Maar buurman, wat doet u nu?!quote:Op maandag 22 april 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
*satijnen badjas 'per ongeluk' open laat vallen*
quote:Op maandag 22 april 2013 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar buurman, wat doet u nu?!
Vandaag ben ik contactgestoord heb ik geen zin in gebabbel of andere dingen met anderen. Ik fiets zo wel ff naar de AH, moet toch boodschappen halen.quote:Op maandag 22 april 2013 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je daar om een kopje suiker gaat vragen, moet je even een camera meenemen..
Zo. nog 4 en een halve dag, dan is het weer weekend.
Ik heb zaterdag van die grote wraps gekocht. Honingmosterdsaus eroverheen gesmeerd. Kip gebakken, thaise groentemix, beetje knoflook, beetje peper.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar buurman, wat doet u nu?!
Het water loopt me al in de mond.quote:Op maandag 22 april 2013 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag van die grote wraps gekocht. Honingmosterdsaus eroverheen gesmeerd. Kip gebakken, thaise groentemix, beetje knoflook, beetje peper.
Erin, oprollen. Smullen..
Ik ga het vanavond gewoon weer maken. Oh ik heb er ook geraspte kaas in geflikkerd en nog ff 10 minutenin de oven gedaan.quote:Op maandag 22 april 2013 13:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het water loopt me al in de mond.
Klinkt goedquote:Op maandag 22 april 2013 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag van die grote wraps gekocht. Honingmosterdsaus eroverheen gesmeerd. Kip gebakken, thaise groentemix, beetje knoflook, beetje peper.
Erin, oprollen. Smullen..
Zelf gekocht:quote:Op maandag 22 april 2013 14:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klinkt goed
Honingmosterdsaus zelf gemaakt ?
Check.quote:
En niet meer dan 10 minuten werk en je flikkert erin wat je zelf lekker vindt. Ik pak altijd van die kant en klare groentepakketten.quote:Op maandag 22 april 2013 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Check.
Binnenkort ook maar die wraps maken. Gezond en lekker
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik had ze voor t weekend gekocht.. maar ik had geen kip
Ik ben zo'n type die eerst iets te vaak controlleer of er wel kip is voordat hij dat gaat halen en anders haal ik het voor de zekerheid nog een keerquote:
Nouja ik wou het halen, maar ben het gewoon compleet vergeten. Eenmaal in de wandeling terug naar huis had ik geen zin meer om terug te gaan.quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ben zo'n type die eerst iets te vaak controlleer of er wel kip is voordat hij dat gaat halen en anders haal ik het voor de zekerheid nog een keerVandaag had ik dat dus bv met dressing. De aangebroken fles is amper iets uit en ik haal er weer een. Dus tja van mijn oogpunt is het wel grappig
Ach ja nu heb je de rest in ieder geval in huisquote:Op maandag 22 april 2013 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik wou het halen, maar ben het gewoon compleet vergeten. Eenmaal in de wandeling terug naar huis had ik geen zin meer om terug te gaan.
Na het sporten maar kip halen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ach ja nu heb je de rest in ieder geval in huis
Die van mij valt mee, maar ik bleef weer eens eten bij mijn ouders afgelopen zaterdag. Scheelt ook weerquote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Na het sporten maar kip halen.
Meestal heb ik t wel in de vriezer liggen, maar die is redelijk leeg zag ik van het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |