SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Deze keer heb je het mis, ik heb geen fetish, ik ben een normale jongenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk vaak in de goede richting.
Niets mis met het hebben van een fetish of twee, drie, acht of twaalf.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze keer heb je het mis, ik heb geen fetish, ik ben een normale jongen
Jawel joh, heb je ook meer kortingquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:26 schreef Fera het volgende:
Ja leuk, 15% korting. Maar niet als alles zo belachelijk duur is!
Welke heb je dan allemaal?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets mis met het hebben van een fetish of twee, drie, acht of twaalf.
Ik kan het goedkoper krijgen zonder korting.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Een fetish voor die leeftijden is wel een beetje bahquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet ik nog achterkomen denk ik. Ik heb wel bepaalde voorkeuren, maar of het echt een fetish is.quote:
Zet je bril eens op lieverd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een fetish voor die leeftijden is wel een beetje bah
Rare winkelquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het goedkoper krijgen zonder korting.
Dat is geen fetishquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een fetish voor die leeftijden is wel een beetje bah
Niet bij dezelfde winkel hoor.quote:
I know.quote:
Bah!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
Ik heb een fetish voor mannen. Het wordt ook wel heteroseksualiteit genoemd.
Ik had nooit gedacht zoveel lotgenoten hierin te hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
Ik heb een fetish voor mannen. Het wordt ook wel heteroseksualiteit genoemd.
Ik had nooit gedacht zoveel lotgenoten hierin te hebben.
Ik vind de voet waarschijnlijk het minst aantrekkelijke deel van het menselijk lichaam. Het is ook totaal seksloos n opgewonden raken van voeten is daardoor enorm bizar.quote:
Hoe heet het dan als mannen een fetisj voor vrouwen hebben?quote:
Ook heteroseksualiteit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heet het dan als mannen een fetisj voor vrouwen hebben?
Vastgebonden zijn kan heel leuk zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:34 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb een fetish voor vastgebonden dames. Liefst leg ik ze vast!
Ik mis de woorden "vind ik" in de laatste zin.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de voet waarschijnlijk het minst aantrekkelijke deel van het menselijk lichaam. Het is ook totaal seksloos n opgewonden raken van voeten is daardoor enorm bizar.
Als je er zo naar kijkt dan welquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de voet waarschijnlijk het minst aantrekkelijke deel van het menselijk lichaam. Het is ook totaal seksloos n opgewonden raken van voeten is daardoor enorm bizar.
Wat issssss er misssss met sssslissssssssssen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, er zit een dude in de bus die slist echt te erg
Die meme is echt meesterlijk. Ik lig echt in een deuk.quote:
Seksloos?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja zo jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat issssss er misssss met sssslissssssssssen?
Dat ook, maar ik doelde op Gordon zelfquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Die meme is echt meesterlijk. Ik lig echt in een deuk.
want ze heeft geen armen meer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Seksloos?
Dus nog nooit afgetrokken zijn dmv damesvoeten?
Ik begrijp het als mensen opgewonden raken van onderdelen die bij seks betrokken zijn. Ik begrijp het als mensen opgewonden raken van onderdelen die vlakbij die onderdelen zitten (zeg maar het teasen, of de belofte tot). Ik snap het als mensen opgewonden raken van secundaire geslachtskenmerken als borsten (zijn we immers voor geprogrammeerd).quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis de woorden "vind ik" in de laatste zin.
Jawel. Vond er niks speciaals aan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Seksloos?
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik doelde op Gordon zelf
Die eerste is geweldig. Ik kende hem nog niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook wel tof.
Maar mijn favoriet heb ik ook eens op facebook gepost:
[ afbeelding ]
Voeten zijn wel heel gevoelig. Ik vind het wel fijn om daar kusjes te krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp het als mensen opgewonden raken van onderdelen die bij seks betrokken zijn. Ik begrijp het als mensen opgewonden raken van onderdelen die vlakbij die onderdelen zitten (zeg maar het teasen, of de belofte tot). Ik snap het als mensen opgewonden raken van secundaire geslachtskenmerken als borsten (zijn we immers voor geprogrammeerd).
Een voet daarentegen, heeft direct of indirect niks te maken met seks of het hebben van seks. Dat is geen mening.
[..]
Jawel. Vond er niks speciaals aan.
Alleen het idee vind ik al niet opwindend.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Seksloos?
Jij bent dus geen experimenteerder!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
want ze heeft geen armen meer?
mensen die zomaar voor niets de moeilijke weg kiezen
Ik trip hem altijd hard als mensen aan mijn voeten zitten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Voeten zijn wel heel gevoelig. Ik vind het wel fijn om daar kusjes te krijgen.
Kan ik me wel voorstellen. Ik mocht mijn vriendjes ook nooit bij de voeten aanraken, dat was meteen gelijk aan kietelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trip hem altijd hard als mensen aan mijn voeten zitten.
Zijn veel te gevoelig.
Als dat zo zou zijn was het een uberbaas geweestquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar hij heeft niet al die teksten zelf verzonnen.
Maar hij is zeker een baas.
Now we are talking!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Voeten zijn wel heel gevoelig. Ik vind het wel fijn om daar kusjes te krijgen.
jij weet niksquote:
Helaas zijn er maar weinig mannen die dat doen. Sowieso weinig mannen die de tijd nemen je hele lichaam aandacht te geven.quote:
Ik heb mijn ex een keer een bloedneus geschopt toen ze aan mijn voeten zat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik mocht mijn vriendjes ook nooit bij de voeten aanraken, dat was meteen gelijk aan kietelen.
Maar ik kan er tegen, blijkbaar.
zijn er weinig of ken jij er weinig?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas zijn er maar weinig mannen die dat doen. Sowieso weinig mannen die de tijd nemen je hele lichaam aandacht te geven.
Maar voor mensen met een fetisj heeft een voet juist wel te maken met seks. Zowel indirect als direct.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een voet daarentegen, heeft direct of indirect niks te maken met seks of het hebben van seks. Dat is geen mening.
[..]
Jawel. Vond er niks speciaals aan.
Begrijpelijk hoor. Gitaar heeft eens een meisje gehoekt omdat ze van achteren in z'n zij prikte.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex een keer een bloedneus geschopt toen ze aan mijn voeten zat.
ging per ongeluk in mijn stuipen.
Ik ken er weinig, maar ik kan me niet voorstellen dat ik alleen maar steeds de verkeerde eruit pluk.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex een keer een bloedneus geschopt toen ze aan mijn voeten zat.
ging per ongeluk in mijn stuipen.
Die MI is gewoon te leukquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor. Gitaar heeft eens een meisje gehoekt omdat ze van achteren in z'n zij prikte.
blijkbaar, want ze bestaan heus wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken er weinig, maar ik kan me niet voorstellen dat ik alleen maar steeds de verkeerde eruit pluk.
Jij verandert ook in een spastische inktvis als iemand jou dreigt te kietelenquote:
daar kunnen sommige mensen ook echt niet tegenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor. Gitaar heeft eens een meisje gehoekt omdat ze van achteren in z'n zij prikte.
Dat weet ik wel. Ik zei ook ''weinig'', niet ''geen''.quote:
Ik kan daar echt heel goed tegen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij verandert ook in een spastische inktvis als iemand jou dreigt te kietelen
Inderdaad. Dat was ook echt heel dom van haar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
daar kunnen sommige mensen ook echt niet tegen
Ik vind het zelfs fijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan daar echt heel goed tegen!
mits voorbereid
Ik denk hier niet psychologisch, maar evolutionair.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar voor mensen met een fetisj heeft een voet juist wel te maken met seks. Zowel indirect als direct.
Ik heb ook moeite om het me voor te stellen hoor maar dat wil niet zeggen dat jouw uitspraak een feit is.
Het belangrijkste lichaamsdeel bij seks is en blijft nog altijd het brein. Als dat brein geilt op voeten dan is dat nou eenmaal zo hoe raar of apart wij dat ook vinden.
Kloptquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij verandert ook in een spastische inktvis als iemand jou dreigt te kietelen
Wat een baas.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen! het zal in het begin vast een stuk vaker voorkomenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik zei ook ''weinig'', niet ''geen''.
Bovendien is het vaak meer een kwestie van vergeten, denk ik. Als ik er om vraag doen ze het heus wel.Maarja, om het elke keer te moeten vragen is ook een moodkiller.
Niet expres hoor, maar uit reflex.quote:
Je kunt ze best wel wat leren, heb ik ontdekt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen! het zal in het begin vast een stuk vaker voorkomen
ik heb een maatje die kan daar zo slecht tegen dat we hem kunnen laten gillen als een vrouwquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was ook echt heel dom van haar.
ons mannen? ja sowieso. met een beloning natuurlijk, we zijn net hondenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt ze best wel wat leren, heb ik ontdekt.
Dat is dan wat minder.quote:
Laat dat nou mijn specialiteit zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ons mannen? ja sowieso. met een beloning natuurlijk, we zijn net honden
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb een maatje die kan daar zo slecht tegen dat we hem kunnen laten gillen als een vrouw
Genoteerd!quote:
Af!quote:
Lolquote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijt
[..]
* muhahaha pist tegen Rival aan.
It will be.quote:
Daar moeten ze "HIER GAAN STAAN" van maken, wedden dat er niemand op gaat staan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
Mensesn kunnen echt niet lezen. In Arnhem op het busstation staan van die gele vlakken met heel groot "HIER NIET WACHTEN". Ik zie er zo al een stuk of 30 op staan
Of ze hebben gewoon schijt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
Mensesn kunnen echt niet lezen. In Arnhem op het busstation staan van die gele vlakken met heel groot "HIER NIET WACHTEN". Ik zie er zo al een stuk of 30 op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |