Ik heb niet echt een idee wat crust precies inhoudquote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef Trashcanman het volgende:
Dump t filmpje eens hier dan
[..]
Ehm... Kun je je nog een beetje voor de geest halen of het een beetje richting crust ging of dat het meer modernere post-metal achtige sludge was?
Beetje gruizige hardcore-punk: denk aan Doom, Amebix, enz.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een idee wat crust precies inhoud
Dan denk ik dat het meer richting de laatste gaatquote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Beetje gruizige hardcore-punk: denk aan Doom, Amebix, enz.
Nope, ik zal straks als ik in eindhoven ben nog even door de reeks heen spitten, misschien dat ik dan wat meer geluk heb, weet namelijk vrij zeker dat die hier ooit gepost is.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Wel een goed album though.
Die is het niet inderdaad, maar komt kwa stijl wel het meeste in de buurtquote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik zitten pluggen een tijdje, maar het lijkt er niet zo op.
Nope, ben alle topics afgegaan in de periode waarvan ik denk dat ie zou moeten staan, maar blijkbaar heb ik dat nummer hier nooit gepostquote:
Wel leukquote:Op maandag 13 mei 2013 18:15 schreef Trashcanman het volgende:
Heeft iemand de niewe Cosmic Dead eigenlijk al beluisterd? Any good?
hehe iddquote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe surrealistisch om soma een nummer van hem zelf te zien luisterenDe rest van het publiek weet ook niet helemaal wat ze moeten
![]()
sunnO))) derobed.. ik zou gaan kijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
hehe idd
"are there any mistakes in there?"
"well maybe the whole thing is a mistake"
Philips staat toch nog altijd in Eindhoven?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sunnO))) derobed.. ik zou gaan kijken
Grappig ook dat de buizen blijkbaar uit holland komen... philips zeker
Dat trollenshirt rechts vind ik dan wel weer gaaf.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef Bosbeetle het volgende:
https://twitter.com/ULVER(...)523395907584/photo/1
wolven shirts voor oldschool ulver fans
Nee man, lijkt er niet eens op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef arucard het volgende:
Huh dat is de cover van een Endless Boogie album
[ afbeelding ]
quote:
Ohja dit moest ik nog checken vanavond even doenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef Trashcanman het volgende:
O trouwens nu de TT toch nog op Electric Wizard slaat:...
My name is mud.... festquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:47 schreef Darkestrah het volgende:
https://soundcloud.com/poppodium-perron-55
Perron 55 heeft een aantal live sets online gegooid van Mudfest 2012. Onder andere Kadavar en Belzebong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |