Spieren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat die linker heeft vind ik zo lelijk, die V boven zijn broekje. Weet niet hoe dat heet.
Geen zorgen, bij ons is het geen V maar een O.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat die linker heeft vind ik zo lelijk, die V boven zijn broekje. Weet niet hoe dat heet.
Ben jij zo dik dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen zorgen, bij ons is het geen V maar een O.
Wel als de enige buikspieroefeningen die je doet omhoog komen is om af en toe een kerel te zoenen die op je leuter zit.quote:
quote:
1.93quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar je bent 1.02m ? Dan is het wel raar namelijk.
Hahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel als de enige buikspieroefeningen die je doet omhoog komen is om af en toe een kerel te zoenen die op je leuter zit.
Nah volgens de keuringsdienst van waarden kan ik nog 93 kilo wegen en gezond zijn, maar toch.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dan is het helemaal niet veel man.
Volgens mij mag ik 75 wegen, maar dat vind ik echt teveel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah volgens de keuringsdienst van waarden kan ik nog 93 kilo wegen en gezond zijn, maar toch.
Ik zal de volgende keer in de spiegel kijken en denken aan jou dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb jij ongeveer hetzelfde als ik dan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |