Het zijn vasten. Ik heb diezelfde muts gehaakt, en die laatste toeren zijn vasten.quote:Op maandag 29 april 2013 19:39 schreef -Spring het volgende:
Thanks! Maar zo ziet het er op het plaatje toch niet uit? Volgens mij zijn dat stokjes.
wat lief, die hamertjes! Komt dat uit dat boekje? Dan wil ik dat ook kopen! Anders: waar komt dat patroon vandaan?quote:Op maandag 29 april 2013 19:04 schreef DonnaRush het volgende:
Even mijn laatste projectjes showen;
[ afbeelding ]
Rammelhamers voor m`n neefjes-twins
[ afbeelding ]
Haarknipjes voor m`n nichtje
Ik zag ook een geweldig vliegtuig, ook uit babycadeautjes haken, erg leuk!
babycadeautjes hakenquote:Op maandag 29 april 2013 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat lief, die hamertjes! Komt dat uit dat boekje? Dan wil ik dat ook kopen! Anders: waar komt dat patroon vandaan?
Top! En dank je wel namens de damesquote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef trui het volgende:
bietel, nu lukte het linkje weer wel. leuke spullen maken ze inderdaad!!
IK ben aan het FOK!en, haken (tweede pothangerquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:06 schreef HarrrrieH het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ik ben nu nog even aan mijn dekentje bezig. Tot uiterlijk 2 uur. Dan weer even voor de tv hangen en daarna lekker naar de stad.
Allemaal fijne koning(inne)dag
Ik denkt 3 of 4? Je moet er wel even een groepje van maken hè en ik heb in totaal drie of vier van die ronde potjes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:02 schreef HarrrrieH het volgende:
leuke bloempothanger! Ziet er gezellig uit. Ik ga binnenkort ook mijn balkon maar weer eens opknappen.![]()
Maar dit is dus nummer 1? Hoeveel nummers gaan er komen?
Helemaal in stijl, rood/wit/blauw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef HarrrrieH het volgende:
Beste medehaaksters,
Ik heb mijn koningsdag goed besteed! Mijn babydeken is klaar!![]()
[ afbeelding ]
Bedankt. Al is het meer wit, roze, paar. Beetje slechte belichting, maar ach het lijkt erop..quote:Helemaal in stijl, rood/wit/blauw.
quote:
Nou ik ben echt niet snel hoor. Maar stug volhouden werkt gelukkig! Komt zeker goed met jouw mooie ripple!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:13 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Komt nog goed met mijn Ripple!
Wat haken jullie toch snel. Originele dingen ook!
3 is wel leuk als je het in een groepje hangt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denkt 3 of 4? Je moet er wel even een groepje van maken hè en ik heb in totaal drie of vier van die ronde potjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |