SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Bij vrouwen .....quote:
Ik heb geen voicemailquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohhh....![]()
Zal ik je voicemail inspreken???
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]en
De sjon in de sjee sjien sjakken.![]()
![]()
Jawelquote:
Zo'n limburger die helemaal boos wordt en scheld met "Godverdomme" kan je toch niet serieus nemenquote:
Dus dat....quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n limburger die helemaal boos wordt en scheld met "Godverdomme" kan je toch niet serieus nemen![]()
![]()
Check!quote:
Ohhhh.....quote:
Dan schiet ik gewoon in de lachquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n limburger die helemaal boos wordt en scheld met "Godverdomme" kan je toch niet serieus nemen![]()
![]()
Sowieso heb ik al moeite om Limburgers serieus te nemen. Of ze nou schelden of nietquote:
Ik was met 2 maten op motorvakantie en we sliepen in Maastricht, gingen we daar dus uit eten. Zitten we in zo'n zaak, komt die serveerster en begint te praten. We moesten onze lach inhoudenquote:
Dat klinkt schattigquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
Toen mn zoon paar maanden oud was ging ik midweekje naar Limburg, hadden we daar een oppas. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen idee wat er met het kind is gebeurd die avond!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was met 2 maten op motorvakantie en we sliepen in Maastricht, gingen we daar dus uit eten. Zitten we in zo'n zaak, komt die serveerster en begint te praten. We moesten onze lach inhouden
Onbegrijpelijk soms jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen mn zoon paar maanden oud was ging ik midweekje naar Limburg, hadden we daar een oppas. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen idee wat er met het kind is gebeurd die avond!
Ik heb niets verstaan van die vrouw
Jij ging net wel lachen maar het was dus wel onlogisch op mijn facebook hoorquote:
Maar dat was echt gewoon fucking coincidence hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ging net wel lachen maar het was dus wel onlogisch op mijn facebook hoor![]()
Beetje proberen mij uit te lachen
Dat weet ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar dat was echt gewoon fucking coincidence hoor
Wat lul jij nu weer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ging net wel lachen maar het was dus wel onlogisch op mijn facebook hoor![]()
Beetje proberen mij uit te lachen
Oh wacht, onlogisch de userquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #1327] Rare haar fetishen
Geen probleem mee. Het liefst van achteren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso heb ik al moeite om Limburgers serieus te nemen. Of ze nou schelden of niet
LOL!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen probleem mee. Het liefst van achteren.
Als jij het ooit in je hoofd haalt om mij een dom blondje te noemen castreer ik jequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh wacht, onlogisch de userIk snapte al niet wat er onlogisch was
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen probleem mee. Het liefst van achteren.
Waarom zou jij dat willen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij het ooit in je hoofd haalt om mij een dom blondje te noemen castreer ik je
quote:
Ik moet er niet aan denken zegquote:
BAM!!! Zo op je FB en dan even je moeder, neef, tante en zusje taggenquote:
Inloggen onder je zoons account en dan onder zijn naam posten en taggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken zeg
[..]
BAM!!! Zo op je FB en dan even je moeder, neef, tante en zusje taggen
Dadelijk krijgt m'n ma een hartverzakkingquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken zeg
[..]
BAM!!! Zo op je FB en dan even je moeder, neef, tante en zusje taggen
Oh, dat wil niet op mijn geweten hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dadelijk krijgt m'n ma een hartverzakking
Doe die mannenlogica eens uitleggen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inloggen onder je zoons account en dan onder zijn naam posten en taggen
Wat is daar grappig aan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inloggen onder je zoons account en dan onder zijn naam posten en taggen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, dat wil niet op mijn geweten hebben
[..]
Doe die mannenlogica eens uitleggen?
wtfquote:
Ah, die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, dat wil niet op mijn geweten hebben
Maar mijn grap was juist om het op Vin zn FB te posten en zo zijn halve familie in 1 keer uit te roeienquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
wtf
Dat zijn vrienden denken dat ie er een bezwangerd heeft?
quote:
Kijk, hier gaat het al mis. Huppel wilt mij pesten door die foto te posten op FB en mij en mijn ma, zusje, tante en neef te taggen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
wtf
Dat zijn vrienden denken dat ie er een bezwangerd heeft?
ik vind het een goed idee, zo kan ik ado nog eens laten schrikkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar mijn grap was juist om het op Vin zn FB te posten en zo zijn halve familie in 1 keer uit te roeien
[..]_!
Ghehequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het een goed idee, zo kan ik ado nog eens laten schrikken
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het een goed idee, zo kan ik ado nog eens laten schrikken
Hier tag ik haar in dan;quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Hier tag ik haar in dan;
[ [url=http://www.hwmur.nl/uploads/products/28/breinaalden[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb deze ooit op mijn facebook gezet:quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Hier tag ik haar in dan;
[ [url=http://www.hwmur.nl/uploads/products/28/breinaalden[1].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |