dat jong moet gwn ontiegelijk zn mond houden ook want het is belachelijk onbelangrijk en zoquote:
ik volg jequote:Op maandag 22 april 2013 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
juistem weg met elke vorm dat we kunnen zien waar een zin begint of ophoudt vind je ook niet ik heb nog steeds honger en de oven is nog steeds bezet mopper mopper huisgenoten mopper
Ik heb er twee, dubbel irritantquote:Op maandag 22 april 2013 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk, alleen wonen
Alleen m'n kat doet wel eens irritant, maar die gebruikt de oven niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
trouwens je blind date al gepland?quote:Op maandag 22 april 2013 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk, alleen wonen
Alleen m'n kat doet wel eens irritant, maar die gebruikt de oven niet
quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie TT*GoedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 meiquote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
trouwens je blind date al gepland?
quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie TTBroederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
er zit een verschil tussen geen hoofdletters en interpunctie gebruiken en wat jij doet.quote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
maarja goed wanne dag he jonges die zon sgijnt asl een gek haha en piono wat is er mis met goeie niks tog... dus vnadgaa gning ik zo naar buiten in de zons taan en nu benk verbrant gvd en das neit grapig hoor want dta deot heel egr pjin.. nu ga ik weer ff naar konignsleit luistrne wannttt dtas is een hele miooe leidjuh xox gr
seg liefjen ik ga straks ff tegen je aan scheldenquote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
maarja goed wanne dag he jonges die zon sgijnt asl een gek haha en piono wat is er mis met goeie niks tog... dus vnadgaa gning ik zo naar buiten in de zons taan en nu benk verbrant gvd en das neit grapig hoor want dta deot heel egr pjin.. nu ga ik weer ff naar konignsleit luistrne wannttt dtas is een hele miooe leidjuh xox gr
quote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen geen hoofdletters en interpunctie gebruiken en wat jij doet.
Godverdommequote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ode (en odol) aan jou, want het is verdomde moeilijk om zo te typenquote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
Een odol is gezien het tijdstip een tikje onrealistischquote:Op maandag 22 april 2013 18:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ode (en odol) aan jou, want het is verdomde moeilijk om zo te typen
Het is altijd ergens in de wereld ochtendquote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Een odol is gezien het tijdstip een tikje onrealistisch
Zo droog als een woestijn, inclusief tumbleweedsquote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is altijd ergens in de wereld ochtend
Dus waar is jouw woknok?
is er niet ergens stiekem een oase verborgen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo droog als een woestijn, inclusief tumbleweeds
Dus jouw kut heet "Hyves"quote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo droog als een woestijn, inclusief tumbleweeds
Gadverdamme, ik krijg beelden met een palmboom en het ergste: kokosnoten!quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is er niet ergens stiekem een oase verborgen?
ik dacht meer aan een geheime vochtige bron ter midden van al die droogte.quote:Op maandag 22 april 2013 18:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik krijg beelden met een palmboom en het ergste: kokosnoten!
quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus jouw kut heet "Hyves"? Nice
Nee, ik zal eens een fles Punica halen...quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is er niet ergens stiekem een oase verborgen?
Vind ik dan weer helemaal niets, terwijl het vorige werk wel te pruimen was.quote:
Bewijst des te meer dat hij af en toe net een kleutertje is.quote:
Die opmerking maakte m'n avond, dank je!quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus jouw kut heet "Hyves"? Nice
De avond is nog maar 54 minuten oud..quote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Die opmerking maakte m'n avond, dank je!![]()
Ik denk dat ik maar weer eens in ga loggen danquote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Die opmerking maakte m'n avond, dank je!![]()
Kan je nagaan!!quote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De avond is nog maar 54 minuten oud..
quote:Op maandag 22 april 2013 18:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer eens in ga loggen dan
Fijne avond Piño en tot morgen waarschijnlijkquote:
Ik niet, het kostte me veel moeite om het te verwijderenquote:Op maandag 22 april 2013 18:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer eens in ga loggen dan
quote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is me trouwens wéér geluktMijn pizza is mislukt.
Ik vergeet altijd hoe lang hij erin zit en dan kijk ik, denk ik nog 5 min, kom ik terug, mislukt.quote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb er ook ooit eentje zo zwart als kool weten te krijgen
M'n huis stond blauw en DIE LUCHT!
Mijn oven heeft gewoon een klokje met timerquote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe lang hij erin zit en dan kijk ik, denk ik nog 5 min, kom ik terug, mislukt.
Ik denk dat je gewoon aan de vrouw moet, eentje met goede kookkunstenquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn oven heeft gewoon een klokje met timer
Weet niet waar het bij mij fout is gegaan toenhad perfect de instructies gevolgd, maar ja....
Stelt zich beschikbaar! Alles lukt, behalve pizza.quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon aan de vrouw moet, eentje met goede kookkunsten
Ah dan valt m'n ex al af...quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon aan de vrouw moet, eentje met goede kookkunsten
Hoi Rock.quote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Daagquote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef SilentChaos het volgende:
Oke en nu ga ik echt sporten.
Misschien tot later vanavond, als ik nog zin heb in onzin![]()
.
Dag mopjen!!quote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef SilentChaos het volgende:
Oke en nu ga ik echt sporten.
Misschien tot later vanavond, als ik nog zin heb in onzin![]()
.
Verdomme. Dus jij bent toch de clone van 3rdRock.quote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme. Dus jij bent toch de clone van 3rdRock.
Dus jij vindt het liedje: goe-oe-oe-oed?quote:
Ja.quote:Op maandag 22 april 2013 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus jij vindt het liedje: goe-oe-oe-oed?
Meezingen! Allemaal!quote:Op maandag 22 april 2013 19:26 schreef ChatGirl het volgende:
Het Koningslied. Whoo hoo! Feestje enzulks
quote:
Kwestie van wat grote schermen ophangen in Ahoy met zo'n karaoke-bolletje boven de woorden. Dan gaat 't nét denk ik...quote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef DeLuna het volgende:
Dit is toch ook niet mee te zingen. Ik struikel over de melodie.
Die W van Willem Rap is al helemaal niet bij te houden.quote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef DeLuna het volgende:
Dit is toch ook niet mee te zingen. Ik struikel over de melodie.
STAMPPOT STAMPPOTquote:Op maandag 22 april 2013 19:30 schreef remcoP het volgende:
[..]
Die W van Willem Rap is al helemaal niet bij te houden.
Ahoy? Staat dat stelletje CN-ers straks bij mij in de achtertuin?quote:Op maandag 22 april 2013 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van wat grote schermen ophangen in Ahoy met zo'n karaoke-bolletje boven de woorden. Dan gaat 't nét denk ik...
Jep, alle 51 artiesten gaan op 30 april daar live het lied ten gehore brengen...quote:Op maandag 22 april 2013 19:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ahoy? Staat dat stelletje CN-ers straks bij mij in de achtertuin?
quote:Op maandag 22 april 2013 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, alle 51 artiesten gaan op 30 april daar live het lied ten gehore brengen...
Absoluut, maar wolfje was echt gemeenquote:Op maandag 22 april 2013 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Lachen is gezond! Hoe meer hoe beter
Hoi!quote:
Is'ie weer aan het winnenquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!
Wil je je broer even aansnoeren? Het loeder doet intens gemeen tegen me via WF...
Ik sta nog voor...quote:
Mannenquote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sta nog voor...
Maar ik zat hem heerlijk uit te schelden en in plaats van mij te voeden door terug te schelden maakte hij me aan het lachen.
Nu voel ik me niet serieus genomen. Galbak
Is John Mayer?quote:
Die mot ik niet, doe mij maar een gewone ventquote:
Geen idee, ik hang ook maar wat doelloos op de bankquote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
Fokking stil hier
wat moet ik nou met m'n maandagavond
Hall0nquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Die mot ik niet, doe mij maar een gewone vent
[..]
ik zit speciaal achter m'n PC voor julliequote:Geen idee, ik hang ook maar wat doelloos op de bank
quote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
Fokking stil hier
wat moet ik nou met m'n maandagavond
Geen idee, ben geen tv kijker eigenlijkquote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Is er niets op tv? Ik was net even bezig mijn afstudeeropdracht.
Aaibaar, rekbaar, zolang je maar niet overdrijft in dat gebaar. Dat je ineens opgebaard ligtquote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hall0n
Alhoewel, "gewoon" is een rekbaar begrip
[..]
ik zit speciaal achter m'n PC voor jullie
Maar goed, ik kan ook heerlijk muziek luisteren hier met m'n koptelefoon op
Trouwens, ik liep net naar de sportschool, wil naar binnenlopen (draaideur). Komt er een meisje uit die draaideur zettenquote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Aaibaar, rekbaar, zolang je maar niet overdrijft in dat gebaar. Dat je ineens opgebaard ligt
Hoiquote:
jij had ook hele mooie ogenquote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trouwens, ik liep net naar de sportschool, wil naar binnenlopen (draaideur). Komt er een meisje uit die draaideur zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zei nog "hallo" ook en keek heel lief
Dus ik keek haar na, wat een billen ook zeg![]()
![]()
Ik ga vaker op maandag sporten
Ik vind het een overwinning op zichzelf voor mijquote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sta nog voor...
Maar ik zat hem heerlijk uit te schelden en in plaats van mij te voeden door terug te schelden maakte hij me aan het lachen.
Nu voel ik me niet serieus genomen. Galbak
quote:
Doen!!quote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trouwens, ik liep net naar de sportschool, wil naar binnenlopen (draaideur). Komt er een meisje uit die draaideur zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zei nog "hallo" ook en keek heel lief
Dus ik keek haar na, wat een billen ook zeg![]()
![]()
Ik ga vaker op maandag sporten
Ik zit nu pas achter m'n pc, ik was in hevige verwarringquote:
Ik herhaal; galbakquote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het een overwinning op zichzelf voor mij
Schijnt gezond te zijn heb ik wel eens gelezen in een onderzoekquote:Op maandag 22 april 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen!!![]()
Leuke wijven spotten is volgens mij niks mis mee, als man zijnde dan
Oh, vast! Nu nog een onderzoek over wat voor vrouwen relaxerend werkt en ik ben gelukkigquote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schijnt gezond te zijn heb ik wel eens gelezen in een onderzoek
lijkt het wel opquote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef Sirolf het volgende:
Dus morgen rond 17-18 uur (te dicht op het programma van Michiel dus) is er blijkbaar ergens een Daft Punk pre-releaseparty waarvoor een aantal 3FM dj's zijn uitgenodigd...
In het begin wel, na een tijdje kunnen ze aardig op je zenuwen gaan werkenquote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, vast! Nu nog een onderzoek over wat voor vrouwen relaxerend werkt en ik ben gelukkig
Ik wel...quote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het begin wel, na een tijdje kunnen ze aardig op je zenuwen gaan werken
Nog bedankt trouwens broer, het kwam dan ook uit mijn tenen dit keerquote:Op maandag 22 april 2013 18:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ode (en odol) aan jou, want het is verdomde moeilijk om zo te typen
quote:Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nog bedankt trouwens broer, het kwam dan ook uit mijn tenen dit keer
goeie post.quote:
I hate these blurred linesquote:
pisgele lelies?quote:
De W van WOKNOK!quote:
Welkom terugquote:
Jouw versie vind ik leuker en sympathieker.quote:Op maandag 22 april 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik haat het als ik videoboodschappen op m'n cover krijg van mensen die het nummer zelf ook hebben gecovered
Ze doen het altijd beter dan ik
Mijn versie:
Zijn versie:
Psychedelic. Ik was een afbeelding aan het zoeken, maar werd duizelig van al die plaatjesquote:
Ik was ook sarcastischquote:Op maandag 22 april 2013 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw versie vind ik leuker en sympathieker.
Jouw kat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en heb een collega die in redelijk dezelfde shit zit gevraagd of ze mee een dagje weg wil naar het strand. Ben ik nu niet modderfokking stoer?!quote:
Baasquote:Op maandag 22 april 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en heb een collega die in redelijk dezelfde shit zit gevraagd of ze mee een dagje weg wil naar het strand. Ben ik nu niet modderfokking stoer?!
Jij weet wat ik wil horen!quote:
Bikinipicsquote:Op maandag 22 april 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en heb een collega die in redelijk dezelfde shit zit gevraagd of ze mee een dagje weg wil naar het strand. Ben ik nu niet modderfokking stoer?!
Like!quote:
Ik herken het jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij weet wat ik wil horen!![]()
Lekker kilometers sjouwen, kop leegmaken
Ik zal kijken of ik dames in bikini spot, dan maak ik een foto voor je!quote:
Croft?quote:Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen.
Gezellig met Lara bij m'n benen
Ik moet mezelf ook dwingenquote:
Helaas is het het poesje van de video van I got stripesquote:
Slaap lekker jong!quote:Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen.
Trusten SCquote:Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helaas is het het poesje van de video van I got stripes
niet trollen, dankjewelquote:
Na die single ladies aids haakte ik af.quote:
Oke.quote:Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na die single ladies aids haakte ik af.
quote:
Prima.quote:Op maandag 22 april 2013 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee. Sorry Pino, hier hebben wij een meningsverschil
quote:
Hoe is ie?quote:
Priiiima!quote:
Oh, tof!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Priiiima!
Ik ga naar Best Kept Secret
Flaming Lips
Ja. Uberhipster hier.quote:
Ach nee joh, gewoon genieten en je niet in een hokje laten proppenquote:
Dat loop ik ook maar te grappen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach nee joh, gewoon genieten en je niet in een hokje laten proppen
Oh...quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat loop ik ook maar te grappen.
Is moeilijk he op het internet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh...![]()
Ik lees grapjes een beetje lastig de laatste tijd
Hou op schei uit!! Ontzettend lastig, je hebt er geen lichaamstaal en gezichtsuitdrukking bijquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is moeilijk he op het internet.
gewoon meeten he.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit!! Ontzettend lastig, je hebt er geen lichaamstaal en gezichtsuitdrukking bij![]()
Wat dat betreft snap ik m'n jongens maar al te goed als het om communicatie gaat
Ook daarin zijn ze sterker dan ik, een aantal bezoekt regelmatig een Fok-meetquote:
Ja kom eens mee dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook daarin zijn ze sterker dan ik, een aantal bezoekt regelmatig een Fok-meet
Nee joh, dan kunnen ze m'n postgeschiedenis helemaal napluizen en word ik als begeleider niet meer serieus genomenquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, dan kunnen ze m'n postgeschiedenis helemaal napluizen en word ik als begeleider niet meer serieus genomen
Tja, ik ben vrij eerlijk tegen ze en als ik me niet lekker voel meld ik het ook. Ik laat mensen vrij dichtbij komen. Maar als ik ze zou opzadelen met m'n huidige problemen? Dat trekken ze niet, kunnen ze niet zoveel mee en begrijpelijk ook.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Ach ja, ik kan je niet dwingen he?
Slaap lekker, Mex!quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nog even TV kijken en dan naar bed
quote:Op maandag 22 april 2013 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus jij vindt het liedje: goe-oe-oe-oed?
Speelman en Speelman?quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:03 schreef iFries het volgende:
Wie was die cabaratier / dat duo? van vanochtend.. over Amalia
Hier krijgen mensen spontaan voortplantingsneigingen van...quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
UUHUUU, voor het milieu![]()
[ afbeelding ]
Nice onetwitter:polFanScholten twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 09:51:30Goedemorgen. Hoor net dat collega's' door meldkamer naar het CBR gestuurd worden waar examenkandidaat met eigen auto is komen aanrijden #lol reageer retweet
Jeugdsentimentquote:
In Rijswijk ook schering en inslagquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Nice onetwitter:polFanScholten twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 09:51:30Goedemorgen. Hoor net dat collega's' door meldkamer naar het CBR gestuurd worden waar examenkandidaat met eigen auto is komen aanrijden #lol reageer retweet
Doe mij idd maar een Franse kutquote:
Nou met een piste d'atterrissage, of hoe ze dat ook noemen in het Fransquote:
Top!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ff faxen hier in Maassluis
Vangen broer!
Ik zou toch eens een goed gesprek beginnen met de persoon die de knoppen bedient.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zit hier Sublime FM te luisteren helaas
Alhoewel nu wel Otis Redding... alleen zit ik continu te wachten tot Jay-Z en Kanye West invallen
En dan ben ik niet eens zo'n enorme fan van blondquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit heeft Domien toch niet aangedragen als Guilty Pleasure?
gelukkig, want dan had ik hem een klap verkocht.quote:
quote:Monday 22-04-2013 22:45
Monday 22-04-2013 16:48
Monday 22-04-2013 13:29
Monday 22-04-2013 10:43
Monday 22-04-2013 07:16
Monday 22-04-2013 02:45
Monday 22-04-2013 00:25
Onterecht trouwens, want Robin Thicke met Pharell was vele malen beterquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:54 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij wordt Get Lucky meer gedraaid dan een andere MH
[..]
xoxoxoxoxoxoquote:
Ik ga me niet vervelen, blijkbaar hebben we komende donderdag al onze eindpresentatie van het onderzoek, terwijl hij in mijn agenda pas op 29 mei staatquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
GoedemiddagVerveel me hier dood op stage beetje opdrachten maken
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
GoedemiddagVerveel me hier dood op stage beetje opdrachten maken
Dat is een essentieel verschilquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga me niet vervelen, blijkbaar hebben we komende donderdag al onze eindpresentatie van het onderzoek, terwijl hij in mijn agenda pas op 29 mei staat
oeh, ook dat nog. Sterkte en succes ermee!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga me niet vervelen, blijkbaar hebben we komende donderdag al onze eindpresentatie van het onderzoek, terwijl hij in mijn agenda pas op 29 mei staat
Gevalletje miscommunicatie tussen onderzoeksbegeleider en opdrachtgever. Alles moet voor 15 mei afgerond zijn. De presentatie wordt echter niet beoordeeld, is een extraatje voor de werkgever/betrokkenen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is een essentieel verschil.
Gaat het wel lukken dan?
Dank je!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oeh, ook dat nog. Sterkte en succes ermee!
aan dat laatste twijfel ik nog wel eens...quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!!
Komt goed, net als met alles in het leven
Te hoge verwachtingen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
aan dat laatste twijfel ik nog wel eens...
Nee, heeft meer te maken met het zwarte gat waar ik mij op dit moment in bevindt.quote:
En toch is het zo, daar moet je altijd op vertrouwenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
aan dat laatste twijfel ik nog wel eens...
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch is het zo, daar moet je altijd op vertrouwen![]()
Je kan nog zo met je gat in de bagger liggen, je komt er altijd weer uit. De ene keer red je het zelf met ploeteren, de andere keer trekt een ander je uit de drek. Hoe dan ook; het komt goed!!
Dat zwarte gat verdwijnt ook wel weer. Het is hoe positief jij in het leven staat. En welke vrienden je om je heen hebt. Er is altijd wel 1 persoon die ziet hoe jij je voelt. Praat met hem of haar, praten lucht op.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, heeft meer te maken met het zwarte gat waar ik mij op dit moment in bevindt.
Heus waar, neem het maar aan van deze oude gekquote:
Ik sta eigenlijk heel positief in het leven. Praten doe ik idd wel met vriendinnen. Ooit naar de studentenpsycholoog geweest, maar dat was zonde van mijn tijd, want die ging oude koeien uit de sloot halen ipv met de problemen van nu bespreken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat zwarte gat verdwijnt ook wel weer. Het is hoe positief jij in het leven staat. En welke vrienden je om je heen hebt. Er is altijd wel 1 persoon die ziet hoe jij je voelt. Praat met hem of haar, praten lucht op.
Da's het nadeel van "problemen van nu", die worden doorgaans veroorzaakt door oude koeienquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk heel positief in het leven. Praten doe ik idd wel met vriendinnen. Ooit naar de studentenpsycholoog geweest, maar dat was zonde van mijn tijd, want die ging oude koeien uit de sloot halen ipv met de problemen van nu bespreken.
Ja dat is altijd zo jammer. Het verleden moet je achter je laten, als je dat niet kan is het goed dat die psycholoog er over praat. Maar als je het allang achter je gelaten hebt en dan gaat die gast er over beginnen heeft het ook geen nutquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk heel positief in het leven. Praten doe ik idd wel met vriendinnen. Ooit naar de studentenpsycholoog geweest, maar dat was zonde van mijn tijd, want die ging oude koeien uit de sloot halen ipv met de problemen van nu bespreken.
helemaal niet als je daar een uur hebt lopen janken, dan weer thuis loopt te janken en je nog kutter en hopelozer voelt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo jammer. Het verleden moet je achter je laten, als je dat niet kan is het goed dat die psycholoog er over praat. Maar als je het allang achter je gelaten hebt en dan gaat die gast er over beginnen heeft het ook geen nut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |