SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Zou je dat niet leuk vinden dan?quote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Straks staat ze ineens met m'n verjaardag voor de deur of zo
Dus? Jij komt nog niet eens in de buurt van de gemiddelde FOK!ker jonge!!quote:[..]
Onterecht, want ik weet wel het verschil
quote:
quote:
Qua autistengehalte? Kloptquote:[..]
Dus? Jij komt nog niet eens in de buurt van de gemiddelde FOK!ker jonge!!
Bakken met baard rulez!!!quote:
Ik neem de volgende keer gewoon een matras mee!!quote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muhahaha!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 22 april 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem de volgende keer gewoon een matras mee!!![]()
*sjouwt boxspring naar beneden, op de aanhanger....*quote:Op maandag 22 april 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem de volgende keer gewoon een matras mee!!![]()
Waterbed jonguh.quote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*sjouwt boxspring naar beneden, op de aanhanger....*
quote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waterbed jonguh.
LAAT DIE MAAR EENS LEEGLOPEN HUPPEL !!
I DOUBLE DARE YOU MOTHERFUCK!
![]()
Gerustquote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waterbed jonguh.
![]()
Huis verandert in een waterballet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
Komt Huppel aangelopen met een groot slagersmes. *TJAKAAAAAAA*![]()
Bij mij zou die constant in standje bar staanquote:
En playhousequote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij zou die constant in standje bar staan
Dan blaas ik mijn luchtbed op met scheten. Kom dan !quote:Op maandag 22 april 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie weten allebei dondersgoed dat ik zoiets gerust zou doen
Ik heb een Monopoly bierpoepje overleefd!!quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan blaas ik mijn luchtbed op met scheten. Kom dan !
Je kent mijn gasaanvallen nog niet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een Monopoly bierpoepje overleefd!!
Ik ben niet bang!!
En jij kent overduidelijk Mono zijn dodelijke bierpoepjens nietquote:Op maandag 22 april 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kent mijn gasaanvallen nog niet.
Hm, een keer een battle doen met de heer Mono dus.quote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij kent overduidelijk Mono zijn dodelijke bierpoepjens niet![]()
Op zondagochtend in een afgesloten auto!! Dat was nasty!
Monoquote:Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, een keer een battle doen met de heer Mono dus.
Kijken wie het overleeft.
Echt welquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Got a call while playing X-box
[ afbeelding ]
Hihi volgens mij zit c_a dan ook zo
Das vroeg. Welterusten! Al heb ik er ook wel zin in.quote:
Ik ben ook wel toe aan een goede nacht slaap!!quote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das vroeg. Welterusten! Al heb ik er ook wel zin in.
Trustenquote:
De wekker gaat weer om 5.45, dus dit is een mooie tijd om te slapen. Bovendien ben ik moe, dus dat komt nog mooit uit ookquote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das vroeg. Welterusten! Al heb ik er ook wel zin in.
Helpt de parasol?quote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook wel toe aan een goede nacht slaap!!
[..]
Trusten
Tering wat een kuttijd.quote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wekker gaat weer om 5.45, dus dit is een mooie tijd om te slapen. Bovendien ben ik moe, dus dat komt nog mooit uit ook
Minimaalquote:
Jezus...quote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wekker gaat weer om 5.45, dus dit is een mooie tijd om te slapen. Bovendien ben ik moe, dus dat komt nog mooit uit ook
Ik heb er wel over zitten nadenken jaquote:Op maandag 22 april 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MehJe zou bijna in de woonkamer gaan liggen
OV hé?quote:
Hehehequote:Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er wel over zitten nadenken ja
Ik app jou zeker voor jan lul?
Ik kon kiezen. Voor jan lul of voor de kat zn viool. Jan lul was korterquote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OV hé?Vanaf volgende week kan ik weer met de motor, dus dan kan ik een uur langer blijven liggen
[..]
Hehehe
Leuke verwoording
Kloptquote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kon kiezen. Voor jan lul of voor de kat zn viool. Jan lul was korter
Dan nog.. Veel te vroegquote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OV hé?Vanaf volgende week kan ik weer met de motor, dus dan kan ik een uur langer blijven liggen
[..]
Hehehe
Leuke verwoording
Huppel gaat toch nieeeet.quote:
Hoezo?quote:
Appen met Huppelquote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Huppel gaat toch nieeeet.
[..]
Hoezo?
Ik ging wel hoorquote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Huppel gaat toch nieeeet.
[..]
Hoezo?
Kan best leuk zijn soms hoorquote:
Ik vind het vroeg genoeg!quote:
Vooral dat "didn't die" gedeelte!!quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral dat "didn't die" gedeelte!!
Ook ik ben altijd weer blij dat er niemand ziek is geworden van mijn kookkunsten
Daar zal je in de bus inderdaad veel last van hebbenquote:
Ik word niet voor de deur afgezet hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zal je in de bus inderdaad veel last van hebben![]()
Hoe gaat het trouwens met je rijlessen?
Dan nog steeds heb je er IN de bus geen last vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word niet voor de deur afgezet hoor
2 weken niet gelest vanwege pols, vandaag even bellen voor nieuwe afspraak.
Truequote:Op dinsdag 23 april 2013 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog steeds heb je er IN de bus geen last van![]()
Hmm dat lijkt me wel handig ja!!
Heb je al nieuwe kleding trouwens?
Oh leuk!! Speciale gelegenheid?quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
Nope. Vanavond uit eten, dus morgen nog even kijken
Neuh, gewoon omdat het kan. Met m'n paquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Jules spoort niet hoor. Ligt met haar staart te spelen maar heeft niet door dat het haar eigen staart is ofzo. Bijt in dr staart en blijkbaar zo hard dat het pijn doet.
Oh gezellig!! Hij wil vast betalen danquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, gewoon omdat het kan. Met m'n pa
[..]Straks bijt ze haar staart er nog af
Halloquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:58 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh vanuit het miezerige 's-Hertogenbosch.
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh gezellig!! Hij wil vast betalen dan![]()
Ik hoop het niet, dat geeft zo'n troep
[..]
Hallo
Eigenlijk zouden wij zo een biertje kunnen doen want ik woon dichtbij jequote:Op dinsdag 23 april 2013 08:58 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh vanuit het miezerige 's-Hertogenbosch.
Het is meer weer voor warme choco met rum!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden wij zo een biertje kunnen doen want ik woon dichtbij je
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden wij zo een biertje kunnen doen want ik woon dichtbij je
Net als deze dag.quote:
Achgossie....Frusti????....quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waterbed jonguh.
![]()
Haha, haar huis...quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Huppel uitdagen, weet je dat zeker Muhaha? Jij zou beter moeten weten
Like I carequote:
Wat vind je eng?quote:
Oh lol!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat FL mij mee uit vraagt voor een biertje.
Ja hey wat is deze!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh lol!!
Dat zie ik nu pas! Ik dacht dat ie Tam mee vroeg vandaar mijn![]()
Nu ik zie dat hij jou mee vraagt zeg ik: go for it!!
FL zal vast wel heel lief voor je zijnquote:
Ik ben niet van de herenliefde.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FL zal vast wel heel lief voor je zijn
Hoe kan je nou iets afwijzen als je het nog nooit geprobeerd hebt!quote:
Het lonkt niet... Net als poep eten, ik mis de roeping.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je nou iets afwijzen als je het nog nooit geprobeerd hebt!
En toch denk ik dat zodra een man jou op de juiste plaatsen streelt je hem toch wel heel graag diep in je wil voelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het lonkt niet... Net als poep eten, ik mis de roeping.
Nah don't wannaquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch denk ik dat zodra een man jou op de juiste plaatsen streelt je hem toch wel heel graag diep in je wil voelen
Zie!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als ie dat doet krijgt ie een stomp in zijn maag en een headbutt.
Hm, dit gaat fout huppel...quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie!!
Zelfs in je afwijzing maak je al duidelijk dat je graag met je hoofd in de buurt van zijn kloppende lid komt![]()
Go for it jonge!!
We leven niet meer in de tijd dat mannenliefde fout is hoor!!quote:
LOL!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie!!
Zelfs in je afwijzing maak je al duidelijk dat je graag met je hoofd in de buurt van zijn kloppende lid komt![]()
Go for it jonge!!
En ik maar elke dag naar het homobos om homo's te klappen, blijkt het gewoon normaal te zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We leven niet meer in de tijd dat mannenliefde fout is hoor!!
Tegenwoordig mag je daar best voor uitkomen, niets mis mee!
Zoiets doe je alleen uit angst om afgekeurd te worden als je er zelf openlijk voor uitkomt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar elke dag naar het homobos om homo's te klappen, blijkt het gewoon normaal te zijn.
Nee, ik ben aan het shoppenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!
Huppel is op dreef..
Goed geslapen deze keer???
Een ander ja? Geef je nu toe dat je bij mij gestopt was?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets doe je alleen uit angst om afgekeurd te worden als je er zelf openlijk voor uitkomt.
Geeft niet hoor schat. Wij vrouwen overleven het wel, we zullen een ander zoeken om over te fantaseren als wij onszelf naar een intens hoogtepunt helpen. Wij weten dat jij op dat moment gewoon aan het genieten ben van een welgeschapen man die je allemaal nieuwe geile dingen laat beleven!
I hate to burst your bubble maar ik fantaseer eigenlijk alleen maar over vrouwenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een ander ja? Geef je nu toe dat je bij mij gestopt was?![]()
Grappig, ik ook.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I hate to burst your bubble maar ik fantaseer eigenlijk alleen maar over vrouwen
zegt ze....quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I hate to burst your bubble maar ik fantaseer eigenlijk alleen maar over vrouwen
Is zo!!quote:
I think i just came....quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is zo!!
Ik heb het echt weleens geprobeerd hoor om aan manspersonen te denken als ik aan het masturberen ben maar dat is het gewoon echt net niet
Altijd lastig zo'n binnenbroekse zaadlozing!quote:
Wie zegt dat het binnenbroeks was??....quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd lastig zo'n binnenbroekse zaadlozing!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:43 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het binnenbroeks was??....
Soms heb je dat wel eens he....quote:
Ik nietquote:
Niet??quote:
Nooit!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:01 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Niet??
Das wel heeeel erg raar hoor....
Ik zou me na laten kijken als ik jou was...
terechte angstquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit!!
Ik ben veel te bang dat ze me dan meteen houden
Hmmm....das ook miss weer waar..quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit!!
voor mij persoonlijk ook een goede reden om geen riagg oid binnen te stappenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
voor mij persoonlijk ook een goede reden om geen riagg oid binnen te stappen
Daaromquote:
Ik denk toch echt dat ik naar een afgesloten afdeling zal worden gebracht. Inclusief gewatteerde kamer en badjas met extra lange mouwen en kekke riempjes op de rugquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hmmm....das ook miss weer waar..
Kom ik wel op bezoek dan...
Door een kiertje praten lukt nog wel...
Ohh...die riempjes zijn dan wel weer geil...quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ik naar een afgesloten afdeling zal worden gebracht. Inclusief gewatteerde kamer en badjas met extra lange mouwen en kekke riempjes op de rug
maar ik denk serieus dat ik psychisch niet in orde benquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij hoeft toch nergens bang voor te zijn
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik denk serieus dat ik psychisch niet in orde ben
Hertog Janquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohh...die riempjes zijn dan wel weer geil...
Moet ik toch mijn dokterskostuum weer opzoeken om binnen te komen dan...
Nog voorkeuren wat er naar binnen gesmokkeld moet worden??
In infuuszak en infuus??quote:
Gewoon in flesjes aubquote:
Weet je zeker dat je het allemaal zal passen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Uitgeshopt![]()
Morgen binnen als het goed is
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het allemaal zal passen?
Nicequote:Op dinsdag 23 april 2013 13:32 schreef Adolecens het volgende:
SEX / Durex ontwikkelt Fundawear: ondergoed met iPhone-bediening!
![]()
![]()
Whehehe watquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:32 schreef Adolecens het volgende:
SEX / Durex ontwikkelt Fundawear: ondergoed met iPhone-bediening!
![]()
![]()
ik zei ook niet dat ik een depressie of trauma hebquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik heb bij jou niet het idee dat je een echte depressie hebt, dat je een trauma onderdrukt of iets dergelijks.
Wat is er dan mis met je denk je?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat ik een depressie of trauma heb
geen idee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met je denk je?
Clueless zijn is geen psychische aandoening schatquote:
Nu hoef je niet meer in regio te zoeken naar iemand die een biertje met je wil gaan doenquote:
Wheheequote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu hoef je niet meer in regio te zoeken naar iemand die een biertje met je wil gaan doen![]()
Arme muhahaha, hij had zich er zo op verheugd
Ik neem nog liever een lul in m'n reet dan dat ik een iPhone aanschaf.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu hoef je niet meer in regio te zoeken naar iemand die een biertje met je wil gaan doen![]()
Arme muhahaha, hij had zich er zo op verheugd
Nog maar 4 uur hoorquote:
Moet jij niet al druk zijn met aftellen?quote:
Zie je wel!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem nog liever een lul in m'n reet dan dat ik een iPhone aanschaf.
Ik zat er op te wachten....quote:
Ok.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem nog liever een lul in m'n reet dan dat ik een iPhone aanschaf.
En mij probeerde je wijs te maken dat je niet van de mannenliefde bentquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik naast je in bed kroop en je mij je rug gaf.
Dat was het moment waarop ik me realiseerde dat het nooit zou gaan werken nee. Ik heb het geprobeerd huppel, echt waar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mij probeerde je wijs te maken dat je niet van de mannenliefde bent
Hij is zo ruig als een kokosmat....dat kan niet meer missen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mij probeerde je wijs te maken dat je niet van de mannenliefde bent
Leugens!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was het moment waarop ik me realiseerde dat het nooit zou gaan werken nee. Ik heb het geprobeerd huppel, echt waar.![]()
![]()
![]()
Overduidelijk jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:07 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hij is zo ruig als een kokosmat....dat kan niet meer missen...
Is overigens helemaal niet erg, maar kom er dan gewoon voor uit en ga niet de verstophomo uithangen..quote:
Ik doe niks met bezette mensen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik naast je in bed kroop en je mij je rug gaf.
Heloef heeft jou afgewezen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
Sindsdien alleen naast vrouwen gelegen.
Oja, heloef wees me eerder al af. Tranen niet normaal.
Toen was ik niet bezet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe niks met bezette mensen.
Nou, kom eruit dan!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:09 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Is overigens helemaal niet erg, maar kom er dan gewoon voor uit en ga niet de verstophomo uithangen..
Het is 2013!!!
Dat zei ik hem ook alquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:09 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Is overigens helemaal niet erg, maar kom er dan gewoon voor uit en ga niet de verstophomo uithangen..
Het is 2013!!!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wilde niet naast me liggen nee, koffie ook niet maar die wilde ik niet.
Ik ben al jaren gelukkig hetro...dus er valt voor mij weinig om voor uit te komen...quote:
Wat is een hetro?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:10 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren gelukkig hetro...dus er valt voor mij weinig om voor uit te komen...
Owja, dat is waar. Toen ging je M. hosselen.quote:
Ja, wat heeft heloef echt gedaan die avond behalve lachen om Fera en mij?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wilde niet naast me liggen nee, koffie ook niet maar die wilde ik niet.
Neuh toen ken ik haar nog niet bro.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, dat is waar. Toen ging je M. hosselen.
Mijn geld gejat.quote:Ja, wat heeft heloef echt gedaan die avond behalve lachen om Fera en mij?
Ik bedoel die vriendin van Casie, ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh toen ken ik haar nog niet bro.
Of bedoel je de andere M. Godsakke verwarring alles.
[..]
Mijn geld gejat.
Oja, die was leuk jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel die vriendin van Casie, ja.
Die heloef toch
Ik mis sindsdien ook wel wat kleine dingen. Opvallend wel.
Eet je dat vanavond??quote:
Hehehe, zij was ook best jong, toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, die was leuk ja. Ze vond mij ineens niet meer interessant toen ik haar had verteld hoe oud ik was.
Ghehehe hij heeft gekeken hoe ik in slaap ben gevallen. Beetje creepy.
Uhuhquote:
Ze was toendertijd 19 ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehehe, zij was ook best jong, toch?
Ik moet nog steeds wel eens aan haar denken als ik het woord foetus hoor.
Creepy heloef in de schaduwen
Ach, het geeft mij weer een mooi verhaal om te vertellen. Voetushouding, mijn god.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze was toendertijd 19 ja.
Geen idee of ze inmiddels 20 is geworden, dat verandert het wel een beetje he.
BETER!!!quote:
Ghehe jullie waren heel aardig voor haar ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, het geeft mij weer een mooi verhaal om te vertellen. Voetushouding, mijn god.
Ik vind het moeilijk om naar leeftijd te kijken. Ik kijk liever naar levenservaring of de fase waarin je verkeerd. Ik zou het niet prettig vinden als het verschil daarin te groot zou zijn.
Wie gaat voor je koken dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik krijg vanavond.
Ik was lief hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehe jullie waren heel aardig voor haar ja.
Is ook, het zou in mijn optiek ook niet gaan werken uiteindelijk.
Is lekker hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:22 schreef MOON76 het volgende:
[..]
BETER!!!
Ga ik van de week ook maar eens eten....
Een vriend van me. Ik ga straks met 3 vrienden en een collega naar de film en daarvoor gaat een van die mannen voor ons koken.quote:
Ik ben allergisch voor domheidquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehe jullie waren heel aardig voor haar ja.
Is ook, het zou in mijn optiek ook niet gaan werken uiteindelijk.
JAAA....quote:
Ik niet.quote:
Ja, jij wel uiteraard. Zo lief dat je je al meteen voor haar aanpastte.quote:
Heel goed, zondag naar het circus geweest hier in Vught.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:24 schreef Myraela het volgende:
Muahahaha, hoe is het met je vriendinnetje dan?
Er is domheid en onwetendheid. Ze kwam niet dom over in mijn optiek. Enfin, dat zal wel wat over mij zeggen dan.quote:
Spannend. Soms kan het echt een enorme teleurstelling zijn als je bij andere mensen gaat eten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriend van me. Ik ga straks met 3 vrienden en een collega naar de film en daarvoor gaat een van die mannen voor ons koken.
Ik laat me graag verrassen.
Leugens!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij wel uiteraard. Zo lief dat je je al meteen voor haar aanpastte.
[..]
Heel goed, zondag naar het circus geweest hier in Vught.
[..]
Er is domheid en onwetendheid. Ze kwam niet dom over in mijn optiek. Enfin, dat zal wel wat over mij zeggen dan.
Ik heb regelmatig bij hem gegeten, hij kan wel koken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spannend. Soms kan het echt een enorme teleurstelling zijn als je bij andere mensen gaat eten.
Ze kwam heel erg verwaand over. Zo over het paard getild en daardoor is haar onwetendheid overgegaan in domheid.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is domheid en onwetendheid. Ze kwam niet dom over in mijn optiek. Enfin, dat zal wel wat over mij zeggen dan.
Hoezo "sop ze" ?quote:
Al zin in zaterdag?quote:
quote:
Dat zou minder zijn inderdaad, trouwens ik kom wel met het OV.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht nog even de laatste bevestigingen/afmeldingen af. Ziet er naar uit dat er tussen 15 en 20 man komen.
Hopelijk gaat het weer meezitten... ik zag regen in de voorspellingen
Dan moet je even lief aan de buschauffeur vragen of hij je gelijk af wilt zetten zodra je Putte binnenkomtquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou minder zijn inderdaad, trouwens ik kom wel met het OV.
Ik kom wsl ook met OV.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je even lief aan de buschauffeur vragen of hij je gelijk af wilt zetten zodra je Putte binnenkomt
Jij ook al?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom wsl ook met OV.
Grootste gedeelte iig.
Heb vanochtend wel even een luchtbedje en pomp gekocht.
Hoe ga je dan de rest?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom wsl ook met OV.
Grootste gedeelte iig.
Heb vanochtend wel even een luchtbedje en pomp gekocht.
Gniffelquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen auto eh? En geen C_M die mij rijdt.
True, dat idee had ik ook.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze kwam heel erg verwaand over. Zo over het paard getild en daardoor is haar onwetendheid overgegaan in domheid.
Je weet heel goed waarom ik niet kan komenquote:
Ik verkoop mijn kontje achter het station aan Mono.quote:
Die berijd mij niet, zelfs niet als ze in de buurt is.quote:
Ach, het is allemaal goed afgelopen voor iedereen.quote:
Snikquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je weet heel goed waarom ik niet kan komen
Arme jijquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn kontje achter het station aan Mono.
[..]
Die berijd mij niet, zelfs niet als ze in de buurt is.
Ik denk dat als ze dat wel zou doen, ze zou out of character is dat ik me lam zou schrikkenquote:
Meer hosselen jij. Misschien wil Yns ook komen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lang niet genoeg
8... waarvan 3 beschikbaar
Ben ik (ook hier) de oorzaak van?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je weet heel goed waarom ik niet kan komen
3 beschikbaar? Mijn type?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lang niet genoeg
8... waarvan 3 beschikbaar
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meer hosselen jij. Misschien wil Yns ook komen.
Belangrijker faxie type?quote:
Ohquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
300 Zongebruinde ruige halfnaakte kerels met een sixpack...
Het wende op een gegeven moment wel. Hij is aardig opgedroogd in die tijd, maar nu toch maar even op de verwarming gelegd. Mijn sok was wel vochtig en klef, zo vies voelt dat.quote:
Volgende keer toch maar weer een rubber gebruiken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wende op een gegeven moment wel. Hij is aardig opgedroogd in die tijd, maar nu toch maar even op de verwarming gelegd. Mijn sok was wel vochtig en klef, zo vies voelt dat.
Da's niet johquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is fax zijn type.
[..]
Dan heeft hij een concurrentquote:
Gekke bijnaam welquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wende op een gegeven moment wel. Hij is aardig opgedroogd in die tijd, maar nu toch maar even op de verwarming gelegd. Mijn sok was wel vochtig en klef, zo vies voelt dat.
Hoihoi.quote:
Bijnaam?quote:
`quote:
Van wie?quote:
Haha sorryquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
`En ik denken dat ik al die grappen kon negeren. Zat er toch nog ééntje verstopt.
Ow, die. Ja, die heb ik gezien. Die brunette toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van die ene waar ik mee naar een optreden ga
Nee blondquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, die. Ja, die heb ik gezien. Die brunette toch?
In het licht lijkt ze blond ja, maar ze leek me iemand die bruin was in een gewone kamer.quote:
Is het een date?quote:
Uh?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
Is dat die ene chick die op je facebook ergens iets had neergezet?
Neenee, blondquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het licht lijkt ze blond ja, maar ze leek me iemand die bruin was in een gewone kamer.
Ow diequote:
quote:
Die zag er goed uit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dieMja die ontmoet ik ook vast nog wel een keer hoor
![]()
We hebben kaartjes voor hetzelfde concert, en we delen een hobby
Mijn voorkeur is donker gekleurd haarquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]Jammer.
Waarom moet ze per se blond zijn? Wat maakt het uit?
Omdat mooi en lekker.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]Jammer.
Er zijn ook vieze, lelijke blondines.quote:
Mooi dan mag jij de blonden vrouwen hebben ga ik voor donkere harigequote:
Die ken ik niet.quote:
Ik wil ze allemaal.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi dan mag jij de blonden vrouwen hebben ga ik voor donkere harige
Ga jij maar voor de harige monsters.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik las donker en harig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Danke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
[..]
Ik wil ze allemaal.
Ja ik hou van monstersquote:
Hoeft niet perse hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]Jammer.
Hij gaat voor deze:quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij maar voor de harige monsters.
Nee, hij zei: "donker harige", waarmee hij doelt op meisjes met donker haar.quote:
Nee niemand van julliequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik (ook hier) de oorzaak van?
donkere harige != donkerharige.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij zei: "donker harige", waarmee hij doelt op meisjes met donker haar.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij zei: "donker harige", waarmee hij doelt op meisjes met donker haar.
O ja, er zat nog een 'e' bij.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
donkere harige != donkerharige.
Ik zie haar. Ziet er best schattig uit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelf stalken jonguh.
[..]
Mur heeft dreads.
Dank jequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:22 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik ga weer even
Veel plezier vanavond Kaneel
Of Tijn heeft een rare fetisj.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, er zat nog een 'e' bij.Maar die was vast misplaatst.
Ze is al bezet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie haar. Ziet er best schattig uit.
Dat denk jij dan weerquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Of Tijn heeft een rare fetisj.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |