abonnement Unibet Coolblue
pi_125635523


Wat is Postcrossing?

Het idee is dat je een kaartje stuurt (een echte) naar het adres dat je uit de database hebt gekregen en dat je vervolgens ook kaartjes terug gaat ontvangen uit de hele wereld. En het werkt echt, een klein groepje FOK!ers is ondertussen verslaafd geraakt.

Schrijf je in, doe mee en deel je verhalen en ervaringen! ^O^

De site van Postcrossing!

Maar hoe werkt het dan :?

Het doel van dit project is om mensen kaarten te laten versturen naar en ontvangen uit de hele wereld. De belangrijkste stelregel is: als je een kaart verzendt, krijg je er ten minste een terug van een willekeurige Postcrosser ergens op deze wereld!

Is dat niet erg veel werk? :?

Valt reuze mee! Het werkt, in het kort, als volgt:
1. Je vraagt een adres aan via de website
2. Je stuurt de postkaart naar dat adres
3. Je wacht totdat je zelf een kaart ontvangt
4. Je registreert de ontvangen kaart via de website

De eerste stap is om iemands adres aan te vragen. Naar dit adres stuur je een postkaart. Je ontvangt dit adres per e-mail, tezamen met een 'postcard ID', bijvoorbeeld NL-12345 waardoor die postkaart een uniek registratienummer krijgt. Je stuurt de kaart op, en wanneer de geadresseerde deze ontvangt wordt het unieke ID-nummer door hem/haar geregistreerd op de website van Postcrossing. Daarmee wordt vervolgens jouw adres naar de eerstvolgende (buitenlandse) Postcrosser gestuurd die op zijn beurt weer een nieuw adres uit het systeem aanvraagt!

Op deze manier werkt het als een soort ketting, je krijgt na het sturen van een kaart, er ook een terug van een willekeurige Postcrosser, en wie weet stuurt de geadresseerde er zelf ook wel een terug als je je adres erop zet!

Er is wel een limiet: je kunt maar een beperkt aantal kaarten 'onderweg' hebben. Elke keer als een door jou verzonden kaart aankomt, kun je vervolgens een nieuw adres aanvragen. Hoe meer kaarten je verstuurd hebt, hoe meer kaarten je onderweg mag hebben!

Wat voor postzegels moet ik gebruiken :?

Voor kaarten binnen Europa plak je een zegel 'Europa 1' (85 eurocent) en voor kaarten buiten Europaeen zegel 'Wereld 1' (95 eurocent). Vanaf 01-01-2013 gaan de tarieven omhoog. Postzegels kun je bij de verkooppunten van PostNL kopen en ook online bij PostNL.

Mag ik nog guldenzegels plakken?

Guldenzegels mogen ook gewoon geplakt worden. "Postzegels houden lang hun waarde. Alle gulden en euro postzegels vanaf 1977 kunt u gewoon gebruiken, als u zorgt dat die postzegels samen de waarde hebben die nodig is om uw brief of kaart te mogen versturen. Onze postzegels met een cijfer blijven ook na tariefswijzigingen geldig," aldus de website van PostNL.

• Voor Europa dient u 2 keer zoveel Nederland 1 postzegels te plakken als Europa 1 postzegels.
• Voor Wereld dient u 2 keer zoveel Nederland 1 postzegels te plakken als Wereld 1 postzegels.
• Een normale zegel + kerstzegel kan ook voor binnen Europa.

Binnen het Europa-tarief vallen de volgende landen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees vanalles over 'taggen' of 'onofficiële kaarten', WTF :?

'Taggen' is ook een bezigheid die voorkomt uit het Postcrossen. Het werkt als volgt:
1. Je gaat naar het Postcrossing forum en zoekt een leuk tag-thema op (bijvoorbeeld theezakjes, giraffekaartjes, chocola, noem maar op...)
2. In dat topic 'tag' (tik, als in tikkertje) je degene boven je (de laatste poster in het topic) door een berichtje te posten en hem/haar een U2U (private message) te sturen met de vraag of hij/zij zijn/haar adres even naar je U2U't
3. Als je het adres terugkrijgt, stuur je datgene op waar het tag-topic over gaat (theezakje, giraffekaart, chocoladereep etc.)
4. Binnen de kortste keren word jij ook getagged, stuur je je adres door en krijg jij jouw theezakje, giraffekaart of chocoladereep!

In sommige tagtopics staat er een lijstje van wat degene wil (verlanglijstje). Je stuurt dan iets wat hij/zij wil en post op jouw beurt a) wie je getagd hebt en b) wat jij wil ontvangen. Dan wordt jij getagged door iemand die aan je 'verzoek' kan voldoen en krijg jij dus wat je vroeg!

Waar kan ik kaarten kopen?

Kaarten kopen kan op de meest uiteenlopende plaatsen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook kun je kaarten en postzegels via Internet bestellen. Dit kan onder andere op de volgende sites:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke Fok!kers zijn ook Postcrossers :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zijn de vorige deeltjes gebleven :?

Die zijn hier!

Heb je de laatste post? Open dan even een nieuw topic. De OP vind je hier!
En dat kan zomaar.....?
pi_125635564
Kaartje naar China is vandaag expired, jammer dat sommige users al meer dan een maand niet meer online zijn geweest :{
En dat kan zomaar.....?
pi_125637696
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:51 schreef Lienzz het volgende:
Kaartje naar China is vandaag expired, jammer dat sommige users al meer dan een maand niet meer online zijn geweest :{
Ja dat is echt jammer..

Heb nu ook eentje uit Oekraïne. Toen ik hem verzond was hij al een maand niet online geweest, hij is nu 34 dagen onderweg, en nog steeds niet online geweest (al 2 maand dus eigelijk niet). Hij heeft ook nog maar 1 verzonden. Ik word dus zijn eerste ontvangen kaartje. Denk wel dat hij inmiddels gestopt is met postcrossing.

Stuur je er trouwens geen berichtje achteraan?
pi_125638913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:54 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ja dat is echt jammer..

Heb nu ook eentje uit Oekraïne. Toen ik hem verzond was hij al een maand niet online geweest, hij is nu 34 dagen onderweg, en nog steeds niet online geweest (al 2 maand dus eigelijk niet). Hij heeft ook nog maar 1 verzonden. Ik word dus zijn eerste ontvangen kaartje. Denk wel dat hij inmiddels gestopt is met postcrossing.

Stuur je er trouwens geen berichtje achteraan?
Jawel ik stuur altijd een berichtje na ongeveer 50 dagen. Maar meestal krijg ik niet eens een berichtje terug. Net zoals die ondankbare mevrouw uit Belgie :D
En dat kan zomaar.....?
pi_125641262
Sorry, zie nu pas dat ik het vorige topic dicht had gegooid......
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 23 april 2013 @ 15:30:33 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125641449
Deze hadden we al eens gezien toch? *O* Ik heb er nu ook eentje *O*

http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1665091

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 17:49:51 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_125646786
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze hadden we al eens gezien toch? *O* Ik heb er nu ook eentje *O*

http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1665091

[ afbeelding ]
Jaaa die heb ik ook *O* leuk leuk!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_125647221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:25 schreef soapie het volgende:
Sorry, zie nu pas dat ik het vorige topic dicht had gegooid......
geeft niks :P ik heb altijd al eens een nieuwe willen openen :)
En dat kan zomaar.....?
pi_125647278
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:09 schreef Lienzz het volgende:

[..]

geeft niks :P ik heb altijd al eens een nieuwe willen openen :)
:D ^O^
pi_125649992
Yay! Laatste paar dagen gaat het lekker. Inmiddels 39 kaarten verzonden, het begint ergens op te lijken. *O*


Deze gaat naar Denemarken, hoop dat de ontvanger m leuk vind. :)
pi_125659604
Nog eentje en ik mag er 10 onderweg hebben! :D En dan neem ik een pauze. Dus als ik na mijn pauze begin heb ik als het goed is 60 verzonden.

Vandaag kwam deze van mij aan:


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1789739

En de volgende gaat naar Belarus. Zij gaat een nirvana kaartje krijgen met dolfijnen stickers :P
pi_125667265
Haha, awesome. Dit is waar je het voor doet, ondanks dat ik flink twijfelde of ik deze kaart naar Amerika zou sturen.
quote:
"Wow! Thank you for the great card of Bea! I love her being portrayed as a puppeteer. Monarchy is a strange concept for us. This is probably my favorite card to date. Thanks again, you made my day."
pi_125669590
Zoals ik al gister zei dat als er nog 1 kaart aangekomen was mocht ik er 10 onderweg hebben. Kaart naar Japan is aangekomen!


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1813674

Nu mogen mijn 2 nieuwe kaarten naar Australie en Litouwen. Allebei nieuwe landen om naar toe te sturen! :D

En dit worden mijn 2 laatst geschreven kaarten.
pi_125669623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:18 schreef Crientj het volgende:
Haha, awesome. Dit is waar je het voor doet, ondanks dat ik flink twijfelde of ik deze kaart naar Amerika zou sturen.

[..]

[ afbeelding ]
Leuke reactie! :D Dat is inderdaad waarvoor je het doet.

Bij mijn PMK bestelling pak ik meestal eerst de leuke postzegels. Ik heb nu dus een heleboel bea's/juliana's over. Dan vertel ik gelijk het verhaal over de troonswisseling.
pi_125670285
Ah.. dat is dan weer jammer. Die vrouw van Litouwen had in haar profiel staan dat je ook kon verzenden wat zij gefavoriet had. Schrijf ik een hele kaart vol heeft ze hem al gekregen en daarna pas favoriet gemaakt. Dan heeft ze maar een dubbele hoor eigen schuld :P normaal kijk ik er altijd wel naar.

Oh en die naar Australië had een leeg profiel dus die heeft een greenpeace kaartje gekregen. :)

En toen in net thuis kwam zag ik deze op tafel liggen, wat een mooi handschrift had zij joh! Heel erg netjes/oud maar toch heel erg duidelijk.


http://www.postcrossing.com/postcards/BY-854934

[ Bericht 24% gewijzigd door Mokkels op 24-04-2013 09:09:06 ]
pi_125671417
:(

Because of so many damaged cards, I like my postcards UNWRITTEN, NEW and in the ENVELOPE please. Don't write the address with the card inside, this leaves the indentation.
If possible, use many different stamps. I love stamps and special cancellations. :)
FDC's instead of cards are welcome too.

Please DON'T send me churches, religious, sports, Touchnote, Zazzle, funny or silly cards, nor cute or kitschy. Don't send me folded greeting cards, advertising, home-made or free ones either, only real POSTCARDS! Thank you.

I prefer SINGLE views and COLLAGES.

My wishlist - wishes written in CAPS have the priority:
enz., enz.


Ik heb verdomd veel zin om deze maar iets stoms te sturen }:| , suggesties? :P

Ik háát CAPS... }:|
pi_125671659
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:00 schreef Molline het volgende:
:(

Because of so many damaged cards, I like my postcards UNWRITTEN, NEW and in the ENVELOPE please. Don't write the address with the card inside, this leaves the indentation.
If possible, use many different stamps. I love stamps and special cancellations. :)
FDC's instead of cards are welcome too.

Please DON'T send me churches, religious, sports, Touchnote, Zazzle, funny or silly cards, nor cute or kitschy. Don't send me folded greeting cards, advertising, home-made or free ones either, only real POSTCARDS! Thank you.

I prefer SINGLE views and COLLAGES.

My wishlist - wishes written in CAPS have the priority:
enz., enz.

Ik heb verdomd veel zin om deze maar iets stoms te sturen }:| , suggesties? :P

Ik háát CAPS... }:|
Ze houd niet van beschadigde/beschreven kaarten maar wel van postcrossing? Die wil gewoon gratis kaarten hebben.

Ik zou gewoon een kaart pakken die je zelf niet zo leuk vind of zoals je zelf al zegt een domme kaart sturen. Wat bijvoorbeeld een kaart is met sport, funny, kitschy. En als het kan gevouwen.

En geen speciale postzegels erop doen. Maar ook de kaart niet onbeschreven laten.

Met zulke mensen ben ik ook gauw klaar mee. :P eisenlijstjes....

Wat is trouwens FCD? Zie dat wel vaker voorbij komen maar kan het niet echt plaatsen.
pi_125671742
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:00 schreef Molline het volgende:
:(

Because of so many damaged cards, I like my postcards UNWRITTEN, NEW and in the ENVELOPE please. Don't write the address with the card inside, this leaves the indentation.
If possible, use many different stamps. I love stamps and special cancellations. :)
FDC's instead of cards are welcome too.

Please DON'T send me churches, religious, sports, Touchnote, Zazzle, funny or silly cards, nor cute or kitschy. Don't send me folded greeting cards, advertising, home-made or free ones either, only real POSTCARDS! Thank you.

I prefer SINGLE views and COLLAGES.

My wishlist - wishes written in CAPS have the priority:
enz., enz.

Ik heb verdomd veel zin om deze maar iets stoms te sturen }:| , suggesties? :P

Ik háát CAPS... }:|
Zie je dan ook dat hij/zij kaarten heeft verstuurd die ze heeft ontvangen?
pi_125671798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:30 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Haha, ik zet meestal de datum dat ik 'm verstuur erop :P

Ik ben vandaag trouwens jarig, hopen dat ik leuke kaarten ontvang! *O*
Nog gefeliciteerd! Heb je nog verjaardagskaarten gekregen?
pi_125671895
Hier inmiddels de eerste echte verlopen kaart (naar Rusland), over 5 dagen is mijn kaart naar Taiwan ook verlopen. Samen met mijn Duitse kaart (die wel is geregistreerd, maar nog niet is ontvangen) zijn dat er 3 van de 8. Heb inmiddels ook al een maand niks meer ontvangen.
Denk dat ik zo maar eens nieuwe adressen ga aanvragen...

Sturen jullie meestal nog wel een berichtje naar de mensen met de verlopen kaarten?
pi_125672578
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ze houd niet van beschadigde/beschreven kaarten maar wel van postcrossing? Die wil gewoon gratis kaarten hebben.

Ik zou gewoon een kaart pakken die je zelf niet zo leuk vind of zoals je zelf al zegt een domme kaart sturen. Wat bijvoorbeeld een kaart is met sport, funny, kitschy. En als het kan gevouwen.

En geen speciale postzegels erop doen. Maar ook de kaart niet onbeschreven laten.

Met zulke mensen ben ik ook gauw klaar mee. :P eisenlijstjes....

Wat is trouwens FCD? Zie dat wel vaker voorbij komen maar kan het niet echt plaatsen.
Het is een "hij". ;)

Idd, gewoon dus het tegenovergestelde sturen, dat idee had ik ook. Ik ga iemand echt niet van gratis kaarten voorzien. :N
pi_125672632
quote:
15s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:43 schreef Molline het volgende:

[..]

Het is een "hij". ;)

Idd, gewoon dus het tegenovergestelde sturen, dat idee had ik ook. Ik ga iemand echt niet van gratis kaarten voorzien. :N
Oeps :P

Ik ben wat dat betreft volgens mij ook altijd kinderachtig. Moeten ze het maar netter brengen..
pi_125672797
Nou idd. :6

FDC weet ik trouwens ook niet wat daar mee bedoeld wordt, iemand?
pi_125672867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:13 schreef kvd het volgende:

[..]

Zie je dan ook dat hij/zij kaarten heeft verstuurd die ze heeft ontvangen?
Hij is de nr. 1 van Slovenië zie ik nu, met bijna 3.000 verzonden/ontvangen kaarten. :D
pi_125673158
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:54 schreef Molline het volgende:

[..]

Hij is de nr. 1 van Slovenië zie ik nu, met bijna 3.000 verzonden/ontvangen kaarten. :D
Ik heb even zitten kijken bij zijn verzonden/ontvangen. Maar zo als ik het nu bekijk verzend hij ze niet opnieuw. Heb nog geen dubbele gevonden. Heb ook alleen maar even globaal gekeken de eerste pagina's.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mokkels op 24-04-2013 11:24:23 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 11:34:25 #26
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_125673863
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:54 schreef Molline het volgende:

[..]

Hij is de nr. 1 van Slovenië zie ik nu, met bijna 3.000 verzonden/ontvangen kaarten. :D
mafketel! Ik zou inderdaad ook de meest lelijke kaart uitzoeken en gewoon de hele kaart vol kliederen :D
En dat kan zomaar.....?
pi_125675098
unwritten...
lekker vol stiften en stickers plakken zou ik zeggen! :D
pi_125675147
Vooral ook de manier waarop hij het eist, niet eens vraagt. Ik zou een collage van kittens sturen en die helemaal volschrijven.
pi_125675278
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:08 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb even zitten kijken bij zijn verzonden/ontvangen. Maar zo als ik het nu bekijk verzend hij ze niet opnieuw. Heb nog geen dubbele gevonden. Heb ook alleen maar even globaal gekeken de eerste pagina's.
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1307726
http://www.postcrossing.com/postcards/SI-72159

http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1222213
http://www.postcrossing.com/postcards/SI-68643
pi_125675988
quote:
Ohhhhh.. slecht. Ik zou nog een zelfmade kaartje maken ook. Met al die dingen die hij niet wou. En dan bijvoorbeeld uit een boekje van de HEMA het logo knippen zodat het ook een ad card lijkt.

Dit kan toch gewoon niet?
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 24 april 2013 @ 12:54:57 #31
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125676537
quote:
16s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:52 schreef Molline het volgende:
FDC weet ik trouwens ook niet wat daar mee bedoeld wordt, iemand?
First Day Cover denk ik. Bij uitgiftes van nieuwe postzegels wordt vaak een speciale envelop ontworpen die er dan bij past en die (voor verzamelaars) een poststempel krijgt met de dag van uitgifte.

Maar geen Postcrossing-gerelateerd iets wat mij betreft :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 24 april 2013 @ 12:57:15 #32
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125676605
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:00 schreef Molline het volgende:

[eisenpakket van hier tot gunder]

Ik heb verdomd veel zin om deze maar iets stoms te sturen }:| , suggesties? :P
In dit soort gevallen zou ik mijn best doen om 1 kaart te vinden waarmee zo veel mogelijk eisen tegelijk geschonden / overtreden worden. Dus in ieder geval een Free card, niet in een envelop, helemaal volbeschreven, ook nog een stukje aan de voorkant, en dan met één van de "verboden" onderwerpen. EAT THAT MODDAFOKKAH! }>
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 13:08:01 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_125676917
Ik word daar ook een beetje recalcitrant van :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 24 april 2013 @ 13:13:52 #34
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125677119
Overigens heb ik zelf nog nooit zo'n veeleiser gehad :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_125677858
Over ongeschreven kaarten gesproken: Ik kreeg er vandaag ongevraagd 1. De omgekeerde wereld dus zegmaar

In de brievenbus lag een redelijk flinke envelop uit China. Daarop stond al een aardige boodschap van de verzender. Maak de envelop open en haal er 2 kaarten uit + een uit 2009 stammend toegangskaartje voor een dieren en botanisch park. Een kaartje was beschreven met happy postcrossing en het ID en de andere was gewoon blanco. Die dingen zijn gewoon zo leuk :) :)

Dit is het beschreven kaartje.

http://www.postcrossing.com/postcards/CN-915458



Het onbeschreven kaartje


en het toegangskaartje:


Dit zijn de dingen die postcrossing zo leuk maken...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125678851
quote:
Als ik het niet dacht, de boef! En wat stom van 'm zeg dat ie dat ook nog open en bloot toegeeft door die kaarten in te scannen, de sukkel!!! :')
pi_125678874
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

In dit soort gevallen zou ik mijn best doen om 1 kaart te vinden waarmee zo veel mogelijk eisen tegelijk geschonden / overtreden worden. Dus in ieder geval een Free card, niet in een envelop, helemaal volbeschreven, ook nog een stukje aan de voorkant, en dan met één van de "verboden" onderwerpen. EAT THAT MODDAFOKKAH! }>
:Y :Y :Y
pi_125678897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik word daar ook een beetje recalcitrant van :D
Anders ik wel!!! })
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 24 april 2013 @ 14:04:36 #39
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125678916
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:02 schreef Molline het volgende:

[..]

Als ik het niet dacht, de boef! En wat stom van 'm zeg dat ie dat ook nog open en bloot toegeeft door die kaarten in te scannen, de sukkel!!! :')
Ach ja, boeiend. Zulke mensen heb je er gewoon tussen zitten :Y Aan de andere kant zullen er ook wel mensen zijn die het triest vinden dat iemand er achteraan gaat om te kijken of ie dat doet. Moet iedereen ook lekker zelf weten toch? :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_125679054
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ach ja, boeiend. Zulke mensen heb je er gewoon tussen zitten :Y Aan de andere kant zullen er ook wel mensen zijn die het triest vinden dat iemand er achteraan gaat om te kijken of ie dat doet. Moet iedereen ook lekker zelf weten toch? :s)
Ik kan me daar over opwinden, dat is toch niet de bedoeling van P.C.? :P

* nu op zoek gaat naar de meest lelijke kaart ever...
pi_125679156
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef Bos81 het volgende:
Over ongeschreven kaarten gesproken: Ik kreeg er vandaag ongevraagd 1. De omgekeerde wereld dus zegmaar

In de brievenbus lag een redelijk flinke envelop uit China. Daarop stond al een aardige boodschap van de verzender. Maak de envelop open en haal er 2 kaarten uit + een uit 2009 stammend toegangskaartje voor een dieren en botanisch park. Een kaartje was beschreven met happy postcrossing en het ID en de andere was gewoon blanco. Die dingen zijn gewoon zo leuk :) :)

Dit is het beschreven kaartje.

http://www.postcrossing.com/postcards/CN-915458

[ afbeelding ]

Het onbeschreven kaartje
[ afbeelding ]

en het toegangskaartje:
[ afbeelding ]

Dit zijn de dingen die postcrossing zo leuk maken...
Kijk dat zijn nou leuke dingen! ^O^

Ik heb dat ook eens gehad, ook van iemand uit China. Ik vond dat zo leuk, dat ik haar nog wat teruggestuurd heb, kreeg ik een paar maanden later weer een hele berg kaarten, foto's en toegangskaartjes van haar! Heb zelfs later nog een uitnodiging voor haar bruiloft gehad, en later nog een paar trouwfoto's, echt leuk om te ontvangen. :Y
pi_125679226
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:08 schreef Molline het volgende:

[..]

Ik kan me daar over opwinden, dat is toch niet de bedoeling van P.C.? :P

* nu op zoek gaat naar de meest lelijke kaart ever...
Een kaart van Marijke Helwegen in erotische positie :Y :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 24 april 2013 @ 15:03:44 #43
147091 janeway
live long and prosper
pi_125680647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Een kaart van Marijke Helwegen in erotische positie :Y :Y
ik zocht de kotssmiley.. hahaha dat is pas horor
pi_125681075
Ook wel eens een eiser gehad idd onbeschreven, in envelop en nieuw.
Nou dan doe ik dus net alsof ik gekke Henkie ben en niet kan lezen.
Lelijke oude kaart, vol geschreven met onzin en stickers en niet in een envelop.

Viel me nog mee dat het ding geregistreerd werd. Wel met een lege hurray, dat dan weer wel.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 24 april 2013 @ 15:33:22 #45
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125681635
En weer een toffe treinenkaart *O*



Trouwens pas de allereerste die ik vanuit de USA ontvang :o Het grootste PC land van allemaal zo'n beetje :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_125683194
quote:
7s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een toffe treinenkaart *O*

[ afbeelding ]

Trouwens pas de allereerste die ik vanuit de USA ontvang :o Het grootste PC land van allemaal zo'n beetje :o
Ja

Qua dichtheid zal Finland het ruimschoot winnen, maar qua aantallen staat de US wel bovenaan ja..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125683495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Een kaart van Marijke Helwegen in erotische positie :Y :Y
Goed idee, maar waar vind ik die? >:)
pi_125683890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef Molline het volgende:

[..]

Goed idee, maar waar vind ik die? >:)
geen idee. Eigenlijk hoop ik dat die niet eens bestaan... ;) ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 24 april 2013 @ 16:44:02 #49
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125684127
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:16 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja

Qua dichtheid zal Finland het ruimschoot winnen, maar qua aantallen staat de US wel bovenaan ja..
Verzonden kaartjes: USA 11,5 % van allemaal, Duitsland 11,4 %. NL 3e met 10,0 %

Users: Rusland 1e (11 %) voor USA (10,5 %)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 24 april 2013 @ 16:44:22 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125684139
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef Molline het volgende:

[..]

Goed idee, maar waar vind ik die? >:)
Zelf maken he, dat mocht OOK al niet namelijk :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_125684558
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Verzonden kaartjes: USA 11,5 % van allemaal, Duitsland 11,4 %. NL 3e met 10,0 %

Users: Rusland 1e (11 %) voor USA (10,5 %)
Ik bedoel eigenlijk dat Finland qua percentage van de eigen bevolking erg hoog zal scoren. Nog geen 6 miljoen inwoners en zo hoog in de ranking..
:@ :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 24 april 2013 @ 16:58:20 #52
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125684629
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk dat Finland qua percentage van de eigen bevolking erg hoog zal scoren. Nog geen 6 miljoen inwoners en zo hoog in de ranking..
:@ :@ :@
Dat denk ik ook wel ja :Y

Gek toch, dat Noorwegen en Zweden helemaal niet zo hoog staan. Ik bedoel, Finnen vervelen zich kapot de helft van het jaar als het nauwelijks licht wordt, dus jah dan ga je dit soort dingen doen. Klinkt aannemelijk. Maar dat geldt voor die andere 2 dan toch ook zou je zeggen :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 17:47:06 #53
155227 crew  Guppy
dus
pi_125686319
Ik vind het percentage Britten ook best karig. Als Engels sprekend land en zo.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_125687714
Heeft iemand hier wel eens kaartjes besteld bij lowbudgetshops? Vraag me af hoe de kwaliteit van de kaarten is..
pi_125688125
Zo, na een paar weken PCpauze nu maar postzegels gehaald en gelijk 9 kaartjes in orde maken :D :')
Eens kijken welke als eerste aan gaat komen, leuk lijstje in ieder geval.
Hongkong, Wit-Rusland, USA, Finland, Ukraine, Frankrijk, Duitsland, Estland en Rusland.
pi_125689241
Bedankt voor de felicitaties! :D
Ik heb helaas al 4 dagen geen kaarten gehad :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_125693482
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het percentage Britten ook best karig. Als Engels sprekend land en zo.
Die hebben al jaren slechte ervaring met de postbezorging door Royal Mail en beginnen er gewoon niet aan :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Jum op 24-04-2013 20:45:10 ( ) ]
pi_125695518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het percentage Britten ook best karig. Als Engels sprekend land en zo.
Valt mij ook tegen.


Vandaag trouwens kaartje uit Oostenrijk ontvangen.
pi_125710173
Zo, de 9 kaartjes zitten in de brievenbus. En een can mn ierse titanic kaartjes gebruikt
pi_125734199
Oeh het kriebelt nu wel om weer een nieuw kaartje aan te vragen nu er eentje is aangekomen.


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1823416

Maar ik hou me sterk haha! :D
pi_125735916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Mokkels het volgende:
Oeh het kriebelt nu wel om weer een nieuw kaartje aan te vragen nu er eentje is aangekomen.

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1823416

Maar ik hou me sterk haha! :D
Ik sta nu op 0 traveling, ik krab me te pletter want het jeukt als de neten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125736796
En dat kan zomaar.....?
pi_125736830
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik sta nu op 0 traveling, ik krab me te pletter want het jeukt als de neten
haha ja dat lijkt mij ook...
En dat kan zomaar.....?
pi_125737228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik sta nu op 0 traveling, ik krab me te pletter want het jeukt als de neten
Jij ook succes dan maar haha!

Hoezo heb je ook maar 0 traveling dan?
pi_125737416
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Jij ook succes dan maar haha!

Hoezo heb je ook maar 0 traveling dan?
Geen geld voor postzegels, dus kan ik niks aanvragen en toch redelijk wat hurray's de laatste weken....

Even een korte break in lassen, denk ik. Even morgen naar mijn Financiën kijken en bepalen of ik postzegels zou kunnen kopen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125737716
check dit:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1825509
wat zitten daar voor postzegels op? Het is een kaartje van NL naar Denemarken? Ik tel sowieso maar 52ct en het zijn volgens mij ook geen nederlandse zegels.

Verder schrijft de verzender bij de comments:
kelu [Postcrossing Supporter] said:

this was the last one i send to the postcrossers ,the are a little angry
En dat kan zomaar.....?
pi_125738060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:54 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Geen geld voor postzegels, dus kan ik niks aanvragen en toch redelijk wat hurray's de laatste weken....

Even een korte break in lassen, denk ik. Even morgen naar mijn Financiën kijken en bepalen of ik postzegels zou kunnen kopen..
Ah hetzelfde als mij dus.. het is ook een dure hobby. Je denkt er niet bij na als je al een 'verzameling' hebt maar het is toch altijd ongeveer 1,50 per kaartje.
pi_125738136
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef Lienzz het volgende:
check dit:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1825509
wat zitten daar voor postzegels op? Het is een kaartje van NL naar Denemarken? Ik tel sowieso maar 52ct en het zijn volgens mij ook geen nederlandse zegels.

Verder schrijft de verzender bij de comments:
kelu [Postcrossing Supporter] said:

this was the last one i send to the postcrossers ,the are a little angry
Ik zie een Duitse en Rwandeze en 1 uit de Grenadines. de waarde van 52 zal dus niet 52 eurocent zijn...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125738235
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef Lienzz het volgende:
check dit:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1825509
wat zitten daar voor postzegels op? Het is een kaartje van NL naar Denemarken? Ik tel sowieso maar 52ct en het zijn volgens mij ook geen nederlandse zegels.

Verder schrijft de verzender bij de comments:
kelu [Postcrossing Supporter] said:

this was the last one i send to the postcrossers ,the are a little angry
Die rechter is ook uit 1977 dus ik denk dat die 2c wel wat anders is dan 2 eurocent bijvoorbeeld.

Maar hij is ja gewoon 4'de van heel Nederland met afstand + verzenden ja... Op zijn profiel staat dat hij postzegels verzameld dus zou hij die misschien gebruiken? Hij zal het namelijk vast vaker doen.

Ook veel Idrukker en dezelfde kaartjes
pi_125758028
Dat is grappig, je kunt je eigen postzegels maken!

http://persoonlijkepostze(...).aspx?customertype=1

Het kost 9,95 wat je ook maakt.. nederland, europa of wereld dat maakt niet uit. Met verzenden kostte (ik had wereld aangevinkt) het wel 13,45.
pi_125758224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef Mokkels het volgende:
Dat is grappig, je kunt je eigen postzegels maken!

http://persoonlijkepostze(...).aspx?customertype=1

Het kost 9,95 wat je ook maakt.. nederland, europa of wereld dat maakt niet uit. Met verzenden kostte (ik had wereld aangevinkt) het wel 13,45.
Ja dat is inderdaad leuk.
Mijn broer en ik hebben zo mijn ouders verrast toen ze 25 jaar getrouwd waren in 2003, met die zegels met hun trouwfoto er op..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125766225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:46 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad leuk.
Mijn broer en ik hebben zo mijn ouders verrast toen ze 25 jaar getrouwd waren in 2003, met die zegels met hun trouwfoto er op..
Wat een leuk idee! Ook orgineel!
pi_125774094
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef Mokkels het volgende:
Dat is grappig, je kunt je eigen postzegels maken!

http://persoonlijkepostze(...).aspx?customertype=1

Het kost 9,95 wat je ook maakt.. nederland, europa of wereld dat maakt niet uit. Met verzenden kostte (ik had wereld aangevinkt) het wel 13,45.
Ja dat is echt leuk, ik heb postzegels met mijn zoontje er op laten maken :D
pi_125779132
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:10 schreef RiesAmaris het volgende:

[..]

Ja dat is echt leuk, ik heb postzegels met mijn zoontje er op laten maken :D
[ afbeelding ]
:D :D :D :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125791845
Leuk die zelf-made postzegels!!!

Eergisteren 2 gave uilen gekregen...

Uit Hong-Kong


Uit Rusland
pi_125793529
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 12:11 schreef soapie het volgende:
Leuk die zelf-made postzegels!!!

Eergisteren 2 gave uilen gekregen...

Uit Hong-Kong
[ afbeelding ]

Uit Rusland
[ afbeelding ]
Oeh die uit Rusland! O+
Bij mij was weer een kaartje aangekomen: Duitsland. Heb 'm hier al eens gepost (was een dubbele namelijk, en niet zo speciaal)
  zaterdag 27 april 2013 @ 13:34:21 #77
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_125793766
Erg leuk die postzegels!! Weet iemand waar ik nouvelle images postkaarten kan kopen, online? En dan bedoel ik deze: http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1830621
En dat kan zomaar.....?
pi_125794239
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:34 schreef Lienzz het volgende:
Erg leuk die postzegels!! Weet iemand waar ik nouvelle images postkaarten kan kopen, online? En dan bedoel ik deze: http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1830621
geen idee, zou ik ook wel willen weten, gave kaarten zijn dat!!!
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 16:36:01 #79
155227 crew  Guppy
dus
pi_125798026
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_125798240
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:34 schreef Lienzz het volgende:
Erg leuk die postzegels!! Weet iemand waar ik nouvelle images postkaarten kan kopen, online? En dan bedoel ik deze: http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1830621
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:55 schreef soapie het volgende:

[..]

geen idee, zou ik ook wel willen weten, gave kaarten zijn dat!!!
http://www.cardcetera-web(...)dard-size-postcards/

http://van-bregt.com/webs(...)1abe02e891ca37f58746

Dat zijn zo'n beetje de enigste webshops die ik kon vinden die ze verkopen (NL'se dan)
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 16:48:39 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_125798335
En ook nog British en Scottish bunny's!!

http://www.postcrossing.com/postcards/HK-131467
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_125802716
Wauw, dat uilenportret van een pagina terug! Mooi O+
Ik heb al bijna een week geen kaarten van Postcrossing gehad! :(
Wel flink wat kaarten aangekomen bij anderen:

Naar Ukraine:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1807980

Naar Amerika:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1807984

Naar Ierland:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1830279

Naar Hong Kong:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1820217
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_125821655
Dit weekend zijn er twee van mijn verzonden kaarten aangekomen, maar ik heb geen hurray gekregen. Ik zag het toevallig toen ik op mijn pc-pagina kwam.
Hebben hier meer "last" van?
pi_125824004
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 08:55 schreef Kaasmuisje het volgende:
Dit weekend zijn er twee van mijn verzonden kaarten aangekomen, maar ik heb geen hurray gekregen. Ik zag het toevallig toen ik op mijn pc-pagina kwam.
Hebben hier meer "last" van?
Ik niet in ieder geval, niks is geregistreerd...

-------------
Wel had ik een kaart binnen met een leuk verhaaltje:


http://www.postcrossing.com/postcards/FR-281409
  zondag 28 april 2013 @ 13:46:10 #85
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_125826641
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 08:55 schreef Kaasmuisje het volgende:
Dit weekend zijn er twee van mijn verzonden kaarten aangekomen, maar ik heb geen hurray gekregen. Ik zag het toevallig toen ik op mijn pc-pagina kwam.
Hebben hier meer "last" van?
bij mij is een kaart vandaag geregistreerd en heb gewoon een hurray gekregen :D
En dat kan zomaar.....?
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 13:51:59 #86
155227 crew  Guppy
dus
pi_125826808
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 08:55 schreef Kaasmuisje het volgende:
Dit weekend zijn er twee van mijn verzonden kaarten aangekomen, maar ik heb geen hurray gekregen. Ik zag het toevallig toen ik op mijn pc-pagina kwam.
Hebben hier meer "last" van?
Ik krijg zojuist een hurray binnen :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_125855296
Oeps, dat wordt even weinig kaarten en postzegels kopen. Twee bekeuringen binnen van tezamen bijna 300 euro... (en zo hard reed ik niet)
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 08:42:37 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_125855341
Auw... ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_125863562
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 08:37 schreef Jum het volgende:
Oeps, dat wordt even weinig kaarten en postzegels kopen. Twee bekeuringen binnen van tezamen bijna 300 euro... (en zo hard reed ik niet)
Balen :(

Ik heb vandaag weer 8 kaarten op de post gedaan. Lekker over de aankomende koning geschreven :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_125863630
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 08:37 schreef Jum het volgende:
Oeps, dat wordt even weinig kaarten en postzegels kopen. Twee bekeuringen binnen van tezamen bijna 300 euro... (en zo hard reed ik niet)
Oei, daar had je veel leuke kaartjes van kunnen versturen :P
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_125867130
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:41 schreef VulpesVulpes het volgende:

[..]

Oei, daar had je veel leuke kaartjes van kunnen versturen :P
behoorlijk wat ja. En ik denk dat ik mijn nieuwe zomerjas en gympen ook maar even doorschuif naar 2014
pi_125871036
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:34 schreef Lienzz het volgende:
Erg leuk die postzegels!! Weet iemand waar ik nouvelle images postkaarten kan kopen, online? En dan bedoel ik deze: http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1830621
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:44 schreef Mokkels het volgende:

[..]

[..]

http://www.cardcetera-web(...)dard-size-postcards/

http://van-bregt.com/webs(...)1abe02e891ca37f58746

Dat zijn zo'n beetje de enigste webshops die ik kon vinden die ze verkopen (NL'se dan)
+
http://www.postcardworld.eu/c-1893875/nouvelles-images/
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 29 april 2013 @ 18:52:53 #93
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_125874113
En dat kan zomaar.....?
  maandag 29 april 2013 @ 18:53:44 #94
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_125874147
Mijn kaartje naar Italië is ook aangekomen :D

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1825481
En dat kan zomaar.....?
pi_125877324
En een winnaarrrrr *O* :P
Van de 9 kaartjes verzonden op 1 dag is Finland als eerste aangekomen.
pi_125877855
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 13:46 schreef Lienzz het volgende:

[..]

bij mij is een kaart vandaag geregistreerd en heb gewoon een hurray gekregen :D
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 13:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik krijg zojuist een hurray binnen :o
Raar! Zojuist is er weer een kaartje van mij geregistreerd zonder hurray. Heb het PC team een mailtje er over gestuurd.
pi_125880040


http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2123292

O+

en ik sta nu gelijk qua verzonden/ontvangen dus afwachten of ik nog kaarten krijg, nu ik even een pauze qua versturen heb ingelast.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125920071
He he...eindelijk weer eens een hurray, na 70 dagen is een kaartje geregistreerd.


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1716988

Nou is vandaag net mijn laatste kaartje die onderweg was verlopen :(

Van de week maar eens nieuwe adressen aanvragen (en postzegels aanschaffen...)
pi_125933120
Kunnen we al ergens kaarten met het nieuwe koningspaar kopen?
pi_125936417
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 08:40 schreef Jum het volgende:
Kunnen we al ergens kaarten met het nieuwe koningspaar kopen?
Ik ben er al naar op zoek geweest, maar kan helaas nog niets vinden :N
The things that scare you the most are often the most rewarding!
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 1 mei 2013 @ 14:42:14 #101
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_125941787
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_125943234
Ik wou dat ik dit eerder ontdekt had, wat leuk! Heb meteen 3 adressen aangevraagd. Rusland, Duitsland en Thailand. Dat word zo kaartjes en postzegels halen :D
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:40:34 #103
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_125943865
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:23 schreef marijano het volgende:
Ik wou dat ik dit eerder ontdekt had, wat leuk! Heb meteen 3 adressen aangevraagd. Rusland, Duitsland en Thailand. Dat word zo kaartjes en postzegels halen :D
Welkom :) :)

Thailand meteen in het begin ^O^ ^O^ Dat is leuk en beter dan standaard Polen, Finland, VS, CHina e.d.

Vandaag toch een kaartje gehad en gelijk een mooie.



http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1676075
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125944379
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:40 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Welkom :) :)

Thailand meteen in het begin ^O^ ^O^ Dat is leuk en beter dan standaard Polen, Finland, VS, CHina e.d.

Vandaag toch een kaartje gehad en gelijk een mooie.

[ afbeelding ]

http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1676075
Dank u :D

Ik ben benieuwd!

Mooie kaart!
pi_125945612
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:40 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Welkom :) :)

Thailand meteen in het begin ^O^ ^O^ Dat is leuk en beter dan standaard Polen, Finland, VS, CHina e.d.

Vandaag toch een kaartje gehad en gelijk een mooie.

[ afbeelding ]

http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1676075
Ik heb ook nog nooit iets gestuurd naar Polen. :o en gekregen maar eentje... en Polen vind ik nog wel zo'n leuk land.

Had vandaag een aparte binnen uit China plaats hem hier binnenkort wel (nog niet ingescant) maar er zaten superleuke postzegels op.
pi_125945822
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:48:02 #107
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_125946203
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:32 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit iets gestuurd naar Polen. :o en gekregen maar eentje... en Polen vind ik nog wel zo'n leuk land.

Had vandaag een aparte binnen uit China plaats hem hier binnenkort wel (nog niet ingescant) maar er zaten superleuke postzegels op.
Polen staat bij mij op nummer 3 qua meest verzonden :o :o en qua ontvangen op 8 (gedeeld met China)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125948749
Ze hadden geen kaartjes :( morgen maar ff op zoek gaan...
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:10:46 #109
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_125950163
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:25 schreef marijano het volgende:
Ze hadden geen kaartjes :( morgen maar ff op zoek gaan...
Welkom :D

Waarom koop je geen kaartjes online? Als je geluk hebt, heb je ze deze week ook nog in huis.

Ik heb de Nouvelles Images kaartjes vandaag binnengekregen (A-N-I cards) Ze zijn echt super leuk allemaal :D
Aanschouw...

inclusief verzenden was ik 8,50euro kwijt...niet duur vind ik zelf
Het Jardin Aromatique kaartje is aanzienlijk groter als een normale postkaart (vergissing) maar ik wil hem toch versturen :P
En dat kan zomaar.....?
pi_125950613
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:10 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Welkom :D

Waarom koop je geen kaartjes online? Als je geluk hebt, heb je ze deze week ook nog in huis.

Ik heb de Nouvelles Images kaartjes vandaag binnengekregen (A-N-I cards) Ze zijn echt super leuk allemaal :D
Aanschouw...
[ afbeelding ]
inclusief verzenden was ik 8,50euro kwijt...niet duur vind ik zelf
Het Jardin Aromatique kaartje is aanzienlijk groter als een normale postkaart (vergissing) maar ik wil hem toch versturen :P
Dank u!

Zien er erg leuk uit die kaartjes. Misschien dat ik dat ook wel op den duur doet, eerst maar eens kijken hoe het gaat lopen :D anders zit ik dalijk met een stapeltje kaarten :D
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:29:56 #111
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_125950960
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:10 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Welkom :D

Waarom koop je geen kaartjes online? Als je geluk hebt, heb je ze deze week ook nog in huis.

Ik heb de Nouvelles Images kaartjes vandaag binnengekregen (A-N-I cards) Ze zijn echt super leuk allemaal :D
Aanschouw...
[ afbeelding ]
inclusief verzenden was ik 8,50euro kwijt...niet duur vind ik zelf
Het Jardin Aromatique kaartje is aanzienlijk groter als een normale postkaart (vergissing) maar ik wil hem toch versturen :P
Oh, dat is best wel goedkoop! Waar heb je ze gekocht? :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:10:12 #112
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_125952729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:29 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Oh, dat is best wel goedkoop! Waar heb je ze gekocht? :)
a.n.i cards
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:19:45 #113
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_125960137
Ah, daar had ik al op gezocht, maar ik kon net niets onder die naam vinden.
Deze dus: http://www.van-bregt.com/webshop/
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_125960339


http://www.postcrossing.com/postcards/LT-292801

Kaartje uit Litouwen (l) vandaag binnen gekregen

[ Bericht 21% gewijzigd door VulpesVulpes op 01-05-2013 22:30:21 ]
The things that scare you the most are often the most rewarding!
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:24:13 #115
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_125960427
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:22 schreef VulpesVulpes het volgende:
[ afbeelding ]

Kaartje uit Litouwen (l) vandaag binnen gekregen
Linkje? O+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_125960483
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:22 schreef VulpesVulpes het volgende:
[ afbeelding ]

Kaartje uit Litouwen (l) vandaag binnen gekregen
Oh wauw! Ik ben heel erg jaloers! O+
pi_125960535
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:22 schreef VulpesVulpes het volgende:
[ afbeelding ]

Kaartje uit Litouwen (l) vandaag binnen gekregen
die is mooi :)
pi_125960860
Mooi die uil!
pi_125960881
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:24 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Linkje? O+
Heb hem even onder de post zelf gezet ;)
The things that scare you the most are often the most rewarding!
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:33:37 #120
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_125961089
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:31 schreef VulpesVulpes het volgende:

[..]

Heb hem even onder de post zelf gezet ;)
Thank you! :)

Ik kreeg vandaag een heel mooi zelfgetekende kaart uit Finland :)

http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1739227

En een Azuurjuffer uit Duitsland

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2131821

En eergisteren zwijntjes uit Duitsland

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2122314
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_125961259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Thank you! :)

Ik kreeg vandaag een heel mooi zelfgetekende kaart uit Finland :)
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1739227

En een Azuurjuffer uit Duitsland
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2131821

En eergisteren zwijntjes uit Duitsland
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2122314
Ze zijn allemaal leuk, maar ohw die zwijntjes (L)
The things that scare you the most are often the most rewarding!
  donderdag 2 mei 2013 @ 01:12:34 #122
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_125967862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Sokkepok het volgende:
Ah, daar had ik al op gezocht, maar ik kon net niets onder die naam vinden.
Deze dus: http://www.van-bregt.com/webshop/
http://van-bregt.com/webshop/index.php?cPath=1_17_26
:)
En dat kan zomaar.....?
  donderdag 2 mei 2013 @ 01:14:53 #123
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_125967920
quote:
Dat zijn sjoen kaartjes :D
<hr>
pi_125982684
Ik kreeg vandaag zo'n leuke hurray:

"THANK you for this AWESOME card!!! It put a big smile on my face when I just took it out of our mailbox. I LOVE it! I can also imagine my daugther standing there trying to get her dress up in the wind.
THANKY YOU! Have a great day!
BR


Voor dit kaartje http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1800084 :P
pi_125988311
En weer wat kaarten geregistreerd:


http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1682084


http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2133424


http://www.postcrossing.com/postcards/CN-918079

Die laatste was zo'n vorm dus ik kon daar niet zo'n mooie scan van maken.. een hele leuke kaart verder met allemaal glitters en hele leuke postzegels!
pi_125988448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:10 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Welkom :D

Waarom koop je geen kaartjes online? Als je geluk hebt, heb je ze deze week ook nog in huis.

Ik heb de Nouvelles Images kaartjes vandaag binnengekregen (A-N-I cards) Ze zijn echt super leuk allemaal :D
Aanschouw...
[ afbeelding ]
inclusief verzenden was ik 8,50euro kwijt...niet duur vind ik zelf
Het Jardin Aromatique kaartje is aanzienlijk groter als een normale postkaart (vergissing) maar ik wil hem toch versturen :P
Toffe kaarten hoor! :Y Als ik zo´n NI-kaart verstuur driedubbelcheck ik altijd het profiel van de ontvanger om te kijken of ie er wel echt blij mee zal zijn, anders houd ik ze liever zelf. :@
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:19:45 #127
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_125996471
Van de 9 kaartjes op 1 dag zijn in volgorde Finland, Frankrijk en USA al aangekomen. De laatste verbaasde mij nogal, slechts 8 dagen onderweg geweest!
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:58:10 #128
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126002753
Er komen weer mooie kaartjes voorbij. Ik heb vandaag een kaartje van de Niagara Falls gekregen (moet hem nog even inscannen)
Verder mag ik 2 kaartjes sturen, eentje naar Nieuw Zeeland en de andere naar Zwitserland :D
En dat kan zomaar.....?
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:01:34 #129
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126003031
Ik heb een hele poos geleden een kaart naar Engeland gestuurd, meneer had een saai profiel en wilde graag kaartjes met architectuur...ik had geen kaartje wat aan zijn eisen zouden voldoen op dat moment. Toen heb ik hem het volgende kaartje gestuurd. Nu heb ik het vermoeden dat meneer het kaartje niet leuk vind en hem dus ook niet registreert (hij is al een tijdje onderweg)

:)
En dat kan zomaar.....?
pi_126013702
Mijn eerste kaartjes zijn op de post, keuze viel echt tegen. Ben in 4 winkels geweest en maar bij 1 hadden ze ansichtkaarten. Nu maar eerst kijken hoe dit gaat anders ga ik inderdaad maar online leuke kaartjes kopen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:15:13 #131
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_126016739
De iPad doet stom, dus kan even niet het plaatje posten, maar O+

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2138001

O+ O+ O+ O+ O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_126017240
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef marijano het volgende:
Mijn eerste kaartjes zijn op de post, keuze viel echt tegen. Ben in 4 winkels geweest en maar bij 1 hadden ze ansichtkaarten. Nu maar eerst kijken hoe dit gaat anders ga ik inderdaad maar online leuke kaartjes kopen.
Xenos, Aldi (die had nu/vorige week hele leuke nederland kaarten), action voor de 3D kaarten waar ze in Azië dol op zijn, boekenwinkels, HEMA. Verder hebben niet veel winkels kaarten/leuke kaarten. Jammer is dat!
pi_126017642
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Xenos, Aldi (die had nu/vorige week hele leuke nederland kaarten), action voor de 3D kaarten waar ze in Azië dol op zijn, boekenwinkels, HEMA. Verder hebben niet veel winkels kaarten/leuke kaarten. Jammer is dat!
Ik ben bij de Readshop, Primera en de tabaks winkel geweest. Ze hebben wel kaarten hoor, maar geen ansichtkaarten en dat is voor de meeste toch de bedoeling hiermee. Bij de Bruna hadden ze dan wel een leuke ansichtkaarten, typisch hollandse enzo. Ik wil nog wel een keer op de markt bij mn ouders kijken, daar staat altijd een man met enorm veel kaarten.
pi_126017747
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef marijano het volgende:

[..]

Ik ben bij de Readshop, Primera en de tabaks winkel geweest. Ze hebben wel kaarten hoor, maar geen ansichtkaarten en dat is voor de meeste toch de bedoeling hiermee. Bij de Bruna hadden ze dan wel een leuke ansichtkaarten, typisch hollandse enzo. Ik wil nog wel een keer op de markt bij mn ouders kijken, daar staat altijd een man met enorm veel kaarten.
Dat is ook een goed idee ja! Die zal vast wel leuke kaarten hebben. Wat je ook kunt doen is van wenskaarten de achterkant afknippen, stel je vind een keer een leuke.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:41:26 #135
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_126017755
Bij ons zit de Boekenshop ofzo en daar hebben ze leuke Nederlandse en Brabantse ansichtkaarten.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_126018046
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:41 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Dat is ook een goed idee ja! Die zal vast wel leuke kaarten hebben. Wat je ook kunt doen is van wenskaarten de achterkant afknippen, stel je vind een keer een leuke.
Ja dat had ik ook al bedacht inderdaad, maar het moet wel leuk blijven en geen hallmark kaarten van 3 euro dan worden ;)
pi_126018150
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:50 schreef marijano het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook al bedacht inderdaad, maar het moet wel leuk blijven en geen hallmark kaarten van 3 euro dan worden ;)
Nee dat zeker niet! Bij mij was de grens ook ongeveer 80 cent per kaart. Nu heb ik zo'n voorraad (maar geen postzegels meer) dat ik niks meer mag kopen. Ik weet niet of je wel eens koopt op Ebay maar daar heb je ook hele leuke/goedkope kaarten. (deze verkoper bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/sch/a(...)&_ipg=&_trksid=p3686 ) dan heb je wel gelijk hele pakketen maar als je een beetje algemene dingen zoekt (zwart/wit, vintage, dieren) dan heb je gelijk voor een hele boel mensen al een kaart wat ze wel leuk zouden vinden!
pi_126018308
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:53 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet! Bij mij was de grens ook ongeveer 80 cent per kaart. Nu heb ik zo'n voorraad (maar geen postzegels meer) dat ik niks meer mag kopen. Ik weet niet of je wel eens koopt op Ebay maar daar heb je ook hele leuke/goedkope kaarten. (deze verkoper bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/sch/a(...)&_ipg=&_trksid=p3686 ) dan heb je wel gelijk hele pakketen maar als je een beetje algemene dingen zoekt (zwart/wit, vintage, dieren) dan heb je gelijk voor een hele boel mensen al een kaart wat ze wel leuk zouden vinden!
Ja online heb ik wel leuke dingetjes gezien, bij bruna waren de kaarten een euro per stuk. Ik denk dat als dit inderdaad gaat lopen dat ik dat naar beneden bij stel :)
pi_126029076
Kaartje in China is aangekomen! :D 34 dagen ( pas verzonden na de 4e dag.)

Vraag me af waarom rusland dan zo lang duurt, op dezelfde dag verzonden als die naar china.. Misschien een dezer dagen dat die in china ook aankomt.. hopelijk rusland ook?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:43:56 #140
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126029257
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Xenos, Aldi (die had nu/vorige week hele leuke nederland kaarten), action voor de 3D kaarten waar ze in Azië dol op zijn, boekenwinkels, HEMA. Verder hebben niet veel winkels kaarten/leuke kaarten. Jammer is dat!
hier wel veel kaarten te vinden van de kaasmarkt. Maarr woon dan ook in alkmaar :P
  vrijdag 3 mei 2013 @ 21:15:29 #141
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126037488
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:53 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet! Bij mij was de grens ook ongeveer 80 cent per kaart. Nu heb ik zo'n voorraad (maar geen postzegels meer) dat ik niks meer mag kopen. Ik weet niet of je wel eens koopt op Ebay maar daar heb je ook hele leuke/goedkope kaarten. (deze verkoper bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/sch/a(...)&_ipg=&_trksid=p3686 ) dan heb je wel gelijk hele pakketen maar als je een beetje algemene dingen zoekt (zwart/wit, vintage, dieren) dan heb je gelijk voor een hele boel mensen al een kaart wat ze wel leuk zouden vinden!
Noooh, waarom plaats je de link nou?! :'( Nu wil ik weer kaarten bestellen -O-
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 21:45:43 #142
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_126038758
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:15 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Noooh, waarom plaats je de link nou?! :'( Nu wil ik weer kaarten bestellen -O-
+1!! :(

Enkele kaarten die daarop staan, verkopen ze ook bij een online-shop waar ik ze weleens kocht.

Edit; Ik heb al 20 tabbladen open staan met kaarten die mij leuk lijken :')

[ Bericht 8% gewijzigd door automatic_ op 03-05-2013 21:51:00 ]
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 3 mei 2013 @ 21:51:17 #143
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_126039034
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kaartje in China is aangekomen! :D 34 dagen ( pas verzonden na de 4e dag.)

Vraag me af waarom rusland dan zo lang duurt, op dezelfde dag verzonden als die naar china.. Misschien een dezer dagen dat die in china ook aankomt.. hopelijk rusland ook?
In Rusland is er een hoop gedoe met / bij de post.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 3 mei 2013 @ 21:56:16 #144
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126039310
Voor de mensen met een creditcard staan hier een boel leuke en goedkope kaarten op:
http://www.aliexpress.com(...)10513_888567572.html

Ik wil nu ook een creditcard :(
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 21:58:03 #145
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_126039422
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:56 schreef Sokkepok het volgende:
Voor de mensen met een creditcard staan hier een boel leuke en goedkope kaarten op:
http://www.aliexpress.com(...)10513_888567572.html

Ik wil nu ook een creditcard :(
Ik ga niet kijken 8-)

En nog maar 7 tabbladen 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 3 mei 2013 @ 23:18:36 #146
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126043637
Meh, ik heb uiteindelijk niets gekocht.
Als iemand iets gaat bestellen met creditcard, dan bestel ik graag mee!

Vandaag trouwens een beer uit Oostenrijk gekregen :)


http://www.postcrossing.com/postcards/AT-140289
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 07:18:53 #147
155227 crew  Guppy
dus
pi_126049704
Hoe zat dat nou met PMK...? Tot wanneer zijn die nou geldig?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:58:04 #148
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_126050081
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 07:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe zat dat nou met PMK...? Tot wanneer zijn die nou geldig?
1 november 2013

http://www.postnl.nl/voorthuis/postzegels/gulden-postzegels/
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 09:02:14 #149
155227 crew  Guppy
dus
pi_126050102
Stom :(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126051307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:15 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Noooh, waarom plaats je de link nou?! :'( Nu wil ik weer kaarten bestellen -O-
Haha sorry! :D Ik heb ook al een bestelling gedaan. Terwijl ik helemaal geen postzegels meer heb... handig!
pi_126051353

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1832719

Deze was van aangekomen in Litouwen, mijn eerste kaartje daar naar toe. Deze had ze dus al...

Heb gister een kaartje gekregen vanuit Oekraïne volgens mij in een envelop... met een hele mooie bloem erop getekend (vandaar de envelop denk ik) die was heel erg mooi! Heb hem nog niet geregistreerd maar dat ga ik straks doen.
pi_126052571
Over postzegels bestellen; ik kwam goedkopepostzegels.nl tegen. Is deze betrouwbaar?
Ik ken 'm nl. niet en ik weet ook dat er een site is die z'n belofte niet nakomt (valse postzegels oid?), maar weet niet meer welke dat was.
pi_126053963
Hier weer 2 kaartjes op de mat...duitsland en USA, beide 30 april verstuurd

Deze geeft me meteen inspiratie voor vanmiddag ;)

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2141614


http://www.postcrossing.com/postcards/US-2206623
pi_126061184
Wat krijgen jullie mooie kaartjes O+ Ik ga hier toch weer posten, ondanks dat de vorige keer toen ik hier kwam, ik heel vreemd antwoord kreeg :') Deze week 2 kaartjes verstuurd na een hele periode niks versturen en ben benieuwd wat ik voor moois terugkrijg O+ Ik zit eraan te denken kaartjes te drukken van dingen die ik zelf heb gemaakt, misschien vinden sommige mensen dat wel leuk, als ze de juiste interesses hebben en niet hebben aangegeven dat ze niet van home-made kaartjes houden.
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 17:36:07 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_126061597
Als je ze op een professionele manier laat drukken, is het geen probleem. Maar met home-made wordt vaak een uitgeknipt plaatje op een stuk karton bedoeld of zo. Van die cheat-ass oplossingen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126061776
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je ze op een professionele manier laat drukken, is het geen probleem. Maar met home-made wordt vaak een uitgeknipt plaatje op een stuk karton bedoeld of zo. Van die cheat-ass oplossingen
Dat is het idee idd :Y Eerst even kijken of mijn plan goed genoeg is voor ik ze ga sturen natuurlijk...
Ja, maar toch, straks vinden ze alles wat iemand zelf heeft gemaakt stom. Jeweetniet :'(
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 18:11:10 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_126062775
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:41 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dat is het idee idd :Y Eerst even kijken of mijn plan goed genoeg is voor ik ze ga sturen natuurlijk...
Ja, maar toch, straks vinden ze alles wat iemand zelf heeft gemaakt stom. Jeweetniet :'(
Als dat zo is kan ik wel stoppen met m'n werk ;) ik ben grafisch ontwerper, en tja, in a way is dat natuurlijk ook allemaal zelfgemaakt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126063168
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Als dat zo is kan ik wel stoppen met m'n werk ;) ik ben grafisch ontwerper, en tja, in a way is dat natuurlijk ook allemaal zelfgemaakt
Ehm, ja, maar dan betalen mensen voor je werk, de laatste zin was met betrekking tot Postcrossing, niet het werk dat ik maak :P Ik ben ook ontwerper dus zo bedoelde ik het niet.
pi_126063391
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga hier toch weer posten, ondanks dat de vorige keer toen ik hier kwam, ik heel vreemd antwoord kreeg :')
????
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 18:29:47 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_126063536
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:20 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ehm, ja, maar dan betalen mensen voor je werk, de laatste zin was met betrekking tot Postcrossing, niet het werk dat ik maak :P Ik ben ook ontwerper dus zo bedoelde ik het niet.
Nee, maar stel dat ik een leuke illustratie maak, en die druk ik op een ansichtkaart. Gewoon bij een drukkerij. Hoe moeten de mensen die de kaart ontvangen dan weten dat ik die illustratie heb gemaakt? No harm done denk ik dan :P maar het ligt er een beetje aan wat je erop wilt zetten natuurlijk. Het moet wel mooi zijn ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126066117
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:41 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dat is het idee idd :Y Eerst even kijken of mijn plan goed genoeg is voor ik ze ga sturen natuurlijk...
Ja, maar toch, straks vinden ze alles wat iemand zelf heeft gemaakt stom. Jeweetniet :'(
Ik heb wel eens iets van je gezien, volgens mij moet een RenRen- kaart aardig in de smaak vallen!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:57:38 #162
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126070043
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:51 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Haha sorry! :D Ik heb ook al een bestelling gedaan. Terwijl ik helemaal geen postzegels meer heb... handig!
Wat heb je besteld? :D
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:02:58 #163
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126070298
Ik heb deze vandaag trouwens uit Rusland gekregen:


http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1683467

I love it! O+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126079646
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:39 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik heb wel eens iets van je gezien, volgens mij moet een RenRen- kaart aardig in de smaak vallen!
Dankje, wat lief :@ Ik twijfel gewoon
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee, maar stel dat ik een leuke illustratie maak, en die druk ik op een ansichtkaart. Gewoon bij een drukkerij. Hoe moeten de mensen die de kaart ontvangen dan weten dat ik die illustratie heb gemaakt? No harm done denk ik dan :P maar het ligt er een beetje aan wat je erop wilt zetten natuurlijk. Het moet wel mooi zijn ;)
Maybe... Ik zou er toch maar een enkeling versturen denk ik dan :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:02 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb deze vandaag trouwens uit Rusland gekregen:

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1683467

I love it! O+
Die is echt heel lief! Je postcrossingaccount is verouderd :+
  zondag 5 mei 2013 @ 10:00:04 #165
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_126083272
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:02 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb deze vandaag trouwens uit Rusland gekregen:

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1683467

I love it! O+
Deze kreeg ik



http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1657818
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 5 mei 2013 @ 12:41:24 #166
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126086712
oh die kotovasiya kaartjes O+ me like :)

Ik kreeg deze 2 kaartjes gister


En dat kan zomaar.....?
pi_126088128
Ooh die kaartjes uit Rusland :D super leuk en lief!
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_126093710
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:01 schreef Kaasmuisje het volgende:
Over postzegels bestellen; ik kwam goedkopepostzegels.nl tegen. Is deze betrouwbaar?
Ik ken 'm nl. niet en ik weet ook dat er een site is die z'n belofte niet nakomt (valse postzegels oid?), maar weet niet meer welke dat was.
Niemand van jullie die hier iets over weet?

Die Kotovasiya kaarten *;
pi_126094217
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef Kaasmuisje het volgende:

[..]

Niemand van jullie die hier iets over weet?

Die Kotovasiya kaarten *;
Ik kom alleen dit tegen...maar of dat betrouwbaar is?
http://www.reviewspot.nl/goedkope-postzegels

Zelf geen ervaring
pi_126095135
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:57 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Wat heb je besteld? :D
Jetoy (zo heet dat toch?) kaarten! O+
  zondag 5 mei 2013 @ 18:01:11 #171
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126098079
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 00:40 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Die is echt heel lief! Je postcrossingaccount is verouderd :+
Ohja, m'n leeftijd :P Gelijk even aangepast, thanks! ;)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  zondag 5 mei 2013 @ 18:42:47 #172
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_126099277
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_126124301
Wat doen jullie meestal met een profiel dat helemaal leeg is? O-)
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_126124680
En een derde kaart ontvangen


http://www.postcrossing.com/postcards/CA-338127

Maar hoe zit dit nou? Er wordt op 30 april 1 kaart van mij geregistreerd en ik krijg er 3 voor terug?
  maandag 6 mei 2013 @ 13:03:54 #175
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_126125349
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:30 schreef VulpesVulpes het volgende:
Wat doen jullie meestal met een profiel dat helemaal leeg is? O-)
Een stom kaartje sturen 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 6 mei 2013 @ 13:04:41 #176
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_126125376
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:44 schreef kvd het volgende:
En een derde kaart ontvangen

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/CA-338127

Maar hoe zit dit nou? Er wordt op 30 april 1 kaart van mij geregistreerd en ik krijg er 3 voor terug?
Normaal gesproken krijg je voor elke kaartje die jij stuurt én die wordt geregistreerd een kaartje terug. Hoe het precies zit met mensen die meer ontvangen dan verstuurde kaartjes hebben weet ik niet.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_126126437
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:04 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Normaal gesproken krijg je voor elke kaartje die jij stuurt én die wordt geregistreerd een kaartje terug. Hoe het precies zit met mensen die meer ontvangen dan verstuurde kaartjes hebben weet ik niet.
Dat dacht ik ook. Maar laatst al een keer 2 keertjes voor 1 geregistreerd kaartje van mij gekregen, en nu dus 3. Nah ja, ik heb gewoon weer leuke post gehad ;)
pi_126127923
Meest saaie kaart sturen of een typische tulpenkaart.
  maandag 6 mei 2013 @ 15:48:01 #179
58711 soapie
Zeeperd
pi_126131706
Net 2 kaartjes uit de bus gevist.
Eén uit Rusland, in het Russisch(?) dus snap er geen hol van... :P Maar wel leuk kaartje.



En één uit Zuid-Korea.. *O*


[ Bericht 18% gewijzigd door soapie op 06-05-2013 16:44:42 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 18:43:21 #180
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126139066
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:30 schreef VulpesVulpes het volgende:
Wat doen jullie meestal met een profiel dat helemaal leeg is? O-)
gratis kaartje sturen van Idrukker bijvoorbeeld. Of het lelijkste/stomste kaartje dat je in je bezit hebt :P
En dat kan zomaar.....?
  maandag 6 mei 2013 @ 18:45:24 #181
58711 soapie
Zeeperd
pi_126139161
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:43 schreef Lienzz het volgende:

[..]

gratis kaartje sturen van Idrukker bijvoorbeeld. Of het lelijkste/stomste kaartje dat je in je bezit hebt :P
Ligt er een beetje aan, als iemand al lang lid is wel, maar als iemand net is begonnen met PC dan zoek ik juist iets leuks uit.
  maandag 6 mei 2013 @ 21:05:01 #182
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126146243
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:45 schreef soapie het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan, als iemand al lang lid is wel, maar als iemand net is begonnen met PC dan zoek ik juist iets leuks uit.
Dit inderdaad :) En als die persoon nieuw is geef ik even de tip om een leuk verhaaltje op Postcrossing te zetten :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126162756
Nou diegen had al iets van 100 kaarten verstuurd.. heb nu dus idd maar het saaiste kaartje in mijn bezit verstuurd met weinig tekst erop :p
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_126170774
Ik kreeg deze uit Rusland. Vind m erg mooi.
Kreeg nog een mooie maar die heb ik nog niet ingescant ( loop een beetje achter)

http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1680441
pi_126180181
Joepie, 5 kaarten verstuurd waarvan 3 zijn aangekomen, en heb 3 kaarten ontvangen!

Vandaag 2, waarvan één uit duitsland ( 4 dagen onderweg):



http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2148170

én eentje uit China! ( 19 dagen onderweg!)



http://www.postcrossing.com/postcards/CN-920756

Die van duitsland vind ik een beetje.. meh.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:04:31 #186
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126189079
Bij mij zijn er weer wat kaarten aangekomen!

Naar Hong Kong:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1841546

Naar Candada (handgemaakt met stof):

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1841554
Dame was er heel erg blij mee :P

En naar Polen:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1841553

Verder niets ontvangen helaas :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126189960
Mijn eerste kaartje is aangekomen in Duitsland.

Nu wachten op mijn eerste.....hihihihi :D
pi_126190184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef marijano het volgende:
Mijn eerste kaartje is aangekomen in Duitsland.

Nu wachten op mijn eerste.....hihihihi :D
Welkom bij postcrossing :D. Nouja, ik heb er in totaal nu 5 verstuurd, 3 zijn aangekomen en 3 zijn ontvangen.. dus nu i het wachetn. let op dat het lang kan duren ivm landen als China oid
pi_126190423
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:22 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Welkom bij postcrossing :D. Nouja, ik heb er in totaal nu 5 verstuurd, 3 zijn aangekomen en 3 zijn ontvangen.. dus nu i het wachetn. let op dat het lang kan duren ivm landen als China oid
Dank je wel :)

Ik heb er nog 2 onderweg. Ben wel erg benieuwd, maar inderdaad begrijp ik dat het ook lang kan duren. Gelukkig ben ik een redelijk geduldig persoon *kuch kuch* :D
pi_126190514
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef marijano het volgende:

[..]

Dank je wel :)

Ik heb er nog 2 onderweg. Ben wel erg benieuwd, maar inderdaad begrijp ik dat het ook lang kan duren. Gelukkig ben ik een redelijk geduldig persoon *kuch kuch* :D
Ik was echt chaggerijnig in het begin. Hielp ook niet echt dat ik nog thuis woon en 2 ouders heb die telkens zeiden dat het '' geldklopperij '' was. :D Maar vandaag 2 binnengekregen en paar weken geleden uit Finland. Gaat lekker zo. :)
pi_126190680
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik was echt chaggerijnig in het begin. Hielp ook niet echt dat ik nog thuis woon en 2 ouders heb die telkens zeiden dat het '' geldklopperij '' was. :D Maar vandaag 2 binnengekregen en paar weken geleden uit Finland. Gaat lekker zo. :)
Ik woon al jaren niet meer thuis, dat scheelt hahaha ;)
pi_126190882
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef marijano het volgende:

[..]

Ik woon al jaren niet meer thuis, dat scheelt hahaha ;)
Dat scheelt inderdaad ja. :D
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:13:32 #193
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126193547
Haha, we hadden net alleen maar dierlijke Postcrossing supporters :P

With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:44:50 #194
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126195677
Ik ga proberen om zand te verzamelen via Postcrossing aan de hand van dit forumtopic:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=78489



Echt tof om te zien hoeveel soorten zand er is! :D
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:48:28 #195
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126195886
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:44 schreef Sokkepok het volgende:
Ik ga proberen om zand te verzamelen via Postcrossing aan de hand van dit forumtopic:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=78489

[ afbeelding ]

Echt tof om te zien hoeveel soorten zand er is! :D
Had dat ff wat eerder gemeld. Had laatst in een broek nog een aardige lading zand uit de Erg Chebbi zitten. Dat is oranjeroze O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:52:42 #196
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126196148
Haha, jammer :P Misschien tref ik ooit nog wel iemand uit Marokko :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126209840
Omg! Ik heb een kaartje ontvangen uit Kazakhstan! *o*
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 12:37:02 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_126212857
Wat cool!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126213495
Ik ga adressen aanvragen. Wish me luck. :)
pi_126213825
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ga adressen aanvragen. Wish me luck. :)
Succes ;)
pi_126214253
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef Crientj het volgende:

[..]

Succes ;)
Belarus, duitsland en oekraine. Leuke landen. :)
pi_126215053
Nou, ik dacht ook een saai kaartje te sturen naar iemand met een leeg profiel.. Is hij al door 5 mensen als favoriet aangeklikt! _O-
Zo zie je maar dat smaken behoorlijk verschillen
pi_126220432
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Belarus, duitsland en oekraine. Leuke landen. :)
Leuke landen! :)
pi_126221399
Deze kaarten zijn onlangs op de mat gevallen.

Uit India:
Deze is maar liefst 92(!!!!) dagen onderweg geweest. Zo te zien aan het profiel was ik een van de eerste adressen die zij heeft aangevraagd. Wat een geduld moet je dan hebben zeg..
Alleen wel jammer om te zien dat het profiel leeg is.


http://www.postcrossing.com/postcards/IN-44309

Uit Kazachstan:
Een ID onder de 10,000 en in 11 dagen naar Nederland. Dat is echt snel.

http://www.postcrossing.com/postcards/KZ-8786

Uit Duitsland: Berlijn O+ O+

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2147005

Uit Belarus:

http://www.postcrossing.com/postcards/BY-866340
pi_126225153
Ik had nog een aantal kaartjes liggen die geregistreerd moesten worden (was nog niet weer thuis geweest en wil ze toch altijd wel zelf eerst zien)

En eentje is 74 dagen onderweg geweest! Het langste ooit naar mij toe. Diegene had ook nog maar 1 kaart eerder verstuurd. Ennn... die tekening! Wow, ik dacht eerst dat het de achtergrond van dat kaartje was maar hij had dat getekend met pen.


http://www.postcrossing.com/postcards/UA-513299

En de achterkant:


Verder kreeg ik nog deze kaart binnen uit China alleen het is zo'n (gratis?) voorbedrukte kaart en er staat tekst op in het chinees volgens mij... -O-


http://www.postcrossing.com/postcards/CN-925599

En deze had ik al ongeveer een week thuis liggen, had 'm ook al gezien maar was hem een beetje vergeten. :@

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-2118210

[ Bericht 2% gewijzigd door Mokkels op 08-05-2013 18:12:25 ]
pi_126229013
Ik heb me niet in kunnen houden... :'( 4 kaartjes aangevraagd: Duitsland, Polen, Japan en Finland.

Gelijk maar even schrijven!
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:14:48 #207
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126229470
Wauw die pentekening! :D
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126229667
Mijn kaartje naar Duitsland is aangekomen :) Ze vroeg om iets grappigs, aangezien ik van haar andere wensen niks in huis had... Ik hoop dat ik binnenkort iets moois mag ontvangen.


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1837594
pi_126229804
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Crientj het volgende:
Deze kaarten zijn onlangs op de mat gevallen.

Uit India:
Deze is maar liefst 92(!!!!) dagen onderweg geweest. Zo te zien aan het profiel was ik een van de eerste adressen die zij heeft aangevraagd. Wat een geduld moet je dan hebben zeg..
Alleen wel jammer om te zien dat het profiel leeg is.

Haar sent-statistiek is zelfs tot onder de nul gedaald _O-
pi_126230189
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:14 schreef Sokkepok het volgende:
Wauw die pentekening! :D
Mooi he! Ik had eerst het helemaal niet door dat hij dat had getekend tot ik het in bepaald licht hield waardoor je het kon zien. Erg knap!

Ik merk wel dat ik erg vrolijk word van tekeningen! :D Ik wou dan ook heel erg graag dat ik ze zelf kon tekenen op mijn kaarten maar daar worden mensen dan weer niet vrolijk van haha.
pi_126256787
Vandaag weer een nieuw land voor mij getrokken :D zuid korea
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_126278767
Ik had 36 dagen geleden mijn eerste kaartjes verzonden, aan China en Hong kong, ( deventer was er binnen één dag, duh). Ook naar rusland. De kaart naar China was begin deze week aangekomen, terwijl die van rusland 5000 KM schelen van elkaar en er nog niet was.

Toen ik op het account kliktte van de persoon uit Rusland, stond op haar profiel dat ze een verkeerd adres had opgegeven in de site en hier later achter kwam. Nu heeft ze dus gevraagt voor álle ID's zodat de kaarten alsnog worden geregistreerd..

Nouja, zo kan het ook, maar het was zo'n leuke kaart.. Ze stuurt me wel als compensatie een kaart terug, dat is wel lief van der. :) Wel een onofficielle maar vooruit.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 23:20:24 ]
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:30:48 #213
402846 Bosbesbos
Keep on smiling
pi_126280601
Oehhh, leuk! Ook sinds een paar maandjes verslaafd aan postcrossing. Ondertussen geloof ik iets van 35 kaartjes gekregen en verstuurd. :P
pi_126301492
Ik moet het ook weer op gaan pakken. Ik heb al een paar maanden niets verzonden. Vandaag echter wel een kaartje binnengekregen terwijl ik al heel lang gelijk stond. Volgens de poststempel is het kaartje op 27 april in Canada op de post gegaan. Maar mijn adres is al op 2 augustus 2012 an de gebruiker gegeven. Dat geeft een 'reisduur' van 281 dagen :o
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:22:37 #215
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126315982
Vandaag een eekhoorntje uit Ukraine gehad!


http://www.postcrossing.com/postcards/UA-594532

En eergisteren een boom uit Australie :)


http://www.postcrossing.com/postcards/AU-276935

Mijn kaart die eigenlijk naar Beatrix moest, heb ik naar Frankrijk gestuurd met het verhaal over de koningin naar koning etc.



Was de ontvanger zeer blij mee!
quote:
"Hi Anne-Marieke!

"Bonjour!" all the way from Frankrijk!

THANKS so much for this really COOL postcard dedicated to Queen Beatrix!

It's a wonderful, timely card, and I love the stamps too!

I wish you a beautiful spring, and Happy Postcrossing!

- DAVID"
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126317203
Ik heb die kaartjes binnen van die kunst gallerij (?) uit duitsland. Die je toen gratis kon bestellen, 2, en die dan 2 keer per jaar verstuurd zouden worden.
pi_126327278
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef Mokkels het volgende:
Ik heb die kaartjes binnen van die kunst gallerij (?) uit duitsland. Die je toen gratis kon bestellen, 2, en die dan 2 keer per jaar verstuurd zouden worden.
ik heb nog niets binnen
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:34:40 #218
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126342509
ik mocht een kaartje sturen naar gordons mummy :P
http://www.postcrossing.com/user/Gordonsmummy

verder is er niet veel spannends gebeurd de laatste tijd. Ik heb een aantal kaartjes verstuurd en ontvangen, helaas geen bijzondere landen :N
En dat kan zomaar.....?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:36:43 #219
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126342587
quote:
[ [url=http://s3.amazonaws.com/static2.postcrossing.com/postcard/medium/2cd
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/AU-276935

Mijn kaart die eigenlijk naar Beatrix moest, heb ik naar Frankrijk gestuurd met het verhaal over de koningin naar koning etc.

[..]

dat kaartje heb ik ook nog liggen :D gaat naar iemand met een saai profieltje, ik heb ook nog een wit kaartje met een oranje/blauw strikje.
En dat kan zomaar.....?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:35:36 #220
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_126351852
Woei, een kaartje uit IJsland! Van een russische die daar studeert, dat vind ik dan wel weer grappig :)
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_126353884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef Mokkels het volgende:
Ik heb die kaartjes binnen van die kunst gallerij (?) uit duitsland. Die je toen gratis kon bestellen, 2, en die dan 2 keer per jaar verstuurd zouden worden.
Aah, die. Die had ik ook besteld, maar toen ik de nieuwsbrieven te irritant vond worden en ik me afmeldde werd de bestelling ook meteen geannuleerd. :')
pi_126353908
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Aah, die. Die had ik ook besteld, maar toen ik de nieuwsbrieven te irritant vond worden en ik me afmeldde werd de bestelling ook meteen geannuleerd. :')
Ik heb nooit een nieuwsbrief gehad? :P
pi_126354309
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb nooit een nieuwsbrief gehad? :P
Misschien hebben we het dan toch over andere sites.
pi_126358838
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef Mokkels het volgende:
Ik heb die kaartjes binnen van die kunst gallerij (?) uit duitsland. Die je toen gratis kon bestellen, 2, en die dan 2 keer per jaar verstuurd zouden worden.
Heb ze ook binnen. Vind ze leuk!!!
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 19:43:13 #225
155227 crew  Guppy
dus
pi_126358994
Ik heb in Utrecht bij de Bruna in de stad trouwens kaartjes met de nieuwe Koning+gezin gezien. En bij de toeristenwinkeltjes rond de Dom ook. Alleen wel veel te duur, vond ik. ¤ 1,50 bij de toeristenwinkeltjes, dus ik heb niks gekocht.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 11 mei 2013 @ 20:01:38 #226
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126359868
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb in Utrecht bij de Bruna in de stad trouwens kaartjes met de nieuwe Koning+gezin gezien. En bij de toeristenwinkeltjes rond de Dom ook. Alleen wel veel te duur, vond ik. ¤ 1,50 bij de toeristenwinkeltjes, dus ik heb niks gekocht.
Hier vanaf 79 cent :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 20:47:20 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_126362070
quote:
Zie je wel. Beetje toeristen een poot uitdraaien :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 22:16:19 #228
155227 crew  Guppy
dus
pi_126366340
Nieuwe Fauna of Belarus kaart *O*

http://www.postcrossing.com/postcards/BY-878763
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126374581
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik was echt chaggerijnig in het begin. Hielp ook niet echt dat ik nog thuis woon en 2 ouders heb die telkens zeiden dat het '' geldklopperij '' was. :D Maar vandaag 2 binnengekregen en paar weken geleden uit Finland. Gaat lekker zo. :)
Dat zei mn moeder in het begin ook, dat van geldklopperij. Ondertussen is vandaag de 12e binnengekomen en zij is enthousiaster dan ik :'). Ga ze binnenkort even allemaal inscannen.
pi_126379100
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 02:03 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dat zei mn moeder in het begin ook, dat van geldklopperij. Ondertussen is vandaag de 12e binnengekomen en zij is enthousiaster dan ik :'). Ga ze binnenkort even allemaal inscannen.
Mijn ouders ook. Toen er 2 kaarten binnenkwamen was het het eerste wat ze zeiden toen ik thuiskwam. Zelfs mijn moeder probeerde te begrijpen wat erop stond, terwijl ze amper engels kent.
pi_126382111
Leuk is dat he! Mijn moeder is precies hetzelfde en haar vriend ook... alleen kan die dan geen engels. Maar die is gewoon nieuwsgierig (in een niet leuke manier). :')

En m'n vader snapt nog steeds niet hoe ik toch al die kaartjes kan schrijven. Ik kan hem niet aan het verstand peuteren dat ik engels kan...

Ik heb weer 2 kaartjes gekregen en 1 van mij is aangekomen:

Deze had ik zelf verstuurd:


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1826987

En aangekomen bij mij:


http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1680543


http://www.postcrossing.com/postcards/UA-599443

^^ die vind ik echt heeeel mooi! Alleen jammer dat hij bij de post zo beschadigd is. :( Zo is de hele voorkant vies met allemaal vegen en vette vlekken.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:28:46 #232
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_126395735
Een kaart uit LA van een kleuterklas, ik vermoed dat ze deze zelf gemaakt hebben..



http://www.postcrossing.com/postcards/US-2173738
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_126411703
Kaartjes van Kunstkopie zijn hier ook binnen. Alleen staat er wel heel erg veel spam op :'). Oh well, gegeven paard, mond, enzo. ;)
  maandag 13 mei 2013 @ 19:46:48 #234
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126444055
Joepie, weer een superleuk profiel!

quote:
howdy!

i've received 2 postcards that postcrossing doesn't recognize the i.d. codes.

please, Oliver in Cologne Germany and Alena in the Czech Republic get in touch with me so i can get your cards registered.

thanks.

brian
.. }:|
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 19:54:04 #235
155227 crew  Guppy
dus
pi_126444601
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef Sokkepok het volgende:
Joepie, weer een superleuk profiel!

[..]

.. }:|
Vertel hem over het feit dat Postcrossing die ID's wel voor m kan vinden ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 13 mei 2013 @ 19:58:17 #236
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126444901
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vertel hem over het feit dat Postcrossing die ID's wel voor m kan vinden ^O^
Te laat, ik heb m'n kaartje al volgeschreven over wat ik vandaag allemaal heb gedaan :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 19:59:30 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_126444992
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:58 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Te laat, ik heb m'n kaartje al volgeschreven over wat ik vandaag allemaal heb gedaan :P
Ook goed ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 13 mei 2013 @ 20:04:03 #238
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126445289
Hij krijgt wel een saaie Paroolkaart trouwens :P

With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  maandag 13 mei 2013 @ 21:28:37 #239
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126451151
Deze zijn trouwens allemaal aangekomen deze dagen :)

Naar Amerika:


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1841551

Naar China:


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1808164

Naar Finland:


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1855055

En deze heb ik vandaag uit Tsjechië gekregen :)

http://www.postcrossing.com/postcards/CZ-277004

Dat beest heet dus Aranka en heeft al 40 nakomelingen :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126455747
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef Sokkepok het volgende:
En deze heb ik vandaag uit Tsjechië gekregen :)
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/CZ-277004

Dat beest heet dus Aranka en heeft al 40 nakomelingen :P
Oooh, Zoo Praha, daar was ik toevallig vorige week nog. Heel fijne dierentuin. :D
pi_126457237
Mijn ouders wilden me ook ooit Aranka noemen :') dan was ik dus een of andere beroemde hagedis
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:12:33 #242
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126473575
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:52 schreef Franknfurter het volgende:
Mijn ouders wilden me ook ooit Aranka noemen :') dan was ik dus een of andere beroemde hagedis
Ben jij blij dat je nu Franknfurter heet :D
En dat kan zomaar.....?
pi_126473615
Vandaag deze gekregen uit Rusland:

http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1716478

En een pakketje uit HongKong met een travelling notebook! Heeft iemand van jullie daar al eens aan mee gedaan?
Verder verveel ik me een beetje, wil weer nieuwe kaarten schrijven maar zit al aan m'n limiet :( Laatste is al 5 dagen onderweg...
Professioneel lurker sinds 2008.
pi_126473899
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Ben jij blij dat je nu Franknfurter heet :D
Hahaha dat zou wat zijn :')

Dokter: gefeliciteerd, het is een meisje!
Moeder: onze kleine franknfurter O+
pi_126474497
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Ben jij blij dat je nu Franknfurter heet :D
_O- _O- _O-
pi_126478990
Mijn kaartje naar Thailand is al aangekomen, duurde maar 13 dagen :) Zelf heb ik helaas nog niks gehad, nog maar 1 onderweg...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:42:30 #247
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126488683
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:21 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Hahaha dat zou wat zijn :')

Dokter: gefeliciteerd, het is een meisje!
Moeder: onze kleine franknfurter O+
je ouders wisten waarschijnlijk nog niet wat het geslacht zou worden ;)
En dat kan zomaar.....?
pi_126491276
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:42 schreef Lienzz het volgende:

[..]

je ouders wisten waarschijnlijk nog niet wat het geslacht zou worden ;)
Volgens mij ook niet inderdaad, maar ze zeiden wel tijdens de hele zwangerschap dat als 'het een meisje wordt' ik Aranka zou heten. Nu heb ik de meest voorkomende naam in nederland geloof ik :')
pi_126498863
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Volgens mij ook niet inderdaad, maar ze zeiden wel tijdens de hele zwangerschap dat als 'het een meisje wordt' ik Aranka zou heten. Nu heb ik de meest voorkomende naam in nederland geloof ik :')
Lisa?
pi_126511127
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Lisa?
Nee de andere, Anne :')
pi_126513425
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nee de andere, Anne :')
Ik ken niet eens een Anne :o dus dat valt in mijn regio wel mee.
pi_126538133
Yay ik heb mn eerste kaartje binnen :D uit Wuppertal.

pi_126538527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:24 schreef marijano het volgende:
Yay ik heb mn eerste kaartje binnen :D uit Wuppertal.

[ afbeelding ]
Zo, dat is een toffe eerste ontvangen kaart! Dat er nog maar veel mogen volgen. ;)

Heb eindelijk weer eens wat kaarten gestuurd, naar: Taiwan, Polen, Rusland, Wit-Rusland, Duitsland en de VS. Had op meer adressen buiten Europa gehoopt, want ik heb nog een shitload aan guldenpostzegels voor buiten Europa liggen die maar niet op lijken te komen. :')
pi_126538657
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:32 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

Zo, dat is een toffe eerste ontvangen kaart! Dat er nog maar veel mogen volgen. ;)

Dank je :) Ik heb meteen weer 2 adressen aangevraagd. Duitsland en Rusland.
pi_126539039
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:24 schreef marijano het volgende:
Yay ik heb mn eerste kaartje binnen :D uit Wuppertal.

[ afbeelding ]
Gave kaart, zeker voor een eerste kaart!

Ik ben aan het wachten tot mijn kaartjes aankomen.. her lijkt wel een eeuwigheid te duren.. de kortste is al 10 dagen onderweg :P
The things that scare you the most are often the most rewarding!
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:51:56 #256
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126547807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nee de andere, Anne :')
Ik heet ook Anne! :D Soort van tenminste, er komt nog wat achter.:P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:52:34 #257
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126547851
Ik heb vandaag deze kaarten gekregen bij een private swap! :D



Kijk nou hoe leeeeeuk! O+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:53:35 #258
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126547905
Oh, en deze is aangekomen in Belgie :)


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1859796
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126548407
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:51 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Ik heet ook Anne! :D Soort van tenminste, er komt nog wat achter.:P
Mijn ex heet ook Anne met nog wat erachter, dat was irritant _O-
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:03:30 #260
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126548464
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Mijn ex heet ook Anne met nog wat erachter, dat was irritant _O-
Haha, waarom? :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126548484
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Haha, waarom? :P
Omdat je de ander dan bij je eigen naam moet noemen, dat is vreemd :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:04:06 #262
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126548498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Omdat je de ander dan bij je eigen naam moet noemen, dat is vreemd :')
Oh, ja dat begrijp ik wel xD
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 20:04:41 #263
155227 crew  Guppy
dus
pi_126548530
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb vandaag deze kaarten gekregen bij een private swap! :D

[ link | afbeelding ]

Kijk nou hoe leeeeeuk! O+
Oooh die met die konijntjes O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:15:46 #264
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126549171
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nee de andere, Anne :')
Er zit wel een A in :D
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:16:38 #265
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126549216
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Mijn ex heet ook Anne met nog wat erachter, dat was irritant _O-
Anne-Franknfurter?
En dat kan zomaar.....?
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 20:17:01 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_126549236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:16 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Anne-Franknfurter?
*spuugt cola tegen beeldscherm* _O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:18:10 #267
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126549318
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

*spuugt cola tegen beeldscherm* _O-
sorry gup!! swiffer doekje swappen?
En dat kan zomaar.....?
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 20:19:19 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_126549394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef Lienzz het volgende:

[..]

sorry gup!! swiffer doekje swappen?
Sgoed! Ruilen voor een pakje tissues...?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:20:01 #269
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126549445
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Sgoed! Ruilen voor een pakje tissues...?
;)
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:23:43 #270
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126549667
Nou ik mag ook weer een kaartje sturen: En wat trek ik voor profiel? Een 60+ opa uit Finland met een apart wensenlijstje:
I would be thrilled to receive cards with these motives:

Kansas City Public Library
Milwaukee Art Museum
Church of Hagrimur, Reykjavik
Longaberger Basket Building, Newark, New Jersey
Wonder Works - Pigeon Forge, North Carolina
Shimbarck and Sopot (Architecture Joke)Poland
Nautilus House and Calakmul Building, Mexico
Habitat -67 Montreal
Wooden Skyscraper, Arkangel
Cubic Houses, Rotterdam
Casa Pueblo Maldonado, Uruquay
Ripley´s Believe or Not Museum, Niagara Falls
any houses by Gaudí
lighthouses
And members in Sweden, I would love a card with a picture of Stockholm Metro.

-O-
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:24:36 #271
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126549723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef Lienzz het volgende:
Nou ik mag ook weer een kaartje sturen: En wat trek ik voor profiel? Een 60+ opa uit Finland met een apart wensenlijstje:
I would be thrilled to receive cards with these motives:

Kansas City Public Library
Milwaukee Art Museum
Church of Hagrimur, Reykjavik
Longaberger Basket Building, Newark, New Jersey
Wonder Works - Pigeon Forge, North Carolina
Shimbarck and Sopot (Architecture Joke)Poland
Nautilus House and Calakmul Building, Mexico
Habitat -67 Montreal
Wooden Skyscraper, Arkangel
Cubic Houses, Rotterdam
Casa Pueblo Maldonado, Uruquay
Ripley´s Believe or Not Museum, Niagara Falls
any houses by Gaudí
lighthouses
And members in Sweden, I would love a card with a picture of Stockholm Metro.

-O-
Lol, daar zou ik ook niets voor hebben :P Is wel heel specifiek op die vuurtorens na dan xD
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126550005
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef Lienzz het volgende:
Nou ik mag ook weer een kaartje sturen: En wat trek ik voor profiel? Een 60+ opa uit Finland met een apart wensenlijstje:
I would be thrilled to receive cards with these motives:

Kansas City Public Library
Milwaukee Art Museum
Church of Hagrimur, Reykjavik
Longaberger Basket Building, Newark, New Jersey
Wonder Works - Pigeon Forge, North Carolina
Shimbarck and Sopot (Architecture Joke)Poland
Nautilus House and Calakmul Building, Mexico
Habitat -67 Montreal
Wooden Skyscraper, Arkangel
Cubic Houses, Rotterdam
Casa Pueblo Maldonado, Uruquay
Ripley´s Believe or Not Museum, Niagara Falls
any houses by Gaudí
lighthouses
And members in Sweden, I would love a card with a picture of Stockholm Metro.

-O-
Geef ´m dan meteen even door dat het geen Hagrimur maar Hallgrímur is. :P En inderdaad, wat Sokkepok ook zegt, op die vuurtorens wel érg specifiek. Of heeft ie ook nog ergens een zinnetje staan dat ´any other card will fit too´ ofzo? :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:39:03 #273
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126550527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:29 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

Geef ´m dan meteen even door dat het geen Hagrimur maar Hallgrímur is. :P En inderdaad, wat Sokkepok ook zegt, op die vuurtorens wel érg specifiek. Of heeft ie ook nog ergens een zinnetje staan dat ´any other card will fit too´ ofzo? :)
ja en hij hield ook wel van funny cards :)
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:46:03 #274
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126550910
ik kreeg vandaag een kaartje uit Brussel, helaas kan ik niet goed lezen wat er op de achterkant staat. Kan iemand helpen?

lijkt wel russisch
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:15:55 #275
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126552735
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Lienzz het volgende:
ik kreeg vandaag een kaartje uit Brussel, helaas kan ik niet goed lezen wat er op de achterkant staat. Kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
lijkt wel russisch
Hello!
Greetings from Bruxelles!
Today is Saturday, the weather is not so good, but anyway I go out for a walk. And what about you? Later I'll on decide ...onleesbaar stuk.... postcards and in the evening I'll visit a friend.
Regards Raquel.

:P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126553019
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Lienzz het volgende:

[..]

ja en hij hield ook wel van funny cards :)
Ah dat scheelt. :) Wat heb je uiteindelijk gestuurd?
pi_126553088
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Hello!
Greetings from Bruxelles!
Today is Saturday, the weather is not so good, but anyway I go out for a walk. And what about you? Later I'll on decide ...onleesbaar stuk.... postcards and in the evening I'll visit a friend.
Regards Raquel.

:P
Volgens mij is het "later on I´ll dedicate (onleesbaar woord) time to postcards." Denk ik. :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:41:23 #278
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126554430
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

Ah dat scheelt. :) Wat heb je uiteindelijk gestuurd?
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:41:43 #279
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126554451
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Hello!
Greetings from Bruxelles!
Today is Saturday, the weather is not so good, but anyway I go out for a walk. And what about you? Later I'll on decide ...onleesbaar stuk.... postcards and in the evening I'll visit a friend.
Regards Raquel.

:P
tank joe *)
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:48:56 #280
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_126554887
Mijn ebay kaartjes zijn binnen :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_126555516
** lurkstand uit

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Sokkepok het volgende:

Hello!
Greetings from Bruxelles!
Today is Saturday, the weather is not so good, but anyway I go out for a walk. And what about you? Later I'll on decide ...onleesbaar stuk.... postcards and in the evening I'll visit a friend.
Regards Raquel.

:P
Ik gok op
dedicate some time to
When I was a baby, I played with toys. Now I'm a big girl, I play with boys!!
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:00:11 #282
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126555647
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Mijn ebay kaartjes zijn binnen :D
Foto? :D
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_126559554
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef Lienzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
pi_126559677
:o Nog 3 kaarten en dan heb ik er 50 verstuurd. Wauw, dat gaat snel! (50 die daadwerkelijk zijn geregistreerd dan, er zijn er nog 9 onderweg.)
pi_126563590
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Lienzz het volgende:
ik kreeg vandaag een kaartje uit Brussel, helaas kan ik niet goed lezen wat er op de achterkant staat. Kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
lijkt wel russisch
Laatst had toch ook iemand een kaart uit belgië die haast niet te lezen was? Hebben we hier met elkaar lopen ontcijferen. (iets met niet weten wat te doen,naar huis gaan...in het engels). Was hetzelfde handschrift volgens mij
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:58:15 #286
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_126566374
Nog een paar weken en ik mag van mezelf wel weer versturen. *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_126625752
Weet iemand hoe deze kaartjes heten?
Vind ze zo leuk O+

http://www.postcrossing.com/postcards/BY-798030
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_126631736
http://www.postcrossing.com/user/Posthase

Wat een raar profiel. Hij krijgt van mij gewoon een landschap kaartje want ik heb niks wat hij wil..
pi_126633593
Deze heb ik trouwens binnen gekregen:


http://www.postcrossing.com/postcards/AU-279249


http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1728601

En deze heb ik zelf heb verstuurd waren een beetje saai. Die mensen wouden nederlandse kaarten. Dus dat was aan kaartje van amsterdam en tulpen. Niet zo speciaal om te laten zien.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:29:33 #290
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126647057
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef Mokkels het volgende:
http://www.postcrossing.com/user/Posthase

Wat een raar profiel. Hij krijgt van mij gewoon een landschap kaartje want ik heb niks wat hij wil..
VOLGENS MIJ STAAT ER TOCH ECHT IN DE REGELS DAT JE NIET ALLES IN CAPSLOCK MOET TYPEN!!!!!! :')
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:29:54 #291
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_126647072
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

VOLGENS MIJ STAAT ER TOCH ECHT IN DE REGELS DAT JE NIET ALLES IN CAPSLOCK MOET TYPEN!!!!!! :')
Nou oke, niet alles is in caps..
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:20:44 #292
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126661524
ik kan niet meer op een afbeelding met de rechtermuisknop klikken en een afbeelding opslaan op de postcrossing website...zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
En dat kan zomaar.....?
pi_126663460
Ja ik.. daarom poste ik mijn vraag over die kaart soort zonder plaatje..
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_126683156
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef Lienzz het volgende:
ik kan niet meer op een afbeelding met de rechtermuisknop klikken en een afbeelding opslaan op de postcrossing website...zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
Bij het upload venster van eigen verzonden kaartjes kan het nog wel, bij anderen zo te zien niet meer. Weird.
pi_126683337
Zo blijf je maar wachten, en dan kan je er ineens 5 op een dag versturen.

Naar Duitsland:


Naar Belarus:


Naar Australië:


Naar Polen:


Naar Oekraïne:
pi_126723034
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef Crientj het volgende:
Zo blijf je maar wachten, en dan kan je er ineens 5 op een dag versturen.

Naar Duitsland:
[ afbeelding ]

Naar Belarus:
[ afbeelding ]

Naar Australië:
[ afbeelding ]

Naar Polen:
[ afbeelding ]

Naar Oekraïne:
[ afbeelding ]
Oh die uil! O+

-Ik hou van uilen, mijn slaapkamer staat vol uilen, ik wil een uilen tattoo :P etc.-
  zondag 19 mei 2013 @ 15:05:59 #297
402846 Bosbesbos
Keep on smiling
pi_126723043
Ik heb ook pakken van die 3D kaarten ( bedankt Action! :P ) . De mensen vinden ze helemaal fantastisch he! ^O^
pi_126723064
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Bosbesbos het volgende:
Ik heb ook pakken van die 3D kaarten ( bedankt Action! :P ) . De mensen vinden ze helemaal fantastisch he! ^O^
Ja klopt, vooral in Azië zijn ze er dol op! En lekker goedkoop he!
pi_126723233
Wow, de laatste tijd komen mijn kaarten 1 voor 1 aan, zal zie hier allemaal neerzetten.. ook de wat saaiere.


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1856363


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1856364


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1856365


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1856366

4 code's op een rij achter elkaar binnen!


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1862215

Heb verder zelf niks binnengekregen. Sta nu op:
Verzonden - 60
Gekregen - 56

Heb weer nieuwe adressen aangevraagd: Finland, Japan, Hong Kong, Oekraïne.

En ik heb nu nog 1 europa zegel en 2 wereld zegels. Ga nu gelijk schrijven!
  zondag 19 mei 2013 @ 19:58:19 #300
402846 Bosbesbos
Keep on smiling
pi_126734756
Ga vanavond maar weer een paar kaarten schrijven denk ik, kan er geloof ik nu 5 versturen.. :P
  zondag 19 mei 2013 @ 21:28:38 #301
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_126739394
Ik mag ook weer een kaartje sturen naar China. Zie net dat mijn priority zegels op zijn, is dat een probleem? Duurt het dan misschien langer voordat een kaartje aankomt? Iemand toevallig nog een bulk zegels liggen die ze niet meer gebruikt? :P
En dat kan zomaar.....?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')