klittenband inderdaad even goed vestzetten.met lijm, mar zeker ook draad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:11 schreef trui het volgende:
[..]
ik denk dat klittenband waar flink druk op komt te staan niet genoeg heeft aan alleen lijm. maar het is wel lastig vastmaken, best hard om doorheen te komen volgens mij, dus ik zou 't ook op een paar plaatsen goed vastmaken en hopen dat dat genoeg is.
Hihi, bedankt voor je begripquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:16 schreef trui het volgende:
Haha Bietel, mooie wolletjes hoor! Ik kan me goed voorstellen dat je toch zin had om jezelf met een mooi garen te 'troosten'. Hopelijk kun je er snel weer mee aan de slag, maar geef je pols nu maar even goed de nodige rust.
Die geel en wit is voor een chevron kussen en die regenboog worden waarschijnlijk kleine projektjes. Misschien baby krokodillen sloffen oid, of een klein knuffeltje ofzo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef blabbel6 het volgende:
En mooie wol! Weet je al wat je er van gaat maken?
Ja leuk hè? Een vriendin heeft gewoon gemaild en kreeg een formulier toegestuurd! Het was dus eigenlijk heel simpel, had ik ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 06:10 schreef trui het volgende:
Hebben jullie een kraampje weten te bemachtigden bietel? Wat leuk!
lief, dank je!quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:54 schreef _wolk82_ het volgende:
Miss_sly ik heb een bestaand patroon wat aangepast, ik zal hem even uitwerken en aan je doorsturen.
Let je wel even op dat je alleen materiaal geeft van natuurlijk oorsprong? Better safe than sorry.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef blabbel6 het volgende:
@ Whoop: ik bewaar al mijn afgeknipte draadjes wol voor een nichtje. ZIj heeft een hamster en bouwt er nesten mee.
De foto's zijn we heel erg schattig! Wat een lieverdje.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:19 schreef Saffier het volgende:
Het is een picotsteekje geworden, die uitgebreide van de Elise-shawl vond ik ook erg mooi maar was bang dat ik weer garen te kort zou komen.
[ afbeelding ]
er horen officieel nog 2 driehoeken aan de hoeken maar die heb ik achterwege gelaten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even alles verzamelen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
Leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:16 schreef _wolk82_ het volgende:
Saffier die omslagdoek ik echt super mooi.
Ik heb ook weer eens een beetje tijd gevonden om te haken. Even een klein tussendoor projectje: een babymutsje
[ afbeelding ]
O mag het geen acryl zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Let je wel even op dat je alleen materiaal geeft van natuurlijk oorsprong? Better safe than sorry.
Beter niet, men waarschuwt altijd tegen kunstmatige materialen (zo moet je ook niet die speciale hamsterwol uit niet-natuurlijk materiaal (meestal fel gekleurd of echt wit)gebruiken die je in dierenwinkels vindt) gebruiken. Natuurlijke materialen verteren als ze eens wat binnenkrijgen maar kunststoffen of mengvormen ervan hebben menig onvoorzichtig hamstertje het leven gekost.quote:
Nee, beter niet, zie hierboven. Heb zelf al veel hamsters gehad in mijn leven maar toen ik een tijd heel erg actief was in die wereld heb ik ook nog veel weten te leren o.a. dit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:43 schreef blabbel6 het volgende:
[..]
O mag het geen acryl zijnNooit bij nagedacht eigenlijk. Bedankt voor de tip.
Saffier je shawl is mooi geworden zeg! Prachtig![]()
Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat we waarschijnlijk meer toegelaten zijn op het werk van mijn vriendinnen hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:55 schreef trui het volgende:
bietel, iemand die ik ken zou er ook gaan staan maar werd afgewezen omdat haar werk niet origineel genoeg is. (veel Christel Krukkert).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trovey, wat gaaf 'schilderij'! Dat is zeker inspirerend!![]()
Mijn buiten van gisteren bij de Kringloop.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:31 schreef bietel het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat we waarschijnlijk meer toegelaten zijn op het werk van mijn vriendinnen hoor.De ene vriendin schildert en illustreert, en de andere 2 maken erg kunstige kussens.
Wauw die kussens uit de laatste link zijn mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trovey, wat gaaf 'schilderij'! Dat is zeker inspirerend!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |