Venco, gefeliciteerd met je zoon!
Ik ga afscheid van jullie nemen, meiden! De kleine man is nu vijf dagen en alles gaat goed (behalve dat hij nu wel weer een beetje aan zou mogen gaan komen, maar gelukkig valt hij niet meer af)
M is een echte slaapkop, echt het tegenovergestelde van zijn broer

Overdag slaapt hij echt bijna van voeding tot voeding, en 's nachts is hij iets meer wakker. Lekker even knuffelen met mamma terwijl het verder in huis heel stil is, heerlijk!
Grote broer pikt het tot nu toe ook goed op, hij wil zijn broertje steeds aaien en kusjes geven, zo lief!
Hij is wel goed aan het uitproberen waar de grenzen liggen, maar dat nemen we voor lief, zijn wereld is behoorlijk veranderd de afgelopen dagen!
Nog even over de bevalling, die kwam voor mij echt behoorlijk onverwachts. Ik ging er echt vanuit dat ik de 41 weken zeker zou halen. Vrijdagavond hebben we de laatste dingen aan de babykamer gedaan, dus alles was net klaar. We hadden het plan om zaterdagochtend naar de dierentuin te gaan om nog even qualitytime met de peuter te hebben. En ik wilde maandag en dinsdag nog lekker 2dagen voor mezelf hebben waarop niets meer echt moest.
M was dus behoorlijk eigenwijs door vrijdagnacht te komen
Oh, en weeën opvangen met gebroken vliezen vind ik maar niks, als je een stap zet, gutste het er uit, dus maar op bed gebleven (bij de eerste zijn de vliezen doorgeprikt bij volledige ontsluiting). Dus mocht er een volgende keer komen, dan doe ik dus niet aan een bevalling die begint met gebroken vliezen
Succes allemaal en tot bij het baby'tjes topic! En ik zal nog even kijken of ik een foto neer kan zetten binnenkort!