quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Zenato het volgende:
Omdat ik het boek niet had gelezen zat ik echt met een "wut!?" gezicht te kijken toen Khaleesi zij dat zijn draak niet naar beneden kon, wegens die taal.
Zo erg wil je gewoon niet getrolled worden.
Nee, meer een mening denk ik.quote:
Oh, ik dacht dat je psychopaat bedoelde.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het noemen van een naam is een mening
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je psychopaat bedoelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat de naam al (duidelijk) genoemd was en/of aan een specifiek persoon was gekoppeld, in dat geval "my mistake" dan...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je psychopaat bedoelde.
Maar dat Theon gevangen is door Ramsay Snow is redelijk voor de hand liggend. Ramsay werd erop uitgestuurd om Winterfell te bevrijden. Ramsay vroeg aan de Ironborn om Theon uit te leveren. De Ironborn hebben Theon uitgeleverd aan Ramsay. Dus dat Theon dan door Ramsay is opgesloten is niet echt een spoiler.
Ik weet niet of zijn naam genoemd was of dat z'n vader alleen zei dat hij zijn bastaard op Theon af zou sturen, maar dat maakt niet uit natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de naam al (duidelijk) genoemd was en/of aan een specifiek persoon was gekoppeld, in dat geval "my mistake" dan...
Excuses van mijn kant.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja quote het nog even voor degenen die het niet gezien hadden.
Maakt mij niet uit hoor (het is best lekker wanneer je alles toch al weet), maar het valt me op dat het keer op keer weer gebeurd.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
Excuses van mijn kant.Heb het weggehaald.
![]()
Het is goed dat je me er op wijst (al was dit waarschijnlijk dus geen spoiler?). Ga van nu af aan (beter) opletten met quotenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:56 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor (het is best lekker wanneer je alles toch al weet), maar het valt me op dat het keer op keer weer gebeurd.
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:46 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het is goed dat je me er op wijst (al was dit waarschijnlijk dus geen spoiler?). Ga van nu af aan (beter) opletten met quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Welke boekenspoilers?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef Franknfurter het volgende:
Zeg jongens, zullen we ophouden met die spoilers? We hebben een prima topic lopen voor de serie mét boekenspoilers.
Het gaat over de Bastard en alvast over zaken die hij gaat uitspoken die je niet kunt weten als je alleen de serie kijkt.quote:
Niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het gaat over de Bastard en alvast over zaken die hij gaat uitspoken die je niet kunt weten als je alleen de serie kijkt.
Okquote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef Funzel het volgende:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-4
Nu stil en lachen om die recap!
jip, op de maandag kan je em regelenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:11 schreef So_Surreal het volgende:
Heeft deze season weer 10 episodes, en komt deze elke week op dinsdag uit ?
Als je daar de juiste 'mannetjes' voor hebt welquote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
jip, op de maandag kan je em regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |