de bedrijven die op zaterdag dicht zijnquote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik dan de enige die echt nog geregeld post krijgt op de maandag?
Vooral internationale post ja, maar laat ik dat nou net veel ontvangen
Vandaag weer iets..
En de zaterdagwerkers er maar uit gooien?quote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef KWAKje het volgende:
Waarom de zaterdag en maandag niet ruilen? Dus de post voor zaterdag voortaan op maandag bezorgen. En van de maandag een volwaardige postdag maken.
Particulieren die zakelijke post ontvangen op zaterdag moeten toch al tot maandag wachten met hun reactie daarop.
De hah op zaterdag geldt de volgende week. Dus maandag hah voor de hele week, is vroeg genoeg. En dan een 2e hah op donderdag bijvoorbeeld; met het oog op het weekende.
Of is dit vloeken in de kerk 😳
Op naar de 3 daagse bezorgweek idd. Maar je kan voor die paar kaartjes gewoon de maandag er niet bij houden. Kost klauwen vol geld. Wat ik persoonlijk minder vindt: buspakjes zullen dan ook wel niet meer mee gaan op maandag.quote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef Zelva het volgende:
Twee weken geleden ook een heel stapeltje kaarten bezorgd op één adres. Was lekker druk in de huiskamer daar met bezoek.
Is toch veel toffer dat die kaarten op de dag zelf binnenkomen dan als mosterd na de maaltijd een dag later?
Als je wilt dat mensen geen kaartjes meer sturen moet je het vooral onaantrekkelijk maken met lange bezorgtijden, want de volgende stap is natuurlijk de woensdag en de vrijdag eruit.
gewoon vol gas de brievenbus in. Dan ben je er het snelste van afquote:
De zaterdagwerkers zijn een kleine relatief dure groep werknemers. Die zouden ze er waarschijnlijk met alle liefde uitgooien.quote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
En de zaterdagwerkers er maar uit gooien?
Relatief duur? Ze zijn duurder dan postbezorgers maar goedkoper dan postbodes, en zelfs goedkoper dan de mensen die nu worden aangenomen als voorbereider in schaal 1. Zaterdagwerkers krijgen namelijk niet die 40% zaterdagtoeslag, en bouwen geen pensioen op.quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
De zaterdagwerkers zijn een kleine relatief dure groep werknemers. Die zouden ze er waarschijnlijk met alle liefde uitgooien.
Maar ik denk dat ze zeker niet van de zaterdag af willen omdat op die dag ook veel jonge en dus goedkope postbezorgers lopen (17 jarigen enzo). De mensen van doordeweeks die dan allemaal op de maandag zouden moeten gaan lopen kosten meer.
en over het algemeen zijn zaterdagwerkers harde werkers die echt uren willen maken en dus gaten kunnen vullenquote:Op maandag 22 april 2013 22:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Relatief duur? Ze zijn duurder dan postbezorgers maar goedkoper dan postbodes, en zelfs goedkoper dan de mensen die nu worden aangenomen als voorbereider in schaal 1. Zaterdagwerkers krijgen namelijk niet die 40% zaterdagtoeslag, en bouwen geen pensioen op.
Duur?quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
De zaterdagwerkers zijn een kleine relatief dure groep werknemers. Die zouden ze er waarschijnlijk met alle liefde uitgooien.
Maar ik denk dat ze zeker niet van de zaterdag af willen omdat op die dag ook veel jonge en dus goedkope postbezorgers lopen (17 jarigen enzo). De mensen van doordeweeks die dan allemaal op de maandag zouden moeten gaan lopen kosten meer.
Hier zijn ze nog bezig. Komt ook omdat ik een minimale bezetting heb momenteel. 3 diensten open vanochtend en dan iedereen een stukje geven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:30 schreef KatrienDuck het volgende:
Echt een dal-piekdag vandaag. Om 9.35 de hele voorbereiding al klaar. Niks aan!
En heb je een beetje wakker kunnen blijven?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog bezig. Komt ook omdat ik een minimale bezetting heb momenteel. 3 diensten open vanochtend en dan iedereen een stukje geven.
Dan komt het allemaal wel goed.
Ja ik heb zelf een beetje postverdeler gespeeld vandaag om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:34 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
En heb je een beetje wakker kunnen blijven?
Gelukkig krijg ik zat beweging.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
is zeer goed, zouden meer TC's moeten doen. De meesten van hen krijgen niet zoveel beweging
Bovendien is de zaterdag duur qua medewerkers, want onregelmatige toeslagen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef KWAKje het volgende:
Waarom de zaterdag en maandag niet ruilen? Dus de post voor zaterdag voortaan op maandag bezorgen. En van de maandag een volwaardige postdag maken.
Particulieren die zakelijke post ontvangen op zaterdag moeten toch al tot maandag wachten met hun reactie daarop.
De hah op zaterdag geldt de volgende week. Dus maandag hah voor de hele week, is vroeg genoeg. En dan een 2e hah op donderdag bijvoorbeeld; met het oog op het weekende.
Of is dit vloeken in de kerk 😳
Oh, die van ons sjouwen ook regelmatig zelf met de volle tassen om ze op de containers te zetten!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
is zeer goed, zouden meer TC's moeten doen. De meesten van hen krijgen niet zoveel beweging
Tsss... drinken jullie voorbereiders voor 10 u. al koffie? Mazzelaar!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:50 schreef peter2671 het volgende:
Hier was er ook weinig aan.. Was al om 10:00 klaar..op mijn gemakje en incl. 10minuten koffiepauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |