Als soapie in ONM vond ik haar best aardig, maar presenteren kan ze niet vind ik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook een mooie foto-shop.
Vreemd toch dat mislukte actrices altijd weer aan de bak komen.
Ik haat niet snel mensen. Maar dit zit er dicht tegenaan.
Ze deed geen vlieg kwaad idd. Nooit van haar acteren kunnen genieten omdat ik er niet naar keek. Maar als je niet kunt acteren en afgewezen bent op de toneelschool ga je in GTST of ONM je heil proeven. Behalve die ene met die grote zwarte puist. Heeft toneel academie.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als soapie in ONM vond ik haar best aardig
Jochem is geweldig met kinderen en Patty kan goed playbacken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als soapie in ONM vond ik haar best aardig, maar presenteren kan ze niet vind ik.
Nouquote:
Ik wil het niet weten eigenlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
wat een meur zal er uit die koelkast komen, of ruik je dat niet door de andere stank heen?
je zal er maar naast/onder/boven wonenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is gewoon levensgevaarlijk. Dit gaat nog verder dan verzamelen. Het is een combi van verzamelen, verwaarlozen en vervuilen.
En de lucht niet vergeten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je zal er maar naast/onder/boven wonen
#brandgevaar
ook dat ja, ik kan helaas ook spreken uit ervaringquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef Ole het volgende:
[..]
En de lucht niet vergeten.
Vriend van me woont boven een psychiatrisch patient/ rommelmaker. Hij kan niet eens zijn balkondeur opendoen vanwege de stank.
Hopelijk gaat hij hierna naar begeleid wonen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat zo'n jongen geen begeleiding heeft. Het is toch zo te merken dat er 'iets" met hem is.
Ik hoop het ook. Een gevaar voor hemzelf en de rest van zijn omgeving.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij hierna naar begeleid wonen.
misschien dat die welkom thuis vrienden iets kunnen betekenenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij hierna naar begeleid wonen.
Vast wel. Je kunt hem hierna toch niet aan zijn lot overlaten?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien dat die welkom thuis vrienden iets kunnen betekenen
sociale werkplaats volgens mijquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Nog nooit zoiets gezien. Werkt hij eigenlijk?
Hij krijgt gelukkig intensieve begeleiding nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
ik vind het zielig.. dit loopt natuurlijk snel weer vol als hij niet zeer intensief begeleid gaat worden..
Ja, dat is ook wel echt hard nodig. Ik hoop dat dat zo blijft en dat zijn ouders vooral heeeel vaak langs gaan om hem te helpen, net als die organisatie. Zo iemand heeft een sterk sociaal vangnet nodig.. Hoop dat dat er nu isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij krijgt gelukkig intensieve begeleiding nu.
Dat hoop ik ook echt. Want het is echt een lieve man. Hij kan er ook niks aan doen dat hij zo is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel echt hard nodig. Ik hoop dat dat zo blijft en dat zijn ouders vooral heeeel vaak langs gaan om hem te helpen, net als die organisatie. Zo iemand heeft een sterk sociaal vangnet nodig.. Hoop dat dat er nu is
Hoe bedoel je? Lieke hoeft geen kloffie van thuis aan voor tv en haar kind zal niet mee zijn, dus er zal niet vaker gewisseld worden dan normaal...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:17 schreef maily het volgende:
'n Klein stukje gekeken .... wat zielig ....
De mensen die daar nu allemaal binnenkomen, vooral Lieke die een klein kindje heeft, krijgen die elke keer schone kleren? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |