Maar buurman, wat doet u nu?!quote:Op maandag 22 april 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
*satijnen badjas 'per ongeluk' open laat vallen*
quote:Op maandag 22 april 2013 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar buurman, wat doet u nu?!
Vandaag ben ik contactgestoord heb ik geen zin in gebabbel of andere dingen met anderen. Ik fiets zo wel ff naar de AH, moet toch boodschappen halen.quote:Op maandag 22 april 2013 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je daar om een kopje suiker gaat vragen, moet je even een camera meenemen..
Zo. nog 4 en een halve dag, dan is het weer weekend.
Ik heb zaterdag van die grote wraps gekocht. Honingmosterdsaus eroverheen gesmeerd. Kip gebakken, thaise groentemix, beetje knoflook, beetje peper.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar buurman, wat doet u nu?!
Het water loopt me al in de mond.quote:Op maandag 22 april 2013 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag van die grote wraps gekocht. Honingmosterdsaus eroverheen gesmeerd. Kip gebakken, thaise groentemix, beetje knoflook, beetje peper.
Erin, oprollen. Smullen..
Ik ga het vanavond gewoon weer maken. Oh ik heb er ook geraspte kaas in geflikkerd en nog ff 10 minutenin de oven gedaan.quote:Op maandag 22 april 2013 13:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het water loopt me al in de mond.
Klinkt goedquote:Op maandag 22 april 2013 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag van die grote wraps gekocht. Honingmosterdsaus eroverheen gesmeerd. Kip gebakken, thaise groentemix, beetje knoflook, beetje peper.
Erin, oprollen. Smullen..
Zelf gekocht:quote:Op maandag 22 april 2013 14:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klinkt goed
Honingmosterdsaus zelf gemaakt ?
Check.quote:
En niet meer dan 10 minuten werk en je flikkert erin wat je zelf lekker vindt. Ik pak altijd van die kant en klare groentepakketten.quote:Op maandag 22 april 2013 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Check.
Binnenkort ook maar die wraps maken. Gezond en lekker
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik had ze voor t weekend gekocht.. maar ik had geen kip
Ik ben zo'n type die eerst iets te vaak controlleer of er wel kip is voordat hij dat gaat halen en anders haal ik het voor de zekerheid nog een keerquote:
Nouja ik wou het halen, maar ben het gewoon compleet vergeten. Eenmaal in de wandeling terug naar huis had ik geen zin meer om terug te gaan.quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ben zo'n type die eerst iets te vaak controlleer of er wel kip is voordat hij dat gaat halen en anders haal ik het voor de zekerheid nog een keerVandaag had ik dat dus bv met dressing. De aangebroken fles is amper iets uit en ik haal er weer een. Dus tja van mijn oogpunt is het wel grappig
Ach ja nu heb je de rest in ieder geval in huisquote:Op maandag 22 april 2013 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik wou het halen, maar ben het gewoon compleet vergeten. Eenmaal in de wandeling terug naar huis had ik geen zin meer om terug te gaan.
Na het sporten maar kip halen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ach ja nu heb je de rest in ieder geval in huis
Die van mij valt mee, maar ik bleef weer eens eten bij mijn ouders afgelopen zaterdag. Scheelt ook weerquote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Na het sporten maar kip halen.
Meestal heb ik t wel in de vriezer liggen, maar die is redelijk leeg zag ik van het weekend
Altijd handig, een voorraad hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type die eerst iets te vaak controlleer of er wel kip is voordat hij dat gaat halen en anders haal ik het voor de zekerheid nog een keerVandaag had ik dat dus bv met dressing. De aangebroken fles is amper iets uit en ik haal er weer een. Dus tja van mijn oogpunt is het wel grappig
Absoluut mee eens, maar het moet wel een keer op zijn. Anders kun je het weer weggooien omdat het over datum is.quote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Altijd handig, een voorraad hebben.
Vlees uit de vriezer kan niet overdatum rakenquote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Absoluut mee eens, maar het moet wel een keer op zijn. Anders kun je het weer weggooien omdat het over datum is.
Ik had het niet over vlees, maar meer in het algemeen. Vlees gaat bij mij nooit kapotquote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vlees uit de vriezer kan niet overdatum raken
Anders eet je niet genoeg vlees
Dat controleer ik dus 4x voordat ik weggaquote:Op maandag 22 april 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
Was even bang dat ik alsnog m'n pinpas was vergeten
Toffe combi.quote:Op maandag 22 april 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen wraps hier. Macaroni, met eierpannekoek
Ja, superlekker man. Die eierpannenkoek gewoon in stukken door de saus heenquote:
Ik hou wrl van raar eten, maar dit kende ik niet. Macaroni is sowieso wel lekker.quote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, superlekker man. Die eierpannenkoek gewoon in stukken door de saus heen
Wil ik wel een keertje voor je klaarmaken hoorquote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou wrl van raar eten, maar dit kende ik niet. Macaroni is sowieso wel lekker.
Nice.quote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil ik wel een keertje voor je klaarmaken hoor
die heb ik ookquote:Op maandag 22 april 2013 13:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, twee lesbische buurvrouwen.
Ik moet binnenkort ook weer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:27 schreef Kreator het volgende:
Geen gaatjes. voor het eerst sinds 34 jaar... pfew.
Er is iets mis met jouw huid. 2 dagen een zonnetje en jij bent een neger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heerlijk.
Heb de kop net zo rood, en het levertje net zo groot.
Die zijn tof.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch minimaal ¤250 in dit ding gegooid:
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch minimaal ¤250 in dit ding gegooid:
[ afbeelding ]
Balkanhuidje hè.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is iets mis met jouw huid. 2 dagen een zonnetje en jij bent een neger..
Ging jij vrijdag trouwens ook de stad in?
quote:
's Middags half sjikker met z'n tweeën achter één zo'n ding staan en allebei als dollen munten in dat ding gooien. Ge-wel-dig.quote:
Ach, je moet wat kiezen uit alle prullaria.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:41 schreef Kreator het volgende:
Die USB stofzuiger had ik ook, gekregen. Aangezet, uitgezet, weggeflikkerd.
Uh-huh, 'per ongeluk'...quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:59 schreef Kreator het volgende:
Gisteren met squash sloeg ik per ongeluk met mijn elleboog in het gezicht van mijn maat.
..kwartier later sloeg hij per ongeluk met zijn vuist vol op mijn bek. Dikke bloedlip..
.
Denk het wel. Ligt er een beetje aan wie en waar. Snap nooit zo goed dat iedereen bij de Pimpelaar gaat hangen omdat blinge dat wil. Zit veel liever bij Molly's ofzo. Maar ja.quote:
quote:
Molly is alleen voor gefortuneerde bazen als ons.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk het wel. Ligt er een beetje aan wie en waar. Snap nooit zo goed dat iedereen bij de Pimpelaar gaat hangen omdat blinge dat wil. Zit veel liever bij Molly's ofzo. Maar ja.
Volgens mij mag je nergens meer binnen roken, als er geen rookruimte is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Molly is alleen voor gefortuneerde bazen als ons.Geen idee, misschien meer kans op 'gratis' drank en het rookbeleid?
Ah, vandaar dat die gast ging flippen toen we binnen een dikke baap opstaken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij mag je nergens meer binnen roken, als er geen rookruimte is.
Dat is niet niks.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:40 schreef Cue_ het volgende:
1300 euro voor het programma van Enschede als ik alles zou nemen wat ik interessant zou vinden.
Als teeuwen/maassen nog komt, bestel je dan een extra kaartje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:12 schreef Cue_ het volgende:
Het minimale is toch nog altijd 350 euro.. 14 voorstellingen
Komen beiden niet.. Nog meer wensen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:29 schreef Kreator het volgende:
Als teeuwen/maassen nog komt, bestel je dan een extra kaartje?![]()
Het moet idd net je smaak zijn.. Kies in ieder geval stukje van een show uit waar ie iets roods draagt.. dat zijn z'n nieuwe showsquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:54 schreef Kreator het volgende:
eerst ff stukje van kijken. Ik ben kieskeurig.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:59 schreef Kreator het volgende:
Gisteren met squash sloeg ik per ongeluk met mijn elleboog in het gezicht van mijn maat.
..kwartier later sloeg hij per ongeluk met zijn vuist vol op mijn bek. Dikke bloedlip..
.
onder het twentse motto van:quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is niet niks.![]()
Kan je beter die ¤1300 in zo'n 'coin-dozer' gooien.Ik help graag mee.
Internets.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Heb wel een DVD van m, mocht je een hele show willen zien.
Leuk, gaan we Jeopardy spelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |