Je kreeg geen commentaar. Hij vroeg iets over een stoppelbaard tegen je clit.quote:Op maandag 22 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Mannen... het is ook nooit goed he?
Vrouwen die niks van seks willen weten zijn niet goed en vrouwen die het er wel over hebben krijgen OOK commentaar.
En daarna werd ik beschuldigd van het feit dat ik het altijd over seks heb.quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kreeg geen commentaar. Hij vroeg iets over een stoppelbaard tegen je clit.
Spoorloos heeft weer een mooi verhaal.quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef Apuleius het volgende:
Brommer van de buurman spoorloos verdwenen.
Als het goed is komt er wat langs van de week. Is alleen een beetje op leeftijd.quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Huh wat? Ja als je een vrouw met een sloopkogel te lijf gaat dan wordt het nooit wat met je.
Nu doe je het weer.quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En daarna werd ik beschuldigd van het feit dat ik het altijd over seks heb.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Spoorloos heeft weer een mooi verhaal.
Ben jij toch ook? Op leeftijd.quote:Op maandag 22 april 2013 21:48 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Als het goed is komt er wat langs van de week. Is alleen een beetje op leeftijd.
Als ze maar leuk is toch? Wat maakt dat cijfertje dan uit.quote:
Ik hoef geen leuke 100 jarige, jij wel?quote:Op maandag 22 april 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze maar leuk is toch? Wat maakt dat cijfertje dan uit.
Of heb je het gewoon over je moeder die op visite komt?
Nee dat is wel heeeeel oudquote:Op maandag 22 april 2013 21:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik hoef geen leuke 100 jarige, jij wel?
Als hij rijk is en zijn piem0l het niet doet, heb ik er geen moeite mee.quote:Op maandag 22 april 2013 21:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik hoef geen leuke 100 jarige, jij wel?
Helaas, het is andersom en niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Als hij rijk is en zijn piem0l het niet doet, heb ik er geen moeite mee.
Ja, dat is smullen. Ook door yoghurt, kwark en nog wel iets waar ik maar niet over zal beginnen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker op een gebakken appeltje, verder zou ik niet weten wat je er mee moet doen eigenlijk.
Volgens mij ook wel door "hartige" gerechten.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, dat is smullen. Ook door yoghurt, kwark en nog wel iets waar ik maar niet over zal beginnen.
Kaneelpannenkoeken?quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, dat is smullen. Ook door yoghurt, kwark en nog wel iets waar ik maar niet over zal beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |