Altijd handig, een voorraad hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type die eerst iets te vaak controlleer of er wel kip is voordat hij dat gaat halen en anders haal ik het voor de zekerheid nog een keerVandaag had ik dat dus bv met dressing. De aangebroken fles is amper iets uit en ik haal er weer een. Dus tja van mijn oogpunt is het wel grappig
Absoluut mee eens, maar het moet wel een keer op zijn. Anders kun je het weer weggooien omdat het over datum is.quote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Altijd handig, een voorraad hebben.
Vlees uit de vriezer kan niet overdatum rakenquote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Absoluut mee eens, maar het moet wel een keer op zijn. Anders kun je het weer weggooien omdat het over datum is.
Ik had het niet over vlees, maar meer in het algemeen. Vlees gaat bij mij nooit kapotquote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vlees uit de vriezer kan niet overdatum raken
Anders eet je niet genoeg vlees
Dat controleer ik dus 4x voordat ik weggaquote:Op maandag 22 april 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
Was even bang dat ik alsnog m'n pinpas was vergeten
Toffe combi.quote:Op maandag 22 april 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen wraps hier. Macaroni, met eierpannekoek
Ja, superlekker man. Die eierpannenkoek gewoon in stukken door de saus heenquote:
Ik hou wrl van raar eten, maar dit kende ik niet. Macaroni is sowieso wel lekker.quote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, superlekker man. Die eierpannenkoek gewoon in stukken door de saus heen
Wil ik wel een keertje voor je klaarmaken hoorquote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou wrl van raar eten, maar dit kende ik niet. Macaroni is sowieso wel lekker.
Nice.quote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil ik wel een keertje voor je klaarmaken hoor
die heb ik ookquote:Op maandag 22 april 2013 13:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, twee lesbische buurvrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |