SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door PlexIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
even weggehaald voordat ongestelde modjes komen jankenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Is een HDR, beinvloeding van de werklijkheid.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
2413 upvotes.
http://www.reddit.com/r/p(...)rch_just_as_the_sun/
WAUW TOEVALLIG VOND JE DIE KERK NET TOEN DE ZON OP KWAM WAUW WAT TOEVALLIG!!!Fear is the grease of society.![]()
doe maarquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef d4v1d het volgende:
Is het al acceptabel dat ik alvast aan lapo hunt begin, of ben ik nog te vroeg?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:15 schreef bobbernaut het volgende:
even weggehaald voordat ongestelde modjes komen janken![]()
![]()
ik citeer:quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:15 schreef bobbernaut het volgende:
even weggehaald voordat ongestelde modjes komen janken
kankerhont
topickaapIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
sinds wanneer is hond met een t?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2013 15:19:18 (Doe ik het zelf ook fout :')) ]![]()
quote:Noob
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
true, maar anders gaan modjes jankenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
nee maar serieus, als je dat niet weet hoor je niet in dit topic thuis.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Oke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee maar serieus, als je dat niet weet hoor je niet in dit topic thuis.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2013 15:20:31 ]![]()
gvd al die kloten zooi met die DCR's, HTML embedsquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:22 schreef d4v1d het volgende:
gvd, ziklevroeger je eigen habbo retro hotel hosten
[ afbeelding ]![]()
![]()
[15:20:46] <+Rochelle> maar paar weekjes geleden kwam de kinderbijslag! dat is toch om te shoppen of niet dan :/
[15:27:47] <+Rochelle> verzekeringen zijn niet voor mij dat weet mijn pappie allemaal
[15:28:04] <+Rochelle> zorg verzekering betaalt hij volgens mij niks voor voor de kindjes? zitten bij mij_!
Dat is dan 19/20 jaar en heeft 3 kinderen.. (oudste is 4 jaar ofzo..)![]()
Tokkiesquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:31 schreef d4v1d het volgende:
[15:20:46] <+Rochelle> maar paar weekjes geleden kwam de kinderbijslag! dat is toch om te shoppen of niet dan :/
[15:27:47] <+Rochelle> verzekeringen zijn niet voor mij dat weet mijn pappie allemaal
[15:28:04] <+Rochelle> zorg verzekering betaalt hij volgens mij niks voor voor de kindjes? zitten bij mij_!
Dat is dan 19/20 jaar en heeft 3 kinderen.. (oudste is 4 jaar ofzo..)![]()
Zon onderging*quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
2413 upvotes.
http://www.reddit.com/r/p(...)rch_just_as_the_sun/
WAUW TOEVALLIG VOND JE DIE KERK NET TOEN DE ZON OP KWAM WAUW WAT TOEVALLIG!!!![]()
wtfquote:Hallo,
We hebben de nieuwe V&A moderator gekozen. Helaas moet ik je mededelen dat jij het niet geworden bent. Toch erg bedankt voor je sollicitatie en wie weet tot een volgende keer!![]()
Waarom heb je geen goed woordje gedaan STING?
STING, STINg, STIng, STing, Sting, sting.
-Is voor z'n spy tool![]()
Ja hoiquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
STINK, STINk, STInk, STink, Stink, stink.
-Is voor z'n spy tool![]()
![]()
Goedemiddag menschen
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Flodder_!
Nice.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:38 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.twitch.tv/thedatdus
Je kan nu zien wat voor liedje er speelt.
verkapte reclamequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:38 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.twitch.tv/thedatdus
Je kan nu zien wat voor liedje er speelt.![]()
![]()
Die vrouwen hebben baardenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef vogelkooi het volgende:
jan Piet Joris en korneel zaten in bordeel![]()
+ paiq en lexa ernaastquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:21 schreef shaderon het volgende:
2e scherm maar neergezet. werd een beetje veel, 2x minecraft, twitch, fok en nog meerFear is the grease of society.![]()
riepozdquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eizoen-een-gtst.htmlOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik lees: seizoen un.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eizoen-een-gtst.html![]()
ditquote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:32 schreef shaderon het volgende:
oh wacht je hebt cc nodig op je paypal
dat was het![]()
Aldie schurkt tegen de grenzen aan.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Tja hij hoeft nou niet meer de schijn op te houden nu die is afgewezen. Pooltje maken wanneer het weer bantijd is?quote:![]()
Ik zet in, 20 dota invitesquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja hij hoeft nou niet meer de schijn op te houden nu die is afgewezen. Pooltje maken wanneer het weer bantijd is?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
![]()
even iets goedmaken na de TC van dit topic gezien te hebbenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
heeft wel een beetje het hoofd van een kerel, maar goed, ben niet veeleisend verderAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Remy unban me eens van play.fokcraft.nl:25597Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah oke! Maar dan niet dat het ook zo'n grote stenen vlakte wordt, wel wat 'natuurlijke' aspecten oidquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:18 schreef Flodder450 het volgende:
Remy, hier is de paint
[ afbeelding ]![]()
die grijze rechthoeken met zwart zijn huizen hequote:Op dinsdag 23 april 2013 19:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ah oke! Maar dan niet dat het ook zo'n grote stenen vlakte wordt, wel wat 'natuurlijke' aspecten oid![]()
![]()
ah, niet dat dat grijze allemaal stone slabs worden oid. dan is het net een industrieel gebiedquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:58 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
die grijze rechthoeken met zwart zijn huizen he![]()
quote:2611AX DE Westvest vermist Brigitta Chu 16jr suicidaal Chinees 160 cm zw gekleed vierkante tas met dwarsfluit zw lang haar is lopend TipsDie is zelfmoord aan het plegen atm
-oeps, die moest in remy's pm-Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
het moet iets worden als:quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef shaderon het volgende:
[..]
ah, niet dat dat grijze allemaal stone slabs worden oid. dan is het net een industrieel gebied![]()
![]()
"Dames en heren, door een instabiel tienermeisje met daddy issues is er helaas geen treinverkeer mogelijk"quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Die is zelfmoord aan het plegen atm
![]()
Mensen die voor de trein springenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
"Dames en heren, door een instabiel tienermeisje met daddy issues is er helaas geen treinverkeer mogelijk"altijd vertraging op het traject Nijmegen - Schiphol
Het is een wonder, ook zo bijzonder
Die dingen tussen jou en mij
We hebben dit en dat en alle woorden wel gehad![]()
als je zoveel mogelijk mensen wilt naaien met je problemen, moet je het bij utrecht doen, alle sporen leiden immers naar utrecht!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:14 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mensen die voor de trein springenaltijd vertraging op het traject Nijmegen - Schiphol
![]()
http://www.zalando.nl/nic(...)g00j-503.html?size=Mquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:17 schreef MineraalWater het volgende:
Nah jongons wat is un goeie zomerjas![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/nic(...)g00j-503.html?size=M![]()
Daar zie je echt teveel mensen mee lopen
![]()
Nog steeds gvd kut dat die jas die ik tijdterug linkte er niet was in mijn maatNog geen geschikte vervanger gevonden.
![]()
Heb zelf een knalpaars windjack van Gsus, met allemaal strepen enzo. Echt zo'n hardcoredingetje maar zit fantastisch.![]()
Ja of van deze troep:quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]![]()
Daar zie je echt teveel mensen mee lopen
http://www.zalando.nl/alp(...)g00a-503.html?size=M
DIe troep is leuk als je onderdeel uitmaakt van sportteam in amerika ofzo, maar hier![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooie aussie
http://www.sportbazaar.nl/img/products/MN2B7_E3078688-014_1.JPG
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
qftquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja of van deze troep:
http://www.zalando.nl/alp(...)g00a-503.html?size=M
DIe troep is leuk als je onderdeel uitmaakt van sportteam in amerika ofzo, maar hierOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
WAT DE FUCK ZIJN DAT AKKERS? ZITTEN DIE MALLOTEN DAAR MET GIGANTISCHE SPROEIINSTALLATIES DE SHIT TE BEVOCHTIGEN?![]()
Volgens mij zijn het idd akkersquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WAT DE FUCK ZIJN DAT AKKERS? ZITTEN DIE MALLOTEN DAAR MET GIGANTISCHE SPROEIINSTALLATIES DE SHIT TE BEVOCHTIGEN?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
oases, moet toch wat he.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WAT DE FUCK ZIJN DAT AKKERS? ZITTEN DIE MALLOTEN DAAR MET GIGANTISCHE SPROEIINSTALLATIES DE SHIT TE BEVOCHTIGEN?![]()
Wat een verhaalquote:Nee in Libië eten mensen nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WAT DE FUCK ZIJN DAT AKKERS? ZITTEN DIE MALLOTEN DAAR MET GIGANTISCHE SPROEIINSTALLATIES DE SHIT TE BEVOCHTIGEN?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
No maddafakka, I'm not only black, I am so black, If i put off this light, and close my eyes, I dissapear. That's how black I am.![]()
WTF ik heb net een document van een vriend van mij gekregen, die gast zit op MBO niv4, En echt zoveel spelfouten![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
zoiets zegmaar?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Minderheden hebben op fok nu eenmaal een wat grotere bek, kunnen ze ook niet helpenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Moge.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Nais. Net zo als mn boom? Vh weekend maar weer eens verder bouwen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
152013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] Exception in thread "Client read thread" java.lang.NoSuchMethodError: net.minecraft.client.multiplayer.NetClientHandler.getConnectionCompatibilityLevel()B
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.getClientCompatibilityLevel(FMLClientHandler.java:469)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at cpw.mods.fml.common.network.FMLNetworkHandler.vanillaLoginPacketCompatibility(FMLNetworkHandler.java:436)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at net.minecraft.network.packet.Packet1Login.<init>(Packet1Login.java:35)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at sun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl.newInstance0(Native Method)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at sun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl.newInstance(Unknown Source)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at sun.reflect.DelegatingConstructorAccessorImpl.newInstance(Unknown Source)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Unknown Source)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at java.lang.Class.newInstance0(Unknown Source)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at java.lang.Class.newInstance(Unknown Source)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at net.minecraft.network.packet.Packet.func_73269_d(Packet.java:86)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at net.minecraft.network.packet.Packet.func_73272_a(Packet.java:156)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at net.minecraft.network.TcpConnection.func_74447_i(TcpConnection.java:327)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at net.minecraft.network.TcpConnection.func_74450_c(TcpConnection.java:547)
2013-04-23 22:21:06 [INFO] [STDERR] at net.minecraft.network.TcpReaderThread.run(SourceFile:94)
oke dafuq.![]()
Wie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef Ame_thyst het volgende:
onze topic nationalist is ook stil vanavond![]()
Ben gewoon van mening dat Friesland zich moet afscheiden van de rest van Nederland (bloederige oorlog, uitmoording van Volendam en piraten op de Zuiderzee alles), maar Nederland mag de koningin houden.![]()
Inbevier republiekeinen "OMG! Het is niet eerlijk dat zij de functie krijgen omdat ze uit de goede baarmoeder kruipen! Waarom betalen wij hun vakantietripjes?"![]()
lekker schoppen tegen een prima werkend systeem en dan later keihard janken dat het vroeger zoveel beter was / anders had moeten gaan.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
zo, ik geef me weer gewonnen/over, die discussie ook weer gehad
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
jij stemt zeker ook voor de PVV?quote:
zometeen lekker marcheren voor president wilders. kan niet wachtenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Kan ik ook..quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef Ame_thyst het volgende:
zo, ik geef me weer gewonnen/over, die discussie ook weer gehad![]()
noes wil lekker haten op elkaarChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik mag tenminste al stemmen ghehequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
jij stemt zeker ook voor de PVV?
zometeen lekker marcheren voor president wilders. kan niet wachtenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Eens dan, af en toe komt er wat R'dams overwaaienquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verkeerde account weer, vogel?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die je wist dat zou komen, Ohja GoT Later tot morgen kinderenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:53 schreef Flodder450 het volgende:
And a slut was bornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net terug van gala voor studenten van pedagogiek, vrouwen studie!!!
SLETJES!!!
Meisjes gesproken, een is wel leuk, een heel lelijk die wat te kort kwam en zelfs mij wilde, een die in mijn leaque lag, maar naar stalk ronde op facebook bezet was. dus ga die eerste maar eens benaderen.
Bewijs
Niet op de kaart is nr 3, nr 2 is middelste brunet en nr 1 is blauwe midden.Fear is the grease of society.![]()
Mogguh.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
zit je vol met stress? grijp dan naar de fles!quote:![]()
Hij wil die moeder ook steeds slaanquote:Op woensdag 24 april 2013 10:26 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
zit je vol met stress? grijp dan naar de fles!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Flod heb je nu nog die platen gezien voor aan de muur??Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)d-at-budapest-829834
Naar Budapest i.p.v. Bucharest vliegen__!
![]()
![]()
WAT. DE. Fuck.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)ers_i_dont_think_im/![]()
Wat.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:42 schreef -Datdus- het volgende:
lol, je moet tegenwoordig minstens 5 mensen volgen op twitter bij registratie.![]()
![]()
Ik heb dat mensen zien doen hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef -Datdus- het volgende:
fucking Xsplit kan niet eens HTML en javascipt.Daar gaat mn twitter stream idee.
Volgensmij was dat met een php script ergens op een webserver, die toont twitter berichten op één lijn als plaintext. Dit kon dan worden uitgelezen door xsplit ofzo.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2013 15:03:20 ]![]()
Waar de fuck kijk jij naar.quote:![]()
Heb je nou je lag al gefixed?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef -Datdus- het volgende:
fucking Xsplit kan niet eens HTML en javascipt.Daar gaat mn twitter stream idee.
![]()
AlDie krijg vinkentyfus manIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja hij hoeft nou niet meer de schijn op te houden nu die is afgewezen. Pooltje maken wanneer het weer bantijd is?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nja wat ik dus niet snap, als je gebanned wil worden om een plaatje, post dan een lekker wijf, of man net wat je ding isAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Thanks opa.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Terecht.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Aldie zal om 5 uur een persconferentie geven op Bob zijn Twitch kanaalAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie zal om 5 uur een persconferentie geven op Bob zijn Twitch kanaal![]()
![]()
Zelfs op 4Chan vind je zulke dingen niet toevalligquote:Op woensdag 24 april 2013 16:13 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso vraag ik me af waarom een mens daarop zoekt.. Of je moet een heel raar fetish hebbenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Heb ik een Twitch kanaal?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie zal om 5 uur een persconferentie geven op Bob zijn Twitch kanaalOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh, even zoeken zoquote:
Wat postte Aldie?
En hoelang is de ban?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Eens met de stelling. Aardige gast maar hij weet iedere keer weer net iets te ver te gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 16:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ken maar weinig mensen die zo hardleers c.q. stompzinnig zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Aldie ligt vast zo naar dit topic te kijken
Wilt de SS'er die Aldie heeft gereport zich even melden?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef bobbernaut het volgende:
Wilt de SS'er die Aldie heeft gereport zich even melden?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wil, zonder t dus. Het waren er twee trouwens.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef bobbernaut het volgende:
Wilt de SS'er die Aldie heeft gereport zich even melden?![]()
DE W VAN WEER EEN BAN HAHAHAHAHAHAHAIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Aldie is pro monarchie, nou zie hier een praktische toepassingAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Vroeger was ik de topicmongool, ik denk dat het stokje wel overgedragen kan worden.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oh ja, die fout maak ik steedsquote:Op woensdag 24 april 2013 16:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wil, zonder t dus. Het waren er twee trouwens.
WILLEN DE GESTAPO LEDEN ZICH EVEN MELDEN?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh ja, die fout maak ik steeds
WILLEN DE GESTAPO LEDEN ZICH EVEN MELDEN?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
AlDie is een recidivist en dient als zodanig behandeld te worden. Onze seksuele band laat ik dan maar even buiten beschouwing.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:
Doe nou maar normaal of ik stuur je naarquote:
TR GEMACHT, VUIGE RACIST.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Doe nou maar normaal of ik stuur je naar
[ afbeelding ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ADMIN, DOE ER IETS AAN!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:40 schreef MineraalWater het volgende:
Bob check mijn nieuwe skaip plaatje dan
DIT GAAT HET NIEUWS IN!!!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 16:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan. Ik heb het topic report weggeflikkerd.
KLACHT.NL!!!!!!
HART VAN NEDERLAND!!!
SCHAAM JULLIE!!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie? Ik ben enkelvoud hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
DIT GAAT HET NIEUWS IN!!!!!
KLACHT.NL!!!!!!
HART VAN NEDERLAND!!!
SCHAAM JULLIE!!!!![]()
Godver, ik moet echt even letten op mijn grammatica..quote:Op woensdag 24 april 2013 16:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jullie? Ik ben enkelvoud hoor.
Dit topic gaat nu makkelijk 2 weken mee nu Aldie is gebanned..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb nog een negerhut in de aanbieding, wil je er ook een?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan. Ik heb het topic report weggeflikkerd.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Australië is ook een monarchie dus je spreekt jezelf tegen.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat doe ik niet, want in Australië haat ik het ookquote:Op woensdag 24 april 2013 16:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Australië is ook een monarchie dus je spreekt jezelf tegen.![]()
Je haat niets aan Australië, klacht ongegrond.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ook net weer unbanquote:Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef vogelkooi het volgende:
aha mijn opa is gebant, way jammer nou...![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omgezet naar twee maanden voorwaardelijk!
Bedankt, Opa!![]()
Opa!![]()
Nee want het is geen australische koningin maar deze heksquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef TJV het volgende:
Je haat niets aan Australië, klacht ongegrond.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Verenigd_Koninkrijk![]()
Voorwaardelijk, ik eis dan wel 24/7 bewaking. Deze gevaarlijke gek mag niet zomaar rondposten.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
aldie die godlike status Wilt krijgen via dit topic door vuige plaatjes te posts. ga een hobby zoeken gast!Fear is the grease of society.![]()
Ik ben dan ook geen mod.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef vogelkooi het volgende:
de mods zijn ook niet meer zoals vroeger![]()
als je ze zo doorgaat zoek ik wel andere utrg buddy, moet aan mijn reputatie denken hé! zit in de running voor klb modFear is the grease of society.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef vogelkooi het volgende:
aldie die godlike status Wilt krijgen via dit topic door vuige plaatjes te posts. ga een hobby zoeken gast!
Laatste weekend van Mei naar Utreg?![]()
Jolene, jolene, jolene, joleeeeeneeeeeeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Let the lapo hunt beginOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja ik was blijkbaar afgewezenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:01 schreef vogelkooi het volgende:
als je ze zo doorgaat zoek ik wel andere utrg buddy, moet aan mijn reputatie denken hé! zit in de running voor klb mod![]()
Ik ga kapen, no matter what.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
JoleneeeeeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Somalische kaap!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
JoleeeeeeeeeeeneeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: