Dat is de beste beschrijving tot nu toe!quote:Op maandag 22 april 2013 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Al toen de melodie bekend werd gemaakt begon het gejank al.
Ik vind het eigenlijk best een goed nummer, maar als ik dat toegeef dan verlies ik mijn streetcreds.quote:Op maandag 22 april 2013 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie houden gewoon van zeiken. Al toen de melodie bekend werd gemaakt begon het gejank al.
Omdat we toen al in de gaten hadden dat het gejatte bagger was.quote:Op maandag 22 april 2013 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie houden gewoon van zeiken. Al toen de melodie bekend werd gemaakt begon het gejank al.
Je hoeft natuurlijk niet alles mee te zingen. Laat de rappers hun ding doen, en zing de stukjes die overblijven lekker mee.quote:Op maandag 22 april 2013 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat we toen al in de gaten hadden dat het gejatte bagger was.
En toen was nog niet eens bekend dat er rap in zat.. Kan jij rappen? Ik niet.. Mooie meezinger word dat als 50% rap is.
*wordtquote:Op maandag 22 april 2013 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat we toen al in de gaten hadden dat het gejatte bagger was.
En toen was nog niet eens bekend dat er rap in zat.. Kan jij rappen? Ik niet.. Mooie meezinger word dat als 50% rap is.
Zelfs Gers heeft eraan meegewerkt. Als het lied echt slecht zou zijn, dan had hij zeker zijn medewerking wel stopgezet.quote:Op maandag 22 april 2013 19:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een goed nummer, maar als ik dat toegeef dan verlies ik mijn streetcreds.
quote:
Net even aan de lijn. Ik heb hetzelfde verteld wat er zo ongeveer in de mail staat. Ze vonden het interessant en zouden het verder gaan onderzoeken.quote:
er zat alleen wel een typo in bij appropriate wat ik daarna heb verbeterdquote:
Een meezinger voor het volk dat ze maar voor de helft kunnen meezingenquote:Op maandag 22 april 2013 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet alles mee te zingen. Laat de rappers hun ding doen, en zing de stukjes die overblijven lekker mee.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is de beste beschrijving tot nu toe!.
Ik had eerst zelf een gemaakt, maar was niet zo zeker of het correct geschreven wasquote:Op maandag 22 april 2013 19:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
er zat alleen wel een typo in bij appropriate wat ik daarna heb verbeterd, maar goed dat je ook hebt gestuurd
Een meezinger hoeft niet altijd voor de 100% meegezongen te worden he. Alsof jij het Wilhelmus helemaal kent.quote:Op maandag 22 april 2013 19:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een meezinger voor het volk dat ze maar voor de helft kunnen meezingen
hulde, dit is ons eigentijds verzet.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 19:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, ik zeg dat dat zogenaamd druk maken toneelspel is. Natuurlijk kan men het slecht vinden. Vind het zelf ook slecht.
Alle 15 met mijn ogen dicht.quote:Op maandag 22 april 2013 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een meezinger hoeft niet altijd voor de 100% meegezongen te worden he. Alsof jij het Wilhelmus helemaal kent.
Maar die kun je wel helemaal meezingen. Appels en peren.quote:Op maandag 22 april 2013 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een meezinger hoeft niet altijd voor de 100% meegezongen te worden he. Alsof jij het Wilhelmus helemaal kent.
Verdomme, dit argument had ik vier dagen geleden al gezegd dat die er aan zat te komen. Het is namelijk nooit hun eigen fout, altijd die van een ander.quote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Jane het volgende:
Net Joop v.d. Ende op de radio. De fout die zij als commite gemaakt hebben, is volgens hem om het volk teksten in te laten sturen.
Ja ja, nu is het onze* schuld natuurlijk.
Ik niet. Ik kan niet zingen, wel rappen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:22 schreef PetrusPost het volgende:
[..]
Maar die kun je wel helemaal meezingen. Appels en peren.
Nog steeds appels en peren.quote:Op maandag 22 april 2013 19:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan niet zingen, wel rappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |