Nee man, Coldplay is een beetje de U2 van deze tijd. Een typische excuusband. Mensen die eigenlijk top40 luisteren, maar net willen doen alsof ze muzikaal nog enigszins onderlegd zijn zeggen dan dat ze fan zijn van Coldplay om toch nog enige vorm van muzikale credibility te veinzen ten overstaan van hun gesprekspartner(s).quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef Nativism het volgende:
Die geforceerde Coldplay haat is wel grappig in zijn treurigheid. Maar he! jullie zijn allemaal lekker speciaal hoor of zo.
Ik ga ook geen album kopen o.i.d. maar het is gewoon zeer behoorlijke muziek. Zeker gezien het alternatief wat heden ten dage wordt uitgebracht.
Mee eens.quote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Flopshow vandaag, hopelijk morgen beter.
Ah shit U2quote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, Coldplay is een beetje de U2 van deze tijd. Een typische excuusband. Mensen die eigenlijk top40 luisteren, maar net willen doen alsof ze muzikaal nog enigszins onderlegd zijn zeggen dan dat ze fan zijn van Coldplay om toch nog enige vorm van muzikale credibility te veinzen ten overstaan van hun gesprekspartner(s).
In andere woorden. De ':r' smileys worden gepost om mensen aan te tonen hoe lekker alternatief je wel niet bent. Precies zoals ik al zei.quote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, Coldplay is een beetje de U2 van deze tijd. Een typische excuusband. Mensen die eigenlijk top40 luisteren, maar net willen doen alsof ze muzikaal nog enigszins onderlegd zijn zeggen dan dat ze fan zijn van Coldplay om toch nog enige vorm van muzikale credibility te veinzen ten overstaan van hun gesprekspartner(s).
ze hebben een ooit redelijk leuk album gemaakt, maar het is vooral de huidige butmuziek samen met de enorme hype en toch het ietwat pretentieuze publiek dat daadwerkelijk denkt dat het nog speciale muziek is wat het zo hatelijk maakt.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef Nativism het volgende:
Die geforceerde Coldplay haat is wel grappig in zijn treurigheid. Maar he! jullie zijn allemaal lekker speciaal hoor of zo.
Ik ga ook geen album kopen o.i.d. maar het is gewoon zeer behoorlijke muziek. Zeker gezien het alternatief wat heden ten dage wordt uitgebracht.
ik geloof je verder direct. geen problemen meequote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt niet zo bijzonder man. Sowieso, als je opblaasballen de zaal in moet gooien om je publiek te animeren ben je volgens mij je doel als band een beetje voorbijgeschoten.
en dit dus ook ja, U2 is een perfecte vergelijking.quote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef Nativism het volgende:
[..]
In andere woorden. De ':r' smileys worden gepost om mensen aan te tonen hoe lekker alternatief je wel niet bent. Precies zoals ik al zei.
ik weet niet wat het normale niveau van DWDD is, maar gelukkig was dit dus slecht in vergeleken met de restquote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Flopshow vandaag, hopelijk morgen beter.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef Nativism het volgende:
[..]
In andere woorden. De ':r' smileys worden gepost om mensen aan te tonen hoe lekker alternatief je wel niet bent. Precies zoals ik al zei.
Precies dit idd.quote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ze hebben een ooit redelijk leuk album gemaakt, maar het is vooral de huidige butmuziek samen met de enorme hype en toch het ietwat pretentieuze publiek dat daadwerkelijk denkt dat het nog speciale muziek is wat het zo hatelijk maakt.
ik ga niet lopen zeiken op mensen die britney spears leuk vinden, die doen ook niet alsof ze smaak hebben
[..]
i know maar ze hebben hem wel vet gemaakt.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 19:56 schreef Martinello het volgende:
[..]
De Noorderlingen is erg goed, met Jack Wouterse als idiote slager.
Bedankt voor de tips. Ik heb net De Noorderlingen gekeken, goede filmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |