past het sjit pak je kitquote:Ook weer even herinnerd aan de fantastisch ogende gas aansluiting in de keuken. De vorige eigenaar had iets met siliconenkit.
Zoals Theo zegt, kitten is kutten!quote:Op donderdag 26 september 2013 07:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
past het sjit pak je kit![]()
Past het ruim pak je schuim
even een reactie op een oude post, maar garantie is op Europees niveau geregeld, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:08 schreef Gieliovd het volgende:
Is echt nieuw voor me, apparatuur uit Duitsland halen! Klinkt als echt iets voor mij. Maar de garantie dan?
Keuken en huishoud apparatuur gaat bij mij weten vaak via officiele reparatie partners, die boeit het niet waar je iets hebt gekocht.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:51 schreef Gieliovd het volgende:
Goed punt.. maar dan moet je toch weer kijken hoe je dat regelt. Je kan niet ff je winkel binnenlopen of internet shop bellen in Nederland.
Vaak wordt keukenapparatuur via de fabrikant geregistreerd, en daar moeten we dan ook heen in het geval van problemen met apparatenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Keuken en huishoud apparatuur gaat bij mij weten vaak via officiele reparatie partners, die boeit het niet waar je iets hebt gekocht.
Dat doen m'n ouders iig altijd met huishoud apparatuur.
Anders kan je altijd de klantenservice bellen van de desbetreffende fabrikant
Oooooo yes, o yes, en niet zomaar tapijt maar écht teddybeer tapijt. Hoogpolig 5 cm haren donkerbruin tapijt. De hele westmuur zat ermee bedekt evenals de toch al vrij kleine hal... dat was echt een knuffelhol.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef computergirl het volgende:
Zat er nou serieus bruine vloerbedekking op de muur?
Dat is de "door to hell"!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:12 schreef R2R het volgende:
Wat zit er eigenlijk onder de trap? een kast?
Dat je daar doorheen hebt kunnen kijken met je toenmalige partner !quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:05 schreef Gieliovd het volgende:
Zaterdag, klusdag. Net als elke andere dag eigenlijk... Het weekend vervaagt, naar een ongrijpbaar begrip. Week-end... week-never-end?
In plaats van bouwen, ben ik maar weer gaan slopen! Want ja, de afgelopen weken leek het alleen maar de goede kant op te gaan. Dus dan moet de rem er weer even op en de koevoet erbij.
Voor de leuk een foto uit den ouden doosch! Zo zag het er ooit nog eens uit...
[ link | afbeelding ]
Dus ik ben een stuk muur armer, een deur met kozijn, houten wanden, tapijt van de wanden, allemaal elektra gepruts... Open plan woonkamer
[ link | afbeelding ]
Deze muur is heel erg brokkelig en boven de deur was het al geheel losgebroken. Ik ga de wand doortrekken met een nieuw kozijn (2 eigenlijk) erin, en daarin de trap vervangen of breder maken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Al met al wordt het nog een hele klus. Morgen weer door en maar een besluit vormen of het trap verbreden of vervangen wordt. Het lijkt erop alsof de treden onder het tapijt erg zwak en/of gebroken zijn.
Ja sorry dat probleem heb ik ook met mijn schat. Alleen helpen we de buurman dan de volgende keer weer een keertje. Daarvoor ben je een goede buur.quote:Op zondag 29 september 2013 13:29 schreef Gieliovd het volgende:
Vandaag begonnen die oude uur recht te maken zodat ik er een balk tegenaan kan jassen, nieuw deurkozijn,.... Komt buurman aan de deur of ik ff stil wil doen, vrouw slaapt wegens nachtdienst. Zucht.
Dit komt mij zo bekend voor, je bent uren ergens mee bezig geweest maar het zou iemand anders niet opvallen wat je nu eigenlijk gedaan hebt !quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:29 schreef Gieliovd het volgende:
De hele dag druk. Even lunch tussendoor en weer doorgaan.
En wat is er visueel veranderd: NIETS.
quote:Inspiratie![]()
In ieder geval ligt er een kozijn in de slaapkamer klaar voor de nieuwe hal-wand. De vloer is gekeept, de dorpel eruit.. de eerste balk staat stevig...
Morgen maar het kozijn er tegenaan kwakken en de tweede balk zetten. Van daar de wand optrekken, dat zou wel fijn zijn. Probleem: met de nieuwe wand kan de huidige deur naar m'n woonverdieping niet meer open![]()
Dussssss... beetje metselen, purren, kozijntje, bouwmarkt, beetje beitelen, zagen, plakken, slijpen en zo weer 11 uur klussen verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |