Misschien omdat zij de enige echte puber isquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
Philine is leuk inderdaad, lijkt tenminste op een echte puber.
Ja maar ik denk dat als je goed kunt acteren je ook een puber kunt spelen, oh wacht, wat zeg ik nouquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien omdat zij de enige echte puber is![]()
De rest is in de 20.
Ja... en Stan en die Turk van vorig jaar missen ze helemaal niet, terwijl die ook gewoon verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:08 schreef OProg het volgende:
Waarom zou je als bovenbouw iemand uit een paar klassen lager missen.
Korte termijn geheugenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja... en Stan en die Turk van vorig jaar missen ze helemaal niet, terwijl die ook gewoon verdwenen zijn.
Klopt, Pheline is ook nog eens de beste actrice.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat als je goed kunt acteren je ook een puber kunt spelen, oh wacht, wat zeg ik nou
Eman vind ik ook wel leuk trouwens.
Je moet het gewoon zo zien: Maya is naar dependance Sri Lanka.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja... en Stan en die Turk van vorig jaar missen ze helemaal niet, terwijl die ook gewoon verdwenen zijn.
Daar heeft Nola geen tijd voor vrees ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
Bestaan er geen telefoons in Sri Lanka? Je belt toch even om te kijken hoe het is? Of ben ik nou gek.
Sri Lanka is makkelijker bereikbaar dan de Dependance...quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zo zien: Maya is naar dependance Sri Lanka.
Haha iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef alors het volgende:
Damstra, loser, zeg er dan wat van als je dat ziet, dafuq!
Hij zei er toch wat van?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef alors het volgende:
Damstra, loser, zeg er dan wat van als je dat ziet, dafuq!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:14 schreef OProg het volgende:
Ik zou hopen dat Nola een paar nieuwe Nikes deze kant op zou sturen.
Sri Lanka is een gevaarlijk middeleeuws land, die hebben geen internet, telefoon of elektriciteit. Aldus de makers van Spangas.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:14 schreef Doler12 het volgende:
Maar waarom hebben ze nog geen contact met Nola?
De telefoon is afgepakt door een Tamil Tijger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:14 schreef Doler12 het volgende:
Maar waarom hebben ze nog geen contact met Nola?
Godverdomme... hoe obvious willen ze het maken. Rode aardbei op een groene achtergrond...quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
Een aardbei als logo.
Dat is bijna een tomaat. Spangalis Partij.
Ja ik ook, ik dacht dat er iemand op Odette en Charley af kwam, maar het was iets met Maya dus.quote:
Hopelijk gebruikt ie nu haar hoofd als bal.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maya schopt een bal weg van een vader en zoon, kut wijf
Deef zou op dag 2 al zijn ingewanden eruit schijten door het exotische voedsel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze een kastenstelsel in Sri Lanka?
Deef zou gelijk paria zijn.
Ik teken ervoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:22 schreef Doler12 het volgende:
Maya gaat volgens mij zelfmoord plegen, daarom gaat ze uit de serie!
Dat zou tof zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:22 schreef Doler12 het volgende:
Zo, al in de oranje-stemming?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik zit klaar.
Wat, bommeldingMaya zeker.
Tuinbroek, kort pittig kapsel en de baard in de keel.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze geil zijn of een stel tuinbroeken.
Gaat ze er echt uit?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:22 schreef Doler12 het volgende:
Dadelijk wordt ze in elkaar getrapt door die voetballende pa.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, vermakelijk character.
Die hebben het mobieltje van Nola ook al afgepakt.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
Misschien komt Deef wel een Tamiltijger tegen daar.
Ja maar slechte allochtonen bestaan niet, dus je ziet dat hij niets zegt. Hij loopt alleen maar mee.quote:
Aldert gaat daar elk jaar al op vakantie.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:08 schreef OProg het volgende:
Nola maakt nu in Sri Lanka mannen van 40+ vrolijk.
Waar waren die lui trouwens tijdens het hele Nola-drama? Toen de hele school zo meeleefde?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:07 schreef OProg het volgende:
De jongens vergrijpen zich straks aan elkaar in het bos.
huhuhuhquote:Op woensdag 24 april 2013 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Vergrafte Stalin/Lenin/Kalinin wannabel
Ik heb Aldert ook een tijdje niet meer gezienquote:Op woensdag 24 april 2013 19:08 schreef OProg het volgende:
Nola maakt nu in Sri Lanka mannen van 40+ vrolijk.
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 24 april 2013 19:09 schreef Specularium het volgende:
Tinco die lacht blijft een hoogtepunt van deze Topshow.
Die ware poten rammen in Parijs.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Waar waren die lui trouwens tijdens het hele Nola-drama? Toen de hele school zo meeleefde?
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:09 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Ik heb Aldert ook een tijdje niet meer gezien
Heel die lap erin.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu gaan ze zoenen om het goed te maken.
Ze heeft Corky toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
Maya moet maar eens een nieuw vriendje zoeken.
Irritant zijn kan hij als de beste.quote:
De 2 linkse kleurenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Dat formidabel is net de Kerstpartij met dat groen en rood.
Dat ze überhaupt sigaret mag zeggenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Een leeg sigarettenblikjeWat is dat voor uitdrukking.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Hadden wij dat maar gemogen vroeger, wij hadden gympakjes
Wij hadden eerst een turnpakje en daarna een soort zwembroekje met een schoolshirt.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]Wij hadden in de onderbouw schoolshirts, of verplicht een wit t-shirt met korte broek.
9. Op het schoolfeest krijg je limonade over je heen. Wat denk je?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef Apotheose het volgende:
"kun jij goed accepteren of moet jij dat ook leren?"!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo rolde het in de tijd van de Duitse bezetter.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij hadden eerst een turnpakje en daarna een soort zwembroekje met een schoolshirt.
Nee man, dit was in de tijd van Napoleon.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo rolde het in de tijd van de Duitse bezetter.
Geen bier?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
[..]
9. Op het schoolfeest krijg je limonade over je heen. Wat denk je?
Dat hadden wij gewoon hoorquote:
'Ik ga nu naar huis!'quote:Op woensdag 24 april 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
[..]
9. Op het schoolfeest krijg je limonade over je heen. Wat denk je?
Oh dan moet je dat gaan leren.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Mmm ik ben niet echt van het accepteren volgens het testje.
Vraag aan Maya hoe dat moet.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah op mijn leeftijd gaat dat niet meer lukken
Korte broek was bij ons verplicht.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat hadden wij gewoon hoor
Sinds mijn broer meekijkt is het elke keer opletten wie de eerste rode broek ziet
Het moesten wel echt gymkleren zijn maar een joggingbroek mocht wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Korte broek was bij ons verplicht.
Elke zender op tv doet hetquote:Op donderdag 25 april 2013 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen ze altijd. Gesubsidieerd.
Ja, dadelijk mis je Deef nog die faalt in alles wat ie doet.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
Kut bijna te laat, ik zat nog op NED 1.
Ik probeer iets positiefs aan Deefje te ontdekken, maar het lukt niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja, dadelijk mis je Deef nog die faalt in alles wat ie doet.
Je moet leren Maya te accepteren.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
wie geeft die maya nou eens een paar stompen
Die kale kon haar stoten gevenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
wie geeft die maya nou eens een paar stompen
Laat haar maar, zo verwerkt zij dat.quote:
Inclusief de blote mannenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef Latert het volgende:
Ze moeten Spangas maken in Spartacus stijl, brute executies en bakken bloed.
Deef kan nog niet eens zijn zwaard optillenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef Latert het volgende:
Ze moeten Spangas maken in Spartacus stijl, brute executies en bakken bloed.
Ik denk dat een blote Deef toch flink tegenvaltquote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Inclusief de blote mannenEn vrouwen dan voor jullie.
Ik had het over mannen, niet over Deef.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat een blote Deef toch flink tegenvalt
Of aan het spelen op zijn basgitaarquote:Op donderdag 25 april 2013 19:08 schreef Specularium het volgende:
Waarom is Tinco niet aan het basketballen?
Ik denk dat het hierop lijkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat een blote Deef toch flink tegenvalt
Of watermeloen eten.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of aan het spelen op zijn basgitaar
Vallon moet d'r tetters laten zien.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef Latert het volgende:
Oja, Valon slaat de politiek over, die wil meteen goed doen.
Of kip aan het eten in de kleedkamer.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of aan het spelen op zijn basgitaar
Of bij de KFC aan de balie hangen.quote:
FEMEN style.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vallon moet d'r tetters laten zien.
Het zijn altijd Joffreysquote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef alors het volgende:
Kijk die neger is nergens te bekennen nu, want allochtonen doen nooit gemene dingen in Spangas
Die neger zat stiekem Tinco,s hash op te rokenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef alors het volgende:
Kijk die neger is nergens te bekennen nu, want allochtonen doen nooit gemene dingen in Spangas
Het is zo'n kneus...quote:Op donderdag 25 april 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
Deef heeft 1 dag een krantenwijk en heeft NU al geen tijd meer ervoorWat een sukkel is het toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |