Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:13 schreef vencodark het volgende:
Tjongejonge was me dat iets! Weeën gehad tot vanmiddag 16:20, toen mocht ik persen en om 16:56 is onze Aiden geboren.Ik heb hem deels zelf eruit gepakt. Hij is 49 cm en 2,8 kilo. Volle bos haar en natuurlijk de mooiste ooit!
Veel pijn gehad maar ik had een geweldig team met onze moeders, mijn man, kraamhulp, verloskundige en stagiaire. Ben nu een uurtje thuis en voel me nu best goed.
Allemaal gehuild. Roze wolk!!![]()
Door die theorie was ik er ook van overtuigd dat ik een meisje aan het afbakken wasquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:12 schreef Limone het volgende:
[..]
Leuk Spewey! (was dit ook de 20weken echo?) En dat die innestelingstheorie geen gelijk heeftIk had daar echt een rotsvast vertrouwen in
![]()
Dan was het dus echt een verrassing, ook leuk!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef Spewey het volgende:
[..]
Door die theorie was ik er ook van overtuigd dat ik een meisje aan het afbakken was![]()
6 mei heb ik de GUO maar ik kon echt niet langer wachten, wilde zo graag het geslacht weten
dus vanavond was een pretecho.
Wow Venco!! Van harte gefeliciteerd met je zoon, klinkt als een fijne, voorspoedige bevalling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |