quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Onwel geworden op werk, had de auto al ingeladen met posttassen, was klaar voor vertrek de polder in, ging het lichtje plots uit.
Ondrzoeken gedaan op de eerste hulp, bloedmonsters/bloedspiegel (bloedgas waarde in de slagader) wijzen niks uit dat het te maken heeft met ongezond leven.
Komt puur door stress en hyperventilatie.
De BHV'er dacht eerst nog aan een ambulance tot ik weer bij kennis was, toen bracht die me naar het ziekenhuis.
Is verder niet gevaarlijk, maar wel als je auto aan het rijden bent, en laat ik nu net chauffeur zijn
PostNL heeft me ff tijdelijk ziekgemeld.
Donderdag nog meer onderzoeken bij de cardioloog, en heb als ik het weer voel aankomen spierverslappers gekregen (Oxazepam)
sterkte en beterschap manquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Onwel geworden op werk, had de auto al ingeladen met posttassen, was klaar voor vertrek de polder in, ging het lichtje plots uit.
Ondrzoeken gedaan op de eerste hulp, bloedmonsters/bloedspiegel (bloedgas waarde in de slagader) wijzen niks uit dat het te maken heeft met ongezond leven.
De BHV'er dacht eerst nog aan een ambulance tot ik weer bij kennis was, toen bracht die me naar het ziekenhuis.
Is verder niet gevaarlijk, maar wel als je auto aan het rijden bent, en laat ik nu net chauffeur zijn
Donderdag nog meer onderzoeken bij de cardioloog, en heb als ik het weer voel aankomen spierverslappers gekregen (Oxazepam)
Thanks, morgen toch maar weer naar de vestiging. Belangrijke meeting dan.quote:
Heilige poep!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Iig mijn TC doet regelmatig mee...volle bakken klaar zetten en lege bakken afvoeren, foute post afhandelen, lege tassen en elastieken aanvullen etc..etc..quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
is zeer goed, zouden meer TC's moeten doen. De meesten van hen krijgen niet zoveel beweging
Als het minder druk is rond 08:30...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:43 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Tsss... drinken jullie voorbereiders voor 10 u. al koffie? Mazzelaar!
Komt u maar:quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Succes ermee ErwinRommel!![]()
Vandaag hoorde ik zelf dat mijn operatie onder narcose voor mijn twee resterende verstandkiezen
wordt uitgesteld naar maandagochtend... We blijven bezig zo, verdomme!![]()
Dat betekent wel dat ik donderdag en zaterdag gewoon kan werken, vind ik ook wel fijn. Even die afleiding weer!![]()
Maar ik had me er wel helemaal op ingesteld, rustig aan doen en zo, naar de film ter ontspanning vandaag...![]()
Is het Amphia Ziekenhuis in Breda zo'n knullig ziekenhuis of lijkt dat maar zo?![]()
Of de ketting en trekhaak...kan ook nogquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
Mocht het wat wiebelen dan hebben we altijd de methode van het touwtje en de deur nog
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is dat ik geen smiley heb die een middelvinger uitbeeldt...
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is dat ik geen smiley heb die een middelvinger uitbeeldt...
Dat is zeker vervelend. Je bereid je er geestelijk op voor dat het gebeuren gaat en dan moet je weer wachten, erg vervelend!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vandaag hoorde ik zelf dat mijn operatie onder narcose voor mijn twee resterende verstandkiezen
Dat betekent wel dat ik donderdag en zaterdag gewoon kan werken, vind ik ook wel fijn. Even die afleiding weer!![]()
Maar ik had me er wel helemaal op ingesteld, rustig aan doen en zo, naar de film ter ontspanning vandaag...![]()
Is het Amphia Ziekenhuis in Breda zo'n knullig ziekenhuis of lijkt dat maar zo?![]()
Zéér vervelend idd, baas vind het niet meer verandwoord dat ik voorlopig een postauto ga berijdenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:22 schreef KatrienDuck het volgende:
Erwin, van harte beterschap, wat een schrik! Chronische hyperventilatie, laatst net heel wat van gelezen op internet. Gelukkig niet ernstig, wel heel vervelend!
Nee amphia in breda is echt af en toe knullig....quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Heb ik ook gehad. Bij een goede logopediepraktijk geven ze dat wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Beterschap Erwin! Doe je ook ademhalingsoefeningen voor de hyperventilatie? Heeft mij erg geholpen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef Tietmans het volgende:
Ik had vandaag 6 controle kaarten in mijn 2 zakken h.a.h
De reacties die eronder staan kan je een heel boekwerk mee vullenquote:Problemen met bekijken salarisstrook
Als je Internet Explorer 10 (IE10) gebruikt, dan kun je een aantal dingen niet doen in Zelf doen. Zo is het niet mogelijk om je salarisstrook in je personeelsdossier te bekijken. Vanuit Fusion en met andere browsers werkt het wel.
22 april 2013, 67 reacties
Finance en People Services, Zelf doen
Wat is het probleem?
Als je je salarisstrook bekijkt of een declaratie indient vanaf je thuisadres, maak je gebruik van een browser op internet. Er bestaan veel browsers en met één van die browsers hebben we een probleem: Internet Explorer 10 (IE10). Je kunt wel gebruik maken van een andere browser. Als je vanaf een Fusion-werkplek werkt, heb je geen probleem.
Welke browser kun je wel gebruiken?
Browser die je wel kunt gebruiken zijn: Internet Explorer 9, Firefox, Google Chrome.
Geen Internet Explorer 10, toch problemen?
Sommige mensen hebben problemen met het openen van Zelf doen die niets te maken hebben met Internet Explorer 10. Geldt dat voor jou? Het kan aan je instellingen liggen. Een uitleg vind je hier. Als je er niet uitkomt, neem dan contact op met de HR Front Office op nummer 088 868 16 00.
Bij 150 tot 200 gram hoort er 4 minuten per 100 afgiftepunten bij te komen en nog een 4 minuten per 100 agp bij 200 tot 250 gram HAH.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Beterschap Erwin! Lijkt me best wel even schrikken zoiets...
Balen Atmosphere.. heb je er helemaal rekening mee gehouden en je voorbereid en dan gaat het niet door. Hopelijk laten ze die nieuwe afspraak wel staan, dan ben je er iig vanaf!
Las trouwens laatst hier ergens iets over een max van 150 gram voor het HAH? Iets met dat ze anders extra tijd moeten betalen? Hier was het vandaag 160. Op het dienstrooster stond iig geen extra tijd..
Was ook lekker druk met brieven van een verzekeraar, waar denk ik 75% hier bij zit.
Donderdag worden de boekjes lekker dik zo te zien, al over de 100gram voor 2.
Maar, het weer was wel in ordeen de teamcoach kwam speciaal voor mij 1 wijk eerder brengen
![]()
(anders was het qua normtijden al 4 uur, vanaf 13.00.. en redelijk over heen gegaan vandaag)
Zeker vervelend. Geen idee zeker hoe lang voorlopig is?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zéér vervelend idd, baas vind het niet meer verandwoord dat ik voorlopig een postauto ga berijden
Ik ben gisteren door de arts op de eerste hulp bekeken, en die wilde toch meer zekerheid en haalde er een cardioloog bij. En het Beatrix Ziekenhuis in Gorinchem staat toch wel goed aangeschreven.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:01 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Zeker vervelend. Geen idee zeker hoe lang voorlopig is?
Kijk wel uit met de diagnose hyperventilatie. Toen mijn moeder een paar jaar terug haar eerste beroerte kreeg gooiden ze het ook op hyperventilatie en ik weet ook van mensen met hartaanval die volgens de dokter last hadden van hyperventilatie.
Niet dat jij van één van deze dingen last hebt (hoop ik voor jou iig), maar doktoren schreeuwen tegenwoordig erg snel dat het maar hyperventilatie is en doen dan verder ook weinig onderzoek.
Mooi zo. Er wordt veel te vaak vanuit gegaan dat iedereen een zeikerd en een aansteller is terwijl er bij sommige mensen wel echt iets aan de hand is.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben gisteren door de arts op de eerste hulp bekeken, en die wilde toch meer zekerheid en haalde er een cardioloog bij. En het Beatrix Ziekenhuis in Gorinchem staat toch wel goed aangeschreven.
Hyperventilatie is ook bijna altijd het gevolg van iets: stress, voeding, te weinig slaap, te veel koffie, schildklier. Je gaat niet zomaar hyperventileren. Bij mij was het een combinatie van stress, te veel alcohol, te veel koffie en dan wil het lichaam gewoon niet meer op een gegeven moment en ga je hyperventileren, wat weer een hele boel andere klachten veroorzaakt. Een vicieuze cirkel dus.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:01 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Zeker vervelend. Geen idee zeker hoe lang voorlopig is?
Kijk wel uit met de diagnose hyperventilatie. Toen mijn moeder een paar jaar terug haar eerste beroerte kreeg gooiden ze het ook op hyperventilatie en ik weet ook van mensen met hartaanval die volgens de dokter last hadden van hyperventilatie.
Niet dat jij van één van deze dingen last hebt (hoop ik voor jou iig), maar doktoren schreeuwen tegenwoordig erg snel dat het maar hyperventilatie is en doen dan verder ook weinig onderzoek.
Yep, morgen een paar onderzoeken waaronder een fietstest. Het hart willen ze volledig in beeld brengen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:08 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Mooi zo. Er wordt veel te vaak vanuit gegaan dat iedereen een zeikerd en een aansteller is terwijl er bij sommige mensen wel echt iets aan de hand is.
Staan er nog verdere onderzoeken gepland?
Tja, ik heb een longverleden, 3 klaplongen gehad, een héél naar bacterie in de longen gehad (opgelopen in 1994 in Bosnië), en nu dus ook COPD icm PTSS.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:11 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Hyperventilatie is ook bijna altijd het gevolg van iets: stress, voeding, te weinig slaap, te veel koffie, schildklier. Je gaat niet zomaar hyperventileren. Bij mij was het een combinatie van stress, te veel alcohol, te veel koffie en dan wil het lichaam gewoon niet meer op een gegeven moment en ga je hyperventileren, wat weer een hele boel andere klachten veroorzaakt. Een vicieuze cirkel dus.
Daarom zijn ademhalingsoefeningen zo belangrijk. Zelfs al is de oorzaak van de hyperventilatie iets anders, ze helpen je om kalmer te worden, hartslag omlaag te brengen, betere stofwisseling etc.
Echt een top boek erover is Verademing - Breng lucht in je leven van Bram Bakker.
Je bent in 1994 in Bosnie geweest? Mijn pa ook!quote:Op woensdag 24 april 2013 11:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, ik heb een longverleden, 3 klaplongen gehad, een héél naar bacterie in de longen gehad (opgelopen in 1994 in Bosnië), en nu dus ook COPD icm PTSS.
Geweldige combinatie
Ahh, waar heeft hij gezeten?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:04 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Je bent in 1994 in Bosnie geweest? Mijn pa ook!
Ja, en woensdag 8 mei een vervangende donderdagdienst.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is maandag 29 april een gewone maandagdienst? En woendag 1 mei een vervangende dinsdagdienst?
Van mij ook niet, sowieso altijd al minstens 3 soorten op zaterdag, en het spul voor morgen is nog vrij dik ook, dus als dat er zaterdag bij zou komen zou ik daar niet heel vrolijk van worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:46 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier in het oosten iig Karwei en Praxis, dus als je die in Roosendaal normaal ook hebt is daar best kans van..
Baal er een beetje van, maar ja. Altijd hetzelfde rondom de feestdagen.. zal dus met pinksteren ook wel weer. Van mij hadden ze er best zaterdag bij gemogenmaar van de klant vermoedelijk dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |