SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Deze keer heb je het mis, ik heb geen fetish, ik ben een normale jongenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk vaak in de goede richting.
Niets mis met het hebben van een fetish of twee, drie, acht of twaalf.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze keer heb je het mis, ik heb geen fetish, ik ben een normale jongen
Jawel joh, heb je ook meer kortingquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:26 schreef Fera het volgende:
Ja leuk, 15% korting. Maar niet als alles zo belachelijk duur is!
Welke heb je dan allemaal?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets mis met het hebben van een fetish of twee, drie, acht of twaalf.
Ik kan het goedkoper krijgen zonder korting.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Een fetish voor die leeftijden is wel een beetje bahquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet ik nog achterkomen denk ik. Ik heb wel bepaalde voorkeuren, maar of het echt een fetish is.quote:
Zet je bril eens op lieverd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een fetish voor die leeftijden is wel een beetje bah
Rare winkelquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het goedkoper krijgen zonder korting.
Dat is geen fetishquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een fetish voor die leeftijden is wel een beetje bah
Niet bij dezelfde winkel hoor.quote:
I know.quote:
Bah!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
Ik heb een fetish voor mannen. Het wordt ook wel heteroseksualiteit genoemd.
Ik had nooit gedacht zoveel lotgenoten hierin te hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
Ik heb een fetish voor mannen. Het wordt ook wel heteroseksualiteit genoemd.
Ik had nooit gedacht zoveel lotgenoten hierin te hebben.
Ik vind de voet waarschijnlijk het minst aantrekkelijke deel van het menselijk lichaam. Het is ook totaal seksloos n opgewonden raken van voeten is daardoor enorm bizar.quote:
Hoe heet het dan als mannen een fetisj voor vrouwen hebben?quote:
Ook heteroseksualiteit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heet het dan als mannen een fetisj voor vrouwen hebben?
Vastgebonden zijn kan heel leuk zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:34 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb een fetish voor vastgebonden dames. Liefst leg ik ze vast!
Ik mis de woorden "vind ik" in de laatste zin.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de voet waarschijnlijk het minst aantrekkelijke deel van het menselijk lichaam. Het is ook totaal seksloos n opgewonden raken van voeten is daardoor enorm bizar.
Als je er zo naar kijkt dan welquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de voet waarschijnlijk het minst aantrekkelijke deel van het menselijk lichaam. Het is ook totaal seksloos n opgewonden raken van voeten is daardoor enorm bizar.
Wat issssss er misssss met sssslissssssssssen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, er zit een dude in de bus die slist echt te erg
Die meme is echt meesterlijk. Ik lig echt in een deuk.quote:
Seksloos?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja zo jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat issssss er misssss met sssslissssssssssen?
Dat ook, maar ik doelde op Gordon zelfquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Die meme is echt meesterlijk. Ik lig echt in een deuk.
want ze heeft geen armen meer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Seksloos?
Dus nog nooit afgetrokken zijn dmv damesvoeten?
Ik begrijp het als mensen opgewonden raken van onderdelen die bij seks betrokken zijn. Ik begrijp het als mensen opgewonden raken van onderdelen die vlakbij die onderdelen zitten (zeg maar het teasen, of de belofte tot). Ik snap het als mensen opgewonden raken van secundaire geslachtskenmerken als borsten (zijn we immers voor geprogrammeerd).quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis de woorden "vind ik" in de laatste zin.
Jawel. Vond er niks speciaals aan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Seksloos?
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik doelde op Gordon zelf
Die eerste is geweldig. Ik kende hem nog niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook wel tof.
Maar mijn favoriet heb ik ook eens op facebook gepost:
[ afbeelding ]
Voeten zijn wel heel gevoelig. Ik vind het wel fijn om daar kusjes te krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp het als mensen opgewonden raken van onderdelen die bij seks betrokken zijn. Ik begrijp het als mensen opgewonden raken van onderdelen die vlakbij die onderdelen zitten (zeg maar het teasen, of de belofte tot). Ik snap het als mensen opgewonden raken van secundaire geslachtskenmerken als borsten (zijn we immers voor geprogrammeerd).
Een voet daarentegen, heeft direct of indirect niks te maken met seks of het hebben van seks. Dat is geen mening.
[..]
Jawel. Vond er niks speciaals aan.
Alleen het idee vind ik al niet opwindend.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Seksloos?
Jij bent dus geen experimenteerder!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
want ze heeft geen armen meer?
mensen die zomaar voor niets de moeilijke weg kiezen
Ik trip hem altijd hard als mensen aan mijn voeten zitten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Voeten zijn wel heel gevoelig. Ik vind het wel fijn om daar kusjes te krijgen.
Kan ik me wel voorstellen. Ik mocht mijn vriendjes ook nooit bij de voeten aanraken, dat was meteen gelijk aan kietelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trip hem altijd hard als mensen aan mijn voeten zitten.
Zijn veel te gevoelig.
Als dat zo zou zijn was het een uberbaas geweestquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar hij heeft niet al die teksten zelf verzonnen.
Maar hij is zeker een baas.
Now we are talking!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Voeten zijn wel heel gevoelig. Ik vind het wel fijn om daar kusjes te krijgen.
jij weet niksquote:
Helaas zijn er maar weinig mannen die dat doen. Sowieso weinig mannen die de tijd nemen je hele lichaam aandacht te geven.quote:
Ik heb mijn ex een keer een bloedneus geschopt toen ze aan mijn voeten zat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik mocht mijn vriendjes ook nooit bij de voeten aanraken, dat was meteen gelijk aan kietelen.
Maar ik kan er tegen, blijkbaar.
zijn er weinig of ken jij er weinig?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas zijn er maar weinig mannen die dat doen. Sowieso weinig mannen die de tijd nemen je hele lichaam aandacht te geven.
Maar voor mensen met een fetisj heeft een voet juist wel te maken met seks. Zowel indirect als direct.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een voet daarentegen, heeft direct of indirect niks te maken met seks of het hebben van seks. Dat is geen mening.
[..]
Jawel. Vond er niks speciaals aan.
Begrijpelijk hoor. Gitaar heeft eens een meisje gehoekt omdat ze van achteren in z'n zij prikte.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex een keer een bloedneus geschopt toen ze aan mijn voeten zat.
ging per ongeluk in mijn stuipen.
Ik ken er weinig, maar ik kan me niet voorstellen dat ik alleen maar steeds de verkeerde eruit pluk.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex een keer een bloedneus geschopt toen ze aan mijn voeten zat.
ging per ongeluk in mijn stuipen.
Die MI is gewoon te leukquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor. Gitaar heeft eens een meisje gehoekt omdat ze van achteren in z'n zij prikte.
blijkbaar, want ze bestaan heus wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken er weinig, maar ik kan me niet voorstellen dat ik alleen maar steeds de verkeerde eruit pluk.
Jij verandert ook in een spastische inktvis als iemand jou dreigt te kietelenquote:
daar kunnen sommige mensen ook echt niet tegenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor. Gitaar heeft eens een meisje gehoekt omdat ze van achteren in z'n zij prikte.
Dat weet ik wel. Ik zei ook ''weinig'', niet ''geen''.quote:
Ik kan daar echt heel goed tegen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij verandert ook in een spastische inktvis als iemand jou dreigt te kietelen
Inderdaad. Dat was ook echt heel dom van haar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
daar kunnen sommige mensen ook echt niet tegen
Ik vind het zelfs fijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan daar echt heel goed tegen!
mits voorbereid
Ik denk hier niet psychologisch, maar evolutionair.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar voor mensen met een fetisj heeft een voet juist wel te maken met seks. Zowel indirect als direct.
Ik heb ook moeite om het me voor te stellen hoor maar dat wil niet zeggen dat jouw uitspraak een feit is.
Het belangrijkste lichaamsdeel bij seks is en blijft nog altijd het brein. Als dat brein geilt op voeten dan is dat nou eenmaal zo hoe raar of apart wij dat ook vinden.
Kloptquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij verandert ook in een spastische inktvis als iemand jou dreigt te kietelen
Wat een baas.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen! het zal in het begin vast een stuk vaker voorkomenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik zei ook ''weinig'', niet ''geen''.
Bovendien is het vaak meer een kwestie van vergeten, denk ik. Als ik er om vraag doen ze het heus wel.Maarja, om het elke keer te moeten vragen is ook een moodkiller.
Niet expres hoor, maar uit reflex.quote:
Je kunt ze best wel wat leren, heb ik ontdekt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen! het zal in het begin vast een stuk vaker voorkomen
ik heb een maatje die kan daar zo slecht tegen dat we hem kunnen laten gillen als een vrouwquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was ook echt heel dom van haar.
ons mannen? ja sowieso. met een beloning natuurlijk, we zijn net hondenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt ze best wel wat leren, heb ik ontdekt.
Dat is dan wat minder.quote:
Laat dat nou mijn specialiteit zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ons mannen? ja sowieso. met een beloning natuurlijk, we zijn net honden
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb een maatje die kan daar zo slecht tegen dat we hem kunnen laten gillen als een vrouw
Genoteerd!quote:
Af!quote:
Lolquote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijt
[..]
* muhahaha pist tegen Rival aan.
It will be.quote:
Daar moeten ze "HIER GAAN STAAN" van maken, wedden dat er niemand op gaat staan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
Mensesn kunnen echt niet lezen. In Arnhem op het busstation staan van die gele vlakken met heel groot "HIER NIET WACHTEN". Ik zie er zo al een stuk of 30 op staan
Of ze hebben gewoon schijt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
Mensesn kunnen echt niet lezen. In Arnhem op het busstation staan van die gele vlakken met heel groot "HIER NIET WACHTEN". Ik zie er zo al een stuk of 30 op staan
Haha goed ideequote:Op dinsdag 23 april 2013 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar moeten ze "HIER GAAN STAAN" van maken, wedden dat er niemand op gaat staan.
Nee. Eerst blaf je, dan ga je niet af en dan bijt je me. Wat moet ik belonen?quote:
Is het fout dat ik me stoer voel nu ik een handvol mannen zie dingen naar jouw beloning?quote:
Hij moet strafquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Eerst blaf je, dan ga je niet af en dan bijt je me. Wat moet ik belonen?
Bah!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijt
[..]
* muhahaha pist tegen Rival aan.
Waarom zou jij je stoer moeten voelen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het fout dat ik me stoer voel nu ik een handvol mannen zie dingen naar jouw beloning?
Tevens: Ik hoop dat ik een niet te goede indruk maak straks en ze mee naar huis wil. Mijn huis is een zooitje.
Nee, straffen wekt angst op. Muha mag niet bang zijn van me.quote:
Ehm, neequote:Op dinsdag 23 april 2013 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar moeten ze "HIER GAAN STAAN" van maken, wedden dat er niemand op gaat staan.
Ik hoop dat ze een bus koppen als hij uitzwenkt.quote:
Dat moet je nooit doen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
* rival geeft je een tik en drukt je neus in het plasje naast zijn voet
foei
mafkees
Waarom niet?quote:
Bij muhahaha juist welquote:
Ten eerste is een tik geven een correctie die in hondentaal niet bestaat. Honden geven elkaar nooit een tik om elkaar te corrigeren. Een hond zal het dus niet begrijpen. De enige link die hij legt is dat een tik pijn doet of naar voelt en dus heel onprettig is. Uiteindelijk zal hij al bang wegduiken als jij je hand naar hem verheft. Het is een schadelijk voor het vertrouwen tussen baas en hond.quote:
kan je makkelijk oplossen door hem te belonen de eerste paar keer dat hij het wel netjes buiten doet....quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:08 schreef Fera het volgende:
Urineren is ook geen fout gedrag op zich, dus een hond zal alleen in de war raken als jij hem straft voor het plassen. Het kan zo maar gebeuren dat de hond niet meer durft te plassen in jouw aanwezigheid.
Dus mocht je hem dan in de toekomst uitlaten, zal hij z'n plas de hele route op kunnen houden en vervolgens in je huis pissen als je even niet kijkt.
Dat werkt beter jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
kan je makkelijk oplossen door hem te belonen de eerste paar keer dat hij het wel netjes buiten doet....
(zo werd ons vertelt)
Ik ga altijd een heel gesprek aan met mijn hond.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ten eerste is een tik geven een correctie die in hondentaal niet bestaat. Honden geven elkaar nooit een tik om elkaar te corrigeren. Een hond zal het dus niet begrijpen. De enige link die hij legt is dat een tik pijn doet of naar voelt en dus heel onprettig is. Uiteindelijk zal hij al bang wegduiken als jij je hand naar hem verheft. Het is een schadelijk voor het vertrouwen tussen baas en hond.
Ten tweede, de hond met zijn neus in de urine duwen heeft geen enkele zin. Een hond die tegen je aan plast voert een dominante handeling uit, hij markeert je als het ware. Mocht je het doen om hem zindelijk te maken, dan is het weer iets wat je hond niet zal snappen. Urineren is ook geen fout gedrag op zich, dus een hond zal alleen in de war raken als jij hem straft voor het plassen. Het kan zo maar gebeuren dat de hond niet meer durft te plassen in jouw aanwezigheid.
Dus mocht je hem dan in de toekomst uitlaten, zal hij z'n plas de hele route op kunnen houden en vervolgens in je huis pissen als je even niet kijkt.
Mijn hond leest de beursberichten maar wil mij geen tips geven dus krijgt ze ook geen iPadquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga altijd een heel gesprek aan met mijn hond.
Dan leg ik hem uit wat hij fout heeft gedaan, en vraag hoe hij zich daar bij voelt.
En beloof hem een iPad zodra hij zindelijk is.
Je moet dat sowieso doen in plaats van het straffen. Zorgen dat je een pupje op tijd uit laat, zodat hij er aan went om het buiten te doen. Mocht er toch een ongelukje gebeuren, ruim het gewoon op en wordt verder niet boos. Kleine kinderen moeten ook leren, die duw je ook niet met hun neus in een vieze luier.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
kan je makkelijk oplossen door hem te belonen de eerste paar keer dat hij het wel netjes buiten doet....
(zo werd ons vertelt)
Jawel hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet dat sowieso doen in plaats van het straffen. Zorgen dat je een pupje op tijd uit laat, zodat hij er aan went om het buiten te doen. Mocht er toch een ongelukje gebeuren, ruim het gewoon op en wordt verder niet boos. Kleine kinderen moeten ook leren, die duw je ook niet met hun neus in een vieze luier.
Ohquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleine kinderen moeten ook leren, die duw je ook niet met hun neus in een vieze luier.
quote:
Dit voorbeeld helpt vaak wel om mensen uit te leggen wat er verkeerd is aan die methode.quote:
Ghehe dat snap ik wel. Doet me alleen denken aan mijn zusje. Die stopte ALTIJD haar linkerhiel in de uhm bruine substantie in haar luier als we haar een schone broek gaven. Echt altijd. Dat was gewoon nasty!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dit voorbeeld helpt vaak wel om mensen uit te leggen wat er verkeerd is aan die methode.
Ik bewonder je engelengeduld hierin. Niet veel mensen die een hond drie jaar lang proberen zindelijk te maken, zonder hem tussendoor naar het asiel te brengen. Wel sneu voor Max, dat de eerste paar maanden zo ellendig waren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat snap ik wel. Doet me alleen denken aan mijn zusje. Die stopte ALTIJD haar linkerhiel in de uhm bruine substantie in haar luier als we haar een schone broek gaven. Echt altijd. Dat was gewoon nasty!!
Inmiddels heeft ze deze gewoonte niet meer hoor![]()
Ik heb er 3 jaar over gedaan om mijn hond zindelijk te krijgen. Pas toen snapte ik waarom ze niet buiten haar behoefte deed.
Een vriendin van mij had haar aangeschaft toen Max 7 weken oud was. Die vriendin had thuis, in haar flatje, ook nog een baby van 8 maanden en hierdoor werd het uitlaten vaak 'vergeten'. Na 4 maanden kreeg ik Max omdat ik niet wilde dat die lieve pup naar het asiel ging.
Na 3 jaar ging ik verhuizen en woonde ik naast een park waar ik de hond makkelijk los kon laten. Zodra de riem los was ging ze meteen zitten om haar behoefte te doen. Ze had dus gewoon een hekel ofzo aan de riem. Toen ben ik dat met haar gaan trainen. In het begin stond ik dan gerust een uur stil in het gras en liet ik haar rondjes lopen om mijn heen aan de riem. Inmiddels doet ze wel alles braaf buiten met nog heel soms een ongelukje in huis. Maar ja nu is ze ook al wel wat ouder dus kan het ook daaraan liggen.
Oh ik heb er echt wel aan gedacht om haar naar het asiel te doen hoor!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bewonder je engelengeduld hierin. Niet veel mensen die een hond drie jaar lang proberen zindelijk te maken, zonder hem tussendoor naar het asiel te brengen. Wel sneu voor Max, dat de eerste paar maanden zo ellendig waren.
Hoe oud is ze nu?
Ah, oké. Maar je hebt het niet gedaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik heb er echt wel aan gedacht om haar naar het asiel te doen hoor!!
En toen ging mijn zoon huilen dus heb ik het nog een kans gegeven. Toen Max mijn leven had gered heb ik nooit meer aan een asiel gedacht![]()
Ze wordt dit jaar 12 of 13
Uhm mij 's nachts wakker maken omdat er een kapotte stekkerdoos vonken aan het schieten was naar de stapel kranten die daarnaast lag. Kranten waren al aan het smeulen. Als Max mij niet had wakker gemaakt was ik er nu vast niet meer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Maar je hebt het niet gedaan.Ik heb Bogie ook min of meer gered van het asiel. Mijn toenmalige schoonouders wilden graag weer een tweede hondje. Het eerste hondje piepte veel 's nachts (logisch als pup die de eerste nacht zonder moeder in een bench zit) en na twee weken kon moeders het niet meer aan en hebben ze hem weggebracht. Toen wilden ze graag weer een Golden, want die hadden ze altijd gehad en dat ging goed. Dus toen kwam Bogie. Maar ook hij piepte 's nachts en na twee weken werd het weer teveel en wilden ze hem weg doen.
Toen heb ik er een stokje voor gestoken en m'n vriend gesmeekt of we hem niet over konden nemen. Ik vond het zo zielig. Uiteindelijk was iedereen het erover eens en kregen we Bogie. Toen we uit elkaar gingen hoefde m'n ex hem niet meer te zien en werd het mijn hond.
Maar vertel, Max heeft je leven gered? Hoe dat dan?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/stofzuigen_in_bomvolle_metro/
Uhmja nou uhm
Wat een hond.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm mij 's nachts wakker maken omdat er een kapotte stekkerdoos vonken aan het schieten was naar de stapel kranten die daarnaast lag. Kranten waren al aan het smeulen. Als Max mij niet had wakker gemaakt was ik er nu vast niet meer.
Hij is wel aan het genieten hequote:
Ik lig dubbel om Barbiequote:
Gewoon stom leedvermaakquote:
quote:
Dat blijkt!!quote:
Mooiquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met mij alles goed.
Die vent heeft t hele huis en tuin vol troep liggen
Nee joh. Dit is zo'n 'help ik weet niet wat vuilniszakken zijn dus bewaar ik alles maar gewoon' programmaquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Is dat zo'n 'ik wil klussen maar doe alles tegelijk en het duurt al 3 jaar en vrouw is het zat' programma?
Lekkerquote:
Fax? Wat doe jij op Vin zn account?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker
Op de terugweg werd ik afgeleid door een paar mooie billen. Ik ging per ongeluk omfietsen
![]()
Oh datquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh. Dit is zo'n 'help ik weet niet wat vuilniszakken zijn dus bewaar ik alles maar gewoon' programma
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax? Wat doe jij op Vin zn account?
Maar je ging dus een nummer scorenquote:
Neequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je ging dus een nummer scoren
nee, het is een "ik verzamel alles want vind het zonde om dingen weg te gooien" programma.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Is dat zo'n 'ik wil klussen maar doe alles tegelijk en het duurt al 3 jaar en vrouw is het zat' programma?
Deceptie weerquote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Zie het al voor je?
*gaat naast haar fietsen*
"Hoi, je hebt mooie billen, mag ik je nummer?"
Oh dat, nu weet ik het weer. Is soms wel grappig jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
stenen, kozijnen, kabels, echt alles.
Dat zie ik wel gebeuren jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Houden wij de nieuwsberichten wel in de gaten op headlines als: perverseling actief in Apeldoorn
sommige meiden trappen daar vast wel inquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Zie het al voor je?
*gaat naast haar fietsen*
"Hoi, je hebt mooie billen, mag ik je nummer?"
Stiekem is dat wel een eng idee eigenlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sommige meiden trappen daar vast wel in
wij hebben een vijver, kun je ook in springenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Een jacuzzi in de tuin![]()
Wil ik ook !!!
oh wacht ik heb geen tuin
Dat durf ik op zeker nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben een vijver, kun je ook in springen
ach, lompe mannen hebben vaak wel succes...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem is dat wel een eng idee eigenlijk
Ik wil her niet eens op die manier proberenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sommige meiden trappen daar vast wel in
Ik weet er helaas alles vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ach, lompe mannen hebben vaak wel succes...
Mwoah dat is het probleem nietquote:
zo kom je dus nooit aan de vrouwquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil her niet eens op die manier proberen
Ik ben verre van lomp.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ach, lompe mannen hebben vaak wel succes...
Gelukkig heb ik nog een heel leven voor me.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo kom je dus nooit aan de vrouw
Jij vindt mij serieus lomp?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een heel leven voor me.
[..]
Jij vindt mij serieus lomp?
Niks hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... waar ben ik lomp in dan?
Nomnomnom!!quote:
Alsof jij lang boos kan blijven op mijquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik jou was
Nopequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij lang boos kan blijven op mij
heel goed, doe maar nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit erover te denken om een tepelpiercing te nemen maar ik durf niet zo goed
Waarom?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit erover te denken om een tepelpiercing te nemen maar ik durf niet zo goed
Jij mag meer adviseren.quote:
Duidelijk taal. Kan je het ook beargumenteren?quote:
Voor jou altijd.quote:
ik vind het persoonlijk heel erg lelijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk taal. Kan je het ook beargumenteren?
Hmm hmmquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk heel erg lelijken ik zou bang zijn dat t gevoel in mn tepels minder wordt.
Zorgen we voor een stel kikkers als afleiding dan let je echt niet op die naald.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ja, voorlopig ben ik nog doodsbang voor naalden dus de kans dat ik zoiets anytime soon ga doen is heel klein
Jaaaaa, uitgescheurde tepels lijkt me ook wel vet sexy en geil !!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorgen we voor een stel kikkers als afleiding dan let je echt niet op die naald.
dan zou ik het idd al helemaal niet doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hmm
Ik heb ook gelezen dat het gevoel in je tepels juist kan toenemen en dat zou ik wel fijn vinden. Maar ja, voorlopig ben ik nog doodsbang voor naalden dus de kans dat ik zoiets anytime soon ga doen is heel klein
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahahaha
800 liter warm water proberen te krijgen door pannen met water op het vuur te zetten en de waterkoker te gebruiken![]()
Voor verstand stonden ze niet vooraan daar in Den Haag he
die hebben wij hier nog welquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorgen we voor een stel kikkers als afleiding dan let je echt niet op die naald.
Barbie op tvquote:
Ik hou het wel bij tatoeages, voor die naalden ben ik niet bangquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zou ik het idd al helemaal niet doen
Zou kunnen, ik zou niet met mn tepels willen rommelen, ben er veel te blij mee
Zie daar de reden waarom ik niet in jouw vijver zal willen springenquote:
Zal ik ff met je tepels rommelen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zou ik het idd al helemaal niet doen
Zou kunnen, ik zou niet met mn tepels willen rommelen, ben er veel te blij mee
Die kom ik wel es tegen met boodschappen doen.quote:
Wil je uithuilen op zhe boobz?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kom ik wel es tegen met boodschappen doen.
er ligt ook een dode inquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie daar de reden waarom ik niet in jouw vijver zal willen springen
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nu maar hopen dat de rest ook dood gaat
Gaarne.quote:
Sexdating..quote:
Kom danquote:
Zo fout dit!! Zo foutquote:
In het verschrikkelijke Gorinchem! Veel te dicht bij Rotterdamquote:
Ik heb jou geeneens op facebookquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Zo fout dit!! Zo fout![]()
Hoi jij!!![]()
Had jij nou pas een heel gesprek op mijn facebook?
Ook over zhe boobz?quote:
aha.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het verschrikkelijke Gorinchem! Veel te dicht bij Rotterdam
Vast wel Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aha.
Waar zou je wíllen wonen dan?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Zo fout dit!! Zo fout![]()
Hoi jij!!![]()
Had jij nou pas een heel gesprek op mijn facebook?
Mooi ditquote:
Ja dat was dus de hele grap!! Heel gesprek tussen een aantal mensen die ik niet eens op FB hebquote:
quote:
ik heb nog geen antwoord.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat zijn je voorkeuren precies?
Gr gr.
Ik zou heel graag naar Noord-Holland, Amsterdam ofzo willenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aha.
Waar zou je wíllen wonen dan?
Nooitquote:
Oh, dan val ik al afquote:
Waarom ben je dan in Gorinchem gaan wonen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou heel graag naar Noord-Holland, Amsterdam ofzo willen
[..]
Nooit
Omdat ik geen andere opties hadquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in Gorinchem gaan wonen?
ok, ben je ook aan t zoeken ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou heel graag naar Noord-Holland, Amsterdam ofzo willen
[..]
Nooit
En daarna lik jij het er dan weer af.quote:
Nou, hoop meegemaakt dus eerst ff alles op orde zien te krijgen en dan ga ik me wel inschrijven voor een huisje. Kopen gaat toch niet lukken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, ben je ook aan t zoeken ofzo?
gatverdammequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarna lik jij het er dan weer af.
Hihiquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarna lik jij het er dan weer af.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet je bij huppel zijn geloof ik
O, niet dus.
nee, maar de wachttijd is heel lang, dus inschrijven zou ik dan zsm doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, hoop meegemaakt dus eerst ff alles op orde zien te krijgen en dan ga ik me wel inschrijven voor een huisje. Kopen gaat toch niet lukken.
Bij jou zou ik zorgen dat ik eerst een kilo asperges op heb, zodat het extra ranzig smaakt voor je. Gewoon puur als straf... én omdat het kan natuurlijk.quote:
quote:
Ja ik weet het. Maar het inschrijven alleen al is behoorlijk duur. Te duur voor mij atmquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar de wachttijd is heel lang, dus inschrijven zou ik dan zsm doen.
Als je echt serieus bent.
Ik sta nu niet ingeschreventoen ik met mn ex samenwoonde wel
ik dacht dat ze zei dat ze 80 E had ofzo, maar dat zal dan wel iemand anders zijn geweestquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht dat ze zei dat ze 80 E had ofzo, maar dat zal dan wel iemand anders zijn geweest
echt, serieus, ik vind dat zó smerigquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou zou ik zorgen dat ik eerst een kilo asperges op heb, zodat het extra ranzig smaakt voor je. Gewoon puur als straf... én omdat het kan natuurlijk.
ik wist niet adt dat geld kostte.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
[..]
Ja ik weet het. Maar het inschrijven alleen al is behoorlijk duur. Te duur voor mij atm
Ja toen was inschrijven vaak nog gratis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wist niet adt dat geld kostte.is ook alweer 9 jaar geleden ofzo, dat ik me ergens ingeschreven heb
Oh valt nog mee jaquote:Een inschrijving bij WoningNet Stadsregio Amsterdam kost eenmalig ¤ 50. Als u ingeschreven wilt blijven staan, betaalt u jaarlijks ¤ 10 verlengingskosten. U kunt uw inschrijfkosten betalen door bij uw inschrijving een doorlopende machtiging af te geven of via iDEAL. WoningNet incasseert de inschrijfkosten ongeveer vijf werkdagen na de inschrijving.
Soms heb je die keuze gewoon niet lieverd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
echt, serieus, ik vind dat zó smerig![]()
Klaarkomen in mn mond prima, maar zo gauw het ergens anders op zit, lik ik het er echt niet vanaf![]()
![]()
![]()
En hoeveel jaar moet je ongeveer wachten voordat je wat krijgt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toen was inschrijven vaak nog gratis.
Tegenwoordig kost het bijna overal geld en hoe meer mensen er willen wonen hoe duurder het wordt.
Volgens mij zit Amsterdam op 50 - 100 per jaar ofzo.
Edit:
[..]
Oh valt nog mee ja![]()
Pff in Amsterdam? Daar kan het makkelijk een jaar of 7 gaan durenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoeveel jaar moet je ongeveer wachten voordat je wat krijgt?
Hier duurde het 8 jaar, dus dat lijkt me geen overdreven gok.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff in Amsterdam? Daar kan het makkelijk een jaar of 7 gaan duren
Ja daarom. Op zich wel tijd zat jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier duurde het 8 jaar, dus dat lijkt me geen overdreven gok.
Dan blijf ik wel in het oosten wonenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan maar in de private sector roeren
Strak planquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel in het oosten wonen
Ja maar die levensbehoefte kan je ook in Alblasserdam krijgen en daar kost het geen geld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Tamashii het volgende:
50 euro om je in te schrijven voor een levensbehoefte
Mooie eerste selectie, anders kun je die wachttijd van zeven jaar makkelijk vervijfvoudigen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Tamashii het volgende:
50 euro om je in te schrijven voor een levensbehoefte
Sommige mensen zijn er niet voor gemaakt om in het westen te wonen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat ik niet naar het westen kom?
Naar het westen en in de Randstad zit nog een verschil tussen héquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn er niet voor gemaakt om in het westen te wonen.
Net zoals dat randstedelingen gewoon in de randstad moeten blijven
Daar gaan mijn trekkertrekambities!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn er niet voor gemaakt om in het westen te wonen.
Net zoals dat randstedelingen gewoon in de randstad moeten blijven
Je kan altijd nog gaan crackertrekken als alternatief.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Watertornado het volgende:
Daar gaan mijn trekkertrekambities!
LOL!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff in Amsterdam? Daar kan het makkelijk een jaar of 7 gaan duren
Voel je vrij om naar Voorthuizen te verhuizen hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar het westen en in de Randstad zit nog een verschil tussen hé
Mijn droom wat doe jequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!!
No fucking way!!
Als je 7 woonjaren hebt, sta je misschien net als 15d als je reageert
Wat moet ik in Voorthuizenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voel je vrij om naar Voorthuizen te verhuizen hoor
Ik heb een huis....quote:
Naar het westen verhuizen tochquote:
Je zal vast een schat zijn enz maar de kans dat ik binnen nu en 15 jaar nog een keer ga samenwonen is nihilquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik heb een huis....
Je bent welkom.....
Wat zijn woonjaren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef MOON76 het volgende:
Ik heb nu 14 woonjaren....overal waar ik reageer sta ik 1ste of 2de...
Heb er alleen geen ruk aan.
Ben verdoemd tot vrije sector..
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms heb je die keuze gewoon niet lieverd.Of je aanvaardt daarmee direct andere consequenties.
Uhu!quote:
Waarom heb je er geen ruk aan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef MOON76 het volgende:
Ik heb nu 14 woonjaren....overal waar ik reageer sta ik 1ste of 2de...
Heb er alleen geen ruk aan.
Ben verdoemd tot vrije sector..
dat valt idd wel meequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toen was inschrijven vaak nog gratis.
Tegenwoordig kost het bijna overal geld en hoe meer mensen er willen wonen hoe duurder het wordt.
Volgens mij zit Amsterdam op 50 - 100 per jaar ofzo.
Edit:
[..]
Oh valt nog mee ja![]()
Ik gok dat hij teveel verdient voor een sociale huurwoningquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhu!
Nah, ik blijf toch in het oosten
[..]
Waarom heb je er geen ruk aan?
LOL....quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zal vast een schat zijn enz maar de kans dat ik binnen nu en 15 jaar nog een keer ga samenwonen is nihil
Yep...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gok dat hij teveel verdient voor een sociale huurwoning
Amsterdamquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL....
Dat was ook ECHT mijn bedoeling niet...
Maar je bent van harte welkom om te logeren hoor...
Zal ik je echt Amsterdam laten zien....
Morgen maar even een gesprek met mn zoon aangaan eroverquote:
O ja, goed punt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gok dat hij teveel verdient voor een sociale huurwoning
Doe dat......quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen maar even een gesprek met mn zoon aangaan erover
Ik was naar Serious Request geweest en kwam op de televisie. Ik hoorde midden in de nacht mijn eigen accent terug en ik moest een beetje huilenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Doe dat......
Wel aan je accent werken dan he.....
Ook dat leer ik je wel...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was naar Serious Request geweest en kwam op de televisie. Ik hoorde midden in de nacht mijn eigen accent terug en ik moest een beetje huilen
Ik vind Amsterdams wel een supergeil accentquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:10 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ook dat leer ik je wel...
Als je de son maar in de see kan sien sakken....
Ohhh....quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdams wel een supergeil accent
Sop sopquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Meen je niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk die jaloezie...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]en
De sjon in de sjee sjien sjakken.![]()
![]()
Neuh, ik gun ieder zijn voorkeuren maar Amsterdam is om meerdere reden mijn stad niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef MOON76 het volgende:
Heerlijk die jaloezie...
Keep em cumming!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |