:
DVD's kijken we hier amper, wij "kopen" alles via internet
Een ieder z'n dingquote:Op woensdag 24 april 2013 04:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik kan en wil niet downloaden. Heb liever iets tastbaars.![]()
Bruce Springsteenquote:Op woensdag 24 april 2013 04:21 schreef lubje25 het volgende:
Vandaag, gisteren dus eigenlijk, gehaald:
[ link | afbeelding ]
en dan nog die dvd van Curtis
Wat een baasquote:
Dit was ook een song in de film In Country met Bruce Willisquote:
ik ook zo, om 9 uur moet ik er weer (ff) uitquote:Op woensdag 24 april 2013 04:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo toch nog maar een tukkie proberen te doen, ben toch al ziekgemeld voor werk
Trustenquote:Op woensdag 24 april 2013 04:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik ook zo, om 9 uur moet ik er weer (ff) uit
Beetje thuis Rommelen, zo gezegd.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef Lotusss het volgende:
Op weg naar huis om nog een beetje voor ErwinRommel te zorgen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef Lotusss het volgende:
Op weg naar huis om nog een beetje voor ErwinRommel te zorgen.
Jij heet Erwin!quote:Op woensdag 24 april 2013 03:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, Lotusss werd ff wakker en merkte dat ik uit bed was, hoor ik haar opeens zeggen "Mark, je zit toch niet te piekeren?"
Sfeer bij tv kijken? Wat een wijf ben je toch ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 03:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Weten jullie wat ik niet snap?
Dat er mensen zijn die op dit moment in de woonkamer TV kijken met het ligt vol aan![]()
Kijk hier nu uit het raam, en zie dat er in enkele appartementen ook nog mensen wakker zijn en TV kijken, maar waarom in hemelsnaam met het volle ligt aan? Geeft toch geen sfeer?
Dat klinkt als veel, hoe lang doe je daar nog over?quote:Op woensdag 24 april 2013 03:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Knullige is dat ik eergisteren een slof van 10 pakjes Zware van Nelle gekocht heb. Als die op is, dan ga ik denk ik stoppen met paffen
Dat dacht ik ook vannachtquote:
Jouw naam weet ik al, kale.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:52 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster volgt slinkse verhoortechniek Wyccie...
Mooie naam.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
das mijn bijnaam.
Daniël, aangenaam kennis te maken![]()
hehe, nee, in het echt heet ik gewoon Mark Hquote:Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij heet Erwin!
[..]
Sfeer bij tv kijken? Wat een wijf ben je toch ook.
Ik heb er juist een hekel aan als ik ergens kom eten en er kaarsjes worden aangestoken en dat soort meuk. Waarom die drang om het 'gezellig' te maken?
[..]
Dat klinkt als veel, hoe lang doe je daar nog over?
Nee niet van mijn achternaamquote:Op woensdag 24 april 2013 13:54 schreef wyccie het volgende:
Komt Lubje dan van je achternaam, Daniël? Lubbers?
Ja, dat vind ik ook niet zo netjes van 'Wyccie'...quote:Op woensdag 24 april 2013 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En mijn naam hoef je hier niet te noemen mocht je hem weten....
Dan heb je wel al een dag om naar toe te werken.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Met 1 slof shag doe ik precies 1 maand, dat is 1 pakje shag in 3 dagen, valt reuze mee
Hoezo, Jojo?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En mijn naam hoef je hier niet te noemen mocht je hem weten....
Oh, sorry dacht dat je dat niet erg vond, omdat je het zelf al eens had genoemd hier.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat vind ik ook niet zo netjes van 'Wyccie'...
Ik ga het wel in overleg "met" doenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb je wel al een dag om naar toe te werken.
Niet hier volgens mij, alleen in PM's doe ik dat aan 'bekenden'...quote:Op woensdag 24 april 2013 13:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, sorry dacht dat je dat niet erg vond, omdat je het zelf al eens had genoemd hier.
Nee, ik heb het hier wel eens gelezen. Heb het trouwens ge-edit.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:57 schreef MadMaster het volgende:
Niet hier volgens mij, alleen in PM's doe ik dat aan 'bekenden'...
Hmmm, niet door mijzelf dan geschreven...quote:Op woensdag 24 april 2013 13:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb het hier wel eens gelezen. Heb het trouwens ge-edit.
Dan kom ik tot de conclusie dat er iets lubbert.quote:
Dan ben ik paranormaal begaafd.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:58 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, niet door mijzelf dan geschreven...
Volgende week dinsdag wordt een zware dag.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:01 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Wat weet je nog meer van ons wat we niet weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |