Mits door die lekkere spelers op het veld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
Voorschurft wordt binnen 5 minuten het stadion uitgegooid.
Je moet niet zo overdrijven met je enorme tetters.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt altijd een grote mond. Vandaar.
Sorry ik doe soms te bijdehand, dan floept er wat uit wat niet de bedoeling was.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet niet zo overdrijven met je enorme tetters.
Ik ben allang blij dat ze tegenwoordig allemaal van die strakke shirts hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Even een opmerking over de tenues: die van Bayern vind mooi, dat rood met goud.
Alleen jammer dat ze niet meer van die korte broekjes hebben zoals vroeger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze tegenwoordig allemaal van die strakke shirts hebben.
Nee, die waren lelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet meer van die korte broekjes hebben zoals vroeger.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze tegenwoordig allemaal van die strakke shirts hebben.
Is dat een pamper?quote:
quote:
Hans Klok?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat is een sexy kort broekje man.
Ik wilde vragen weet je wie dat is, maar dat zag je al toen je quote natuurlijk.
Duitse voetballers weten het wel te verpakken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat is een sexy kort broekje man.
Ik wilde vragen weet je wie dat is, maar dat zag je al toen je quote natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Voetballers zien er altijd veel leuker uit op 't veld dan op foto's.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Lelijk hoofd, dat wel.
Kwisje voor Mexicano, wie is dit, makkelijke:
[ afbeelding ]
Oh ik vond hem vroeger wel een lekker dingquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voetballers zien er altijd veel leuker uit op 't veld dan op foto's.
Geen idee. Ik ben niet zo goed met gezichten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Lelijk hoofd, dat wel.
Kwisje voor Mexicano, wie is dit, makkelijke:
[ afbeelding ]
Niet bepaald lekker vind ik, qua hoofd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Italie, totally nohommer.
[ afbeelding ]
Johnny Rep.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet zo goed met gezichten.
Ik heb dus echt zelden beelden van 'het grote Nederlands elftal' gezien.quote:
En van Ajax al helemaal niet zeker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dus echt zelden beelden van 'het grote Nederlands elftal' gezien.
Van 1995 wel, maar niet van de jaren 70, nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |