Welk seizoen? (Ik heb ze allemaal al gezien, daar niet vanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef ebke het volgende:
Seizoen komt nu iedere avond op nederland 3.
En ik ben nog zo braaf, om de reguliere Nederlandse uitzending te volgen.
Maar godverdomme, wat waren die laatste 2 afleveringen spannend met Speltzer
Speltzer was die anabolenknakker van het vorige seizoen, dacht ik. Die het leuk vond zich als minotaur te verkledenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef WSquater het volgende:
[..]
Welk seizoen? (Ik heb ze allemaal al gezien, daar niet van)
Who cares, hier downloaden we m gewoonquote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef MoiMoi85 het volgende:
Maar het laatste seizoen wordt zeker alleen op showtime uitgezonden? Iemand enig idee wanneer het op de Nederlandse zender komt?
Oh, zie nu pas dat ik het nummer er niet bij getypt had.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef WSquater het volgende:
[..]
Welk seizoen? (Ik heb ze allemaal al gezien, daar niet van)
quote:
Super geile MILFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zitten daar slechte fotos tussenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef Mylene het volgende:
Foto's van de grote premičre: Michael C. Hall & Jennifer Carpenter: 'Dexter' Premiere!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zal binnen een paar jaar ook wel ergens dood in een hotelkamer gevonden wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Djeez, die Quinn is ook niet echt the light of the party he?
Ik schrok echt van die foto's van hem ja. Is al een tijdje zo dat die er zo slecht uitziet..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die zal binnen een paar jaar ook wel ergens dood in een hotelkamer gevonden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |