quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Onwel geworden op werk, had de auto al ingeladen met posttassen, was klaar voor vertrek de polder in, ging het lichtje plots uit.
Ondrzoeken gedaan op de eerste hulp, bloedmonsters/bloedspiegel (bloedgas waarde in de slagader) wijzen niks uit dat het te maken heeft met ongezond leven.
Komt puur door stress en hyperventilatie.
De BHV'er dacht eerst nog aan een ambulance tot ik weer bij kennis was, toen bracht die me naar het ziekenhuis.
Is verder niet gevaarlijk, maar wel als je auto aan het rijden bent, en laat ik nu net chauffeur zijn
PostNL heeft me ff tijdelijk ziekgemeld.
Donderdag nog meer onderzoeken bij de cardioloog, en heb als ik het weer voel aankomen spierverslappers gekregen (Oxazepam)
sterkte en beterschap manquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Onwel geworden op werk, had de auto al ingeladen met posttassen, was klaar voor vertrek de polder in, ging het lichtje plots uit.
Ondrzoeken gedaan op de eerste hulp, bloedmonsters/bloedspiegel (bloedgas waarde in de slagader) wijzen niks uit dat het te maken heeft met ongezond leven.
De BHV'er dacht eerst nog aan een ambulance tot ik weer bij kennis was, toen bracht die me naar het ziekenhuis.
Is verder niet gevaarlijk, maar wel als je auto aan het rijden bent, en laat ik nu net chauffeur zijn
Donderdag nog meer onderzoeken bij de cardioloog, en heb als ik het weer voel aankomen spierverslappers gekregen (Oxazepam)
Thanks, morgen toch maar weer naar de vestiging. Belangrijke meeting dan.quote:
Heilige poep!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Iig mijn TC doet regelmatig mee...volle bakken klaar zetten en lege bakken afvoeren, foute post afhandelen, lege tassen en elastieken aanvullen etc..etc..quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
is zeer goed, zouden meer TC's moeten doen. De meesten van hen krijgen niet zoveel beweging
Als het minder druk is rond 08:30...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:43 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Tsss... drinken jullie voorbereiders voor 10 u. al koffie? Mazzelaar!
Komt u maar:quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Succes ermee ErwinRommel!![]()
Vandaag hoorde ik zelf dat mijn operatie onder narcose voor mijn twee resterende verstandkiezen
wordt uitgesteld naar maandagochtend... We blijven bezig zo, verdomme!![]()
Dat betekent wel dat ik donderdag en zaterdag gewoon kan werken, vind ik ook wel fijn. Even die afleiding weer!![]()
Maar ik had me er wel helemaal op ingesteld, rustig aan doen en zo, naar de film ter ontspanning vandaag...![]()
Is het Amphia Ziekenhuis in Breda zo'n knullig ziekenhuis of lijkt dat maar zo?![]()
Of de ketting en trekhaak...kan ook nogquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
Mocht het wat wiebelen dan hebben we altijd de methode van het touwtje en de deur nog
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is dat ik geen smiley heb die een middelvinger uitbeeldt...
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is dat ik geen smiley heb die een middelvinger uitbeeldt...
Dat is zeker vervelend. Je bereid je er geestelijk op voor dat het gebeuren gaat en dan moet je weer wachten, erg vervelend!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Succes ermee ErwinRommel!![]()
Vandaag hoorde ik zelf dat mijn operatie onder narcose voor mijn twee resterende verstandkiezen
wordt uitgesteld naar maandagochtend... We blijven bezig zo, verdomme!![]()
Dat betekent wel dat ik donderdag en zaterdag gewoon kan werken, vind ik ook wel fijn. Even die afleiding weer!![]()
Maar ik had me er wel helemaal op ingesteld, rustig aan doen en zo, naar de film ter ontspanning vandaag...![]()
Is het Amphia Ziekenhuis in Breda zo'n knullig ziekenhuis of lijkt dat maar zo?![]()
Zéér vervelend idd, baas vind het niet meer verandwoord dat ik voorlopig een postauto ga berijdenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:22 schreef KatrienDuck het volgende:
Erwin, van harte beterschap, wat een schrik! Chronische hyperventilatie, laatst net heel wat van gelezen op internet. Gelukkig niet ernstig, wel heel vervelend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |