Daardoor worden vaker sommige karakters samengevoegd. Je hebt anders niet genoeg tijd om de kijker met iedereen kennis te laten maken, dus dan zitten mensen zich steeds af te vragen wie ze nu weer zien.quote:
Introductie kan hetzelfde zijn lijkt me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door GooseFM op 22-04-2013 20:31:34 (derpderp) ]|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Hij speelt ook in Misfits, kan hij soms ook echt geweldig psycho uit de hoek komenquote:Op maandag 22 april 2013 20:52 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Way een blik, een echte psycho.
[
Maar wat bedoelden ze precies met datgene wat Joffrey leuk vindt om te doen en dat daar een halt toe geroepen moet worden?quote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Vooral die uitsprak van Tywin over Cersei was wel heerlijk. Een beetje alsof Cersei dacht op te scheppen door te zeggen dat ze Altavista is en hij zegt dat hij Google is.
Ik weet niet of daar een specifiek iets mee bedoeld werd?quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef skudkind het volgende:
[..]
Maar wat bedoelden ze precies met datgene wat Joffrey leuk vindt om te doen en dat daar een halt toe geroepen moet worden?
Aardig doen voor de mensen(ja, hij heeft alleen gezwaaid).quote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar een specifiek iets mee bedoeld werd?
- Puberen
- Mensen martelen
- die griet van hem
Kan genoeg bedenken
Precies, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar een specifiek iets mee bedoeld werd?
- Puberen
- Mensen martelen
- die griet van hem
Kan genoeg bedenken
Nou, volgens mij is dat iets wat zijn moeder helemaal niet wil.quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef skudkind het volgende:
Bij het volk in het gevlei proberen te komen is niet bepaald iets wat Joffrey leuk vindt om te doen, en al helemaal niet iets wat een probleem zou kunnen vormen voor House Lannister.
Kan kloppen, maar het is sowieso niet iets waar Cersei naar zou refereren als 'wat ie leuk vindt om te doen'. Denk dat we eerder richting zijn wreedheid moeten denken.quote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is dat iets wat zijn moeder helemaal niet wil.
Mjah, hij is in de ban van Margaery en geeft haar te veel macht, in de ogen van z'n moeder.quote:Op [url=http://forum.fok.nl, /topic/1962223/2/50#125619276]maandag 22 april 2013 21:56[/url] schreef skudkind het volgende:
[..]
Kan kloppen, maar het is sowieso niet iets waar Cersei naar zou refereren als 'wat ie leuk vindt om te doen'. Denk dat we eerder richting zijn wreedheid moeten denken.
dat kwam er wel een beetje geforceerd ingepushed jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Kyubey het volgende:
Het enige bezwaar dat ik heb is dat er te veel kleine stukjes waren per personage. Dat hadden ze beter kunnen opsplitsen. Vooral het stuk met Bran voelde overbodig aan.
Verder was het wel vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |