Dit geldt voor ma-vrij, vandaag is het dinsdag dus geldt dat. Ik heb echter een vraag:quote:Voor 12.00 uur besteld, morgen in huis!
Niet als je op of na 12:00 uur besteld!!!!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:12 schreef datismijnmening het volgende:
Als je vandaag besteld heb je het morgen in huis
Kan ik nu dus al rekenen als nieuwe dag? Het lijkt mij dat als je om 05:00 bestelt, je niet het al de volgende dag in huis hebt, of wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:12 schreef datismijnmening het volgende:
Als je vandaag besteld heb je het morgen in huis
Als jij tussen nu en 11.59 besteld, heb je het morgen in huis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Kan ik nu dus al rekenen als nieuwe dag? Het lijkt mij dat als je om 05:00 bestelt, je niet het al de volgende dag in huis hebt, of wel.
Oke, bedankt voor het antwoord.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Als jij tussen nu en 11.59 besteld, heb je het morgen in huis.
Maar ik denk dat het bestelproces te moeilijk is voor je.
Als je het nu bestelt heb je het morgen in huis, als je om 12:01 bestelt overmorgen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Kan ik nu dus al rekenen als nieuwe dag? Het lijkt mij dat als je om 05:00 bestelt, je niet het al de volgende dag in huis hebt, of wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Als je op dinsdag om 5 uur 's ochtens besteld dan heb je het woensdag in huis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
wtf gastquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En dit jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:16 schreef datismijnmening het volgende:
Maar hoe moeilijk kan het zijn om dit te snappen?
Ik wacht op het volgende topic van TS dat hij Ideal niet snapt ofzo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:16 schreef datismijnmening het volgende:
Maar hoe moeilijk kan het zijn om dit te snappen?
24 uurs economie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:21 schreef PizzaMizza het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik raakte door de war, omdat ik dacht dat deze werkdag pas om 08:00 begon.
Gelukkig heb ik mijn medefokkers die mij hebben geholpen. Bestelling is gedaan.![]()
Thanks.
Graag gedaan! Veel plezier met het boek; ik ben niet zo slim maar wat doe je eraan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:21 schreef PizzaMizza het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik raakte door de war, omdat ik dacht dat deze werkdag pas om 08:00 begon.
Gelukkig heb ik mijn medefokkers die mij hebben geholpen. Bestelling is gedaan.![]()
Thanks.
dat heeft er niet eens mee te maken, de dag begint gewoon om 0:00 uur.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
24 uurs economie.
Steen.
Lekker warm.
Dus jij dacht die mensen van de webshop beginnen pas om 08.00u, alle bestellingen vanaf dan t/m 11.59u verwerken ze dan, maar de bestellingen die binnen zijn gekomen voor 08.00u negeren ze?quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:21 schreef PizzaMizza het volgende:
Thanks.
Wat maakt dat uit? Of had je verwacht dat een bestelling voor het begin van de werkdag nog als een bestelling van gisteren zou tellen en vandaag zou aankomen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:21 schreef PizzaMizza het volgende:
Thanks.
Ja, dat is dan jammer van die eerste 2 uur, bij TS zou hij ze niet betaald krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:45 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dus jij dacht die mensen van de webshop beginnen pas om 08.00u, alle bestellingen vanaf dan t/m 11.59u verwerken ze dan, maar de bestellingen die binnen zijn gekomen voor 08.00u negeren ze?
En hoezo begint een werkdag om 08.00u? Die van mijn vader is vandaag begonnen om 06.00u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |