abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125684082
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik hou echt m'n hart vast wb het drankje :D Is het echt zo erg?

Bij mijn vk krijgen alle dames bij 24 weken de glucosetest, ik krijg 'm nu alleen op indicatie. Tsja :+
Ja is helaas echt niet lekker. Ik kreeg hem in twee porties direct na elkaar. Eerste bekertje ging nog wel wel, niet bij nadenken maar gewoon doorslikken.. Maar het tweede bekertje kreeg ik bijna niet weg. En ik mocht maar een slokje water er achteraan meer dan dat zou de test al kunnen beïnvloeden..
Maar goed,alles komt goed hoor.. Ti's ff doorbijten en dan twee uur stilzitten en dan ist al weer voorbij :')
pi_125684119
Balen dat je je zo voelt Martine, blame it on the hormonen ;) Gefeliciteerd met je knipper!

Volgens mij vond Suikertante dat drankje heerlijk :D maar dat kan aan de naam liggen natuurlijk.

Kennen jullie die Crystal Clear reclame met die blauwe mini? Ik moet iedere keer zo lachen als k die zie! Hoe vaak het mij intussen niet is overkomen dat ik een andere plek moest zoeken of opnieuw moest steken omdat ik in gedachten nog slank was :') Daar helpt geen Crystal Clear tegen :D
Sarcasme. Herken het.
pi_125684240
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:43 schreef Spirit82 het volgende:

Kennen jullie die Crystal Clear reclame met die blauwe mini? Ik moet iedere keer zo lachen als k die zie! Hoe vaak het mij intussen niet is overkomen dat ik een andere plek moest zoeken of opnieuw moest steken omdat ik in gedachten nog slank was :') Daar helpt geen Crystal Clear tegen :D
Whahahaha zeekoetijd :D
Hier vertikt vriendje het om de douchedeur te repareren omdat hij het zo grappig vind om te zien hoe ik me door 1 schuifdeur worstel. Etter!!
pi_125684339
Nah lekker vriendje heb jij :P

Ik moest vlak voor m'n verlof serieus via de passagierskant instappen omdat iemand z'n Porsche redelijk dicht bij de bestuurderskant had neergezet. Niet fijn, met je dikke buik over de versnellingsbak klimmen :')

Sla ook nog steeds de wc deur tegen m'n buik aan. Je zou och denken dat het intussen gewend zou zijn! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_125684802
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:42 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Ja is helaas echt niet lekker. Ik kreeg hem in twee porties direct na elkaar. Eerste bekertje ging nog wel wel, niet bij nadenken maar gewoon doorslikken.. Maar het tweede bekertje kreeg ik bijna niet weg. En ik mocht maar een slokje water er achteraan meer dan dat zou de test al kunnen beïnvloeden..
Maar goed,alles komt goed hoor.. Ti's ff doorbijten en dan twee uur stilzitten en dan ist al weer voorbij :')
Zo gek trouwens, ik ben meerdere keren (in het zhuis) getest op zw.suiker, maar iedere keer hebben ze alleen wat bloed afgenomen. Vond ik toen ook al best raar.
pi_125685166
Hebben we vandaag al ets van LE gehoord trouwens?
Sarcasme. Herken het.
pi_125685423
Jippie, een knipper voor Martine!! Naar dat je je zo voelt, waarschijnlijk wordt het wel beter als je lichaam een balans heeft gevonden met al die hormonen, maar houdt het toch maar goed in de gaten.
pi_125685733
Gefeliciteerd martine!
pi_125686743
*O* Lieve Venco, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon *; Geniet van alles wat komen gaat, jullie leven met z'n drietjes O+
pi_125687177
Venco Gefeliciteerd met jullie zoon, leuke naam ook!

Martine, fijn een knipper! Jammer van je gevoel hopelijk binnenkort wat meer roze wolk.

Piekie, het was leuk om je verhalen te lezen!

Verder nog even niet bij gelezen. Hier hebben we gisteren de ouders verteld dat ze opa's en oma's worden. Moeders vlogen elkaar huilend in de armen en de vaders waren trots. Met 8 weken nog een beetje vroeg, maar de omstandigheden liepen zo.

Hierdoor is bij mij de spanning er veel meer af, ik kan nu mn moeder bellen bij onzekerheden.
Geeft mij een beetje roze wolk om mijn hoofd, eindelijk!
pi_125687435
Kursor ik heb je nog helemaal geen welkom geheten.
Hierbij *O* WELKOM *O* , fijn dat je ook in dit topic bent!
pi_125687665
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:42 schreef GotC het volgende:
Zo. Bloeddruk was netjes 110/70, hartje klonk prachtig O+

Alleen was m'n suikergehalte dat gemeten werd tijdens het bloedprikken op 13/2 te hoog (6,6). Dus bij 24 weken suikertest op indicatie en op m'n eten letten.
GotC dus eerst proberen er zelf wat aan te doen. Je weet nu dat je er op moet letten. Wel vervelend!
En natuurlijk fijn dat je het hartje heb horen tikken!
pi_125688461

De beloofde foto! Hij echt zo lief! O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125688851
Oooooh! Wat een schatje, Piekie! O+
  woensdag 24 april 2013 @ 19:03:30 #240
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125688873
Ooooohhh wat een superlieve foto .....

Ik wil mijn baby'tje in mijn armen hebben!!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_125689005
smelt
pi_125689607
Piekie, wat een lieve foto!

Martine een knipper *O*.

Een buurmeisje vroeg net op straat hoelang ik al zwanger ben. Ik zei bijna 6 maanden, en ze vond dat ik dan nog helemaal niet zo dik was... Grappig aangezien ik zelf het gevoel heb dat mijn buik ontploft op dit moment..
pi_125690179
Ik zie met dat het pak melk langer houdbaar is dan mijn kind :@

Reality check!!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 24 april 2013 @ 19:40:46 #244
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_125690338
Ik hoop dat je kind toch ietsje langer houdbaar is dan dat pak melk Spirit ;).

Allereerst natuurlijk een dikke proficiat voor jou Venco! Hij is er *O*.

Piekie ik smelt zowat, wat een plaatje O+.

LE hoe is het je vandaag vergaan?

En Martine van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je je emotioneel gezien snel fijner gaat voelen!

[ Bericht 9% gewijzigd door twentemeisje op 24-04-2013 19:51:23 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 19:41:58 #245
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125690389
Een knipper voor Martine!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 24 april 2013 @ 19:46:17 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125690605
Feli met de knippert Martine! Hoop dat je hormonen snel wat stabieler worden.

Piekie, wat een hompie O+

Spirit :D

Ben ook benieuwd hoe het met LE is. Hoop nog met baby aan boord.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125691666
Venco, gefeliciteerd *O*

En een dikke knipper voor Martine!!

Ik had gister de intake...mag helaas niet eerder voor de echo want dat vond ze niet nodig -O-
Verder hele leuke vk en natuurlijk een hoop info gekregen.
pi_125692079
Wat een scheetje Piekie, hij ziet er zo heerlijk zacht uit O+

Jammer Angela, wanneer krijg je de echo?
pi_125693510
Ik moet het echobureau nog bellen maar ik denk over een week of 3
pi_125693881
Ah okay, hopelijk vliegt het voorbij!

Ik mag dus over 2 weken voor termijnecho, dan ben ik als het goed is 11 weken. Als alles er dan goed uit ziet dan gaan we het op hemelvaartsdag aan mijn oma en de rest van de familie vertellen. O+ Kan echt niet wachten op de reactie van mijn oma. Hoewel het heel misschien al volgende week wordt dat ik het 'familie-openbaar' gooi. Heb een verjaardag en afhankelijk van hoe mijn buik die dag is (en mijn neefje die het al weet) ga ik het misschien toch delen. Maar hopen dat het niet nodig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')