abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131632508
TVP voor als het antwoord is gevonden. Ben nu ook wel benieuwd wie het is.
pi_131632923
Ik ga stuk hier :') Wat een bazentopic
pi_131634933
Godverdomme hoe heet die rechter ook alweer.. ligt op het puntje van mijn tong
pi_131684857
V..v...v...v...v... Oh wacht! Vic...vic... vic....

Nee ik weet m niet meer :'( Sorry dat ik je niet kan helpen TS
pi_131686826
Rechts is Victor Reinier. Volgens mij van baantjer en Lucky Letters. Daarvan had ik vroeger een computerspel :D
pi_131687434
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:54 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Rechts is Victor Reinier. Volgens mij van baantjer en Lucky Letters. Daarvan had ik vroeger een computerspel :D
Victor Reinier inderdaad!!!
pi_131696014
Victor Reinier duh :')
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_131697061
volgens mij is het victor reinier, maar pin me er niet op vast
pi_131699948
Dick.. Dicky? Zo werd 'ie wel eens genoemd in een of andere serie geloof ik. Maar toen had 'ie die baard nog niet.
pi_131701856
Arme ts is uit het topic vertrokken -O- die heeft de komende weken alleen nog nachtmerries over onze victor O+ met danwel zonder baard
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 30 september 2013 @ 11:16:24 #236
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_131703562
Victor loopt wat lastig op het moment.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_131704346
Niet weten dat dit Victor Reinier is :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 30 september 2013 @ 12:01:22 #238
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_131704609
Dit is overduidelijk Victor Reinier.
pi_131705715
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Arme ts is uit het topic vertrokken -O- die heeft de komende weken alleen nog nachtmerries over onze victor O+ met danwel zonder baard
Dit topic is alleen al 5 maanden oud :')
pi_131705738
:')
pi_133598235
Dat is Victor Reinier. Case closed. Topic mag op slot
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_133598744
Ik ga stuk om dit topic. :')
pi_133598768
Dat is Victor Reinier van Baantjer en Flikken Maastricht. Topgozer, behalve de baard. Wie is links? Geen idee.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_133601582
Daar gaan we weer _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator maandag 25 november 2013 @ 10:25:21 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_133601806
Haha ik lig weer dubbel _O- goeie kick weer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel maandag 25 november 2013 @ 10:32:00 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133602007
Is iemand er nou al uit wie het is?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_133602252
Volgens mij is dat Victor Reinier.
pi_133602384
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:42 schreef FreddyBundy het volgende:
Volgens mij is dat Victor Reinier.
Nu je het zegt!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')