NEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ja, ik heb het nieuwe topic.
IN YOUR FACE STIJN.
Dit iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is er bijzonder aan die speaker? Dit gebeurt wekelijks in heel Duitsland.
Enige wat nog ontbreekt is l. van Gaal die roept. FC BAYERN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
FC BAYERN MUNCHEN ..... : - ZWEI
FC BARCELONA.... : - NUL
DANKE!
- BITTE!
Jalalalalla
Gewaagd hoor!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie zal er dinsdag winnen?
Je hebt gestemd op: FC Bayern München
Als ik ongeveer 2 mil per maand verdiende zou het mij ook niets interesserenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Messi loopt er ook bij alsof het hem niks kan schelen
3-0 dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als Robben de pingels had genomen.
Beetje overratedquote:
Gewaagd hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze grap maak ik speciaal voor davy.
Goeie garpquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze grap maak ik speciaal voor davy.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oeps! Google Chrome kan www.robbenbutton.de niet vinden
Suggesties:
Zoeken met Google:
ALS DANTE HEM UIT HET BROEKJE HAALT IS HET AL VERKRACHTINGquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
BROEK NAAR BENEDEN EN DE PLATTE HAND ER OP
EN DAT IS NIET FIJN HOOR!!
In bepaalde kringen wordt ie ook Olifante genoemd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
ALS DANTE HEM UIT HET BROEKJE HAALT IS HET AL VERKRACHTING
Ik heb al jaren minstens elke CL wedstrijd de FC BAYERN PARTY SONG gepostquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik zei jullie toch FC BAYERN al die successuporters hier![]()
Deze manquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik zei jullie toch FC BAYERN al die successuporters hier![]()
DUS DAT IS EEN ASSISTquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat die niet zelf kon schieten.
Ze treden gewoon aan met FC BAYERN. Götze, Schweinsteiger, Kroos, Gomez, Müller, noem ze maar op.quote:
Zou in de Eredivisie strijden tegen degradatiequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
Totaal-niet-opportunistische stelling: Barca is middelmaat.
Joachim zou ze slopen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou in de Eredivisie strijden tegen degradatie
Zo'n Willem II heeft veel meer voetballende kwaliteiten, zij moeten het puur van de instelling hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pique kan anders goed koppen met zn kale knetterquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
Echt elke Bayern-corner is gevaarlijkGa eens groeien Barca-kabouters
Men onderschat de Eredivisie dan ook gewoon, je ziet dat zo'n jongen als Cuenca het niveau hier ook niet aan kan, terwijl hij bij Barca prima meekon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou uit de competitie genomen worden door de KNVB door hun matige financiële huishouding,quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Soort van FC Groningen. Matig materiaalquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien is ie gegroeid?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef Monolith het volgende:
Als Robben kopduels gaat winnen dan weet je dat je lengte tekort komt.
Jij zeker en andere ook johannesquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al jaren minstens elke CL wedstrijd de FC BAYERN PARTY SONG gepost
Oleguer ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Men onderschat de Eredivisie dan ook gewoon, je ziet dat zo'n jongen als Cuenca het niveau hier ook niet aan kan, terwijl hij bij Barca prima meekon.
Verdediging psv is sterker iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
Totaal-niet-opportunistische stelling: Barca is middelmaat.
ze zien lekkere boys zoals riberyquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar waarom zingen ze daar na elke goal
''ALLEE DUITSERS ZIJN HOMOOO?''
willen ze er zó graag voor uitkomen ofzo?
Zo hebben we allemaal onze jeugdzondes.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Die arme FireFox komt daar echt nooit van af
*vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
heerlyk dat barca zo te grazen word genomen
ik geniet hier intens vna
oko man chill togquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
Aangepakt worden door een vrouw op het internet, dan weet je dat je diep gezonken bent.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ALORSIIIIIIIIIII
Twee en een half jaar geleden, nog vers in het geheugenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
Whehe, jullie zijn het nog niet vergeten
Wij hebben een olifantengeheugen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
Was je toen al fokker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee en een half jaar geleden, nog vers in het geheugen
Gijpie is beetje dementquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Gijp gaat vrijdag zeggen: 'Zie je wel, ik zei toch dat spelers van 1.70 m niet kunnen op dit niveau.'
jij blijkbaar wel, met je 3 jodensterrenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
LOL dat je op zo`n zelfde manier het aantal toeschouwers om gaat roepenquote:
miljoenen aan belasting ontdokenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef Jahr00n het volgende:
wat is trouwens de deal met die voorzitter met die rode sjaal waar de presentator het de eerst eminuut over had?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Nouja dit is wel gespeeld.
Ik ga een film kijken. grgr
Oké successupporterquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
'quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
waar is villa nou weer dan
waarom steeds villa eruit
man
zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Chelseaquote:
Sneuquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
Pique mer zn kale kopquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
Barca gaat voorzetten geven, nou maak je borst maar nat Bayern!!![]()
![]()
JAAAA IN DEM 62. MINUT GIBT ES HIER 68000 ZUSCHAUERN!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
LOL dat je op zo`n zelfde manier het aantal toeschouwers om gaat roepen![]()
![]()
Das wel geniaal natuurlijk
dat gebeurde de afgelopen 2 keer ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef Jivis het volgende:
Wat wordt Gijp's excuus donderdag?
Ja hihahahaohoho Bayern had een keer een heeele goede dag en hiahahahahohaah Barcelona een hele slechte hihahahoaoa maar komt allemaal goed volgende week lieverd
Zonder Annabel ook nietquote:
Vrijdagquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef Jivis het volgende:
Ja hihahahaohoho Bayern had een keer een heeele goede dag en hiahahahahohaah Barcelona een hele slechte hihahahoaoa maar komt allemaal goed volgende week lieverd
Nee, nu maakt het ineens weer wel uit dat de spelers van Barca zo klein zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef Jivis het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef remcoP het volgende:
[..]
JAAAA IN DEM 62. MINUT GIBT ES HIER 68000 ZUSCHOUERN!
BAYERN 55000!
BARCA 13000!
Gewoon doorgaan, blijven pushen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij ligt puush dalijk plat door mij.
Ik denk dat Gijp ook wel ziet dat Bayern gewoon echt een uitstekende ploeg is, niet te vergelijken met die overwinning van Milan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef Jivis het volgende:
quote:Götze traint onder politiebescherming na bekendmaking transfer
Borussia Dortmund speelt woensdag in de halve finale van de Champions League thuis tegen Borussia Dortmund en kent geen ideale voorbereiding op deze kraker. Daags voor het duel werd bekendgemaakt dat Mario Götze de club in de zomer zal verlaten en verder zal gaan bij Bayern Müchen. De supporters van Borussia voelen zich verraden en zijn woedend op de dribbelaar.
De ploeg van Jürgen Klopp verscheen dinsdag gewoon op het trainingsveld en uit angst voor rellen was er volop politie aanwezig om de orde te bewaken. Bij het complex stonden twee politiewagens opgesteld en volgens BILD waren er zelfs twee agenten die Götze persoonlijk bewaakten. Overigens bleef het rustig en waren er geen woedende fans te vinden.
De twintigjarige Götze is bezig aan zijn vierde seizoen in het eerste van Borussia en verlengde een jaar geleden zijn contract bij de club. In deze verbintenis werd een gelimiteerde afkoopsom van 36 miljoen euro opgenomen en Bayern zal dit bedrag op tafel leggen. Het is nog niet bekend voor hoeveel jaar Götze zal gaan tekenen bij de recordkampioen uit Zuid-Duitsland.
Götze heeft te maken met meer supporters.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat doet Wijnaldum nu nog steeds.
gini neem je rotzooi mee, gini neem je rotzooi mee!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat doet Wijnaldum nu nog steeds.
Tsja waarom maken ze dat dan nu ook bekendquote:
Dat is namelijk ook niet waar. Er zijn weinig teams met betere voetballers dan dit Barcelona. Het probleem is dat iedereen na een jaar of 4 ook wel door heeft hoe je moet spelen tegen dit Barcelona.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef Rickazio het volgende:
gijp: barcelona kan er he-le-maal niks van
ohnee dat zal hij nooit toegeven
Scheidsrechters die de halve finale fluiten, die heb je niet in de finalequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef Jahr00n het volgende:
die scheidsrechter mag van mij de finale niet fluiten
wat een dorpsidioot
Precies Gomez deed niks verkeerd. Hij springt in een rechte lijn en dan vervalt de bescherming van de doelman....quote:
Frank de Boer zou Martinez eruit halen en Shaqiri erin brengen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis van Gaal zou nooit zo wisselen
Ik heb het doorgegeven aan Platini.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef Jahr00n het volgende:
die scheidsrechter mag van mij de finale niet fluiten
wat een dorpsidioot
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef HighVolume het volgende:
Waarom deze wissel ? Lekker Gomez erin laten en op de counter spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |