als je maar iets kan haken nietwaar?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:53 schreef trovey het volgende:
En dan vind je een perect rond stuk beton op straat en denk je.... sprayverf van de Action er op en er omheen haken met een ronde Granny Square en ik heb een presse-papier.![]()
Deel 1 is uitgevoerd....
[ afbeelding ]
Nu nog een geschikte gs vinden in mijn boeken.
Dat was precies mijn reden om maar weer eens wat te bestellen. Beetje uit de hand gelopen omdat ik niet kon kiezen wat mijn volgende project werd, en dus maar voor allebei bollen besteld. In totaal dus 18 bollen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:25 schreef DonnaRush het volgende:
Jaaa, Hobbydoos heeft ineens ¤2,49 standaard verzendkosten ipv ¤5. Dat maakt het ineens een stuk aantrekkelijker om daar weer wat te bestellen! Misschien wisten jullie het allang, en anders een tip!
Hmmm, ik weet niet zo goed hoe ik dat kan verhelpen...quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:44 schreef trui het volgende:
bietel, ik kan het tweede linkje niet openen helaas.
Ik heb Winnie the Pooh, Eeyore and Piglet patronen van Disney.quote:Op zondag 28 april 2013 10:23 schreef Saffier het volgende:
Wat lief al die complimenten voor mijn omslagdoek![]()
Ik ben op zoek naar een Disneypatroon voor een behoorlijk formaat knuffel, geen amigurumi. Dat valt nog eens tegen zeg!
Ik heb nl van iemand een dinerbon gekregen en wilde voor haar zoontje een knuffel haken. Ik zet mijn zoektocht nog even voort.
En als ik jou heel lief aankijk, zou ik die dan van je mogen hebben?quote:Op zondag 28 april 2013 11:10 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik heb Winnie the Pooh, Eeyore and Piglet patronen van Disney.
En zou ik net zo lief naar je mogen kijken?quote:Op zondag 28 april 2013 11:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
En als ik jou heel lief aankijk, zou ik die dan van je mogen hebben?
Hij is zelfs al klaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:48 schreef CREADO het volgende:
[..]
als je maar iets kan haken nietwaar?
Oe oe oe...ikke.....ik sluit me aan.quote:Op zondag 28 april 2013 11:10 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik heb Winnie the Pooh, Eeyore and Piglet patronen van Disney.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:21 schreef CREADO het volgende:
Arghhhhhhh zit je lekker aan je ripple deken en ben ik halverwege anderhalf meter zie je dat je een steek niet goed hebt gedaan grgrgrrrrrrr. Uitgehaald![]()
![]()
Dan maar even mijn andere kussen projectje showen :-)
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op zondag 28 april 2013 08:17 schreef Koningin het volgende:
Gisteravond effe iets kleins gemaakt
[ link | afbeelding ]
Kroontje 28-4-2013 by estherqueens, on Flickr
Ik heb hem ook opgeslagen! Perféct eerste verjaardagscadeau voor mijn lieve Neefje.quote:Op zondag 28 april 2013 19:09 schreef Doobsie het volgende:
https://plus.google.com/p(...)452911265?banner=pwa
Ook nog wat pooh enzo..
Dacht al zoiets, bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 29 april 2013 13:03 schreef LekkerApart het volgende:
Patroon is heel eenvoudig:
Uit het hoofd, 3 lossen, met halve vaste tot ring haken, in ring 3 x dubbel stokje, 2 lossen, 3 stokjes, 1 losse, 1 dubbel stokje, 1 losse, 3 stokjes, 2 lossen, 3 x dubbel stokje en met halve vaste afsluiten.
Ik kan mijn Harley Davidson jack wel aantrekken, samen met mijn oranje t-shirt....beide Oranje.quote:Op maandag 29 april 2013 13:22 schreef Ynske het volgende:
MED / [Oproep] Koninginnedag zoals jij het beleeft
ook foto's van jullie gehaakte kroontjes etc zijn zeker welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |