Dat sloeg nergens op zonder mij iddquote:
Lul dan niet over BendeB.quote:Op maandag 22 april 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij weet natuurlijkdus daar kan ik mij niet over uitlaten.
Hap, zal welquote:Op maandag 22 april 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mens lul jij niet, misschien weet ik wel meer dan jij denkt
Uhm ja ok. Dit is echt lachwekkend. Maar ga je gangquote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, maar in tegenstelling tot jou ben ik erg discreet
Jij bent lachwekkend, maar het trieste is dat je dat nog steeds niet door hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhm ja ok. Dit is echt lachwekkend. Maar ga je gang
Die moet ook zijn brood verdienen, ik geef hem gelijkquote:
Ouwe lul ben jequote:Op maandag 22 april 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook zo vaag ... Why 2007.. Dat ik dan nig mee mag doen terwijl ik ouder ben ....
Ja net zo makkelijk.quote:
Goeie instelling!quote:Op maandag 22 april 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
En jullie gaan weer lekker met zn 2 Boeien? Nee mij niet sorry dames
Met Tonjaquote:Op maandag 22 april 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
Gaan we eens met zn 3en een borrel en een bitchfight doen
quote:
Ik vrees je niet, maar dit soort dingen zijn niet handigquote:
Boeiend...quote:Op maandag 22 april 2013 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees je niet, maar dit soort dingen zijn niet handig
Dat gaat gezellig wordenquote:
Wat lach je nou slapquote:
Ja, jaartje of 10 geledenquote:Op maandag 22 april 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij dat op die foto in je Fobo?
Gelukkig is het zwart/witquote:
Waarom loop je hier te neuzenquote:
Ik zou er niet op wachten hoor. Ik heb er geen zin in de komende jarenquote:Op maandag 22 april 2013 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt wel een andere keer... Ben druk de komende weken...
De frustraties lopen hier al hoog op. We kunnen jou wel missen, mits je gezellig mee post zoals ikquote:
Ok doegiesquote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De frustraties lopen hier al hoog op. We kunnen jou wel missen, mits je gezellig mee post zoals ik
quote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De frustraties lopen hier al hoog op. We kunnen jou wel missen, mits je gezellig mee post zoals ik
Groot kindquote:
Nou nee, het boeit me echt nietquote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als je weet waar je over oordeelt mag je terug komen
Tja, ik mag je wel. Verder zal me het aan me reet roesten. Je stelt je aan, dat moet je niet doenquote:Op maandag 22 april 2013 21:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom je tegen me praat
Laten we het daar maar op houden als je na 6 weken nog steeds geen reden hebtquote:Op maandag 22 april 2013 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja, ik mag je wel. Verder zal me het aan me reet roesten. Je stelt je aan, dat moet je niet doen
Dat doet niemand toch ?quote:
Privé en fok zijn een wereld van verschilquote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden als je na 6 weken nog steeds geen reden hebt
Als je Prive ook geen fuck wijzer wordt ga je soms rare dingen doen in de hoop op...quote:Op maandag 22 april 2013 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Privé en fok zijn een wereld van verschil
Zet het op een tegeltje en hangt het boven je nestquote:Op maandag 22 april 2013 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Privé en fok zijn een wereld van verschil
Niet kies BB laat het met rust. Dat zal je sierenquote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als je Prive ook geen fuck wijzer wordt ga je soms rare dingen doen in de hoop op...
pfffffffffffff hoor wie het zegtquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet kies BB laat het met rust. Dat zal je sieren
Flikker es op zegquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zet het op een tegeltje en hangt het boven je nest
Alsof het me enigzins boeit wat mij siert hier of nietquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet kies BB laat het met rust. Dat zal je sieren
Het doet zeer dat snap ikquote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Alsof het me enigzins boeit wat mij siert hier of nietAls ik niets weet kan ik nergens aan werken enzo
Boeiend!quote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef chufi het volgende:
Ik ga ff voetbal kijken of zo .. Laters dames
En haar te stalken op fok gaat niet beter wordenquote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja iedereen behalve degene waar het om gaat
Openbaar Forumquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En haar te stalken op fok gaat niet beter worden
Ok, zet je zelf voor lul danquote:
Volgens mij moet ze je niet, duidelijk toch?quote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef BendeBielzen het volgende:
Alsof het me enigzins boeit wat mij siert hier of nietAls ik niets weet kan ik nergens aan werken enzo
Kan wat aan gedaan worden voor sommige mensenquote:
Nog zo'n betweterquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze je niet, duidelijk toch?
Als ik zie hoe je hier als een ongesteld wijf probeert haar uit te lokken snap ik ook wel waarom.
Move on.
Dat is een goede raad, maar dat die raad nou net van jou af moet komen is wel weer ironischquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En haar te stalken op fok gaat niet beter worden
Ga je gang maar hoorquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wat aan gedaan worden voor sommige mensen
Dus iedereen die kan lezen is een betweter?quote:
Heb ze je hulp ingeschakeld? haha Ban me maar... Is beter voor mij ookquote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dus iedereen die kan lezen is een betweter?
Ben. één goeie raad, let it gooooooooo ik snap het wel, het zou privé uitgepraat moeten kunnenquote:
Het lucht wel opquote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben. één goeie raad, let it gooooooooo ik snap het wel, het zou privé uitgepraat moeten kunnen
worden, maar hier schiet je niets mee op!
Ik was nogal liefquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze je niet, duidelijk toch?
Als ik zie hoe je hier als een ongesteld wijf probeert haar uit te lokken snap ik ook wel waarom.
Move on.
Waarom zou dat beter voor jou zijn?quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef BendeBielzen het volgende:
Heb ze je hulp ingeschakeld? haha Ban me maar... Is beter voor mij ook
APK kan nie bannen nie.quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Heb ze je hulp ingeschakeld? haha Ban me maar... Is beter voor mij ook
LOL Whut.quote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is een goede raad, maar dat die raad nou net van jou af moet komen is wel weer ironisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |