SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Bij vrouwen .....quote:
Ik heb geen voicemailquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohhh....![]()
Zal ik je voicemail inspreken???
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]en
De sjon in de sjee sjien sjakken.![]()
![]()
Jawelquote:
Zo'n limburger die helemaal boos wordt en scheld met "Godverdomme" kan je toch niet serieus nemenquote:
Dus dat....quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n limburger die helemaal boos wordt en scheld met "Godverdomme" kan je toch niet serieus nemen![]()
![]()
Check!quote:
Ohhhh.....quote:
Dan schiet ik gewoon in de lachquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n limburger die helemaal boos wordt en scheld met "Godverdomme" kan je toch niet serieus nemen![]()
![]()
Sowieso heb ik al moeite om Limburgers serieus te nemen. Of ze nou schelden of nietquote:
Ik was met 2 maten op motorvakantie en we sliepen in Maastricht, gingen we daar dus uit eten. Zitten we in zo'n zaak, komt die serveerster en begint te praten. We moesten onze lach inhoudenquote:
Dat klinkt schattigquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
Toen mn zoon paar maanden oud was ging ik midweekje naar Limburg, hadden we daar een oppas. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen idee wat er met het kind is gebeurd die avond!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was met 2 maten op motorvakantie en we sliepen in Maastricht, gingen we daar dus uit eten. Zitten we in zo'n zaak, komt die serveerster en begint te praten. We moesten onze lach inhouden
Onbegrijpelijk soms jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen mn zoon paar maanden oud was ging ik midweekje naar Limburg, hadden we daar een oppas. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen idee wat er met het kind is gebeurd die avond!
Ik heb niets verstaan van die vrouw
Jij ging net wel lachen maar het was dus wel onlogisch op mijn facebook hoorquote:
Maar dat was echt gewoon fucking coincidence hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ging net wel lachen maar het was dus wel onlogisch op mijn facebook hoor![]()
Beetje proberen mij uit te lachen
Dat weet ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar dat was echt gewoon fucking coincidence hoor
Wat lul jij nu weer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ging net wel lachen maar het was dus wel onlogisch op mijn facebook hoor![]()
Beetje proberen mij uit te lachen
Oh wacht, onlogisch de userquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #1327] Rare haar fetishen
Geen probleem mee. Het liefst van achteren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso heb ik al moeite om Limburgers serieus te nemen. Of ze nou schelden of niet
LOL!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen probleem mee. Het liefst van achteren.
Als jij het ooit in je hoofd haalt om mij een dom blondje te noemen castreer ik jequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh wacht, onlogisch de userIk snapte al niet wat er onlogisch was
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen probleem mee. Het liefst van achteren.
Waarom zou jij dat willen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij het ooit in je hoofd haalt om mij een dom blondje te noemen castreer ik je
quote:
Ik moet er niet aan denken zegquote:
BAM!!! Zo op je FB en dan even je moeder, neef, tante en zusje taggenquote:
Inloggen onder je zoons account en dan onder zijn naam posten en taggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken zeg
[..]
BAM!!! Zo op je FB en dan even je moeder, neef, tante en zusje taggen
Dadelijk krijgt m'n ma een hartverzakkingquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken zeg
[..]
BAM!!! Zo op je FB en dan even je moeder, neef, tante en zusje taggen
Oh, dat wil niet op mijn geweten hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dadelijk krijgt m'n ma een hartverzakking
Doe die mannenlogica eens uitleggen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inloggen onder je zoons account en dan onder zijn naam posten en taggen
Wat is daar grappig aan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inloggen onder je zoons account en dan onder zijn naam posten en taggen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, dat wil niet op mijn geweten hebben
[..]
Doe die mannenlogica eens uitleggen?
wtfquote:
Ah, die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, dat wil niet op mijn geweten hebben
Maar mijn grap was juist om het op Vin zn FB te posten en zo zijn halve familie in 1 keer uit te roeienquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
wtf
Dat zijn vrienden denken dat ie er een bezwangerd heeft?
quote:
Kijk, hier gaat het al mis. Huppel wilt mij pesten door die foto te posten op FB en mij en mijn ma, zusje, tante en neef te taggen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
wtf
Dat zijn vrienden denken dat ie er een bezwangerd heeft?
ik vind het een goed idee, zo kan ik ado nog eens laten schrikkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar mijn grap was juist om het op Vin zn FB te posten en zo zijn halve familie in 1 keer uit te roeien
[..]_!
Ghehequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het een goed idee, zo kan ik ado nog eens laten schrikken
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het een goed idee, zo kan ik ado nog eens laten schrikken
Hier tag ik haar in dan;quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Hier tag ik haar in dan;
[ [url=http://www.hwmur.nl/uploads/products/28/breinaalden[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb deze ooit op mijn facebook gezet:quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Hier tag ik haar in dan;
[ [url=http://www.hwmur.nl/uploads/products/28/breinaalden[1].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
Nu wil ik dat doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb deze ooit op mijn facebook gezet:
[ afbeelding ]
In het venstertje staat 'just kidding'
De reacties waren prachtig
Gewoon doen!!quote:
Trustenquote:
Krijg je deze vervolgens weer terug:quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Hier tag ik haar in dan;
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je deze vervolgens weer terug:
[ afbeelding ]
... en dan met jouw naam getagd.
Die sokken heeft mijn zoon ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom ik met deze;quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag foto van jouw zoon (denk ik) leuk ventjequote:
quote:
Goed shirt!quote:
quote:
Huh?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag foto van jouw zoon (denk ik) leuk ventje
OMG!!!quote:
Als mensen een gesprek op mijn FB gaan voeren dan ga ik op zeker wel kijken op hun FB hequote:
Ja ik begrijpquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mensen een gesprek op mijn FB gaan voeren dan ga ik op zeker wel kijken op hun FB he
Maar je zoon is een leuk ventje zag ikquote:
Haha, thanksquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je zoon is een leuk ventje zag ik
Alleen jammer dat ie ome Eggs zn baard niet leuk vindtquote:
Hahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie ome Eggs zn baard niet leuk vindt
Hoe oud is ie nu?quote:
Ik hoor mn ex-schoonmoeder nog zeggen: "R. zorg je wel dat je niet tegen de wind in gaat staan plassen. Zo dom ben jij wel!"quote:
het zal je maar gebeurenquote:
Weltrusten!!quote:
7 redenen jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weltrusten!!
Dat lijkt me genoeg reden om ervoor te zorgen dat een man een trein gaat koppen
Ik zie 6 baby's? Jij telt de moeder ook mee?quote:
Je schoonmoeder jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie 6 baby's? Jij telt de moeder ook mee?
quote:
Ghehe je zal het maar krijgenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ze had 8 babies btw, denk dat die andere twee niet op deze foto pasten.
Nu echt naar bed
Hear Hear!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Schoonmoeders!! Wat een baggeruitvinding was dat zeg
Ik had de schoonmoeder from hell!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:12 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hear Hear!!!
Wat een bemoeizuchtige monsters kunnen dat zijn zeg
JEZUS!!!
Tsja...comes with the package helaas...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de schoonmoeder from hell!!
Achterlijk, debiel mens was dat zeg!!
Lurker!!quote:
Working on itquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Tsja...comes with the package helaas...
Beste remedie is geen relatie meer aangaan....
Om wat?quote:
Om het feit dat ik weet wie onlogisch isquote:
OMG!!..quote:
Waarom? Ook dan wil ik geen relatie aangaan hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:26 schreef MOON76 het volgende:
[..]
OMG!!..
Wacht nog ff tot na 6 mei.....
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om het feit dat ik weet wie onlogisch is
Ben je nu aan het roddelen?quote:
Nee...was ook de bedoeling niet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Ook dan wil ik geen relatie aangaan hoor
ik wist het echt niet, of ik heb dat allemaal gemistquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nu aan het roddelen?
En hoe kan het dat je niet wist dat ie de broer van is? Dat was tijdens Radio ONZ al bekend!
It aint over yet..quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht wat??
Messi niet door in de CL?
Wel toch?quote:
Dat zal je wel gemist hebben danquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wist het echt niet, of ik heb dat allemaal gemist
Prachtig, beetje donker wel maar jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nee...was ook de bedoeling niet...
Weet ook niet waarom ik dat eruit gooide...
Anyway....mooi weer he! ..
quote:
Thuis met 4-0 winnen is verlenging... 5-0 winnen is finale..quote:
Wedstrijd is toch al afgelopen? Ik ben in de war nuquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:36 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Thuis met 4-0 winnen is verlenging... 5-0 winnen is finale..
Ik heb ook bierquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He he swinging![]()
Ben net thuis van werken en lekker een pilske gevat. Heb ik wel verdiend
Was de eerste halve finale in Munchen....quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wedstrijd is toch al afgelopen? Ik ben in de war nu
Hmm en dan kan Messi dus een thuiswedstrijd spelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:38 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Was de eerste halve finale in Munchen....
Volgende week (over de week daarna), de return in Barcelona
Zou inderdaad kunnen..quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm en dan kan Messi dus een thuiswedstrijd spelen.
Hmm dan zijn al die berichten nu over Barca uitgeschakeld best wel voorbarig.
Messi is een God man, die kan echt nog wel wonderen laten gebeuren
Natuurlijk HJquote:
Bij Messi zou ik niet eens durven zeggen dat het lastig wordtquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:41 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen..
Wordt lastig,maar niet onmogelijk...
Hij speelde vanavond ook mee...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij Messi zou ik niet eens durven zeggen dat het lastig wordt
Ik heb niet gekeken om eerlijk te zijn.quote:
Je ging toch naar Sliedrecht???quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog aan het verzinnen wat ik zal gaan doen op Koninginnedag
Kusje op je knie?quote:
Ja maar nu twijfel ik weerquote:
Amsterdam is THE place to be....quote:
Doodsverwensing!! Ban!!quote:
Uhuh maar ook onmogelijk om in te komen op zo'n dag, zeker dit jaarquote:
ik wilde scoren, maar werd onderuit getrapt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je knie?![]()
Sliding? Of echt aan gort geholpen?
ECHT NIET!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh maar ook onmogelijk om in te komen op zo'n dag, zeker dit jaar
Hehe je hebt hem door.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dusquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog aan het verzinnen wat ik zal gaan doen op Koninginnedag
Met het OV is het geen doen!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:47 schreef MOON76 het volgende:
[..]
ECHT NIET!!
Je moet alleen de weg kennen....
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hehe je hebt hem door.Te laat!! Ik heb Yvonne al gepmd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anytime babe!! Gaan we snel weer borrelen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde scoren, maar werd onderuit getrapt.
Dus ik glijden, dus ik nu au. En die bal ging er niet in
Thx voor kusjeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Is ook nog een optie...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ook ieder jaar jaloers op Rival die op Koninginnedag op een bootje door de grachten dobbert
Ga je mee naar Amsterdamquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus
Iedereen moet werken en ik ben vrij
1 mei pas half 1 beginnen
Voor mij niet, ik ken niemand met een bootje in Amsterdam en niemand die mee wil. Ik ga op zeker niet alleen op een bootje zittenquote:
Ach...ik ga met de auto...quote:
ja goed plan! Te lang geledenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met het OV is het geen doen!!
[..]
Te laat!! Ik heb Yvonne al gepmd!
[..]
Anytime babe!! Gaan we snel weer borrelen?
snitchquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat!! Ik heb Yvonne al gepmd!
Ja ik heb geen auto meer he anders had ik dat ook wel kunnen doen maar dan kan ik niet zuipen!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ach...ik ga met de auto...
Maar ga niet centrum-centrum...
Net aan de rand van het centrum...No Problemo
quote:
ik ben nog nooit naar Amsterdam geweest met koninginnedagquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je mee naar Amsterdam
[..]
Voor mij niet, ik ken niemand met een bootje in Amsterdam en niemand die mee wil. Ik ga op zeker niet alleen op een bootje zitten
Dan moeten we dat even regelen!!quote:
Ik ook niet, wij zijn wel een paar keer gestrand onderweg naarquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nog nooit naar Amsterdam geweest met koninginnedag
Ik ga echt niet voor je op mijn knieën hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja je zult wat meer moeten doen dan alleen een kusje geven om dit goed te maken.
ohoh gestrandquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten we dat even regelen!!
[..]
Ik ook niet, wij zijn wel een paar keer gestrand onderweg naar
Oh jawel hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga echt niet voor je op mijn knieën hoor
Trein wilde niet verderquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ohoh gestrand
Je hoort het nog ok?
Ik ga nu slapen, kapot ben ik!
Hoe komt het dat jij daar zo van overtuigd bent?quote:
Jullie zijn bij deze uitgenodigd...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten we dat even regelen!!
[..]
Ik ook niet, wij zijn wel een paar keer gestrand onderweg naar
*ahum*quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga echt niet voor je op mijn knieën hoor
Nou nou niet zo boos, grapje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij daar zo van overtuigd bent?
Voor jou wel natuurlijkquote:
quote:
Tempting!! Maar weet je zeker dat je c_a (een kakkerlak) ook wil uitnodigen?quote:
Niet echt neequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Er zit ook echt geen dominant botje in jouw lichaam he
Met zijn 2-en kunnen we haar toch wel aan???quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Tempting!! Maar weet je zeker dat je c_a (een kakkerlak) ook wil uitnodigen?
En dus zal ik nooit knielen voor jequote:
c_a is liefquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:57 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Met zijn 2-en kunnen we haar toch wel aan???
In before "joden-komen-nooit-alleen"reacties....
Jammer. Heb wel een goed stukje vlees hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dus zal ik nooit knielen voor je
[..]
c_a is lief![]()
Vooral als ze dronken is en een ajacied gaat staan verdedigen(doet ze overigens alleen voor mij
)
In that case...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
c_a is lief![]()
Vooral als ze dronken is en een ajacied gaat staan verdedigen(doet ze overigens alleen voor mij
)
Picsquote:Op woensdag 24 april 2013 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jammer. Heb wel een goed stukje vlees hoor.
Ik denk dat de kans klein is dat c_a Q-day in Amsterdam gaat vierenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:00 schreef MOON76 het volgende:
[..]
In that case...
Yep...durf ik wel aan...
Heel goed. Goed uitzichtquote:
Yeahhhhhhhh die ga ik sturen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt graag neer op een vrouw?quote:
LOL!!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat de kans klein is dat c_a Q-day in Amsterdam gaat vieren
Ghehe ik weet nog niet wat ik gaan doen danquote:Op woensdag 24 april 2013 00:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!
Ok... kijk maar...
Je bent welkom.. geen punt..
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yeahhhhhhhh die ga ik sturen.MietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Soms wel ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kijkt graag neer op een vrouw?
Logisch welquote:
Ik schijn een mooi poesje te hebben !!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof jij een foto gaat sturen van je poes(ing4 pics vna je kat als je die hebt)
Dus op je knietjes maar.quote:
Da's dan wel weer jammer jaquote:Op woensdag 24 april 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schijn een mooi poesje te hebben !!
Ik sta al in kpd maar niet met een close-up van
Jaaa die foto heb ik wel langs zien komen geloof ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schijn een mooi poesje te hebben !!
Ik sta al in kpd maar niet met een close-up van
Okquote:
Je moet niet te vaak in KPD spammenquote:
In KPD mag ik hopenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jaaa die foto heb ik wel langs zien komen geloof ik.
Zijn meer mogelijkhedenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok
[..]
Je moet niet te vaak in KPD spammen
Oh do tell!!quote:
dm/pmquote:
Zooooo jammer...quote:
Haar reactie ookquote:
LOL!!!!quote:
Ik stuur liever geen foto's naar bezette mannenquote:
quote:
Die is best logischquote:
Vrijgezel meldt zich....quote:Op woensdag 24 april 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik stuur liever geen foto's naar bezette mannen
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stuur liever geen foto's naar bezette mannen
[..]
[..]
Die is best logisch
quote:
Ja wat?quote:
Normale foto is ook goed hoor...quote:
Daar heb ik FB voorquote:
Cool...quote:
quote:
NICE!!quote:
Heb je nou op mijn FB zitten gluren zonder vriendjes te willen worden?quote:
Ik heb geen FB....gewoon ff Gegoogled...quote:Op woensdag 24 april 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nou op mijn FB zitten gluren zonder vriendjes te willen worden?
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:27 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik heb geen FB....gewoon ff Gegoogled...
Kan ook toch...quote:
Jawelquote:
Of heb je voor vrienden een extra schat aan foto;s verborgen??quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:34 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Of heb je voor vrienden een extra schat aan foto;s verborgen??
Want dan ga ik toch ff nadenken over een FB accountje...
Ik ga maar eens naar bed denk ik...quote:
Welterusten en werk ze morgenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:38 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens naar bed denk ik...
Nog niet moe en ook geen zin...maar de wekker gaat weer vroeg...
Thx....U2..quote:
Slaap zequote:Op woensdag 24 april 2013 00:38 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens naar bed denk ik...
Nog niet moe en ook geen zin...maar de wekker gaat weer vroeg...
wtf?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Soms haat ik het echt om in 010 gebied te wonen!!
Nu heb ik weer een nare kakkerlak die graag langs wil komen in feyenoord boxer maar ik mag dan geen ajax ondergoed aan doen
Bijna al mijn vrienden zijn voor feyenoord. Dan krijg je dit soort opmerkingenquote:
ja ok, maar jij doet de deur het liefst open in je ajax "ondergoed" ( ondergoedquote:Op woensdag 24 april 2013 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna al mijn vrienden zijn voor feyenoord. Dan krijg je dit soort opmerkingen
Ik heb geen eens ajax ondergoedquote:Op woensdag 24 april 2013 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja ok, maar jij doet de deur het liefst open in je ajax "ondergoed" ( ondergoed) en je vind de ander een kakkerlak
gelukkig..quote:
Vaak alleen als ik ongesteld ben draag ik strings, of als het koud is buiten!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gelukkig..
en ik hoop niet eens "ondergoed" dat hebben kinderen aan.
Verder draag je geen "ondergoed" of slipjes oid?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak alleen als ik ongesteld ben draag ik strings, of als het koud is buiten!
Verder het liefst nakend
BH wel altijd want tjah uhm de dames willen al naar het zuiden![]()
Het liefst nietquote:Op woensdag 24 april 2013 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Verder draag je geen "ondergoed" of slipjes oid?![]()
Harde tepels zijn ook prima
quote:Op woensdag 24 april 2013 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het liefst niet
Onder korte rokjes wel. En alleen strings, al heb ik wel 1 slip van AnimalMaar die was gewoon te gaan om niet te kopen
Ghehe ligt er ook weer aan wat ik ga doen hoorquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ligt er ook weer aan wat ik ga doen hoor
quote:
Dat is ook weer heel overdreven hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 01:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ik vraag wel of Tamashii het topic wil deleten
Ik vond het wel interessantquote:Op woensdag 24 april 2013 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook weer heel overdreven hoor
Ja, dat snap ikquote:
Pak een nieuwequote:Op woensdag 24 april 2013 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik drink mn biertje op en dan ga ik ook plat hoor
Net gedaanquote:
quote:
quote:
Nog niet, eerst opdrinkenquote:
Hij was idd behoorlijk foutquote:
Ah ja, dan is het lege flesje te gebruikenquote:Op woensdag 24 april 2013 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nog niet, eerst opdrinken
[..]
Hij was idd behoorlijk fout
Ik ben werkeloosquote:Op woensdag 24 april 2013 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah ja, dan is het lege flesje te gebruiken
Moet je er vroeg uit??
Nou ja, werkeloos betekend niet dat je elke dag maar kan uitslapen toch, zeker niet met een zoon thuisquote:Op woensdag 24 april 2013 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos![]()
Ik kan uitslapen maar zal toch rond 8 uur wakker zijn
Voor die puber hoef ik mijn bed niet uit hoor!quote:Op woensdag 24 april 2013 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, werkeloos betekend niet dat je elke dag maar kan uitslapen toch, zeker niet met een zoon thuis
wtf!quote:
maak je niet lief een ontbijtje voor hem?quote:Op woensdag 24 april 2013 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor die puber hoef ik mijn bed niet uit hoor!
Ik baal er gewoon van, ik zou veel liever aan het werk zijn
Ik vertel teveel joh!!quote:Op woensdag 24 april 2013 01:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wtf!
wrom dat?
[..]
maak je niet lief een ontbijtje voor hem?
It's a giftquote:Op woensdag 24 april 2013 01:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vertel teveel joh!!![]()
Soms wel. Meestal niet, hij heeft een ochtendhumeur
Jij zit met 3 vrouwen in 1 huis, dat lijkt me helemaal eng 's ochtendsquote:Op woensdag 24 april 2013 01:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
It's a giftIk zou psych moeten worden
Ow, ik mijd het ochtendhumeur hier ook meestal. Om 8:10 vertrekken ze, dan kom ik uit bed als ik thuis werk
Op zich gaat het wel, alleen alles gaat soms zo op de automatische pilootquote:Op woensdag 24 april 2013 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit met 3 vrouwen in 1 huis, dat lijkt me helemaal eng 's ochtends![]()
Y. gaat rond 7:45 de deur uit
Tijdje terug had Y. het zwaar te pakken. Hij kon het niet waarderen dat ik 'begin de dag met een dansje' opzettequote:Op woensdag 24 april 2013 01:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op zich gaat het wel, alleen alles gaat soms zo op de automatische piloot
Amper een goeimorgen en dat soort dingen
Kwelgeestquote:Op woensdag 24 april 2013 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug had Y. het zwaar te pakken. Hij kon het niet waarderen dat ik 'begin de dag met een dansje' opzette
Uhuhquote:
Dan kan je idd maar beter in bed blijven liggenquote:
Doe ik ook meestalquote:Op woensdag 24 april 2013 01:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan kan je idd maar beter in bed blijven liggen
quote:Op woensdag 24 april 2013 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal![]()
Maar mn biertje is inmiddels op dus ik ga mijn bedje opzoeken![]()
Ik ben nog niet weg! DM is nog even veel te boeiendquote:
Ook nogquote:Op woensdag 24 april 2013 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg! DM is nog even veel te boeiend
Bijna zeker!quote:
Als de DM boeiend genoeg blijft dan blijf ik nog wel evenquote:Op woensdag 24 april 2013 01:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook nogJe bent druk
[..]
Bijna zeker!
Watertje danquote:Op woensdag 24 april 2013 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de DM boeiend genoeg blijft dan blijf ik nog wel even![]()
Nah ik denk wel dat ik al genoeg bier op heb
Theeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 24 april 2013 01:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Watertje dan
Fok is verder redelijk saai aan het worden op dit tijdstip
Thee? Nu? Thee???quote:Op woensdag 24 april 2013 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Theeeeeeeeeeee![]()
Ja erg is dat tegenwoordig he
Theequote:
Ga ik ook zo!!quote:
Enlighten mequote:Op woensdag 24 april 2013 02:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga ik ook zo!!
Maar ik was op zoek naar jou vandaag!! Ik denk dat ik nog meer minpunten kan scoren
Ik heb 300 gekeken en jezus wat een bagger was dat zeg!!quote:
Jij hebt gewoon echt geen smaak he.quote:Op woensdag 24 april 2013 02:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 300 gekeken en jezus wat een bagger was dat zeg!!
Nu ga ik slapen
Heul welquote:
Ik...jij...alien...ontvoerd...troll?...sprakeloos...quote:Op woensdag 24 april 2013 02:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen
OMG!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Soms haat ik het echt om in 010 gebied te wonen!!
Nu heb ik weer een nare kakkerlak die graag langs wil komen in feyenoord boxer maar ik mag dan geen ajax ondergoed aan doen
per ongeluk "meet the spartans" gekeken?quote:Op woensdag 24 april 2013 02:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel slecht ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
per ongeluk "meet the spartans" gekeken?
1 keer kijken kan op zich nog wel, want er zitten wel leuke stukjes tussen.... maar hij is slecht jaquote:
lekker zegquote:Op woensdag 24 april 2013 10:07 schreef DaMook het volgende:
Moe, tijd voor bedFijne dag allemaal
, ik ga slapen
.
en daarna lekker op een terrasjequote:Op woensdag 24 april 2013 10:53 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgenvandaag lekker naar emsterdemmm voor vergadering en daarna paar uurtjes werken.
Daartussen misschien want ben half 10 vanavond wsl thuisquote:
en dan krijg je ook nog een droge boterham als avondeten.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daartussen misschien want ben half 10 vanavond wsl thuis
En daarna keiharde pornoseks.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en dan krijg je ook nog een droge boterham als avondeten.
en dat noem je dan een paar uurtjesquote:Op woensdag 24 april 2013 11:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daartussen misschien want ben half 10 vanavond wsl thuis
Beterschapquote:Op woensdag 24 april 2013 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier zo suf als een konijn en ziek thuis
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik...jij...alien...ontvoerd...troll?...sprakeloos...
Sorry hoor. Ik had er gewoon veel meer van verwacht denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
per ongeluk "meet the spartans" gekeken?
Naar amsterdam is 3 uur reistijd en daar 4 uur vergaderen en dan nog 2 uur werken en dan naar huis.quote:
Dus jij wil lekker gaan cruisenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
Wtf is er trouwens met GoT aan de hand?
Laatste aflevering zat gewoon niet 1 blote tiet in.
Tieten zijn secundair in deze bazenserie.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
SPOILER: spoiler huppel niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt, die homo's verpesten alle woorden zo.
Wanneer ga je die serie kijken dan. Ow en hij is kut en vies en boe en bah. Zo, geen verwachtingen scheppen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Verdomme Muhahaha, nu ben ik nieuwsgierig
10 juni 2013quote:Op woensdag 24 april 2013 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer ga je die serie kijken dan. Ow en hij is kut en vies en boe en bah. Zo, geen verwachtingen scheppen.
Ik heb seizoen 1 en 2 al gezien als je dat bedoelt. Ik zit gewoon op seizoen 3 te wachtenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, duurt nog ffkes.
Heb je er uberhaupt iets van gevolgd?
Ah op die fiets. Ik heb gefaald, ik moet hem zien.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 en 2 al gezien als je dat bedoelt. Ik zit gewoon op seizoen 3 te wachten
Wat spoilerde je dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ik heb gefaald, ik moet hem zien.
Iets van seizoen 3. Ik ben helemaal bij, vandaar mijn falen want normaal gesproken wacht ik ook liever totdat alles op de tv is geweest zodat ik het in 1 avond kan verslinden.quote:
whahahaquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
dus weer 3 uur terug... he bahquote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Naar amsterdam is 3 uur reistijd en daar 4 uur vergaderen en dan nog 2 uur werken en dan naar huis.
Nee 3 uur in totaal, heen en terugquote:
Ghehe ik vind dat heerlijk en dan echt zo'n dag inplannenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iets van seizoen 3. Ik ben helemaal bij, vandaar mijn falen want normaal gesproken wacht ik ook liever totdat alles op de tv is geweest zodat ik het in 1 avond kan verslinden.
dat scheelt!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee 3 uur in totaal, heen en terug
Dexter, daar moet ik nog aan beginnen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik vind dat heerlijk en dan echt zo'n dag inplannen![]()
Ik kan ook niet wachten op DexterIs wel laatste seizoen
heb je die al gezien? homo!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Homos van me.
Iron Man 3 was baas.
Hoe was het verder bro?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Homos van me.
Iron Man 3 was baas.
the wire opzetten en lost in de fik stekenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dexter, daar moet ik nog aan beginnen.
Ik heb The Wire en Lost gedownload.
Ja man, gisteravond de voorpremiere. Kreeg een glas, onderzetters, 2 drankjes en nacho's erbij.quote:
Ruk. Ik geloof dat L. mijn homie leuk vindt.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
the wire opzetten en lost in de fik steken
Ow extra burn.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ruk. Ik geloof dat L. mijn homie leuk vindt.
gaaf manquote:Op woensdag 24 april 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man, gisteravond de voorpremiere. Kreeg een glas, onderzetters, 2 drankjes en nacho's erbij.
[..]
Ruk. Ik geloof dat L. mijn homie leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |