Bronquote:Durex ontwikkelt Fundawear: ondergoed met iPhone-bediening
Durex meent de ‘toekomst van voorspel’ te hebben ontwikkeld met Fundawear. Dit is experimenteel ondergoed, dat je op afstand met een iPhone-app kunt laten vibreren. Filmpjes op de Facebook-pagina van Durex Australië laten zien hoe het werkt. Fundawear is gericht op mensen die een relatie op afstand hebben en toch onderling contact willen houden.
Het stelletje Nick en Dani laat in filmpjes zien hoe het werkt. Ben Moir, technisch directeur van Fundawear, zegt erover: “Nadat we waren uitgelachen, wisten we dat dit een fantastisch project zou worden. Mensen willen dit”.
Fundawear is onderdeel van Durexperiment, waarbij de condoomfabrikant nieuwe ideeën test. Geïnteresseerde stelletjes kunnen zich nog steeds aanmelden voor de test. Of het een echt product wordt of niet, het is in ieder geval een goede publiciteitsstunt. Durex beweert dat het het eerste product is waarbij aanraking over het internet mogelijk wordt.
Ahhquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen iphoneIk vind het idee wel leuk
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Ík dacht eerst dat het ondergoed was waar je te koop staande huizen op kon zien ofzo
haha.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Ík dacht eerst dat het ondergoed was waar je te koop staande huizen op kon zien ofzo
Ik heb er wel een, gaat het gewoon alleen één kant opquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:23 schreef Fera het volgende:
Ik heb geen iPhone, anders had ik wel willen testen.
Dat is niet leuk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, gaat het gewoon alleen één kant op
Dan nietquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef -Engel- het volgende:
Het lijkt me best grappig.... maar ook geen aaiphone.....kunnen ze dat niet ook voor andere smartphones in de winkel gooien
Anno 2013 alleen iets voor aaiphone uitbrengenquote:
Het meeste wat ik ken is kut, vreet batterijen en knopjes gaan snel haperen, of je weet niet in welke stand je iets zit. Daarnaast is het minder random, maar volgen de trillingen een vast voorspelbaar patroon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Anno 2013 alleen iets voor aaiphone uitbrengen
Het is trouwens niet nieuw..... je hebt meer speelgoed met afstandbediening
Mee eensquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het meeste wat ik ken is kut, vreet batterijen en knopjes gaan snel haperen, of je weet niet in welke stand je iets zit. Daarnaast is het minder random, maar volgen de trillingen een vast voorspelbaar patroon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |