Dat sloeg nergens op zonder mij iddquote:
Lul dan niet over BendeB.quote:Op maandag 22 april 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij weet natuurlijkdus daar kan ik mij niet over uitlaten.
Hap, zal welquote:Op maandag 22 april 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mens lul jij niet, misschien weet ik wel meer dan jij denkt
Uhm ja ok. Dit is echt lachwekkend. Maar ga je gangquote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, maar in tegenstelling tot jou ben ik erg discreet
Jij bent lachwekkend, maar het trieste is dat je dat nog steeds niet door hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhm ja ok. Dit is echt lachwekkend. Maar ga je gang
Die moet ook zijn brood verdienen, ik geef hem gelijkquote:
Ouwe lul ben jequote:Op maandag 22 april 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook zo vaag ... Why 2007.. Dat ik dan nig mee mag doen terwijl ik ouder ben ....
Ja net zo makkelijk.quote:
Goeie instelling!quote:Op maandag 22 april 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
En jullie gaan weer lekker met zn 2 Boeien? Nee mij niet sorry dames
Met Tonjaquote:Op maandag 22 april 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
Gaan we eens met zn 3en een borrel en een bitchfight doen
quote:
Ik vrees je niet, maar dit soort dingen zijn niet handigquote:
Boeiend...quote:Op maandag 22 april 2013 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees je niet, maar dit soort dingen zijn niet handig
Dat gaat gezellig wordenquote:
Wat lach je nou slapquote:
Ja, jaartje of 10 geledenquote:Op maandag 22 april 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij dat op die foto in je Fobo?
Gelukkig is het zwart/witquote:
Waarom loop je hier te neuzenquote:
Ik zou er niet op wachten hoor. Ik heb er geen zin in de komende jarenquote:Op maandag 22 april 2013 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt wel een andere keer... Ben druk de komende weken...
De frustraties lopen hier al hoog op. We kunnen jou wel missen, mits je gezellig mee post zoals ikquote:
Ok doegiesquote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De frustraties lopen hier al hoog op. We kunnen jou wel missen, mits je gezellig mee post zoals ik
quote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De frustraties lopen hier al hoog op. We kunnen jou wel missen, mits je gezellig mee post zoals ik
Groot kindquote:
Nou nee, het boeit me echt nietquote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als je weet waar je over oordeelt mag je terug komen
Tja, ik mag je wel. Verder zal me het aan me reet roesten. Je stelt je aan, dat moet je niet doenquote:Op maandag 22 april 2013 21:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom je tegen me praat
Laten we het daar maar op houden als je na 6 weken nog steeds geen reden hebtquote:Op maandag 22 april 2013 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja, ik mag je wel. Verder zal me het aan me reet roesten. Je stelt je aan, dat moet je niet doen
Dat doet niemand toch ?quote:
Privé en fok zijn een wereld van verschilquote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden als je na 6 weken nog steeds geen reden hebt
Als je Prive ook geen fuck wijzer wordt ga je soms rare dingen doen in de hoop op...quote:Op maandag 22 april 2013 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Privé en fok zijn een wereld van verschil
Zet het op een tegeltje en hangt het boven je nestquote:Op maandag 22 april 2013 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Privé en fok zijn een wereld van verschil
Niet kies BB laat het met rust. Dat zal je sierenquote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als je Prive ook geen fuck wijzer wordt ga je soms rare dingen doen in de hoop op...
pfffffffffffff hoor wie het zegtquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet kies BB laat het met rust. Dat zal je sieren
Flikker es op zegquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zet het op een tegeltje en hangt het boven je nest
Alsof het me enigzins boeit wat mij siert hier of nietquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet kies BB laat het met rust. Dat zal je sieren
Het doet zeer dat snap ikquote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Alsof het me enigzins boeit wat mij siert hier of nietAls ik niets weet kan ik nergens aan werken enzo
Boeiend!quote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef chufi het volgende:
Ik ga ff voetbal kijken of zo .. Laters dames
En haar te stalken op fok gaat niet beter wordenquote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja iedereen behalve degene waar het om gaat
Openbaar Forumquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En haar te stalken op fok gaat niet beter worden
Ok, zet je zelf voor lul danquote:
Volgens mij moet ze je niet, duidelijk toch?quote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef BendeBielzen het volgende:
Alsof het me enigzins boeit wat mij siert hier of nietAls ik niets weet kan ik nergens aan werken enzo
Kan wat aan gedaan worden voor sommige mensenquote:
Nog zo'n betweterquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze je niet, duidelijk toch?
Als ik zie hoe je hier als een ongesteld wijf probeert haar uit te lokken snap ik ook wel waarom.
Move on.
Dat is een goede raad, maar dat die raad nou net van jou af moet komen is wel weer ironischquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En haar te stalken op fok gaat niet beter worden
Ga je gang maar hoorquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wat aan gedaan worden voor sommige mensen
Dus iedereen die kan lezen is een betweter?quote:
Heb ze je hulp ingeschakeld? haha Ban me maar... Is beter voor mij ookquote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dus iedereen die kan lezen is een betweter?
Ben. één goeie raad, let it gooooooooo ik snap het wel, het zou privé uitgepraat moeten kunnenquote:
Het lucht wel opquote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben. één goeie raad, let it gooooooooo ik snap het wel, het zou privé uitgepraat moeten kunnen
worden, maar hier schiet je niets mee op!
Ik was nogal liefquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze je niet, duidelijk toch?
Als ik zie hoe je hier als een ongesteld wijf probeert haar uit te lokken snap ik ook wel waarom.
Move on.
Waarom zou dat beter voor jou zijn?quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef BendeBielzen het volgende:
Heb ze je hulp ingeschakeld? haha Ban me maar... Is beter voor mij ook
APK kan nie bannen nie.quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Heb ze je hulp ingeschakeld? haha Ban me maar... Is beter voor mij ook
LOL Whut.quote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is een goede raad, maar dat die raad nou net van jou af moet komen is wel weer ironisch
Wat hij zegt Benquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou dat beter voor jou zijn?
Soms zit je ergens diep in en moet je gewoon even afstand nemen
Gewoon de 'stop volgen' button klikken en verder lekker op de rest van het forum blijven posten tot het een beetje gezakt is...
Tja ik zal maar de wijste zijn... in ieder geval heb ik nog een greintje menselijkheid in m'n flikker, kan ik van iemand niet zeggen hier, had ik dit maar 2 jaar eerder geweten...quote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar zet er een streep onder joh...
Heel goed ! en Sterkte!quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tja ik zal maar de wijste zijn... in ieder geval heb ik nog een greintje menselijkheid in m'n flikker, kan ik van iemand niet zeggen hier, had ik dit maar 2 jaar eerder geweten...
Heerlijk dat R&P gevoelquote:
Ja... ik weet het even niet meerquote:
Je kunt ook het topic halveren door z'n posts te verwijderen, is het topic ook gelijk uit z'n MyATquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou dat beter voor jou zijn?
Soms zit je ergens diep in en moet je gewoon even afstand nemen
Gewoon de 'stop volgen' button klikken en verder lekker op de rest van het forum blijven posten tot het een beetje gezakt is...
Ga weg zeg, dit is mijn levenslijnquote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt ook het topic halveren door z'n posts te verwijderen, is het topic ook gelijk uit z'n MyAT
Gebroken hart. Ja dat is kutquote:
Dan kan ik wel aan de gang blijven en zit chufi in z'n eentje te postenquote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Leandra het volgende:
Je kunt ook het topic halveren door z'n posts te verwijderen, is het topic ook gelijk uit z'n MyAT
Jij doet niks in dit topicquote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kan ik wel aan de gang blijven en zit chufi in z'n eentje te posten
Blijkbaarquote:
Tis wel lachenquote:
Beetje hulp tegen al die ouwe wijven APK kan ik wel gebruikenquote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kan ik wel aan de gang blijven en zit chufi in z'n eentje te posten
Jij bent hier de oudste chufquote:Op maandag 22 april 2013 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje hulp tegen al die ouwe wijven APK kan ik wel gebruiken
APK is een jonge god. Die heeft zijn eigen zorgen op zijn forumquote:Op maandag 22 april 2013 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje hulp tegen al die ouwe wijven APK kan ik wel gebruiken
Ah nu ken je hem wel?quote:Op maandag 22 april 2013 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
APK is een jonge god. Die heeft zijn eigen zorgen op zijn forum
Wie?!quote:Op maandag 22 april 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Dees... Een klein meisje met een grote mond is ouder Dees..
Ja al jarenquote:
Ik mag geen herinneringen meer ophalenquote:
Je mag me zoenen ....quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag geen herinneringen meer ophalen
[/quote[quote]Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het begin van Alzheimer.quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry, dat was niet lullig bedoeld, maar ik dacht dat mensen met beginnende Alzheimer steeds vaker dingen uit het verleden vertellen.quote:
Het is fok, geen gelul en vergeet het gelijk weerquote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, dat was niet lullig bedoeld, maar ik dacht dat mensen met beginnende Alzheimer steeds vaker dingen uit het verleden vertellen.
Ja en? Ik ga toch chufi niet op zijn hartje trapje.quote:Op maandag 22 april 2013 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is fok, geen gelul en vergeet het gelijk weer
Die is vet bij de pinken, daar mag ik op los. De rest is nogal wankel. Ik doe mijn best om daar gevoeligquote:Op maandag 22 april 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja en? Ik ga toch chufi niet op zijn hartje trapje.
Je praat zelfs chufiaansquote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is vet bij de pinken, daar mag ik op los. De rest is nogal wankel. Ik doe mijn best om daar gevoelig
mee om te gaan
Oh ja dat is muisiaansquote:
Dat is een dooie katquote:Op maandag 22 april 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IM HIT! GO WITHOUT ME! SAVE YOURSELF!
Ik snap dit soort plaatjes nietquote:
Nou vertel, waarom moeten we naar een dooie kat kijkenquote:
Het is een kat die net wakker wordt van zijn middagslaapjequote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom moeten we naar een dooie kat kijken
Ik heb zin om toepjes te draaien.... zoek het maar uitquote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom moeten we naar een dooie kat kijken
Beetje zwak, laat die ellende maar achterwegen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb zin om toepjes te draaien.... zoek het maar uit![]()
Ja de tekst was ook grappigquote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een kat die net wakker wordt van zijn middagslaapje
Foutje Fann. Kan gebeurenquote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb zin om toepjes te draaien.... zoek het maar uit![]()
dan klik je toch gewoon nietquote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje zwak, laat die ellende maar achterwegen.
Er was gquote:Op maandag 22 april 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan klik je toch gewoon niet![]()
Je staat een beetje voor lul.quote:
Uh jaquote:
Mijn opa kon op een gegeven moment nog prachtig over vroeger vertellen, echt zo levendig dat mensen onder de indruk waren hoe goed hij nog over 1937 kon vertellen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, dat was niet lullig bedoeld, maar ik dacht dat mensen met beginnende Alzheimer steeds vaker dingen uit het verleden vertellen.
Wel een apart bruggetje hierquote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn opa kon op een gegeven moment nog prachtig over vroeger vertellen, echt zo levendig dat mensen onder de indruk waren hoe goed hij nog over 1937 kon vertellen.
Dat het in zijn wereld 1942 was hadden ze niet door
Je zag hem wel steeds verder terugzakken in de tijd, als je bij dezelfde verhalen over de tijd dat hij verkering had met mijn oma vroeg hoelang dat geleden was dan kreeg je, naar mate hij erger in de war raakte, steeds een lager antwoord. Het begon met 19 jaar geleden (toen was hij in de mid jaren 50) en uiteindelijk was het nog maar een paar jaar geleden.
Hoewel ik op een bepaald moment wel denk dat hij zijn tijd aanpaste aan wat hij dacht dat was; hij dacht bijvoorbeeld dat de twee zonen van mijn oom en tante zijn oudste twee zonen waren, dus toen zat hij ook in een tijd die overeenkwam met de tijd dat mijn vader en zijn broer dezelfde leeftijd hadden als mijn neefjes op dat moment.
Grappig genoeg miste hij hun vader (de jongste van de 3 broers) daarbij dan weer niet.
Wel apart na een dooie katquote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik moet eens ophouden met bijlezen en al bijlezende reageren
Zo komt haarzelf ook opduikenquote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef Toverheks het volgende:
zolang er geen dooie rat wordt gepost vind ik alles best
Dat zeg ik toch niet, godverdommequote:
Ja welkom ofzo.quote:Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
zo komt haarzelf ook opduiken.......leg me deze zin dan ff uitdat ik hem ook snap
oh dat vind ik lief van je, oke voel me gelijk welkomquote:
Neem me niet in de maling Heksquote:Op maandag 22 april 2013 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat vind ik lief van je, oke voel me gelijk welkom
quote:
Beterquote:
Wat denk je wat "I am hit " betekentquote:Op maandag 22 april 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die was er ook niet![]()
Ik had ook dit plaatje kunnen posten maar die was zo saai...![]()
Is goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nu breng je me meteen weer op een idee![]()
eigen schuld !
Ian Duryquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nu breng je me meteen weer op een idee![]()
eigen schuld !
Net als Adam Antquote:
En net zo nep als Milli Vannilliquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Net als Adam Ant
Used to love him. Howel hij er net als Ian altijd een beetje viezig uitzag....
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit was de voorloper van het Swaffelen![]()
Ian Dury swaffelde met zijn armpje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ian Dury
Dit was de voorloper van het Swaffelen![]()
En wat heeft ie een dun linkerarmpje
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik weet ineens weer wat ik nog moest halen met boodschappen![]()
Bananen !voor de Smoothies
Ik dacht dat hij al jaren dood was, niet dusquote:
Wel dood, al sinds 27 maart 2000quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al jaren dood was, niet dus
Huh ? Oh ja, ik zat op het verkeerde been via wikiquote:
Dus na zn dood .... Tis weer voetbalavond zo dus tot later of tot morgenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ? Oh ja, ik zat op het verkeerde been via wikiTen More Turnips from the Tip (Posthumous release, 2002)
Ja vandaar, véél plezierquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus na zn dood .... Tis weer voetbalavond zo dus tot later of tot morgen
had ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef sacha het volgende:
tsjonge jonge jonge, Karina heeft de 'deaude' poes weggehaald![]()
Was er een dode poes?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
had ik niet eens gezien![]()
Misschien dacht ze dat hij dood was?
Ziet er lief uit maar of ie nog beweegt ... weet niemand hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... als compensatie dan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er lief uit maar of ie nog beweegt ... weet niemand hier
volgende keer maar weer een filmpje ... Dan weet je dat het beweegdquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zou zo maar dood kunnen zijn
beetje eng plaatje, staat in de editquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
had ik niet eens gezien![]()
Misschien dacht ze dat hij dood was?
Dit zijn Volendamse visserboys ... Daar zijn er genoeg vanquote:
Da's waar, die planten zich voort als knijnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit zijn Volendamse visserboys ... Daar zijn er genoeg van
Dit is het derde ''enge'' plaatjequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef sacha het volgende:
moet je eens googelen op 'beetje eng plaatje'![]()
*gaat nu weer over het weer praten*
Ik zie het niet ,,,quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is het derde ''enge'' plaatjede eerste twee zijn auto's
[ afbeelding ]
*ja best nog wel koud *
Wil je weten of Sascha anorexia heeft net als Karen Carpenter?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een ja dus Ben je er blij mee en verder gezond?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wil je weten of Sascha anorexia heeft net als Karen Carpenter?
Karen is dood en Sas leeft ...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wil je weten of Sascha anorexia heeft net als Karen Carpenter?
Dr reactie richting de Carpenters ... verdacht... Maar leuk Barcelona 4-0 achter ... Leukquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelukkig wel !![]()
Maar eh... waarom vroeg je dat dan?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr reactie richting de Carpenters ... verdacht...
Nee, dat je nog zwangerschapskilo's aan het wegwerken bent natuurlijk..... en die 25 kg die je voor de zwangerschap al teveel had.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef sacha het volgende:
en als ik een toepje van Adele plaats, wat denk je dan?
*testingtestingonetwo*
Ja, wat moeten we daar nou weer van denken?!quote:
zeg het maarquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we daar nou weer van denken?!
dat dusquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
Barcelona
[ afbeelding ]
Als Sas ze op drinkt komt ze in de buurt
ja daar ben ik weer, was even dansen!quote:
Nog eentje voor jou dan!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ja daar ben ik weer, was even dansen!![]()
krijg hier nog steeds kippenvel van
Dit nr is afgeserveerd door onze koorleiderquote:
nahquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit nr is afgeserveerd door onze koorleider
Te hoog gegrepen voor ons zegt hij
Ik had niet in de gaten dat het zo warm was dus ging in mijn winterjas boodschappen doen, was wel warm, maar om dat nou genieten te noemenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
Goedenavond allen ! Nog een beetje genoten van het zonnetje?
Goed dat je het zegt want ik heb geen zomerjas meer. Zaterdag maar even de stad maar eens inlopen en kijken welke winkels er zitten.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef tonja het volgende:
Ik had niet in de gaten dat het zo warm was dus ging in mijn winterjas boodschappen doen, was wel warm, maar om dat nou genieten te noemen
Dat vind ik zo'n geweldig stuk van dat optreden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog eentje voor jou dan!
Weekend wordt weer fris volgens mij ....quote:Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef Senzune het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt want ik heb geen zomerjas meer. Zaterdag maar even de stad maar eens inlopen en kijken welke winkels er zitten.
Ik zag het en ik was wel wat leuke dingen van plan dit weekend.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Weekend wordt weer fris volgens mij ....![]()
Ik heb iig een afspraak met 3 dames ... Waar en hoe laat hoor ik nogquote:Op woensdag 24 april 2013 20:50 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik zag het en ik was wel wat leuke dingen van plan dit weekend.
Als je er één kan missen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb iig een afspraak met 3 dames ... Waar en hoe laat hoor ik nog
Burpquote:Op maandag 22 april 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IEDEREEN IS WELKOM !![]()
[ afbeelding ]
Was een kadootje van WJquote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n geweldig stuk van dat optreden.
Stik, nu heb ik zin om het hele optreden weer eens te gaan kijken.
Laat dr zelf maar komen ...quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al in de gaten
Welke gaat het worden?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb iig een afspraak met 3 dames ... Waar en hoe laat hoor ik nog
Ik ga voor de Rob de Nijs fietsstalling... Lead singerquote:Op woensdag 24 april 2013 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welke gaat het worden?
Zou ik wel meedoen!quote:
Ja zoiets was het FANNquote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja volgens mij was het deze!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |