en te zien was het een totaal non-eventquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:15 schreef Dr.Cooper het volgende:
The Federal Reserve sticks to its plan to buy $85 billion in bonds each month to push down borrowing costs and prop up the economy, citing risks to growth from recent budget tightening in Washington.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE94003X20130501
Ik denk eerlijk gezegd dat het geen ruk uitmaakt voor de echte economie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:03 schreef UpsideDown het volgende:
En er zit weinig vooruitgang in. Ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als de Fed stopt met het stimuleren van de economie. Volgens mij draait de halve Amerikaanse economie op dat steunprogramma.
dat is eigenlijk niet wat ik bedoelde maar leuk dat je winst hebt gemaaktquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:10 schreef Dynd het volgende:
[..]
Cover - SSO - PROSHARES ULTRA S&P500 - 6150 - $75.22 - $74.69 - $3,259.50 (0.70 %)
Ty ty
http://www.streetinsider.(...)tml?si_client=intbroquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef Dr.Cooper het volgende:
[..]
Idem. Uiteindelijk puts gekocht op 27 USD.
en valt weg, ik heb 'm geslotenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
http://www.streetinsider.(...)tml?si_client=intbro
in line, 1.4% up aftermarket
Hehe heb eigenlijk geen idee wat ik aan het doen ben maar leer wel steeds meer. Is na mijn post nog eens 0.92 % gezakt. Maar jij bedoelde gewoon beursfondsen onder de S&P500?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
dat is eigenlijk niet wat ik bedoelde maar leuk dat je winst hebt gemaakt
wat 123deguys/108daniel menen weten ze zelf geeneens, dus ik zou daar niet teveel aandacht aan spenderenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:13 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hehe heb eigenlijk geen idee wat ik aan het doen ben maar leer wel steeds meer. Is na mijn post nog eens 0.92 % gezakt! Maar jij bedoelde gewoon beursfondsen onder de S&P500?
Ik denk trouwens dat ie up gaat, gebaseed op een groter aandeel van mobiel, nu ik het detail lees.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:10 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
en valt weg, ik heb 'm gesloten
-bizar springerig orderboek
nee ik bedoelde met verkopen op 1 mei geen daytrading maar swingtrading positie. we gaan minstens 2 weken omlaag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:13 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hehe heb eigenlijk geen idee wat ik aan het doen ben maar leer wel steeds meer. Is na mijn post nog eens 0.92 % gezakt. Maar jij bedoelde gewoon beursfondsen onder de S&P500?
Oh ik heb nog niks gecovered hoor. Ik zal dat termijn van twee weken wel zo een beetje aanhouden en zien hoe het dan gaat. Misschien dat er tegen die tijd er ook wat is gebeurd rond de goedkeuring van de verdere Keystone XL pijpleiding waarvoor ik mijn overige '$500k' long in Exxon heb gestopt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:38 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
nee ik bedoelde met verkopen op 1 mei geen daytrading maar swingtrading positie. we gaan minstens 2 weken omlaag.
Hmm zo verschrikkelijk duur lijken die dingen niet. Maar dan moet FB wel even minstens 4% dalen op de cijfers.quote:
En hij is er -_-quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef 0108daniel het volgende:
Beleggers wachten gespannen op de ECB
Zal de renteverlaging er komen of toch....
Er bestaat toch geen efficiente markt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En een heel verhaal op de vraag wat de effecten van de rate verlaging zal zijn. Kort samengevat: eigenlijk niet veel, tussen de regels: er is geen vraag naar krediet,
Grappig dat je de euro direct ziet wegzakken als er geen additionele easing komt. Hoezo weird? We gaan niet bijdrukken, sinds wanneer is dat negatief voor een valuta?
Die uitkeringsaanvragen komen toch elke week? Non-nieuws?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:53 schreef 0108daniel het volgende:
3x goed nieuws achter elkaar:
14:34 Minder uitkeringsaanvragen in de VS
14:44 Arbeidsproductiviteit VS stijgt 0,7%
14:44 Handelstekort VS gedaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |